Jump to content
Guest mitS.O.S.

Golf Vi - Διαφορές Ανάρτησης Μεταξύ Tsi 160 Και Gti...?

Recommended Posts

Guest mitS.O.S.

Καλημέρα...

Θα ήθελα να μου πει κάποιος που γνωρίζει, τι διαφορές υπάρχουν μεταξύ των αναρτήσεων του Golf VI TSi 160 με σπορ πακέτο και του Golf VI GTi...

Τα 2 αυτοκίνητα έχουν την ίδια ανάρτηση με διαφορετικά π.χ. ελατήρια και αμορτισέρ ή έχουν εντελώς διαφορετικές αναρτήσεις...?

Αφορμή για την ερώτηση είναι ότι χθες συνταξίδευα (σε κάπως γρήγορους ρυθμούς) με ένα GTi από Πάτρα προς Αθήνα και μου έκανε εντύπωση ότι σε κάποιες στροφές που μπήκαμε με αρκετά χιλιόμετρα, ενώ εγώ ζοριζόμουν κάπως, αυτός όχι μόνο έδειχνε να μπαίνει άνετα αλλά επιτάχυνε κιόλας μέσα στην στροφή και μάλιστα εντυπωσιακά...

Λογικό βέβαια να συμβαίνει κάτι τέτοιο, δεν το αναφέρω ως περίεργο... απλά αναρωτιέμαι σε τι οφείλεται αυτή η διαφορά...

Edited by mitS.O.S.
Link to comment
Share on other sites

Αφορμή για την ερώτηση είναι ότι χθες συνταξίδευα (σε κάπως γρήγορους ρυθμούς) με ένα GTi από Πάτρα προς Αθήνα και μου έκανε εντύπωση ότι σε κάποιες στροφές που μπήκαμε με αρκετά χιλιόμετρα, ενώ εγώ ζοριζόμουν κάπως, αυτός όχι μόνο έδειχνε να μπαίνει άνετα αλλά επιτάχυνε κιόλας μέσα στην στροφή και μάλιστα εντυπωσιακά...

Λογικό βέβαια να συμβαίνει κάτι τέτοιο, δεν το αναφέρω ως περίεργο... απλά αναρωτιέμαι σε τι οφείλεται αυτή η διαφορά...

Μήπως στο ότι είσαι κουλός; Λέω εγώ τώρα... :lol

Link to comment
Share on other sites

Guest mitS.O.S.

Ε δεν είμαστε όλοι χεράδες σαν και εσένα ρε συ... αν και έχεις λίγο αργό αμάξι εδώ που τα λέμε οπότε λογικό είναι να το φέρνεις βόλτα... :lol

Edited by mitS.O.S.
Link to comment
Share on other sites

Τι να πω. Εμένα προσωπικά η ανάρτηση του golf 6 (και μάλιστα η σπορ) με έχει απογοητεύσει.

Μπαίνω που και που σε ένα opel astra gtc ενός φίλου μου και χαίρομαι να στρίβει με 170+ πράγμα που με το δικό μου απλά φοβάμαι. Σε ταχύτητες άνω των 150 το δικό μου παίρνει υπερβολικές κλείσεις!

Link to comment
Share on other sites

Το ότι παίρνει κλίσεις το αμάξι δεν σημαίνει ότι δεν κρατάει.Αυτό είναι θέμα μαλακών ελατηρίων για να έχεις καλή ποιότητα άνεσης κατα κύριο λόγο.Αυτό που δεν μπορώ να δεχτώ με τίποτα επειδή έχω μπεί χιλιάδες φορές σε astra gtc είναι ότι έχει καλύτερη ανάρτηση και στρίβει καλύτερα.Μιλάμε για αμάξι με ημιάκαμπτο πίσω με ότι αυτό συνεπάγεται και με ίσως το χειρότερο σε αίσθηση τιμόνι που υπάρχει στην κατηγορία.

Ο φίλος που άνοιξε το θέμα αν δεν έχει τα σπορ ελατήρια της μαμάς VW μπορεί να τα βάλει και να αλλάξει κάπως η αίσθηση που του δίνει το αμάξι του...

Edited by alexator
Link to comment
Share on other sites

Guest mitS.O.S.

Την sport ανάρτηση έχω και είμαι ικανοποιημένος... δεν με φοβίζει καθόλου αν και μπαίνω με πολλά...

Φίλε midkin μάλλον είσαι συνηθισμένος σε κάτι πιο σκληρό...

Link to comment
Share on other sites

Την sport ανάρτηση έχω και είμαι ικανοποιημένος... δεν με φοβίζει καθόλου αν και μπαίνω με πολλά...

Φίλε midkin μάλλον είσαι συνηθισμένος σε κάτι πιο σκληρό...

Δεν ξέρω τι γίνεται ρε παιδιά, πραγματικά. Είναι αλήθεια πως δεν είμαι συνηθισμένος σε μεγάλες ταχύτητες και σπορ οδήγηση και ίσως το πρόβλημα που έχω με την ανάρτηση μου να είναι θέμα εμπιστοσύνης. Όταν αρχίζει και παίρνει κλείσεις με πιάνει κάτι και πολλές φορές μπορεί ακόμα και να πατήσω φρένο πάνω στη στροφή...

Ίσως η ανάρτηση να είναι καλή και το αμάξι να κρατάει αλλά εμένα με φοβίζει.

Πρέπει να βρω καμιά πίστα να μπω σε στροφή με πολλά για να δω το αποτέλεσμα. Ειδάλλως δεν μπορώ να την εμπιστευτώ τη ριμάδα!

Υ.Γ. Γενικά μέχρι τώρα το αμάξι δεν μου έχει φύγει αλλά πολλές φορές μου έχει δημιουργήσει την πεποίθηση πως θα το κάνει...

Edited by midkin
Link to comment
Share on other sites

Guest mitS.O.S.

Χωρίς να θέλω να σε μειώσω, είναι και θέμα εμπειρίας... πάντως αυτό με το φρένο μέσα στη στροφή πρόσεξε το πολύ... ο πανικός και ο φόβος είναι ο χειρότερος σύμβουλος... και ας έχεις την καλύτερη ανάρτηση...

Για να επανέλθουμε επί του θέματος.. κανένας γνώστης περί διαφορών με το GTi...???

Edited by mitS.O.S.
Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να μπορώ και να το αποδείξω, εκτιμώ ότι οι διαφορές είναι σε ελατήρια, αμορτισέρ, αντιστρεπτικές και διαφορετικές ρυθμίσεις γεωμετρίας. Η βασική αρχιτεκτονική της ανάρτησης είναι όμως η ίδια. Από κει και πέρα βέβαια μπορεί να υπάρχουν διαφορές και στο σύστημα διεύθυνσης, φρένα και πιθανόν και επιμέρους ενισχύσεις στο πλάισιο.

Κάποιος με ΕΤΚΑ μπορεί να επιβεβαιώσει τα παραπάνω.

Προσοχή όμως. Δεν σημαίνει ότι κάποιος που θα φορέσει αμορτισέρ, ελατήρια, αντιστρεπτικές από GTi θα έχει και την οδική στμπεριφορά του GTI, γιατί τα βάρη ανα άξονα του GTi διαφέρουν από του TSi 160, ιδιαίτερα μπροστά και άρα αντί για βελτίωση να έχεις τελικά το αντίθετο αποτέλεσμα.

Link to comment
Share on other sites

μπορεις να βαλεις eibach και να βετιωσεις αναρτησεις και να μπαινει και καλυτερα απο το gti. Η αληθεια ειναι οτι το καλυτερο σε κρατηματα μαμα tsi ηταν η εκδοση gt sport του 5.το 6 δεν εχει τετοια κρατηματα αλλα ειναι ποιο ανετο στην καθημερινη οδηγηση και ποιο ταξιδιαρικο και ποιο υσηχο . Εαν θελεις σονυ και καλα καλυτερα κανε μια πεωνυμη αναβαθμιση και θα δεις τουλ 25-30% βελτιωση των οριων που χανει προσφρυση το αυτοκινητο σου.

Link to comment
Share on other sites

Mε την σειρά μου να ρωτήσω κάτι..

Αν λόγω 18αρας μας ενδιαφέρει απλά το αισθητικό κομμάτι είναι άραγε εφικτό να μπούν

μόνο τα ελατήρια του Gti που χαμηλώνουν κατά 2.2 εκ. αν δεν κάνω λάθος το αμάξωμα σε

σχέση με τα ελατήρια της σπορ ανάρτησης του TSi που χαμηλώνουν μόνο κατά 1.5 εκ. ;

Μήπως τα ελατήρια του Gti είναι σχεδιασμένα για το βαρύτερο μοτέρ του και συνεπώς

στο αμάξωμα με το 1.4 μοτέρ δεν ταιριάζουν και ίσως δεν προσδώσουν το αναμενόμενο

επιπλεόν χαμήλωμα;

Υ.Γ. Στο ΕΤΚΑ για τα εμπρόσθια ελατήρια του GTI δίνει 5 διαφορετικούς κωδικούς με ανάλογη

χρωματολογία για τον κάθε κωδικό ελατηρίου...

Edited by stakyrFR
Link to comment
Share on other sites

Η αρχιτεκτονική της ανάρτησης όλων των golf mk5 και mk6 είναι ακριβώς ίδια.

Οι διαφορές -όπως προείπε ο peris- βρίσκονται στα αμορτισέρ, τα ελατήρια και στην πίσω αντιστρεπτική.

Μπορείς να βάλεις τα αμορτισέρ του gti και το αυτοκίνητο σου θα σκληρύνει αισθητά (σε καμιά περίπτωση ενοχλητικά σκληρά)

Στα ελατήρια όμως υπάρχει πρόβλημα λόγω της διαφοράς βάρους.

Το μπροστά μέρος αντί να χαμηλώσει θα σηκωθεί ακόμη ψηλότερα.

Όλα αυτά που γράφω είναι όλα δοκιμασμένα στο δικό μου gt170.

Τελικά κατέληξα σε μια coilover της eibach.

Μάλιστα υπάρχουν προς πώληση-σε άριστη κατάσταση- 4 αμορτισέρ από gti με 15.000km στην τιμή των 100 ευρώ. :)

Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς όπως το σκεφτόμουνα...

Πραγματικά σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την τόσο ουσιαστική απάντηση!

Ελατήρια Eibach ή Η&R βάλε που είναι μελετημένα για το εκάστοτε μοντέλο. Το βάρος της μηχανής του GTI είναι μαγαλύτερο οπότε το ελατήριο δεν ταιριάζει για το δικό μας Golf 6 tsi. Εγώ έβαλα Eibach και είμαι υπερευχαριστημένος.

Link to comment
Share on other sites

Ελατήρια Eibach ή Η&R βάλε που είναι μελετημένα για το εκάστοτε μοντέλο. Το βάρος της μηχανής του GTI είναι μαγαλύτερο οπότε το ελατήριο δεν ταιριάζει για το δικό μας Golf 6 tsi. Εγώ έβαλα Eibach και είμαι υπερευχαριστημένος.

Από θέμα σκληρότητας / κοπανήματος πως είναι τα Eibach? Αμορτισέρ έχεις αφήσει τα εργοστασιακά?

Link to comment
Share on other sites

Από θέμα σκληρότητας / κοπανήματος πως είναι τα Eibach? Αμορτισέρ έχεις αφήσει τα εργοστασιακά?

Το αμάξι έχει γίνει πολύ στιβαρό και σφικτό με καλή αίσθηση και ελάχιστα πιο πολύ κοπάνημα.Έχω μόνο 200 km που τις έβαλα.

Εγώ φορούσα ήδη τα sport ελατήρια της VW σε συνδιασμό με την ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση DCC. Οπότε άλλαξα μόνο τα ελατήρια και το αμάξι χαμήλωσε κατά 1,5cm. Το μόνο που χρειάστηκε να κάνω είναι να πάω στην αντιπροσωπία για αναπρογραμματισμό της ανάρτησης DCC μέσου του εγκεφάλου, λόγω του χαμηλώματος του πλαισίου.

Link to comment
Share on other sites

Δεν μας βάζεις και μια photo με το αισθητικό αποτέλεσμα της μετατροπής;

Ευχαριστούμε πολύ εκ των προτέρων :rolleyes:

Σε μερικές μέρες υπόσχομαι να βγάλω φωτογραφία απο ψηφιακή μηχανή ώστε να φαίνεται και καλά. H photos που έχω στο Gallery αλλά και αυτή της υπογραφής είναι πριν την αλλαγή των ελατηρίων. :thumbsup:

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα στην παρέα. Στελιο στην αντιπροσωπια τι σου ειπανε για τα αμορτισερ ? Ο αναπρογραματισμός διαφυλάσει την διάρκεια ζωής τους με τα χαμηλότερα ελατήρια. Πως και άλλαξες ελατήρια ? Ηθελές περισσότερο χαμήλωμα η μεγαλύτερη σκληρότητα ? Αμα βάλεις και το body kit θα γίνει απίστευτο το αμάξι ...

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα στην παρέα. Στελιο στην αντιπροσωπια τι σου ειπανε για τα αμορτισερ ? Ο αναπρογραματισμός διαφυλάσει την διάρκεια ζωής τους με τα χαμηλότερα ελατήρια. Πως και άλλαξες ελατήρια ? Ηθελές περισσότερο χαμήλωμα η μεγαλύτερη σκληρότητα ? Αμα βάλεις και το body kit θα γίνει απίστευτο το αμάξι ...

Ήθελα βασικά ποιο σκληρά ελατήρια. Έμεινα πολύ ευχαριστημένος με τα ελατήρια της Eibach και το αμάξι έδειξε πολύ πιο ωραίο σε συνδυασμό και με τις 18" ζάντες. Για την ανάρτηση DCC απ' όσο έμαθα εφόσον γίνει ο αναπρογραμματισμός δεν έχει κάποιο πρόβλημα ώστε να μειωθεί η διάρκεια ζωής της (και αν μειωθεί θα είναι ελάχιστα).

Όσο για το bodykit το σκέφτομαι πλέον γιατί είναι ήδη χαμηλό το αμάξι με τα ελατήρια αυτά. Δεν θα ανεβαίνει ούτε μικρό πεζοδρόμιο με κλίση μετά με το bodykit. :p

Υ.Γ. Λόγο τεχνικού προβλήματος με την ψηφιακή μηχανή δεν μπόρεσα να βγάλω photos ακόμη. Σύντομα θα ανεβάσω. :)

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI
Link to comment
Share on other sites

Φίλε Στέλιο μπορείς να δώσεις περισσότερςες πληροφορίες για τα ελατήρια που έβαλες, μοντέλο/τιμή/τοποθέτηση? Σκέφτομαι να πειράξω και εγώ την ανάρτηση αλλά όχι σε βαθμό που να θυσιαστεί πολύ η άνεση..

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Στέλιο μπορείς να δώσεις περισσότερςες πληροφορίες για τα ελατήρια που έβαλες, μοντέλο/τιμή/τοποθέτηση? Σκέφτομαι να πειράξω και εγώ την ανάρτηση αλλά όχι σε βαθμό που να θυσιαστεί πολύ η άνεση..

Eibach pro kit 3.0cm έβαλα και τιμή 170 Euro τα ελατήρια από την αντιπροσωπία της Eibach στην Θεσσαλονίκη και 70 Euro το πέρασμα με ευθυγράμμιση στην ΕΛΜΑ (Θεσσαλονίκη, περιοχή Εύοσμου). Από άνεση έχασα πολύ λίγο και από κρατήματα πολύ καλύτερο πλέον το αμάξι, ειδικά με την DCC (ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση) στο πρόγραμμα sport.

Υ.Γ. Αν δεν έχεις DCC και έχεις την απλή ανάρτηση θα πρέπει να αλλάξεις και τα αμορτισέρ μαζί με τα ελατήρια.

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI
Link to comment
Share on other sites

Όσοι έχετε εργοστασιακή sport ανάρτηση γνωρίζετε τι ελατήρια / αμορτισέρ φοράει το αμάξι??

Συνήθως βάζουν eibach & sachs.

Edited by J.P.
Link to comment
Share on other sites

Εγώ έχω την σπορ ανάρτηση του Sport πακέτου Sienna, δεν κάνει?

Άμα βάλεις μόνο ελατήρια θα πάρεις στο χέρι τα αμορτισέρ μετά απο καμιά 10.000km. Θές αλλαγή και αμορτισέρ και ελατήρια.

Όσοι έχετε εργοστασιακή sport ανάρτηση γνωρίζετε τι ελατήρια / αμορτισέρ φοράει το αμάξι??

Συνήθως βάζουν eibach & sachs.

Εγώ που τα έβλαγα δεν παρατήρησα να γράφει καμία μαρκα πάνω στα ελατήρια εκτος του VW και κάποιους κωδικούς. Θα τα ξανακοιτάξω και θα σας πω.

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.