Jump to content
alekos-tsi

Πυρακια?

Recommended Posts

καλησπερα παιδια...

προχτες το σαββατο αποφασισα να βαλω βενζινη σε μια ΑVIN που βρηκα ανοιχτα και μετα απο μια βολτα που πηγα κατεληξα στο σπιτι ενος φιλου ο οποιος ακουσε το αμαξι να δουλευει ρελαντι και μου λεει 'πυρακια ειναι αυτα που ακουγονται?'.

επειδη δεν ξερω πως ειναι ο ηχος απο τα πυρακια τραβηξα ενα βιντεο να ακουσετε...βαλτε δυνατα τα ηχεια...χαχα.

οποιος ξερει και μπορει να καταλαβει ας μου πει.το αμαξι παντος οσο το θυμαμαι ετσι δουλευε στο ρελαντι(νομιζω).

κι αν δεν ειναι πυρακια τοτε τι ακουγεται ετσι?καινουριο αμαξι ειναι,δεν θα πρεπε να ειναι τελειως αθορυβο?

th_31012010004.jpg

Link to comment
Share on other sites

τελειως αθορυβο δεν μπορει να ειναι.μοτορι ειναι και λιγο θορυβο θα κανει.πειρακια παντως δεν ειναι.

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω να είναι πυράκια.Πυράκια δημιουργούνται όταν έχουμε πολύ μεγάλες θερμοκρασίες και το καύσιμο αναφλέγεται νωρίτερα από την κατάληλη ώρα.Παρατηρείτε κυρίως όταν το αμάξι ζορίζεται σε χαμηλές στροφές και εμείς δεν κατεβάζουμε ταχύτητα αλλά αντίθετα πατάμε γκάζι.....Π.Χ. σε μια ανηφόρα και εμείς με 3η στις 1000 στροφές.Λίγο μπακάλικα το είπα αλλά ετσι μου βγήκε.

Link to comment
Share on other sites

Ετσι κάνει το golf στο ρελαντί ακούγεται αλλά δεν είναι πιράκια.

----------------------------------------------------------------------

Πιράκια προερχεται από Ιταλικο piro (πίρο)

Πίρος: Ας μου επιτραπεί εδώ μια επισήμανση, που ίσως έχει κάποια σημασία, αφού πρόκειται για σχετικώς σπάνια λέξη (στον γραπτό λόγο).

Το ουσ. πίρος «είδος στρόφιγγας» γράφεται συχνά με -ει-, επειδή συνδέθηκε εσφαλμένα (παρετυμολογικά) με το αρχ. πείρω «διαπερνώ, διατρυπώ». Ας σημειωθεί ότι η λεξη προέρχεται από το διαλεκτικό ιταλ. piro, το οποίο εικάζεται ότι ανάγεται σε δημώδ. λατ. *epiru(m) < λατ. epiūrus < αρχ. ἐπίουρος «φρουρός, φύλακας – ξύλινο πώμα» (οπότε πρόκειται για αντιδάνειο).

Μολονότι δεν είναι επιβεβαιωμένα όλα τα ενδιάμεσα στάδια, είναι προτιμότερο να απλογραφούμε τη λέξη, δηλαδή με -ι-

----------------------------------------------------------------------

Link to comment
Share on other sites

α δηλαδη να μην το φοβαμαι...ετσι ειναι το φυσικο του...ωραια...

αν ηταν πιρακια πως θα κανε?το τακ τακ πιο δυνατα? ετσι εγκυκλοπαιδικα δηλαδη...

Edited by alekos-tsi
Link to comment
Share on other sites

Ετσι κάνει το golf στο ρελαντί ακούγεται αλλά δεν είναι πιράκια.

----------------------------------------------------------------------

Πιράκια προερχεται από Ιταλικο piro (πίρο)

Πίρος: Ας μου επιτραπεί εδώ μια επισήμανση, που ίσως έχει κάποια σημασία, αφού πρόκειται για σχετικώς σπάνια λέξη (στον γραπτό λόγο).

Το ουσ. πίρος «είδος στρόφιγγας» γράφεται συχνά με -ει-, επειδή συνδέθηκε εσφαλμένα (παρετυμολογικά) με το αρχ. πείρω «διαπερνώ, διατρυπώ». Ας σημειωθεί ότι η λεξη προέρχεται από το διαλεκτικό ιταλ. piro, το οποίο εικάζεται ότι ανάγεται σε δημώδ. λατ. *epiru(m) < λατ. epiūrus < αρχ. ἐπίουρος «φρουρός, φύλακας – ξύλινο πώμα» (οπότε πρόκειται για αντιδάνειο).

Μολονότι δεν είναι επιβεβαιωμένα όλα τα ενδιάμεσα στάδια, είναι προτιμότερο να απλογραφούμε τη λέξη, δηλαδή με -ι-

----------------------------------------------------------------------

και γω που νομιζα οτι το εγραψα σωστα με -ει- λολ

Link to comment
Share on other sites

α δηλαδη να μην το φοβαμαι...ετσι ειναι το φυσικο του...ωραια...

αν ηταν πυρακια πως θα κανε?το τακ τακ πιο δυνατα? ετσι εγκυκλοπαιδικα δηλαδη...

Τα πιρακια δεν χτυπάνε στο ρελαντι ουτε σε σταθερή ταχυτητα αλλα καθε φορα που πατάς απότομα το γκάζι.

και γω που νομιζα οτι το εγραψα σωστα με -ει- λολ

χαχαααααα να μαθαίνουμε και κάτι εκτος απο τα αυτοκίνητα :lol:

Edited by nikoskallithea
Link to comment
Share on other sites

στο δικο του σε τετοια περιπτωση η ecu θα επεμβαινε με τον knock sensor και θα αλλαζε το avans.

@Νικο δανεισε μου το κειμενο που ειχες,εδω θα επρεπε να εχω βαλει emoticons αλλα δεν,το κληρονομισα και εγω το προβλημα...χαχααχα

Edited by joop.
Link to comment
Share on other sites

στο δικο του σε τετοια περιπτωση η ecu θα επεμβαινε με τον knock sensor και θα αλλαζε το avans.

@Νικο δανεισε μου το κειμενο που ειχες,εδω θα επρεπε να εχω βαλει emoticons αλλα δεν,το κληρονομισα και εγω το προβλημα...χαχααχα

off-topic-maker.gif

Εμενα δια μαγείας σημερα έφτιαξαν όλα χωρις να κάνω τίποτα

[color="#808080"](Εδώ έπρεπε να βάλω Emoticons αλλά δυστυχώς είμαι από τους άτυχους της αναβάθμισης [/color][img=http://www.postimage.org/templates/images/smiley/confused/9.gif]

(Εδώ έπρεπε να βάλω Emoticons αλλά δυστυχώς είμαι από τους άτυχους της αναβάθμισης 9.gif

Link to comment
Share on other sites

off-topic-maker.gif

Εμενα δια μαγείας σημερα έφτιαξαν όλα χωρις να κάνω τίποτα

[color="#808080"](Εδώ έπρεπε να βάλω Emoticons αλλά δυστυχώς είμαι από τους άτυχους της αναβάθμισης [/color][img=http://www.postimage.org/templates/images/smiley/confused/9.gif]

(Εδώ έπρεπε να βάλω Emoticons αλλά δυστυχώς είμαι από τους άτυχους της αναβάθμισης 9.gif

Καλημέρα

πάντως τέτοιο θόρηβο παρατήρησε και ένας φίλος που άλλαξε λάδια σε leon 1.8T όταν είναι κρύο και έλεγαν τα παιδιά στο φορουμ ότι φταίει το λάδι αλλα δεν ξέρω αν ισχύει και σε εμάς αυτο..

Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη για το offtopic μου,αλλα εμενα γιατι δεν εχει θερμοκρασια λαδιου στην οθονη plus?επισης γραφει MFA στην οθονη μου.

Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη για το offtopic μου,αλλα εμενα γιατι δεν εχει θερμοκρασια λαδιου στην οθονη plus?επισης γραφει MFA στην οθονη μου.

μηπως δεν εχεις 'τικαρει΄ την επιλογη να σου δειχνει την θερμοκρασια λαδιου?παιξε με τα βελακια αριστερα-δεξια μεχρι να δεις ενα μενου με πολλες επιλογες με κουτακια αριστερα τους που τους βαζεις 'ν'.

Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη για το offtopic μου,αλλα εμενα γιατι δεν εχει θερμοκρασια λαδιου στην οθονη plus?επισης γραφει MFA στην οθονη μου.

Τους πρώτους μήνες το Golf 6 δεν έβγαινε με ένδειξη θερμοκρασίας λαδιού στο κετράν. Το δικό μου είναι κατασκευασμένο το Μαιο να φανταστείς και δεν έχει. Η VW το καλοκαίρι το πρόσθεσε αυτό το χαρακτηριστικό αν δεν κάνω λάθος.

Link to comment
Share on other sites

Τους πρώτους μήνες το Golf 6 δεν έβγαινε με ένδειξη θερμοκρασίας λαδιού στο κετράν. Το δικό μου είναι κατασκευασμένο το Μαιο να φανταστείς και δεν έχει. Η VW το καλοκαίρι το πρόσθεσε αυτό το χαρακτηριστικό αν δεν κάνω λάθος.

Το δικο μου ειναι μοντελο 04/2009 και οσο και αν εχω ψαξει δεν εχω βρει τετοιο χαρακτηριστικο.ουτε καν στο εγχειριδιο εχει κατι.μπορουμε να βαλουμε εμεις τετοια ενδειξη τωρα?γιατι σκεφτομουν μαζι με το μπαρομετρο να βαλω και θερμοκρασια λαδιου,αλλα αν γινεται απο ¨μαμα¨ ακομη καλυτερα.το εχει ψαξει κανεις?

Link to comment
Share on other sites

Το δικο μου ειναι μοντελο 04/2009 και οσο και αν εχω ψαξει δεν εχω βρει τετοιο χαρακτηριστικο.ουτε καν στο εγχειριδιο εχει κατι.μπορουμε να βαλουμε εμεις τετοια ενδειξη τωρα?γιατι σκεφτομουν μαζι με το μπαρομετρο να βαλω και θερμοκρασια λαδιου,αλλα αν γινεται απο ¨μαμα¨ ακομη καλυτερα.το εχει ψαξει κανεις?

Πήγα και ρώτησα στην αντιπροσωπία και μου είπαν ότι θέλει αλλαγή καντράν και ότι δεν γίνεται, αλλά δεν ξέρω αν είπαν αλήθεια η απλά ήθελαν να με ξεφορτωθούν. :drinks:

Υ.Γ. Παίζει να μην ήξεραν τι θέλει και μου είπαν ότι τους ήρθε εκείνη την στιγμή.

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI
Link to comment
Share on other sites

Πήγα και ρώτησα στην αντιπροσωπία και μου είπαν ότι θέλει αλλαγή καντράν και ότι δεν γίνεται, αλλά δεν ξέρω αν είπαν αλήθεια η απλά ήθελαν να με ξεφορτωθούν. :drinks:

Υ.Γ. Παίζει να μην ήξεραν τι θέλει και μου είπαν ότι τους ήρθε εκείνη την στιγμή.

Γιατι δεν ανοιγετε ενα αλλο θεμα?? Τα μαμασατε τα πιρακια!!! θα πάρει ο στρόφαλος

Link to comment
Share on other sites

¶κου κι αυτό, έτσι κάνουν όλα.

http://www.youtube.com/watch?v=IBbqaNAE93o&feature=related

ε ειπαμε, δεν μου κανει κι ετσι...

σαν TDI κανει...μηπως εχει καποιο προβλημα αυτο το αμαξι?και μενα κανει παρομοιο θορυβο αλλα οχι ΤΟΣΟ δυνατα.

Link to comment
Share on other sites

ε ειπαμε, δεν μου κανει κι ετσι...

σαν TDI κανει...μηπως εχει καποιο προβλημα αυτο το αμαξι?και μενα κανει παρομοιο θορυβο αλλα οχι ΤΟΣΟ δυνατα.

¶νοιξε το καπώ και θα δείς...

Link to comment
Share on other sites

Τα πιράκια είναι το λεγόμενο φαινόμενο της "αυτανάφλεξης", που συμβαίνει όταν το καύσιμο μέσα στον θάλαμο αναφλέγεται λόγω συνθηκών θερμοκρασίας/πίεσης, πριν το επιθυμητό σημείο, κατά την φάση ανόδου του εμβόλου...μετά σπινθηρίζει και το μπουζί, έκουμε 2 ή περισσότερες εστίες καύσης και γίνεται χαμός, τα έμβολα χορεύουν τραμπάλα!

Συνέβαινε κατά κόρον στα παλαιάς τεχνολογίας οχήματα, ενώ το θεωρώ μάλλον απίθανο να συμβεί στους TSI, όπου ο ψεκασμός του καυσίμου γίνεται κατευθείαν στον θάλαμο καύσης με πλήρως ελεγχόμενο ηλεκτρονικά, τρόπο!

O TSI είναι ένα υπόδειγμα εφαρμογής της μηχανικής κατά την άποψή μου:

http://mechluke.blogspot.com/2009/02/tsiunplugged.html

Link to comment
Share on other sites

αν βαζεις συνεχεια απλη avin δεν θα το χεις για πολυ το αμαξι.τουλαχιστον βαλε απλη eko που δεν ειναι 95 οκτανια αλλα 97-98 οκτανια.επισης αν βαζεις απλη βενζινη θα ακους τα πιρακια οταν το αμαξι ζοριζεται....ειδικα σε ανηφορα.......100αρα αν θελετε να χετε το κεφαλι σας ησυχο...εγω βαζω εκο 100αρα με 1,66ε το λιτρο

Edited by golf gt 185ps
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.