Jump to content
tolis001

Ποσο Απαραιτητο Ειναι Το Μπαρομετρο?

Recommended Posts

Αρκετα θα ελεγα αν θες να εισαι σιγουρος για το τι γινετε!!

+1!!!Εκτός τη αισθητικής που προσφέρει για κάποιους(εμένα π.χ.)!! :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

βασικο για εμενα σε ενα turbo αμαξι.

θα ηταν σωστο να ειναι μεσα στο βασικο εξοπλισμο σε ολα τα αυτοκηνιτα καπου στο ταμπλο.

βαλε

Link to comment
Share on other sites

ελα ρε συ 128 ευρο εχει το defi. αν δεν εχεις τωρα κανε υπομονη να βαλεις γιατι ειναι κορυφη.

apexi defi.

παρτο απο το perfectrun.

σου εχω γραψει το τηλ μου σε ενα τοπικ που ανοιξες παρε με αυριο να σου πω

Link to comment
Share on other sites

Και σε εργοστασιακο χωρις προγραμα ειναι καλο να υπαρχει για να φιλαμε την τουρμπινα.Πριν βαλω μπαρομετρο αρκετες φορες για να ανεβασω χιλιομετρα δεν κατεβαζα ταχυτητα και παταγα το γκαζ απο της 2000σαλ θεωροντας οτι δεν πιεζα το αυτοκινητο,οταν ομως ειδα οτι για να μπορεσει να ανεβασει στροφες ο κινητηρας σηκωνε μεχρι και 1.35bar η τουρμπινα στις 2000σαλ αναθεωρησα...Η γνωμη μου ειναι οτι καλο ειναι να υπαρχει για να βλεπουμε πως δουλευει η τουρμπινα για να την προσεχουμε.

Link to comment
Share on other sites

α ωραια.κ εκτος απο apexi k defi εχετε να προτεινεται κατι αλλο σε πιο οικονιμικο?για autometer εχω διαβασει αλλα θελω την γνωμη σας.

ΦΙΛΕ ΕΓΩ ΕΒΑΛΑ ΤΕΛΙΚΑ ΕΝΑ ΤΗΣ AUTOGAUSE 90Ε ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ TSI140.ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ Κ Η ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΤΟ ΠΗΡΑ(ΤΡΙΚΑΛΑ).ΚΑΛΟ ΦΑΙΝΕΤΑΙ(AUTO-GAUGE AU13214 Ο ΚΩΔΙΚΟΣ ΤΟΥ)ΕΧΕΙ Κ ΒΑΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΡΥΠΑΣ ΤΟ ΚΟΛΩΝΑΚΙ.ΤΟ ΕΧΩ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΕΡΑΓΩΓΟ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ.ΟΠΩΣ ΕΧΕΙ Κ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΦΙΛΤΡΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΕΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΡΝΑΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΣΩΛΙΝΑΚΙΑ,ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΕΧΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΜΑΡΚΕΣ ΒΕΒΑΙΑ!ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΑ...

Link to comment
Share on other sites

ευχαριστω για την βοηθεια παιδες.τελικα παραγγειλα το apexi με μαυρη πλακα κ μπλε φωτισμο.την τριτη θα το χω...

Καλή επιλογή!!!Έχω και εγώ το ίδιο!!!!!60άρι πήρες????

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια...σε ενα νορμαλ αμαξι πλεον...δεν ειναι απαραιτητο το μπαρομετρο.

σε ενα αμαξι με ενα aftermarket προγραμμα,αν σου λενε τις πραγματικες πιεσεις οντως οταν το φτιαχνεις και οχι εικονικες...θεωρω απαραιτητο ενα καλο καλο halmeter(οχι apexi στυλο,ξερεται αυτο το turbotimer+halmeter+battery volts).

Link to comment
Share on other sites

Το καλο που εχει ενα καλο μπαρομετρο στο αυτοκινητο ειναι να μπορεισ να ελεγχεις το ποσο καλα λειτουργει το τουρμπο και ειδικα οταν εχεις καποια απωλεια σε δυναμη οπως συμβαινει με την Ν75 οταν δεν λειτουργει σωστα. Οταν δε εχεις και προγραμμα τοτε ειναι πιο απαραιτητο.

Μου κανει εντυπωση παντως το οτι ενω το ειχαν στανταρ στο 170αρι GT δεν το ειχανε στα 140αρια και πολυ περισσοτερο δεν το ειχαν στα 2λιτρα. Τωρα βεβαια νομιζω εχει καταργηθει απο παντου.

Προσωπικα παντως θα προτιμουσα να ειχε ενα καλο εργοστασιακο μπαρομετρο παρα την θερμοκρασια νερου.

Link to comment
Share on other sites

Το καλο που εχει ενα καλο μπαρομετρο στο αυτοκινητο ειναι να μπορεισ να ελεγχεις το ποσο καλα λειτουργει το τουρμπο και ειδικα οταν εχεις καποια απωλεια σε δυναμη οπως συμβαινει με την Ν75 οταν δεν λειτουργει σωστα. Οταν δε εχεις και προγραμμα τοτε ειναι πιο απαραιτητο.

Μου κανει εντυπωση παντως το οτι ενω το ειχαν στανταρ στο 170αρι GT δεν το ειχανε στα 140αρια και πολυ περισσοτερο δεν το ειχαν στα 2λιτρα. Τωρα βεβαια νομιζω εχει καταργηθει απο παντου.

Προσωπικα παντως θα προτιμουσα να ειχε ενα καλο εργοστασιακο μπαρομετρο παρα την θερμοκρασια νερου.

Υπαρχει λογο που δεν υπαρχει το μπαρομετρο. Το αυτοκινητο αυτο κατα 80% το εχουν ανθρωποι που δεν τους ενδιαφερει τι κανει η τουρμπινα, η θερμοκρασια ομως ειναι μια απο της ποιο σοβαρες ενδειξεις που πρεπει να εχει υπ' οψιν του ο οδηγος.

Link to comment
Share on other sites

Και σε εργοστασιακο χωρις προγραμα ειναι καλο να υπαρχει για να φιλαμε την τουρμπινα.Πριν βαλω μπαρομετρο αρκετες φορες για να ανεβασω χιλιομετρα δεν κατεβαζα ταχυτητα και παταγα το γκαζ απο της 2000σαλ θεωροντας οτι δεν πιεζα το αυτοκινητο,οταν ομως ειδα οτι για να μπορεσει να ανεβασει στροφες ο κινητηρας σηκωνε μεχρι και 1.35bar η τουρμπινα στις 2000σαλ αναθεωρησα...Η γνωμη μου ειναι οτι καλο ειναι να υπαρχει για να βλεπουμε πως δουλευει η τουρμπινα για να την προσεχουμε.

To παραπάνω ποστ του Θοδωρή είναι κατά τη γνώμη μου ο πιο βασικός λόγος για να μπει το όργανο σε ένα αυτοκίνητο. Από τη στιγμή που το έβαλα θεωρώ ότι προστατεύω το turbακι μου καλύτερα.

Link to comment
Share on other sites

Υπαρχει λογο που δεν υπαρχει το μπαρομετρο. Το αυτοκινητο αυτο κατα 80% το εχουν ανθρωποι που δεν τους ενδιαφερει τι κανει η τουρμπινα, η θερμοκρασια ομως ειναι μια απο της ποιο σοβαρες ενδειξεις που πρεπει να εχει υπ' οψιν του ο οδηγος.

Για το πρωτο θα συμφωνησω. Βεβαια γι'αυτους με τα Gti τους ενδιαφερει και μαλιστα πολυ καθοτι ειναι η καρδια του αυτοκινητου και μετα ερχονται τα 1.8 και 1.4.

Για το δευτερο δεν θα συμφωνησω. Οι εποχες που κολλαγαμε τα ματια μας στο θερμομετρο εχουν περασει ανεπιστρεπτι γιατι η τεχνολογια πλεον στο θεμα ψυξης του κινητηρα εχει κανει αλματα με αποτελεσμα να μην εχουμε το ενα ματι μας στο θερμομετρο και το αλλο στο δρομο. Αν δεις απο τα προβληματα που εχουν τα συγχρονα αυτοκινητα το θεμα της υπερθερμανσης εχει γινει σχεδον αρχειακο. Και εδω στο φορουμ δεν βλεπω να υπαρχει τετοιο θεμα τουλαχιστον στα καινουργια αυτοκινητα. Ενω απο θεμα τουρμπινας και χασιμο πιεσης δοξα τω θεω υπαρχουν πολλα ποστς ανοιγμενα.

Απο την αλλη καλο βεβαια ειναι να υπαρχει θερμομετρο αλλα οπως προειπα προσωπικα αν ειχα να διαλεξω μεταξυ των δυο θα διαλεγα το μπαρομετρο. Την θερμοκρασια εξ'αλλου μπορεις να την δεις και απο το μενου

του κλιματιστικου.

Edited by KIRRA
Link to comment
Share on other sites

παιδια ειμαι ασχετος με αυτα οποτε μη με παρεξηγησετε....

πες οτι το βαζεις το μπαρομετρο... τι ακριβως βλεπεις μετα?

εχω ενα golf gt 170 με προγραμμα που βγαζει περιπου 230...

να του βαλω λετε?

(τωρα εχω αρχισει και μπαινω στο τρυπακι να μαθω καποια πραγματα...)

Link to comment
Share on other sites

παιδια ειμαι ασχετος με αυτα οποτε μη με παρεξηγησετε....

πες οτι το βαζεις το μπαρομετρο... τι ακριβως βλεπεις μετα?

εχω ενα golf gt 170 με προγραμμα που βγαζει περιπου 230...

να του βαλω λετε?

(τωρα εχω αρχισει και μπαινω στο τρυπακι να μαθω καποια πραγματα...)

Το gt170 έχει από τη VW μπαρόμετρο στη θέση του οργάνου θερμοκρασίας νερού.Το μπαρόμετρο σου δείχνει κάθε στιγμή την υπερπίεση (την πρόσθετη δηλαδή πίεση πέρα της ατμοσφαιρικής που είναι 1 bar)που δίνει η τουρμπίνα στην εισαγωγή σου.

Link to comment
Share on other sites

παιδια ειμαι ασχετος με αυτα οποτε μη με παρεξηγησετε....

πες οτι το βαζεις το μπαρομετρο... τι ακριβως βλεπεις μετα?

εχω ενα golf gt 170 με προγραμμα που βγαζει περιπου 230...

να του βαλω λετε?

(τωρα εχω αρχισει και μπαινω στο τρυπακι να μαθω καποια πραγματα...)

"εχω ενα golf gt 170 με προγραμμα που βγαζει περιπου 230..."

Για ασχετο σε βλεπώ πολυ σχετικο χαχααααα

Link to comment
Share on other sites

παιδια ειμαι ασχετος με αυτα οποτε μη με παρεξηγησετε....

πες οτι το βαζεις το μπαρομετρο... τι ακριβως βλεπεις μετα?

εχω ενα golf gt 170 με προγραμμα που βγαζει περιπου 230...

να του βαλω λετε?

(τωρα εχω αρχισει και μπαινω στο τρυπακι να μαθω καποια πραγματα...)

Ασχετος με 230 ps???

μακαρι να ειχα και εγω τοσα...και να μην ηξερα ουτε βενζινη απο που βαζεις!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.