Jump to content
golf-agu

Scirocco Tsi 160Hp Stg3 By E-Tuners !

Recommended Posts

kalhspera se olous tous filous ths autokinhshs kai tou vw group. eimai o katoxos tou scirocco 3 stage kai tha hthela na pw kai egw 2 logakia mias kai oloi sas eipate thn gnwmh sas swsth h lathos den exei shmasia alloste. loipon to kostos tou 3 stage tou scirocco einai 350eur. anavathmhsh tourbinas 300eur intercooler s3 400 eur. eksatmhsh xeiropoihth 150 eur. eisagwgh kai to programma twn paidiwn konta sta 1800 euro me tas vias omws.. to autokinhto edeikse pragmatika thn dunamh tou ston dromo kai oxi sto dunamometro kai auto epeidh eimai pleon polu duspistos sto thema veltiwshs mias kai paliotera eixa golf 4 gti kai eixa plhrwsei kai gw se diaforous veltiotes mia gkarsoniera xwris na eimai ikanopoihmenos pote kai telika to autokinhto efuge aklafto.. to autokinhto loipon edeikse ti pragmatika einai sto dromo giati apla roufaei oti kinhtai se 1.4 tsi gt kai oxi mono!!! apo polous kai diaforous programatistes veltiotes kai den simazevaitai.. eimai yper ikanopoihmenos apo auth thn sunergaseia me ta paidia den emeina oute mia stigmh ksekremastos par olo pou egw eimai larisa kai ta paidia athina. to xairomai to spaw olh mera xwris anxos.. kai kserw oti tha to xairomai gia polu kairo akomh.. twra oso gia thn dunamh pou evgale to autokinhto se sxesh me allwn etairiwn prokalo anoixta opoion thelei kai mporei na doume poso aksizei ta lefta pou edwsa. den eimai oute ipostirhxths tou krutwna oute pairnw kamia miza.. apla ta pragmata einai ksekathara.. auth thn stigmh den mporei kaneis na kanei kati kalhtero kai poio dunato. einai to mono sigouro gi auto paidia afhste thn theoria kai ta logia kai elate na perasoume sthn praksh.. arketa poia me tous dithen.. an ena golf gt h oti dipote allo tsi dunato apo apoia etairia nomizei oti mporei na mas plhsiasei estw kai 3 autokinhta pisw mas as erthei na ton paradextw ki olas kai na ksna vgw sto foroum kai na pw mpravo sto tade.., egw petaksa ta lefta mou.!

Λαρισα εισαι?

πως και δεν σε εχω πετυχει πουθενα εξω?

μηπως εχεις μαυρο αυτοκολητο το καπο μπροστα?

ολο κατι διλιτρα πετυχενω και στο δρομο και στο ΤΕΙ.

οχι οτι μπορω να σταθω διπλα τους με τα 160 αλογα μου (εχω το 122 βλεπεις) αλλα ετσι για χαβαλε.

ελα σε κανενα meeting ναι δουμε το καμαρι σου!!!

καλο σκισμο :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

+1000

@scirocco_3stage έχει ένα πολύ καλό αμάξι αλλά έναν πολύ κακό χαρακτήρα.

Ηρέμησε, απόλαυσε το αμάξι σου και άσε εμάς να απολαμβάνουμε το έργο των etuners...

E ναι.

Σε τελική ανάλυση υποτίθεται ότι ανήκουμε στο ίδιο club και ο ένας βοηθάει τον άλλον...

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν πάμε λίγο από την αρχη. φιλε Στεφανε 1ον δεν είμαι καινούριο μέλοϛ είμαι σίγουρα πολύ ποιο παλιό και από σενα και από κάποιουϛ άλλουϛ εδω. ρώτα Didymo να σου πει από ποτέ είμαι μέλοϛ στο club, απλά έχω χασει τουϛ κωδικουϛ και ξανα γραφτικα άλλεϛ 2 φορες. 2ον. άσε τα παιδιά να ξερουν καλυτερα από οποιονδηποτε εδώ μέσα τι πιστευουν για μενα. δεν χρειάζεται να με προσβαλειϛ όπωϛ δεν προσβαλα κανενα. διορθοσεμε αν κάνω κάπου λαθοϛ παντα.. 3ον πριν ένα χρόνο όταν ανέβασα ένα ποστ που έλεγα για 3 stage στα 250 καπιοι εδώ μέσα γυρισαν και μου είπαν να προσεχω τι λέω και ότι λέω βλακιες, σιγά μην δούμε και 300 άλογα από tsi. φέτοϛ μετά από τόσεϛ αξιολογεϛ δουλειεϛ των παιδιων που έχουν κατακριθει κατά καιρουϛ ηρθε η ώρα που περίμενα και γω να σαs διξω τα αποτελεσματα που πριν ένα χρόνο επαναλαμβάνω πάλι τα κατεκριναν καπιοι χωρίϛ να έχουν ιδεα. αφού λοιπόν δεν προλαβα εγώ και τα ανεβασε πρώτοϛ ο κρυτωναϛ και καλά έκανε, πάλι βλέπω την διστροπια από μερικουϛ και την δισφημηση κατά κάποιο τροπο. αναγκαζομαι να έχω αυτόν τον ασχημο χαρακτηρα που λετε, σαϛ ζητω συγνωμη αν η προκλητικοτιτα μου ταρακουνησε μερικουϛ αλλα δεν μπορώ να βλέπω τετοιεϛ ασιναρτησιεϛ και κουβεντεϛ στον αέρα από άτομα που ισω λέω ίσωϛ να μην έχουν ιδέα από βελτιωση και αγάπη για ένα αυτοκινητο. τα πραγματα είναι ξεκαθαρα, κακά τα ψεματα 2 από τα γρηγοροτερα tsi στην ελλάδα για να μην πω τα ποιο γρηγορα και θεωρηθω ότι λέω βλακείεϛ πάλι είναι του Αποστολη tsi να ναι καλά το παιδί που έκανε πρώτοϛ το 3 stage και 2ο το δικό μου. και να το θεσω αλλιώϛ να μην είμαι προκλητικοϛ θέλω πολύ να δω ένα ποιο γρηγορο tsi από το δικό μου και του αποστολη να χαρω και γω ότι το αυτοκινητο αυτό δεν σταματαει στα 240+ μακάρι να υπαρξει!! και γιατί γίνεται όλοϛ αυτόϛ ο ντορος, καλά τα λεν τα δυναμομετρα αλλα η αληθεια είναι στο δρομο. θα μπορουσαμε να παρουσιασουμε μια δυναμομετρηση από ένα δυναμομετρο που μετρηθικαν και αλλα tsi εδώ μέσα και με επωνημα προγραματα εβγαλαν 230+ εκεί θα παρουσιαζαμε και μειϛ 270+ όσο έχω εγώ 270 άλλο τοσο έχουν και τα υπολοιπα 230.... ελπίζω τα λόγια μου να μην απογοητευουν και να μην στεναχωρουν κάποιουϛ αλλα αντί αυτού να τουϛ εβαλαν σε σκεψεις. με εκτιμηση πάντα ένα παλιο μέλοϛ club προϛ όλουϛ τουϛ φίλουϛ του vag..

Edited by PAGOURISTAS
Μεταφραση στα ελληνικα
Link to comment
Share on other sites

Δε νομίζω ότι σε πρόσβαλλα, ήμουν πολύ προσεκτικός στο πως έγραψα ότι έγραψα. Αυτό που λέω είναι πως δημιουργείς άσχημη εικόνα και για σενα αλλά και για τους βελτιωτές σου σε όσους δεν ξέρουν κανενα σας.

Επίσης, ως παλιό μέλος θα έπρεπε να μας διευκολύνεις να διαβάσουμε τα μέγάλα ποστ που γράφεις, γράφοντας ελληνικά.

Edited by stef80
Link to comment
Share on other sites

Δε νομίζω ότι σε πρόσβαλλα, ήμουν πολύ προσεκτικός στο πως έγραψα ότι έγραψα. Αυτό που λές είναι πως δημιουργείς άσχημη εικόνα και για σενα αλλά και για τους βελτιωτές σου σε όσους δεν ξέρουν κανενα σας.

Επίσης, ως παλιό μέλος θα έπρεπε να μας διευκολύνεις να διαβάσουμε τα μέγάλα ποστ που γράφεις, γράφοντας ελληνικά.

+1!!!

Link to comment
Share on other sites

Επίσης, ως παλιό μέλος θα έπρεπε να μας διευκολύνεις να διαβάσουμε τα μέγάλα ποστ που γράφεις, γράφοντας ελληνικά.

Αρχικά +1000 και πάλι γιατί μου βγήκαν τα μάτια να διαβάσω.

Στη συνέχεια αν προσέξεις τα ποστ που έχουμε κάνει ΠΑΛΙΕ, θα καταλάβεις πως κανένας μας εδώ μέσα δεν χλεύασε ή κατέκρινε τον Κρίτωνα ή γενικά τη δουλειά του. Το αρχικό ποστ που έγινε εδώ από τον ίδιο τον Κρίτωνα είχε σκοπό να δεί πως θα αντιδράσουμε σε αυτό το stage3 και ζήτησε απλά κριτικές. Είτε θετικές είτε όχι.

Κατά γενική λοιπόν ομολογία το stage3 ήταν εντυπωσιακό και για τη ροπή του δεν είχε κανένας να σχολιάσει κάτι αρνητικό. Επειδή όμως εγώ, όπως θαρρώ και οι περισσότεροι ταυτιζόμαστε με τους άλλους και ειδικά με τα αμάξια τους, μας βγήκε σαν παράπονο πως το αμάξι δεν πήγε λίγο παραπάνω. Όχι για να κράξουμε τον Κρίτωνα που δεν το πήγε παραπάνω. Αλλά για να χαρούμε εμείς οι ίδιοι. Να πούμε "ρε συ το αμάξι μας πάει και 250 ή 260"....

ΠΑΛΙΕ, ελπίζω να σε κάλυψα.

Link to comment
Share on other sites

κριτονα το 5αρι με ολα αυτα που φοραει το παιδι και με αντλια aftermarket θα εχει την ιδια ροπη με του παιδιου??? του καινουριου tsi η αντλια κανει στο 5αρι τλκ?? με το cup tsi της vw το χετε ψαξει καθολου?? 280 με κλειστο μοτερ..

Link to comment
Share on other sites

ενοηται πως εδω προσπαθουμε να δωσουμε λυσεις για τα αυτοκινητα μας προς θεου!! ουτε ειμαι εδω για να το παιξω παλιος σε κανενα θα δεις αλλωστε οτι δεν πολυ μπαινω και συχνα λογο δουκειας.. σε λιγες μερες θα σας δειξω και κατι αλλο που θα συμφωνησεται απολητα μαζι μου.. υπομονη λοιπον μεχρι τοτε!! δεν θελω να εχω αντιπαλοτητες με κανενα εδω μεσα.λοιπον συντομα κοντα σας με νεα αποκαληπτικα στοιχεια...

Link to comment
Share on other sites

ενοηται πως εδω προσπαθουμε να δωσουμε λυσεις για τα αυτοκινητα μας προς θεου!! ουτε ειμαι εδω για να το παιξω παλιος σε κανενα θα δεις αλλωστε οτι δεν πολυ μπαινω και συχνα λογο δουκειας.. σε λιγες μερες θα σας δειξω και κατι αλλο που θα συμφωνησεται απολητα μαζι μου.. υπομονη λοιπον μεχρι τοτε!! δεν θελω να εχω αντιπαλοτητες με κανενα εδω μεσα.λοιπον συντομα κοντα σας με νεα αποκαληπτικα στοιχεια...

Και κανά βιντεάκι να χαζέψουμε τα αλόγατα!!! ;)

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, μην παρεξηγείτε τον Βασίλη. Αν και εξαιρετικός και πολύ φιλικός άνθρωπος,

είμαι σίγουρος ότι σας τρόμαξε με όσα έγραψε και παρουσιάστηκε επιθετικός.

Η αλήθεια είναι ότι καθόλη τη διάρκεια του project ακούστηκαν σχόλια από άσχημα εως εντελώς κακεντρεχή

κι έτσι η παρουσίαση δεν ήταν στρωμένη με ροδοπέταλα. Ούτε και όσα έχει ακούσει ο χριστιανός κατά καιρούς

(πολύ λιγότερο όταν αναγκάστηκε να πουλήσει το προηγούμενό του golf επειδή έφτασε -τον έφτασαν- σε αδιέξοδο).

Σημασία έχει ότι την ίδια μέρα, μετρήσαμε δύο βελτιωμένα μας αυτοκίνητα με κινητήρες 1.4 TSI:

Ένα Scirocco TSI160 κι ένα Golf V TSI 140.

Οι καμπύλες δείχνουν ότι ο κινητήρας του Scirocco είναι σαφώς αναβαθμισμένος. Δεν κάναμε κάτι διαφορετικό σε αυτό,

την ίδια συνταγή εφαρμόσαμε όπως και στο Golf.

Τα δύο αυτοκίνητα είχαν τις ίδιες βελτιώσεις και απέδωσαν σχεδόν ίδια ιπποδύναμη.

Ευτυχώς ο κινητήρας δεν παρουσιάζει προβλήματα αντοχής σε αυτά τα επίπεδα ροπής και ισχύος, κάτι για το οποίο ανησυχούσαμε

πολύ πριν ξεκινήσουμε τις βελτιώσεις τους.

Μένει να διαπιστωθεί αν είναι η καλύτερη συνολική βελτίωση ως προς απόδοση/κόστος. Προς το παρόν προς τα εκεί γέρνει η πλαστιγγα.

Edited by salex
Link to comment
Share on other sites

κριτονα το 5αρι με ολα αυτα που φοραει το παιδι και με αντλια aftermarket θα εχει την ιδια ροπη με του παιδιου??? του καινουριου tsi η αντλια κανει στο 5αρι τλκ?? με το cup tsi της vw το χετε ψαξει καθολου?? 280 με κλειστο μοτερ..

Πανο , η αναβαθμισμενη αντλια στο 5αρι τοποθετειται αναγκαστικα , στο 6αρι δεν χρειαζεται . Δεν γνωριζω αν η αντλια του 6αριου μπαινει στο 5αρι ή αν ο εκκεντροφορος εισαγωγης του CAVD προσφερει περισσοτερο lift στο εμβολακι της αντλιας . Δεν εχουμε λυσει ποτε 6αρι TSI στην αντλια να δουμε τι φοραει , για τον απλο λογο οτι δεν χρειαστηκε , αφου μας υπερκαλυπτει . Mε 1,85-1,9bar επαρκει και κατι που δουλευει ... δεν το σκαλιζεις !

Θεωρω απολυτα λογικο οτι με 280ΗΡ δεν θα εχει κανενα προβλημα ο μοτερ . Απλα πρεπει να αντικατασταθει ο στροβιλοσυμπιεστης . Αυτο σημαινει "ολα ξηλωμα" , σημαινει κοστος , σημαινει οτι ο αλλος αγοραζει GTI και δεν ασχολειται με τον TSI . Απο τη στιγμη που ο κινητηρας αποδιδει 245 πραγματικα ΗΡ (ισως και 250-252 στο δρομο , με πιο κρυο εισ. αερα) , λογικο ειναι με 1,55bar αντι για 1,45βαρ @ 6500rpm και μεγαλυτερο μαντεμι-αξονα (= μεγαλυτερο τουρμπο) να βγαλει +10-15% σε ισχυ , που ειναι 280ΗΡ . Ουτε οι μπιελες θα χαλασουν , ουτε τα εμβολα , ουτε το καπακι , αν οι θερμοκρασιες ειναι ΟΚ . Αλλα πρεπει να αναβαθμιστουν πολλα περιφερειακα (συμπεριλαμβανομενης και της αναφλεξης και της μεταδοσης κλπ) , που μαζι με το κοστος της μετατροπης του μοτερ δεν συμφερει , παρα μονο για εγκυκλοπαιδικους λογους . Οποτε οι μετατροπες θα σταματησουν , τουλαχιστον απο τη μερια μας , στα upgraded turbos .

Link to comment
Share on other sites

το 5αρι με αναβαθμισμενη αντλια φτανει στα ιδια επιπεδα ροπης με το scirocco??

Όχι ακριβώς Πάνο, βελτίωνεται πολύ αλλά δεν παράγει τόσο μεγάλη ροπή στις μεσαίες.

Φαίνεται ότι υπάρχει κάποιος μηχανολογικός λόγος εξέλιξης για τον οποίο συμβαίνει αυτό γιατί και τα δύο αυτοκίνητα της δοκιμής

λειτουργούσαν στην ίδια πίεση.

Link to comment
Share on other sites

Στο συγκεκριμένο δυναμόμετρο μην κοιτάς απώλειες και ισχύ τροχού.

Ισχύ στροφάλου μετράει σωστά όμως.

Link to comment
Share on other sites

ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΡΩΤΙΣΩ ΤΟ 1.4 ΜΕ ΤΑ 122 ΑΛΟΓΑ ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΠΑΝΩ? ΕΧΩ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ ... ΕΧΩ ΣΚΕΦΤΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΚΑΝΩ ΡΕΚΤΙΦΙΕ ΑΛΛΑ ΓΙΝΕΤΕ? ΠΕΣ ΤΕ ΜΟΥ ΓΝΩΜΕΣ ΕΙΔΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ E-TUNERS

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια μην λετε οτι να ναι...αυτο που "μας" νοιαζει πανω απ'ολα ειναι να εχουμε υψηλη ροπη στρεψης. και εγω εχω το πολακι 16V και μου τα σκαει το καινουργιο πολο γιατι εχει 5 κιλα ροπης παραπανω...τα 243 ειναι αξιοπρεπεστατα και υπερπολλα! η ροπη ειναι ΓΑΜΑΤΗ και το αμαξι με το στησιμο που εχει στο δρομο (κρατηματα) ειναι πολυ μπροστα!! αυτο που με προβληματιζει εμενα με τις μετατροπες ειναι ποσο μπορει να αντεξει ο κινητηρας που ειναι ηδη πιεσμενος (TURBO) απο το εργοστασιο...???

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.