Guest Karaman Posted February 7, 2010 Report Share Posted February 7, 2010 Δεν ξέρω τι να πω αλλά δεν το θυμάμαι έτσι το αμάξι.Παιρνω απλά σαν σύγκριση όπως γράφω παραπάνω το focus που θέλει το πολύ 1 χιλιόμετρο να πιάσει 90 σε σχέση με το δικό μου που θέλει κάπου στα 10 χιλιόμετρα μετρημένα.Επίσης μπορεί να μ πει κάποιος αν ο τρόπος ελέγχου που λέω παραπάνω είναι σωστός και αν επίσης ξέρει κανείς σε ποια θερμοκρασία ανοίγει ο θερμοστάτης. Ο τρόπος που λέω είναι να να σβήσω το αμάξι καπου στους 70 βαθμούς και να δω αν το ψυκτικό είναι ζεστό.Αν είναι πάει να πει πως είναι χαλασμένος ο θερμοστάτης και ρέει μόνιμα το ψυκτικό γιατί σε κανονικές συνθήκες έπρεπε να ανοίξει μετά τους 80 από ότι ξερω.Ισχύει κάτι τέτοιο;Γνωρίζετε; Οι θερμοστατες αν θυμαμαι καλα ανοιγουν πανω απο 80 ο δικος μου αν θυμαμαι ηταν 87. Μπορεις να κανεις το αλλο για να το τεσταρεις αστο να δουλεψει και μολις δεις οτι αρχιζει να ανεβαινει η θερμοκρασια ανοιξε το καπο και πιασε το κολαρο το πανω η το κατω που παει στο ψυγειο η αν μπορεις ακουμπισε το ψυγειο, αν ειναι ζεστα τοτε ο θερμοστατης ειναι ανοιχτος και γυρναει συνεχεια τα νερα. Το αντιθετο συμβαινει οταν ο θερμοστατης μεινει κλειστος και ανεβαζει θερμοκρασια επειδη τα νερα εγκλωβιζονται στον κινητηρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
css03038 Posted February 7, 2010 Author Report Share Posted February 7, 2010 (edited) Ναι αυτό ακριβώς λέω και εγώ :p Θα το τσεκάρω αύριο και θα το ελέγξω μιας και έχω ταξίδι να κάνω... Edited February 7, 2010 by css03038 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Karaman Posted February 7, 2010 Report Share Posted February 7, 2010 (edited) ...16βαλβιδος εισαι? ...αν ναι και αν οντως ειναι θερμοστατης καλα ειναι μαζι με τον θερμοστατη να αλαξεις και το κολαρο-πλαστικο-κοματι το οποιο κουμπωνει μεσα ο θερμοστατης γιατι τα εργοστασιακα ηταν ελαφριας κατασκευης και εσπαγε η θεση που κανει αντισταση ο θερμοστατης. Ενω το καινουριο κοματι ειναι ποιο ενυσχημενο. Edited February 7, 2010 by Karaman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
css03038 Posted February 7, 2010 Author Report Share Posted February 7, 2010 ...16βαλβιδος εισαι? ...αν ναι και αν οντως ειναι θερμοστατης καλα ειναι μαζι με τον θερμοστατη να αλαξεις και το κολαρο-πλαστικο-κοματι το οποιο κουμπωνει μεσα ο θερμοστατης γιατι τα εργοστασιακα ηταν ελαφριας κατασκευης και εσπαγε η θεση που κανει αντισταση ο θερμοστατης. Ενω το καινουριο κοματι ειναι ποιο ενυσχημενο. Ναι 16βαλβιδο.Θα το ελέγξω μία αύριο να δω αν είναι θερμοστάτης και αν τελικά είναι όταν αλλάξω 8α του ζητήσω να μου αλλάξει και κολάρο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
css03038 Posted February 9, 2010 Author Report Share Posted February 9, 2010 Το έλεγξα σήμερα.Από την στιγμή που το πήρα το πρωι μόλις η θερμοκρασία έπιασα κάπου στους 75-78 (πάντως κάτω από 80) κατέβηκα και το ψηγείο ήταν ζεστό και το ψυκτικό έρεε από το σωληνακι επιστροφής...Οπότε μάλλον θερμοστάτης μόνιμα ανοιχτός; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miltos_Golf6 Posted February 11, 2010 Report Share Posted February 11, 2010 Kοιταξε να δεις,τις περισσοτερες φορες που ανοιγω το καλοριφερ αργει λιγο να ζεσταθει αλλα ο αερας στο αυτοκινητο γινετε γρηγορα πολυ ζεστος.Η θερμοκρασια ομως αργει λιγο παραπανω να φτασει στους 90.Πολλες φορες παλι αφου ζεσταθει και ανοιξω το καλ/φερ στο φουλ πεφτει λιγο.Πιστευω οτ φταιει ο θερμοστατης που ειναι ιμιτασιον και σκεφτομαι να τον αλλαξω για ψυχολογικους κυριως λογους.Δεν νομιζω να τρεχει κατι αλλα παλι ποτε δεν ξερεις απλα εχε τον νου σου και ασε να ανεβει λιγο η θερμοκρασια και μετα αναψε το τζακι.θα ρωτησω ενα φιλο μηχανικο στα VAG και αν εχω κατι νεοτερο θα σε ενημερωσω αμεσα. Ρε παιδιά το καλοριφέρ για να ζεστάνει τον αέρα χρησιμοποιεί την θερμότητα του κινητήρα...όταν ανάβεις το καλοριφερ, ανοίγεις και το κύκλωμα με αποτέλεσμα το ζεστό νερό (ή παραφλού) να περνάει και από το καλοριφερ και να κάνει μεγαλύτερη διαδρομή μέσα στον κινητήρα με αποτέλεσμα να καθυστερεί η ψύξη του.. Δοκίμασε με θερμοκρασία περίπου στους 70 βαθμούς να ανοίξεις το καλοριφερ...θα δεις (λογικά) ότι η θερμοκρασία του κινητήρα θα πέσει λίγο...αλλά στην συνέχεια θα φτάσει πάλι στα κανονικά επίπεδα... Πάντως εμένα το GOLF VI που έχω χρειάζεται 8-9 λεπτά (τώρα τον χειμώνα) για να φτάσει στους 90 βαθμούς χωρίς να το πιέζω το αμάξι (μέχρι 2000 στροφές). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
css03038 Posted February 11, 2010 Author Report Share Posted February 11, 2010 Το πρόβλημα δεν είναι με το καλοριφέρ.Απλά αργώ πολύ να ανεβάσω θερμοκρασία χωρίς να έχω ανοιχτό καλοριφέρ.Και επίσης πως σε εθνικές με μεγάλη ταχύτητα και χωρίς καλοριφερ η θερμοκρασία πέφτει κάπου στους 70-80 και υποπτεύομαι πως φταίει ο θερμοστάτης που μένει μόνιμα ανοιχτός.Και εφόσον λειτουργέι το ψυγείο στους 77 βαθμούς του κινητήρα πάει να πει πως κατα ένα μαγάλο ποσοστό το πρόβλημα είναι αυτό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miltos_Golf6 Posted February 11, 2010 Report Share Posted February 11, 2010 Το πρόβλημα δεν είναι με το καλοριφέρ.Απλά αργώ πολύ να ανεβάσω θερμοκρασία χωρίς να έχω ανοιχτό καλοριφέρ.Και επίσης πως σε εθνικές με μεγάλη ταχύτητα και χωρίς καλοριφερ η θερμοκρασία πέφτει κάπου στους 70-80 και υποπτεύομαι πως φταίει ο θερμοστάτης που μένει μόνιμα ανοιχτός.Και εφόσον λειτουργέι το ψυγείο στους 77 βαθμούς του κινητήρα πάει να πει πως κατα ένα μαγάλο ποσοστό το πρόβλημα είναι αυτό. Αυτο το είχα παρατηρήσει και με ένα TOYOTA CARINA που οδηγούσα πριν το GOLF...Λόγω του ότι με μεγάλη ταχύτητα περνάει πιο πολύς κρύος αέρας στην μηχανή (από τον προφυλακτήρα και την γρίλια μπροστα)... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted February 12, 2010 Report Share Posted February 12, 2010 Φίλε css03038 τα ίδια συμπτώματα είχε χθες το Golf 3 του πατέρα μου. Πήγα και πήρα ένα θερμοστάτη απο την VW (Τιμή 21 Euro) και αφού το πέρασα, διωρθώθηκε το πρόβλημα με την θερμοκρασία. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
economist Posted November 4, 2016 Report Share Posted November 4, 2016 Καλημερα παιδια..Εχω κι εγω προβλημα με τη θερμοκαρασια του κινητηρα...Συγκεκριμενα αργει πολυ να ανεβει και δεν πιανει σχεδον ποτε τους 90 παρα σταματαει γυρω στους 85...λετε να ειναι θερμοσταστης? Επισης δημιουργει καποιο προβλημα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bitnik Posted November 4, 2016 Report Share Posted November 4, 2016 21 λεπτά πριν , economist said: Καλημερα παιδια..Εχω κι εγω προβλημα με τη θερμοκαρασια του κινητηρα...Συγκεκριμενα αργει πολυ να ανεβει και δεν πιανει σχεδον ποτε τους 90 παρα σταματαει γυρω στους 85...λετε να ειναι θερμοσταστης? Επισης δημιουργει καποιο προβλημα? Μπορεί να είναι ο θερμοστάτης, μπορεί να είναι η βελόνα στο οργανάκι... Έλεγξες πότε παίρνουν μπρος τα βεντιλατέρ; Σε ποια θερμοκρασία; Αν η βελόνα δεν κολλάει και οι 85 βαθμοί είναι η πραγματική θερμοκρασία, δε βλέπω κανένα πρόβλημα. Από 70 ως 90 είναι νορμάλ διακύμανση αναλόγως συνθηκών κίνησης. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geopro Posted February 17, 2021 Report Share Posted February 17, 2021 Ανασύρω αυτό το παλιό θέμα για να μην ανοίγω νέο. Έχω πρόβλημα χαμηλής θερμοκρασίας σε golf v 1,4 fsi 90 hp ,bln Αργεί να ανεβάσει θερμοκρασία και τώρα με τά κρύα δεν φτάνει ποτέ τους 90 βαθμούς στον δείκτη του ταμπλό. Ειδικά με χρήση του καλοριφέρ μένει στους 70 βαθμούς. Σχεδόν σίγουρα είναι κολλημένος θερμοστάτης στο ανοιχτό. Ποιον θερμοστάτη να αγοράσω για να τον αλλάξω σωστά και φτηνά ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OMINUS Posted February 17, 2021 Report Share Posted February 17, 2021 (edited) αν δεν είναι αποτρεπτική ως τιμή ο εργοστασιακός θερμοστάτης, γιατί να μην βάλεις τον ίδιο πάλι; αν κοιτάς κάποιον ως μάρκα έχει καλές αξιόλογες μάρκες έξω στην αγορά. MAHLE febi swag Edited February 17, 2021 by OMINUS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geopro Posted February 17, 2021 Report Share Posted February 17, 2021 7 hours ago , OMINUS said: αν δεν είναι αποτρεπτική ως τιμή ο εργοστασιακός θερμοστάτης, γιατί να μην βάλεις τον ίδιο πάλι; αν κοιτάς κάποιον ως μάρκα έχει καλές αξιόλογες μάρκες έξω στην αγορά. MAHLE febi swag Σκέφτομαι να πάρω σε hella , Λογικα ο εργοστασιακός κωδικός ειναι ο 03C 121 110 A Αν μπορουμε να πάρουμε σωστό και εφάμιλλο με το εργοστασιακό ανταλλακτικό και να πληρώσουμε λιγότερα χρήματα γιατί να μην το κάνουμε ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OMINUS Posted February 18, 2021 Report Share Posted February 18, 2021 αν έχει μεγάλη διαφορά στην τιμή , οκ να πάρεις του εμπορίου καμία αντίρρηση. αλλά αν είναι στα ίδια χρήματα πάνω κάτω. γιατί να μην ξανά βάλεις το γνήσιο. στα όσα χρόνια το έχεις το αμάξι έχεις ξανά αλλάξει θερμοστάτη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geopro Posted February 18, 2021 Report Share Posted February 18, 2021 Μεγάλο και παλιό το θέμα στο τί θεωρείται "γνήσιο" ανταλλακτικό. Σε κάποιες περιπτώσεις (όπως σετ καδένας)να το δεχτώ να αγοράσω από αντιπροσωπεία . Όμως στις περισσότερες περιπτώσεις είναι η απόλυτη σπατάλη να αγοράζεις από αντιπροσωπεία. Τρανό παράδειγμα είναι τα αναλώσιμα. Σε τι υστερούν τά φίλτρα της Mann ? Πού υστερούν τα ανταλλακτικά των Valeo , Hella, VDO , Ate , Continental κλπ ? Άλλωστε συνήθως αυτά είναι και τά πρώτης τοποθέτησης. Για τα δε λιπαντικά και τις χρεώσεις της αντιπροσωπείας τί να πει κανείς ; Δεν είναι πρόβλημα το να αγοράζεις από το εμπόριο αρκεί να ξέρεις τι κάνεις διότι κυκλοφορεί και σαβούρα. Ευθύνη στην διάθεσή της σαβούρας έχουν και τα συνεργεία που τα διακινούν. Τα ανταλλακτικά τους τα πηγαίνω εγώ γιατί αν τους αφήσω ανεξέλεγκτους θα βάλουν ότι νάνε ! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geopro Posted February 19, 2021 Report Share Posted February 19, 2021 Μετά από ολίγην έρευνα διαπιστώθηκε ότι ο εν λόγω κινητήρας έχει δύο θερμοστάτες πάνω σε μια διακλάδωση. Ο πρώτος ανοίγει στους 87 βαθμούς και ο δεύτερος στους 105 βαθμούς. Θά τους αλλάξω και τους δύο. Πήρα τηλέφωνο στη καρεντα και μου είπαν 250€ συνολικά όλο το σετ μαζί με τη διακλάδωση. Απ'ότι κατάλαβα δεν πωλούνται τά επιμέρους εξαρτήματα και μεμονωμένα. Οπότε κατευθύνθηκα σε ελληνικά καταστήματα και βρήκα ότι συνολικά και οι δύο θερμοστάτες σε Hella πωλούνται 90€. Παραθέτω φωτογραφίες και για πείτε μου την γνώμη σας. Σωστά βαδίζω ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OMINUS Posted February 19, 2021 Report Share Posted February 19, 2021 καλή τιμή μου φαίνεται τα βρήκες. της αντιπροσωπείας η τιμή είναι χωρίς εργασία σωστά? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geopro Posted February 20, 2021 Report Share Posted February 20, 2021 19 λεπτά πριν , OMINUS said: καλή τιμή μου φαίνεται τα βρήκες. της αντιπροσωπείας η τιμή είναι χωρίς εργασία σωστά? Ναι η τιμή των 250€ είναι χωρίς τοποθέτηση. Απορώ πως έχουν ακόμη αντικείμενο εργασίας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hellas4x4 Posted February 20, 2021 Report Share Posted February 20, 2021 Η απάντηση σε αυτό είναι ότι το 90% του πελατολογίου των αντιπροσωπειών είναι εταιρίες leasing, ασφαλιστικές και εγγυήσεις... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OMINUS Posted February 21, 2021 Report Share Posted February 21, 2021 On 20/2/2021 at 12:46 ΠΜ, geopro said: Μετά από ολίγην έρευνα διαπιστώθηκε ότι ο εν λόγω κινητήρας έχει δύο θερμοστάτες πάνω σε μια διακλάδωση. Ο πρώτος ανοίγει στους 87 βαθμούς και ο δεύτερος στους 105 βαθμούς. Θά τους αλλάξω και τους δύο. Πήρα τηλέφωνο στη καρεντα και μου είπαν 250€ συνολικά όλο το σετ μαζί με τη διακλάδωση. Απ'ότι κατάλαβα δεν πωλούνται τά επιμέρους εξαρτήματα και μεμονωμένα. Οπότε κατευθύνθηκα σε ελληνικά καταστήματα και βρήκα ότι συνολικά και οι δύο θερμοστάτες σε Hella πωλούνται 90€. Παραθέτω φωτογραφίες και για πείτε μου την γνώμη σας. Σωστά βαδίζω ; Για ρίξε μια ματιά και εδω. Ειναι έτσι?? https://www.drive2.com/l/581530601492840523/ 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geopro Posted February 21, 2021 Report Share Posted February 21, 2021 58 λεπτά πριν , OMINUS said: Για ρίξε μια ματιά και εδω. Ειναι έτσι?? https://www.drive2.com/l/581530601492840523/ Μωρέ μπράβο! Εσύ είσαι άσσος στην αναζήτηση! Ναι , αυτό είναι ! Και ο κωδικός στην απόδειξη είναι ο εργοστασιακός κωδικός 03C 121 110 Εκεί φαίνεται πουλάνε τα επιμέρους εξαρτήματα ξεχωριστά. Ως και τα ελαστικά δαχτυλίδια ακόμη. Ενώ η καρεντα το πουλά ως σετ σε εξωφρενική τιμή. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geopro Posted February 21, 2021 Report Share Posted February 21, 2021 Βάσει της απόδειξης ο άνθρωπος πλήρωσε περίπου 80€ , (έκανα την μετατροπή από ρούβλι σέ ευρώ) Καλά να πάθουμε ! Αυτό μας αξίζει ! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OMINUS Posted February 21, 2021 Report Share Posted February 21, 2021 2 hours ago , geopro said: Μωρέ μπράβο! Εσύ είσαι άσσος στην αναζήτηση! Ναι , αυτό είναι ! Και ο κωδικός στην απόδειξη είναι ο εργοστασιακός κωδικός 03C 121 110 Εκεί φαίνεται πουλάνε τα επιμέρους εξαρτήματα ξεχωριστά. Ως και τα ελαστικά δαχτυλίδια ακόμη. Ενώ η καρεντα το πουλά ως σετ σε εξωφρενική τιμή. Για ζάντες έψαχνα στο Ρωσικό club και τα ειδα μπροστά μού 2 hours ago , geopro said: Βάσει της απόδειξης ο άνθρωπος πλήρωσε περίπου 80€ , (έκανα την μετατροπή από ρούβλι σέ ευρώ) Καλά να πάθουμε ! Αυτό μας αξίζει ! Θα σου πρότεινα να κάνεις σε άλλη αντιπροσωπεία ερώτηση σχετικά με τους θερμοστατες. Vw Φιλοσιδης Vw Φιλλιπαιως Και τωρα που το ξανα σκέφτομαι, ρωτα και σε αντιπροσωπία seat και skoda. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geopro Posted February 22, 2021 Report Share Posted February 22, 2021 Τελικά ενώ μου είχαν πει ότι υπάρχουν και οι δύο θερμοστάτες σε Hella , εντούτοις δεν τους έχουν. Σε αντιπροσωπεία τελικά τους βρήκα και μεμονωμένους (όχι μόνο το πλήρες σετ μαζί με το διακλάδωση). Αυτόν στους 87 βαθμούς τόν έχουν 60€ (μαζί με το ελαστικό δακτύλιο), Τόν δεύτερο θερμοστάτη (105 c) τόν έχουν άλλα 90€ Οπότε είτε θα πάρω μόνο τον ένα εργοστασιακό θερμοστάτη (87c) , είτε θα πάρω ένα σετ και με τους δύο θερμοστάτες με 64€ συνολικά σε μάρκα Gates 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...