Jump to content
Nicky

Ψαλίδια Αudi Tt Mk2 Σε Golf Gti Mk5

Recommended Posts

Στο εξωτερικο πολλοι φορανε τα αλουμινενια κατω ψαλιδια του ΤΤ στο GTI.

Υποστηριζουν οτι εκτος απο πιο ελαφρια,ειναι και ρυθμιζομενα(με οβαλ τρυπα στο σημειο στηριξης με το ακρο)με δυνατοτητα να προσθεσουν ως και μια μοιρα παραπανω αρνητικο καμπερ στο GTI.

Εχει κανεις ιδία πείρα?Γκικα τα φωτα σου :)

Eπισης ολοι εκθειαζουν το antilift-kit της Whiteline το οποιο ζωντανευει πολυ το

μπροστινο συστημα με 0,5 μοιρες extra caster και ενισχυμενα σινεμπλοκ.

http://www.jkm.org.uk/performance/Misc/Misc_Performance_pictures/TFSI-images/Overviewpage/Misc/walkBIG.jpg

Νικο ακομη να απαντησεις???

Link to comment
Share on other sites

Eπισης ολοι εκθειαζουν το antilift-kit της Whiteline το οποιο ζωντανευει πολυ το

μπροστινο συστημα με 0,5 μοιρες extra caster και ενισχυμενα σινεμπλοκ.

Nicky γι'αυτό θα μπορώ να σου απαντήσω εγώ σε λίγες μέρες.

Έχουν ήδη έρθει και περιμένω να μπούν.

Link to comment
Share on other sites

Nicky γι'αυτό θα μπορώ να σου απαντήσω εγώ σε λίγες μέρες.

Έχουν ήδη έρθει και περιμένω να μπούν.

Κανενα νεο απο το anti-lift?

Link to comment
Share on other sites

Τίποτα ακόμη??

Stεf εχω διαβασει απειρα feedback για το WALK και ολοι ειναι εντυπωσιασμενοι με το

αποτελεσμα.Λιγοτερο σπιναρισμα,καλυτερη αισθηση στο τιμονι,περισσοτερο traction στις

στροφες αφου το καμπερ παραμενει σταθερο.

Μονο μειονεκτημα το λιγο βαρυτερο τιμονι στους επιτοπιους ελιγμους.

Τα αλουμινενια ψαλλιδια του ΤΤ θα τοποθετηθουν σε περιπου ενα μηνα,οποτε θα εχω νεα.

Link to comment
Share on other sites

Τα αλουμινένια ψαλίδια το tt δε με απασχολούν γιατί τα έχω!(έχω tt 1.8 tfsi sillyhorse1rb5.gif )

Το anti lift φαινεται ενδιαφέρον αν και με προβληματίζουν λίγο τα silent blocks πολυουρεθάνης.

Επίσης, έχω ψηθεί τρελά και για μπλοκέ γιατί είναι πολύ το σπινάρισμα και σε στροφές και σε ευθείες αν και δεν ξέρω αν υπάρχει για το αυτοκίνητο μου.

Link to comment
Share on other sites

Τα ψαλίδια του leon 2 cupra και του s3 είναι επίσης αλουμινένια κι εικάζω πως θα είναι τα ίδια με του tt, το χει ψάξει κανείς με κωδικούς; Σίγουρα ρυθμίζεις το κάμπερ σε αυτά; Επίσης pitsirika, έβαλες τελικά το antilift;

Link to comment
Share on other sites

Τα ψαλίδια του leon 2 cupra και του s3 είναι επίσης αλουμινένια κι εικάζω πως θα είναι τα ίδια με του tt, το χει ψάξει κανείς με κωδικούς; Σίγουρα ρυθμίζεις το κάμπερ σε αυτά; Επίσης pitsirika, έβαλες τελικά το antilift;

Στα ψαλίδια του tt σίγουρα ρυθμίζεις κάμπερ και μπορείς να δώσεις λίγο αρνητικό αλλά νομίζω μέχρι - 0,5 μοίρες.

Περιμένω το μπλοκέ που έχω παραγγείλει και θα παίξω και με το κάμπερ λίγο μετα.

Edited by stef80
Link to comment
Share on other sites

Μισή αρνητική μοίρα, πάντως, μπορεί να έχει και οποιοδήποτε μαμά golf v, μπροστά. Και συνήθως αν το χαμηλώσεις μπροστά θα πάρεις λίγο ακόμα, αλλά μένει ως έχει, δεν το ρυθμίζεις.

Link to comment
Share on other sites

Εννοώ μισή αρνητική μοίρα επιπλέον. Δεν ξέρω πόσο έχει εργοστασιακά.

Link to comment
Share on other sites

παιδιά μπορεί κάποιος να μου δώσει λίγες παραπάνω πληροφορίες σχετικά με την χρήση και την αποτελεσματικότητα του anti-lift?

Link to comment
Share on other sites

Με μια μικρή πατέντα έβαλα στο gt170 μου, μόνο τα μπαλάκια από τα ψαλίδια του tts.

Από τις 3 τρύπες του ψαλιδιου του gt ταιριάζουν οι 2.

Η τρίτη ανοίχτηκε με τρυπάνι.

Η λιγότερη camber που μπορείς να έχεις με τα μπαλάκια του tts και τα ψαλίδια του gt

είναι -2.3 μοίρες και η περισσότερη -3 μοίρες.

Link to comment
Share on other sites

Με μια μικρή πατέντα έβαλα στο gt170 μου, μόνο τα μπαλάκια από τα ψαλίδια του tts.

Από τις 3 τρύπες του ψαλιδιου του gt ταιριάζουν οι 2.

Η τρίτη ανοίχτηκε με τρυπάνι.

Η λιγότερη camber που μπορείς να έχεις με τα μπαλάκια του tts και τα ψαλίδια του gt

είναι -2.3 μοίρες και η περισσότερη -3 μοίρες.

Νομίζω πως είναι υπερβολικές τιμές για χρήση δρόμου.

Ποιες ειναι οι εντυπωσεις σου στην πραξη?

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πως είναι υπερβολικές τιμές για χρήση δρόμου.

Ποιες ειναι οι εντυπωσεις σου στην πραξη?

Πραγματικά εντυπωσιακό αποτέλεσμα!!! :p

Το τιμόνι έγινε πολύ πιο άμεσο και το μπροστά

μέρος πατάει εντυπωσιακά σε κάθε αλλαγή πορείας!

Τα μειονεκτήματα είναι η πρόωρη φθορά των ελαστικών στο μέσα μέρος

και ότι "ακολουθεί" τις ανωμαλίες του δρόμου.......

.......λεπτομέρειες μπροστά στο αποτέλεσμα!!!!

Link to comment
Share on other sites

Θα σου προτεινα να το ριξεις στο -1,5 μοιρα γιατι ετσι οπως το χεις τωρα χανεις πολυ σε φρενάρισμα και σταθεροτητα.

Εκτος και να το βαζεις σε πιστα συνεχεια οποτε οι προτεραιοτητες ειναι αλλες.

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπαρχει σωστο και λαθος. Απο εκει ρυθμιζεις καμπερ και η ρυθμιση πρεπει να γινει πανω σε μηχανημα ευθυγραμισης για να βλεπεις ποσο την μεταβαλεις.

Edited by stef80
Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά εντυπωσιακό αποτέλεσμα!!! :rolleyes:

Το τιμόνι έγινε πολύ πιο άμεσο και το μπροστά

μέρος πατάει εντυπωσιακά σε κάθε αλλαγή πορείας!

Τα μειονεκτήματα είναι η πρόωρη φθορά των ελαστικών στο μέσα μέρος

και ότι "ακολουθεί" τις ανωμαλίες του δρόμου.......

.......λεπτομέρειες μπροστά στο αποτέλεσμα!!!!

Επειδη σκεφτομαι να πειραματιστω λιγο με την ευθυγραμιση, ηθελα να σε ρωτησω αν εχει επηρεαστει η ελκτικη σου προσφυση.

Δηλαδη σε επιταχυνση σε ευθεια με 1η και 2α λογικα θα πρεπει το αμαξι να μην παταει το ιδιο καλα. Ετσι ειναι?

Link to comment
Share on other sites

Επειδη σκεφτομαι να πειραματιστω λιγο με την ευθυγραμιση, ηθελα να σε ρωτησω αν εχει επηρεαστει η ελκτικη σου προσφυση.

Δηλαδη σε επιταχυνση σε ευθεια με 1η και 2α λογικα θα πρεπει το αμαξι να μην παταει το ιδιο καλα. Ετσι ειναι?

Οι διαφορές φίλε μου είναι αμελητέες μπροστα σε αυτά που κερδίζεις....!

Δεν είδα διαφορά στην ελκτική πρόσφυση γιατι φοράω μπλοκέ.

Link to comment
Share on other sites

παιδία εγώ τώρα είδα αυτό το topic ,

εγώ έχω φτιάξει παράκεντρο πιατέλο με αεροπορικού τύπου αλουμίνιο για να πέσω στο 2,3 χωρίς ψαλιδιά από tts ,, τα φοβάμαι τα αλουμινένια με το κούφιο στην μέση

όλο το κόλπο είναι η ευθυγράμμιση ..

στο video που το εχετε δει οι περισσότεροι είμαι με καθίσματα με ξεβιδοτη ανάρτηση , και τελειωμένα semi και γυρνάω στο 1,10 ,75 ..

Link to comment
Share on other sites

μην τα φοβάσαι τα ψαλίδια Νίκο, δεν μπορεί να τα βάζουν χωρις μελέτη, άσε που δεν έχω διαβάσει κανένα κρούσμα.

Το 2,3 δεν είναι πολυ άκραίο για χρήση δρόμου, όσο στροφάκιας και αν είσαι?

Για να μην πω ότι είναι ακραίο και για πίστα...

Edited by stef80
Link to comment
Share on other sites

για δρόμο το 2,3 εάν έχεις μαλακό λάστιχο ειδικά στον σκελετό , continental , Michelin , στα 20,000 χιλιόμετρα δεν έμεινε τίποτα ,

για πίστα 3,5 με Han kook slick hard και ευθυγράμμιση πίσω για να μην βγάζει μούτρα στην έξοδο ,

για τα ψαλιδιά δεν έχω ασχοληθεί να τα βάλω πάνω , δεν θέλω και να φαρδύνω τουλάχιστον μπροστά

Link to comment
Share on other sites

μην τα φοβάσαι τα ψαλίδια Νίκο, δεν μπορεί να τα βάζουν χωρις μελέτη, άσε που δεν έχω διαβάσει κανένα κρούσμα.

Το 2,3 δεν είναι πολυ άκραίο για χρήση δρόμου, όσο στροφάκιας και αν είσαι?

Για να μην πω ότι είναι ακραίο και για πίστα...

Σε διαβεβαιώνω πως το 2.3 για το δικό μου οδηγικό στυλ είναι

ότι πρέπει για το δρόμο. Χρησιμοποιώ τα Bridgestone r070 και

μετά από μια γρήγορη διαδρομή (στριφτερή), βλέπω πως πατάει

ολόκληρο το πέλμα του ελαστικού.

Όσον αφορά την πίστα, με σλικ λάστιχα το 2.3 είναι πολύ λίγο.

Το 3.5 που λέει ο φίλος Nick2009 είναι πολύ καλή τιμή σε περιβάλλον πίστας.

Όλα αυτά που σου λέω δεν είναι θεωρία, αλλά τα έχω δοκιμάσει πολλάκις

και στο δρόμο και στην πίστα.

Edited by tounasL
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.