Jump to content
css03038

Golf - Προβλήματα με Θερμοστάτες - Βαλβίδα Θερμοκρασίας (Δεν Ανεβάζει Θερμοκρασία)

Recommended Posts

Καλησπέρα,εδώ και κάποιους μήνες έχω παρατηρήσει πως η θερμοκρασία ανεβαίνει πάρα πολύ δύσκολα.Στην αρχή το στήριζα στο πολύ κρύο αλλά ακόμη και με 10 βαθμούς περίπου έξω δεν ανεβάζει με τίποτα.Από την στιγμή που θα πάρω το αμάξι κρύο τα πρώτα 5-10 λεπτά ο δείκτης θερμοκρασίας δεν θα ανέβει καθόλου.Μετα το 10λεπτο θέλει άλλα 20 λεπτά για να φτάσει στην μέση (90 βαθμούς) και όλα αυτά ενώ είμαι μέσα στην πόλη και με κίνηση.Αν τώρα βγω σε εθνικό δρόμο δεν ανεβαίνει με τίποτα στην μέση....απλά είναι καπου στους 70 ακόμη και με 1 ώρα ταξίδι.

Υποθέτω πως είναι θερμοστάτης αλλά μπορώ κάπως να το ελέγξω; Επίσης αν είναι θερμοστάτης και δεν τον αλλάξω άμεσα, εκτός του ότι αργεί να ζεσταθεί υπάρχει κάποιο άλλο πρόβλημα; Και τέλος αν πάλι τελικά είναι θερμοστάτης ξέρουμε το κόστος περίπου;

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,εδώ και κάποιους μήνες έχω παρατηρήσει πως η θερμοκρασία ανεβαίνει πάρα πολύ δύσκολα.Στην αρχή το στήριζα στο πολύ κρύο αλλά ακόμη και με 10 βαθμούς περίπου έξω δεν ανεβάζει με τίποτα.Από την στιγμή που θα πάρω το αμάξι κρύο τα πρώτα 5-10 λεπτά ο δείκτης θερμοκρασίας δεν θα ανέβει καθόλου.Μετα το 10λεπτο θέλει άλλα 20 λεπτά για να φτάσει στην μέση (90 βαθμούς) και όλα αυτά ενώ είμαι μέσα στην πόλη και με κίνηση.Αν τώρα βγω σε εθνικό δρόμο δεν ανεβαίνει με τίποτα στην μέση....απλά είναι καπου στους 70 ακόμη και με 1 ώρα ταξίδι.

Υποθέτω πως είναι θερμοστάτης αλλά μπορώ κάπως να το ελέγξω; Επίσης αν είναι θερμοστάτης και δεν τον αλλάξω άμεσα, εκτός του ότι αργεί να ζεσταθεί υπάρχει κάποιο άλλο πρόβλημα; Και τέλος αν πάλι τελικά είναι θερμοστάτης ξέρουμε το κόστος περίπου;

εγω νομιζω οτι αν γινοτανε το αντιθετο δηλαδη ανεβαζε θερμοκρασια θα ειχε κολλησει ο θερμοστατης γιατι δε θα δουλευαν τασ βεντιλατερια ... ακου και μια ακομη γνωμη , επισεις μιπως κοιτας θερμοκρασια λαδιου ?
Link to comment
Share on other sites

Πολύ φυσιολογικό. Με τέτοιο κρύο;

Το βράδυ που φεύγω απ' το γραφείο (θερμοκρασία 6 βαθμοί) ξεκινάω πολύ σιγά με χαμηλές στροφές για να μην το πολυπιέζω. Βγαίνω μέσα σε 3λεπτά Συγγρού και την καταβαίνω όλη με 6η και περίπου 2000 στροφές. Χαλαρά, χωρίς να πιέζω τον κινητήρα μέχρι να ζεσταθεί. Σε πληροφορώ ότι φτάνω σπίτι και η θερμοκρασία δεν έχει φτάσει ακόμη τους 90.

Το αντίθετο συμβαίνει το καλοκαίρι. Αν πάω να το πάρω το μεσημέρι, μέχρι να φτάσω στο πρώτο φανάρι, η θερμοκρασία έχει χτυπήσει 90 και το βεντιλατέρ δουλεύει με τα όλα.

Καλό είναι στις ακραίες θερμοκρασίες, είτε υψηλές είτε χαμηλές, να το προσέχεις και να μην πολυπιέζεις τον κινητήρα. Ήδη παρήγγειλα το turbo timer για τις καυτές μέρες του καλοκαιριού που έρχονται.

Link to comment
Share on other sites

Πολύ φυσιολογικό. Με τέτοιο κρύο;

Το βράδυ που φεύγω απ' το γραφείο (θερμοκρασία 6 βαθμοί) ξεκινάω πολύ σιγά με χαμηλές στροφές για να μην το πολυπιέζω. Βγαίνω μέσα σε 3λεπτά Συγγρού και την καταβαίνω όλη με 6η και περίπου 2000 στροφές. Χαλαρά, χωρίς να πιέζω τον κινητήρα μέχρι να ζεσταθεί. Σε πληροφορώ ότι φτάνω σπίτι και η θερμοκρασία δεν έχει φτάσει ακόμη τους 90.

Το αντίθετο συμβαίνει το καλοκαίρι. Αν πάω να το πάρω το μεσημέρι, μέχρι να φτάσω στο πρώτο φανάρι, η θερμοκρασία έχει χτυπήσει 90 και το βεντιλατέρ δουλεύει με τα όλα.

Καλό είναι στις ακραίες θερμοκρασίες, είτε υψηλές είτε χαμηλές, να το προσέχεις και να μην πολυπιέζεις τον κινητήρα. Ήδη παρήγγειλα το turbo timer για τις καυτές μέρες του καλοκαιριού που έρχονται.

Δεν το βλεπω φυσιολογικο.Εγω τελευταια, ακομα και με -1 που εχω ξεκινησει πρωι, κινουμαι χαλαρα και σε 3 λεπτα εχω βγει σε ανοιχτο δρομο με εκτη και 2000-2500 χαλαρα και τελικα σε κανενα 7-8λεπτο απο τη στιγμη που ξεκινησα εχει πιασει 90 βαθμους.

Link to comment
Share on other sites

Δεν το βλεπω φυσιολογικο.Εγω τελευταια, ακομα και με -1 που εχω ξεκινησει πρωι, κινουμαι χαλαρα και σε 3 λεπτα εχω βγει σε ανοιχτο δρομο με εκτη και 2000-2500 χαλαρα και τελικα σε κανενα 7-8λεπτο απο τη στιγμη που ξεκινησα εχει πιασει 90 βαθμους.

TSI έχεις Νάσο;
Link to comment
Share on other sites

εγω νομιζω οτι αν γινοτανε το αντιθετο δηλαδη ανεβαζε θερμοκρασια θα ειχε κολλησει ο θερμοστατης γιατι δε θα δουλευαν τασ βεντιλατερια ... ακου και μια ακομη γνωμη , επισεις μιπως κοιτας θερμοκρασια λαδιου ?

Και τα δυο είναι σωστα, ανάλογα αν ο θερμοστάτης οταν κόλλησε έμεινε ανοιχτός(δεν ζεσταίνετε) ή κλειστός(ζεσταίνετε και περαν των 90ο βράζει)

Link to comment
Share on other sites

TSI έχεις Νάσο;

Ναι.Αλλα και το πολο του αδερφου μου μοντ. 99 μια απο τα ιδια.Στο δεκαλεπτο εχει πιασει θερμοκρασια

Edited by NASOS_ea
Link to comment
Share on other sites

παντως εγω πριν καποια χρονια στο δικο μου 4αρι ειχα το ιδιο προβλημα και αλλαξα βαλβιδα θερμοκρασιας η κατι τετοιο και εφτιαξε...Το μονο προβλημα που μου ειπαν οτι θα ειχα μεχρι να αλλαχτει η βαλβιδα ηταν η σχετικα υψηλη κατανάλωση...

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=18983

Link to comment
Share on other sites

Το τσέκαρα σήμερα φεύγοντας το βράδυ απ' το γραφείο. Εξωτερική θερμοκρασία 9 βαθμοί και υγρασία. Έκανα ακριβώς 7λεπτά (μαζί με το ζέσταμα) μέχρι να βγω στη Συγγρού, οδηγώντας σε συνθήκες πόλης (όχι μποτιλιάρισμα). Στα 7λεπτά που το κοίταξα μόλις που είχε ξεκινήσει η βελόνα να ξεκαρφώνεται από τους 50.

Οδηγώντας στη Συγγρού άρχισε να ανεβαίνει αρκετά γρήγορα. Μόλις έφτασα στο τέλος της Συγγρού (λίγα λεπτά μετά) η βελόνα είχε ανέβει αρκετά αλλά δεν είχε αγγίξει τους 90. Τελικά, μόλις έφτασα σπίτι (18 λεπτά περίπου) είχε φτάσει κανονικά τους 90.

Όλο αυτό, μου φαίνεται φυσιολογική συμπεριφορά. Εσάς;

Link to comment
Share on other sites

Το τσέκαρα σήμερα φεύγοντας το βράδυ απ' το γραφείο. Εξωτερική θερμοκρασία 9 βαθμοί και υγρασία. Έκανα ακριβώς 7λεπτά (μαζί με το ζέσταμα) μέχρι να βγω στη Συγγρού, οδηγώντας σε συνθήκες πόλης (όχι μποτιλιάρισμα). Στα 7λεπτά που το κοίταξα μόλις που είχε ξεκινήσει η βελόνα να ξεκαρφώνεται από τους 50.

Οδηγώντας στη Συγγρού άρχισε να ανεβαίνει αρκετά γρήγορα. Μόλις έφτασα στο τέλος της Συγγρού (λίγα λεπτά μετά) η βελόνα είχε ανέβει αρκετά αλλά δεν είχε αγγίξει τους 90. Τελικά, μόλις έφτασα σπίτι (18 λεπτά περίπου) είχε φτάσει κανονικά τους 90.

Όλο αυτό, μου φαίνεται φυσιολογική συμπεριφορά. Εσάς;

Μπορει να ειναι και βλακεια αλλα λεω μηπως ειχες ανοιχτο καλοριφερ? Μπορει να εινα βαλιδα ανακυκλωσης ψυκτικου υγρου. Παντως θερμοστατη που αλλαξα το καλοκαιρι βγηκε 70 ευρω.

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή δεν είναι φυσιολογικό αυτό;;;

Έχω ένα Audi A3 1.4 TFSI.

Γιατρέ μου, δεν είμαι καλά;;;

Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλά δεν το θυμάμαι έτσι.Ακόμη και χειμώνα με παγωνιά έξω στα ταξίδια ήταν πάντα στο 90!Τώρα δεν μπορεί να τα πιάσει...Βαλβίδα θερμοκρασίας άλλαξα πριν 5 μήνες περίπου.Αυτό που νομίζω πως πρέπει να κάνω για να δω αν είναι θερμοστάτης και έχει κολήσει ανοιχτός με αποτέλεσαμ να ρέει πάντα το ψυκτικό είναι όταν το αμάξι πιάσει κάπου στους 70-80 να το σβήσω και να δω αν είναι ζεστό το ψυκτικό.Αν είναι ζεστό λογικά σημαίνει πως ρέει το υγρό στον κινητήρα ενώ δεν πρέπει.Ξέρουμε μήπως σε ποια θερμοκρασία ανοίγει ο θερμοστάτης;

Link to comment
Share on other sites

Το τσέκαρα σήμερα φεύγοντας το βράδυ απ' το γραφείο. Εξωτερική θερμοκρασία 9 βαθμοί και υγρασία. Έκανα ακριβώς 7λεπτά (μαζί με το ζέσταμα) μέχρι να βγω στη Συγγρού, οδηγώντας σε συνθήκες πόλης (όχι μποτιλιάρισμα). Στα 7λεπτά που το κοίταξα μόλις που είχε ξεκινήσει η βελόνα να ξεκαρφώνεται από τους 50.

Οδηγώντας στη Συγγρού άρχισε να ανεβαίνει αρκετά γρήγορα. Μόλις έφτασα στο τέλος της Συγγρού (λίγα λεπτά μετά) η βελόνα είχε ανέβει αρκετά αλλά δεν είχε αγγίξει τους 90. Τελικά, μόλις έφτασα σπίτι (18 λεπτά περίπου) είχε φτάσει κανονικά τους 90.

Όλο αυτό, μου φαίνεται φυσιολογική συμπεριφορά. Εσάς;

Κατι δεν παει καλα.Δε μπορει να χρειαζεται 20λεπτο να πιασει θερμοκρασια ψυκτικου 90 βαθμους.

Link to comment
Share on other sites

Κατι δεν παει καλα.Δε μπορει να χρειαζεται 20λεπτο να πιασει θερμοκρασια ψυκτικου 90 βαθμους.

παραπάνω από 20λεπτο...ξέχασα να πω πιο πάνω πως το focus της οικογένειας πιάνει 90 από τελείως παγωμένο μέσα στο πρώτο χιλιόμετρο... :)

Link to comment
Share on other sites

Εμενα αυτο μου θυμιζει ενα fiat tipo 1.1 που ειχα (ανοιξα κ μια τρυπα στο καπο να ειναι σπορ) κ ηθελα μιση ωρα για να φτασει τους 90 βαθμους.

Το δικο μου με 9 βαθμους εξω πιανει τους 90c σε 5' με οδιγηση μεχρι 3.000 rpm, φιλος να πας να το κοιταξεις, δε μου φενεται φθσιολογικο.

Link to comment
Share on other sites

Guest Karaman

Καλησπέρα,εδώ και κάποιους μήνες έχω παρατηρήσει πως η θερμοκρασία ανεβαίνει πάρα πολύ δύσκολα.Στην αρχή το στήριζα στο πολύ κρύο αλλά ακόμη και με 10 βαθμούς περίπου έξω δεν ανεβάζει με τίποτα.Από την στιγμή που θα πάρω το αμάξι κρύο τα πρώτα 5-10 λεπτά ο δείκτης θερμοκρασίας δεν θα ανέβει καθόλου.Μετα το 10λεπτο θέλει άλλα 20 λεπτά για να φτάσει στην μέση (90 βαθμούς) και όλα αυτά ενώ είμαι μέσα στην πόλη και με κίνηση.Αν τώρα βγω σε εθνικό δρόμο δεν ανεβαίνει με τίποτα στην μέση....απλά είναι καπου στους 70 ακόμη και με 1 ώρα ταξίδι.

Υποθέτω πως είναι θερμοστάτης αλλά μπορώ κάπως να το ελέγξω; Επίσης αν είναι θερμοστάτης και δεν τον αλλάξω άμεσα, εκτός του ότι αργεί να ζεσταθεί υπάρχει κάποιο άλλο πρόβλημα; Και τέλος αν πάλι τελικά είναι θερμοστάτης ξέρουμε το κόστος περίπου;

Αν ειναι ο θερμοστατης (εχει μηνει ανοιχτος και γυρναει συνεχεια τα νερα στο ψυγειο) λογικα και το καλοριφερ σου δεν θα βγαζει την επιθυμητη θερμανση και θα το καταλαβαινεις περισοτερο στην εθνικη οτι το καλοριφερ πεταει χλιαρο αερα η δεν ειναι τοσο ζεστος οσο παλια.

Αν ειναι φουσκα θερμοκρασιας που ειναι ηλεκτρικο στοιχειο περιοριζεσαι μονο στην ενδειξη του οργανου και δεν διχνει σωστη θερμοκρασια αλοτε ανεβαινει αποτομα αλοτε πεφτει παλι αποτομα.

Και στις δυο περιπτωσεις ο εγκεφαλος θα το καταγραψει σαν βλαβη αν το τσεκαρεις.

Εμενα ηθελε θερμοστατη που δεν ειναι ηλεκτρικο στοιχειο και το κατεφραφε ως βλαβη.

Τον αλαξα μονος μου, ο θερμοστατης εχει 10-15ευρω και θα χρειαστει και κανα λιτρο αντιψυκτικο G12, 8 ευρω. Τωρα αν πας σε συνεργειο υπολογησε αναλογα τον μαστορα 15-30 ευρω επιπλεων. Αν το αφησεις ετσι επειδη ο εγκεφαλος βλεπει οτι η θερμοκρασια του ψυκτικου υγρου ειναι χαμηλη δουλευει με αλλα δεδομενα.

Αν ειναι φουσκα την ειχα αλαξει πριν χρονο σε συνεργειο εργατικα,φουσκα=40 ευρω.

...η γνωμη μου απο αυτα που γραφεις ειναι οτι θελεις θερμοστατη νερων.

Link to comment
Share on other sites

Αν ειναι ο θερμοστατης (εχει μηνει ανοιχτος και γυρναει συνεχεια τα νερα στο ψυγειο) λογικα και το καλοριφερ σου δεν θα βγαζει την επιθυμητη θερμανση και θα το καταλαβαινεις περισοτερο στην εθνικη οτι το καλοριφερ πεταει χλιαρο αερα η δεν ειναι τοσο ζεστος οσο παλια.

Αν ειναι φουσκα θερμοκρασιας που ειναι ηλεκτρικο στοιχειο περιοριζεσαι μονο στην ενδειξη του οργανου και δεν διχνει σωστη θερμοκρασια αλοτε ανεβαινει αποτομα αλοτε πεφτει παλι αποτομα.

Και στις δυο περιπτωσεις ο εγκεφαλος θα το καταγραψει σαν βλαβη αν το τσεκαρεις.

Εμενα ηθελε θερμοστατη που δεν ειναι ηλεκτρικο στοιχειο και το κατεφραφε ως βλαβη.

Τον αλαξα μονος μου, ο θερμοστατης εχει 10-15ευρω και θα χρειαστει και κανα λιτρο αντιψυκτικο G12, 8 ευρω. Τωρα αν πας σε συνεργειο υπολογησε αναλογα τον μαστορα 15-30 ευρω επιπλεων. Αν το αφησεις ετσι επειδη ο εγκεφαλος βλεπει οτι η θερμοκρασια του ψυκτικου υγρου ειναι χαμηλη δουλευει με αλλα δεδομενα.

Αν ειναι φουσκα την ειχα αλαξει πριν χρονο σε συνεργειο εργατικα,φουσκα=40 ευρω.

...η γνωμη μου απο αυτα που γραφεις ειναι οτι θελεις θερμοστατη νερων.

+1!!! 99% εχει κολήσει ο θερμοστάτης λίγο ανοικτός. Μου έχει τύχει με τα ίδια συμπτώματα.

Link to comment
Share on other sites

Ναι και εγώ έτσι πιστεύω.Φούσκα είχα αλλάξει πρόσφατα σχτικά.Απλά δεν ήξερα πως να το διαπιστώσω πως πρόκειτε για θερμοστάτη γιαυτό είπα να δω αν έχει ζεσταθεί το ψυκτικό πριν το αμάξι πιάσει θερμοκρασία.Δνεν ήξερα πως βγαίνει αυτή η βλάβη στον εγκέφαλο γιατί δεν μου βγάζει ένδειξη και επίσης νομίζω πως ο 8ερμοστάτης δεν έχει καμία σχεση ούτε άμεση ούτε έμμεση με τον εγκέφαλο.Απλά είναι ένα συστηματάκι με ένα υλικό που διαστέλεται όταν πιάσει κάποια θερμοκρασία και ανοίγει με αποτέλεσμα να περνάει το ψυκτικό και μόλις πέσει η θερμοκρασία στην επιθυμητή κλείνει πάλι και δεν αφήνει το ψυκτικό να περάσει.Οπότε δεν ξέρω αλλά δεν νομίζω να είναι κάτι που φαίνεται στον εγκέφαλο.Νομίζω και γω πως είναι θερμοστάτης απλά ρωτάω κάποιον τρόπο να το επιβεβαιώσω.

Link to comment
Share on other sites

Guest Karaman

Ναι και εγώ έτσι πιστεύω.Φούσκα είχα αλλάξει πρόσφατα σχτικά.Απλά δεν ήξερα πως να το διαπιστώσω πως πρόκειτε για θερμοστάτη γιαυτό είπα να δω αν έχει ζεσταθεί το ψυκτικό πριν το αμάξι πιάσει θερμοκρασία.Δνεν ήξερα πως βγαίνει αυτή η βλάβη στον εγκέφαλο γιατί δεν μου βγάζει ένδειξη και επίσης νομίζω πως ο 8ερμοστάτης δεν έχει καμία σχεση ούτε άμεση ούτε έμμεση με τον εγκέφαλο.Απλά είναι ένα συστηματάκι με ένα υλικό που διαστέλεται όταν πιάσει κάποια θερμοκρασία και ανοίγει με αποτέλεσμα να περνάει το ψυκτικό και μόλις πέσει η θερμοκρασία στην επιθυμητή κλείνει πάλι και δεν αφήνει το ψυκτικό να περάσει.Οπότε δεν ξέρω αλλά δεν νομίζω να είναι κάτι που φαίνεται στον εγκέφαλο.Νομίζω και γω πως είναι θερμοστάτης απλά ρωτάω κάποιον τρόπο να το επιβεβαιώσω.

Και εγω παρεξενευτηκα οταν ειδα την βλαβη που κατεγραψε ο εγκεφαλος. Δεν αναβουνε λαμπακια μονο την καταγραφει και οταν σκαναρεις τοτε την βρισκεις.

Εμενα την εβγαζε ως εξης...

17704 - Error in Mapped Cooling System (check Temp-Sensor and Thermostat)

P1296 - 35-10 - - - Intermittent

Με το που αλαξα το θερμοστατη δεν ξαναβγηκε. Κατα μεγαλο ποσοστο θερμοστατη θελεις.

Edited by Karaman
Link to comment
Share on other sites

Μπορει να ειναι και βλακεια αλλα λεω μηπως ειχες ανοιχτο καλοριφερ? Μπορει να εινα βαλιδα ανακυκλωσης ψυκτικου υγρου. Παντως θερμοστατη που αλλαξα το καλοκαιρι βγηκε 70 ευρω.

Έκανα για πλάκα το πείραμα που μου είπες. Θα το ελέγξω και πάλι πολλές φορές για να βεβαιωθώ.

Σήμερα ξεκίνησα χωρίς καλοριφέρ και σε 10 λεπτά είχε φτάσει ΑΝΕΤΑ τους 90. Λες να παίζει πρόβλημα;

Link to comment
Share on other sites

Έκανα για πλάκα το πείραμα που μου είπες. Θα το ελέγξω και πάλι πολλές φορές για να βεβαιωθώ.

Σήμερα ξεκίνησα χωρίς καλοριφέρ και σε 10 λεπτά είχε φτάσει ΑΝΕΤΑ τους 90. Λες να παίζει πρόβλημα;

Kοιταξε να δεις,τις περισσοτερες φορες που ανοιγω το καλοριφερ αργει λιγο να ζεσταθει αλλα ο αερας στο αυτοκινητο γινετε γρηγορα πολυ ζεστος.Η θερμοκρασια ομως αργει λιγο παραπανω να φτασει στους 90.Πολλες φορες παλι αφου ζεσταθει και ανοιξω το καλ/φερ στο φουλ πεφτει λιγο.Πιστευω οτ φταιει ο θερμοστατης που ειναι ιμιτασιον και σκεφτομαι να τον αλλαξω για ψυχολογικους κυριως λογους.Δεν νομιζω να τρεχει κατι αλλα παλι ποτε δεν ξερεις απλα εχε τον νου σου και ασε να ανεβει λιγο η θερμοκρασια και μετα αναψε το τζακι.θα ρωτησω ενα φιλο μηχανικο στα VAG και αν εχω κατι νεοτερο θα σε ενημερωσω αμεσα.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον ρωτησα το φιλαρακι πρωην μηχανικο στα VAG και μου ειπε οτι ειναι απολυτως λογικο και οτι συμβαινει το ιδιο στο δικο LEON TSI.

....και αυτός τωρα είναι μηχανικός .....μμμμμμαλιστα ;) . Μάλλον για υδραυλικό τον κόβω ;) ;)

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω τι να πω αλλά δεν το θυμάμαι έτσι το αμάξι.Παιρνω απλά σαν σύγκριση όπως γράφω παραπάνω το focus που θέλει το πολύ 1 χιλιόμετρο να πιάσει 90 σε σχέση με το δικό μου που θέλει κάπου στα 10 χιλιόμετρα μετρημένα.Επίσης μπορεί να μ πει κάποιος αν ο τρόπος ελέγχου που λέω παραπάνω είναι σωστός και αν επίσης ξέρει κανείς σε ποια θερμοκρασία ανοίγει ο θερμοστάτης.

Ο τρόπος που λέω είναι να να σβήσω το αμάξι καπου στους 70 βαθμούς και να δω αν το ψυκτικό είναι ζεστό.Αν είναι πάει να πει πως είναι χαλασμένος ο θερμοστάτης και ρέει μόνιμα το ψυκτικό γιατί σε κανονικές συνθήκες έπρεπε να ανοίξει μετά τους 80 από ότι ξερω.Ισχύει κάτι τέτοιο;Γνωρίζετε;

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.