Jump to content
css03038

Golf - Προβλήματα με Θερμοστάτες - Βαλβίδα Θερμοκρασίας (Δεν Ανεβάζει Θερμοκρασία)

Recommended Posts

Guest Karaman

Δεν ξέρω τι να πω αλλά δεν το θυμάμαι έτσι το αμάξι.Παιρνω απλά σαν σύγκριση όπως γράφω παραπάνω το focus που θέλει το πολύ 1 χιλιόμετρο να πιάσει 90 σε σχέση με το δικό μου που θέλει κάπου στα 10 χιλιόμετρα μετρημένα.Επίσης μπορεί να μ πει κάποιος αν ο τρόπος ελέγχου που λέω παραπάνω είναι σωστός και αν επίσης ξέρει κανείς σε ποια θερμοκρασία ανοίγει ο θερμοστάτης.

Ο τρόπος που λέω είναι να να σβήσω το αμάξι καπου στους 70 βαθμούς και να δω αν το ψυκτικό είναι ζεστό.Αν είναι πάει να πει πως είναι χαλασμένος ο θερμοστάτης και ρέει μόνιμα το ψυκτικό γιατί σε κανονικές συνθήκες έπρεπε να ανοίξει μετά τους 80 από ότι ξερω.Ισχύει κάτι τέτοιο;Γνωρίζετε;

Οι θερμοστατες αν θυμαμαι καλα ανοιγουν πανω απο 80 ο δικος μου αν θυμαμαι ηταν 87.

Μπορεις να κανεις το αλλο για να το τεσταρεις

αστο να δουλεψει και μολις δεις οτι αρχιζει να ανεβαινει η θερμοκρασια ανοιξε το καπο και πιασε το κολαρο το πανω η το κατω που παει στο ψυγειο η αν μπορεις ακουμπισε το ψυγειο, αν ειναι ζεστα τοτε ο θερμοστατης ειναι ανοιχτος και γυρναει συνεχεια τα νερα.

Το αντιθετο συμβαινει οταν ο θερμοστατης μεινει κλειστος και ανεβαζει θερμοκρασια επειδη τα νερα εγκλωβιζονται στον κινητηρα.

Link to comment
Share on other sites

Ναι αυτό ακριβώς λέω και εγώ :good::p :p

Θα το τσεκάρω αύριο και θα το ελέγξω μιας και έχω ταξίδι να κάνω...

Edited by css03038
Link to comment
Share on other sites

Guest Karaman

...16βαλβιδος εισαι? ...αν ναι και αν οντως ειναι θερμοστατης καλα ειναι μαζι με τον θερμοστατη να αλαξεις και το κολαρο-πλαστικο-κοματι το οποιο κουμπωνει μεσα ο θερμοστατης γιατι τα εργοστασιακα ηταν ελαφριας κατασκευης και εσπαγε η θεση που κανει αντισταση ο θερμοστατης. Ενω το καινουριο κοματι ειναι ποιο ενυσχημενο.

Edited by Karaman
Link to comment
Share on other sites

...16βαλβιδος εισαι? ...αν ναι και αν οντως ειναι θερμοστατης καλα ειναι μαζι με τον θερμοστατη να αλαξεις και το κολαρο-πλαστικο-κοματι το οποιο κουμπωνει μεσα ο θερμοστατης γιατι τα εργοστασιακα ηταν ελαφριας κατασκευης και εσπαγε η θεση που κανει αντισταση ο θερμοστατης. Ενω το καινουριο κοματι ειναι ποιο ενυσχημενο.

Ναι 16βαλβιδο.Θα το ελέγξω μία αύριο να δω αν είναι θερμοστάτης και αν τελικά είναι όταν αλλάξω 8α του ζητήσω να μου αλλάξει και κολάρο.

Link to comment
Share on other sites

Το έλεγξα σήμερα.Από την στιγμή που το πήρα το πρωι μόλις η θερμοκρασία έπιασα κάπου στους 75-78 (πάντως κάτω από 80) κατέβηκα και το ψηγείο ήταν ζεστό και το ψυκτικό έρεε από το σωληνακι επιστροφής...Οπότε μάλλον θερμοστάτης μόνιμα ανοιχτός;

Link to comment
Share on other sites

Kοιταξε να δεις,τις περισσοτερες φορες που ανοιγω το καλοριφερ αργει λιγο να ζεσταθει αλλα ο αερας στο αυτοκινητο γινετε γρηγορα πολυ ζεστος.Η θερμοκρασια ομως αργει λιγο παραπανω να φτασει στους 90.Πολλες φορες παλι αφου ζεσταθει και ανοιξω το καλ/φερ στο φουλ πεφτει λιγο.Πιστευω οτ φταιει ο θερμοστατης που ειναι ιμιτασιον και σκεφτομαι να τον αλλαξω για ψυχολογικους κυριως λογους.Δεν νομιζω να τρεχει κατι αλλα παλι ποτε δεν ξερεις απλα εχε τον νου σου και ασε να ανεβει λιγο η θερμοκρασια και μετα αναψε το τζακι.θα ρωτησω ενα φιλο μηχανικο στα VAG και αν εχω κατι νεοτερο θα σε ενημερωσω αμεσα.

Ρε παιδιά το καλοριφέρ για να ζεστάνει τον αέρα χρησιμοποιεί την θερμότητα του κινητήρα...όταν ανάβεις το καλοριφερ, ανοίγεις και το κύκλωμα με αποτέλεσμα το ζεστό νερό (ή παραφλού) να περνάει και από το καλοριφερ και να κάνει μεγαλύτερη διαδρομή μέσα στον κινητήρα με αποτέλεσμα να καθυστερεί η ψύξη του.. Δοκίμασε με θερμοκρασία περίπου στους 70 βαθμούς να ανοίξεις το καλοριφερ...θα δεις (λογικά) ότι η θερμοκρασία του κινητήρα θα πέσει λίγο...αλλά στην συνέχεια θα φτάσει πάλι στα κανονικά επίπεδα...

Πάντως εμένα το GOLF VI που έχω χρειάζεται 8-9 λεπτά (τώρα τον χειμώνα) για να φτάσει στους 90 βαθμούς χωρίς να το πιέζω το αμάξι (μέχρι 2000 στροφές).

Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα δεν είναι με το καλοριφέρ.Απλά αργώ πολύ να ανεβάσω θερμοκρασία χωρίς να έχω ανοιχτό καλοριφέρ.Και επίσης πως σε εθνικές με μεγάλη ταχύτητα και χωρίς καλοριφερ η θερμοκρασία πέφτει κάπου στους 70-80 και υποπτεύομαι πως φταίει ο θερμοστάτης που μένει μόνιμα ανοιχτός.Και εφόσον λειτουργέι το ψυγείο στους 77 βαθμούς του κινητήρα πάει να πει πως κατα ένα μαγάλο ποσοστό το πρόβλημα είναι αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα δεν είναι με το καλοριφέρ.Απλά αργώ πολύ να ανεβάσω θερμοκρασία χωρίς να έχω ανοιχτό καλοριφέρ.Και επίσης πως σε εθνικές με μεγάλη ταχύτητα και χωρίς καλοριφερ η θερμοκρασία πέφτει κάπου στους 70-80 και υποπτεύομαι πως φταίει ο θερμοστάτης που μένει μόνιμα ανοιχτός.Και εφόσον λειτουργέι το ψυγείο στους 77 βαθμούς του κινητήρα πάει να πει πως κατα ένα μαγάλο ποσοστό το πρόβλημα είναι αυτό.

Αυτο το είχα παρατηρήσει και με ένα TOYOTA CARINA που οδηγούσα πριν το GOLF...Λόγω του ότι με μεγάλη ταχύτητα περνάει πιο πολύς κρύος αέρας στην μηχανή (από τον προφυλακτήρα και την γρίλια μπροστα)...

Link to comment
Share on other sites

Φίλε css03038 τα ίδια συμπτώματα είχε χθες το Golf 3 του πατέρα μου. Πήγα και πήρα ένα θερμοστάτη απο την VW (Τιμή 21 Euro) και αφού το πέρασα, διωρθώθηκε το πρόβλημα με την θερμοκρασία.

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα παιδια..Εχω κι εγω προβλημα με τη θερμοκαρασια του κινητηρα...Συγκεκριμενα αργει πολυ να ανεβει και δεν πιανει σχεδον ποτε τους 90 παρα σταματαει γυρω στους 85...λετε να ειναι θερμοσταστης? Επισης δημιουργει καποιο προβλημα?

Link to comment
Share on other sites

21 λεπτά πριν , economist said:

Καλημερα παιδια..Εχω κι εγω προβλημα με τη θερμοκαρασια του κινητηρα...Συγκεκριμενα αργει πολυ να ανεβει και δεν πιανει σχεδον ποτε τους 90 παρα σταματαει γυρω στους 85...λετε να ειναι θερμοσταστης? Επισης δημιουργει καποιο προβλημα?

Μπορεί να είναι ο θερμοστάτης, μπορεί να είναι η βελόνα στο οργανάκι... Έλεγξες πότε παίρνουν μπρος τα βεντιλατέρ; Σε ποια θερμοκρασία;

Αν η βελόνα δεν κολλάει και οι 85 βαθμοί είναι η πραγματική θερμοκρασία, δε βλέπω κανένα πρόβλημα. Από 70 ως 90 είναι νορμάλ διακύμανση αναλόγως συνθηκών κίνησης. 

Link to comment
Share on other sites

Ανασύρω αυτό το παλιό θέμα για να μην ανοίγω νέο.

Έχω πρόβλημα χαμηλής θερμοκρασίας σε golf v 1,4 fsi 90 hp ,bln 

Αργεί να ανεβάσει θερμοκρασία και τώρα με τά κρύα δεν φτάνει ποτέ τους 90 βαθμούς στον δείκτη του ταμπλό.

Ειδικά με χρήση του καλοριφέρ μένει στους 70 βαθμούς.

Σχεδόν σίγουρα είναι κολλημένος θερμοστάτης στο ανοιχτό.

Ποιον θερμοστάτη να αγοράσω για να τον αλλάξω σωστά και φτηνά ;

 

Link to comment
Share on other sites

αν δεν είναι αποτρεπτική ως τιμή ο εργοστασιακός θερμοστάτης, γιατί να μην βάλεις τον ίδιο πάλι; 

 

αν κοιτάς κάποιον ως μάρκα έχει καλές αξιόλογες μάρκες έξω στην αγορά.

 

MAHLE 

febi 

swag 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

7 hours ago , OMINUS said:

αν δεν είναι αποτρεπτική ως τιμή ο εργοστασιακός θερμοστάτης, γιατί να μην βάλεις τον ίδιο πάλι; 

 

αν κοιτάς κάποιον ως μάρκα έχει καλές αξιόλογες μάρκες έξω στην αγορά.

 

MAHLE 

febi 

swag 

Σκέφτομαι να πάρω σε hella ,

Λογικα ο εργοστασιακός κωδικός ειναι ο 03C 121 110 A

Αν μπορουμε να πάρουμε σωστό και εφάμιλλο με το εργοστασιακό ανταλλακτικό και να πληρώσουμε λιγότερα χρήματα γιατί να μην το κάνουμε ;

 

 

Link to comment
Share on other sites

αν έχει μεγάλη διαφορά στην τιμή , οκ  να πάρεις του εμπορίου καμία αντίρρηση.

 

αλλά αν είναι στα ίδια χρήματα πάνω κάτω.

 

γιατί να μην ξανά βάλεις το γνήσιο.

 

 

στα όσα χρόνια το έχεις το αμάξι έχεις ξανά αλλάξει θερμοστάτη.

Link to comment
Share on other sites

Μεγάλο και παλιό το θέμα στο τί θεωρείται "γνήσιο" ανταλλακτικό.

Σε κάποιες περιπτώσεις (όπως σετ καδένας)να το δεχτώ να αγοράσω από αντιπροσωπεία .

Όμως στις περισσότερες περιπτώσεις είναι η απόλυτη σπατάλη να αγοράζεις από αντιπροσωπεία.

Τρανό παράδειγμα είναι τα αναλώσιμα.

Σε τι υστερούν τά φίλτρα της Mann ?

Πού υστερούν τα ανταλλακτικά των Valeo , Hella, VDO , Ate , Continental κλπ ?

Άλλωστε συνήθως αυτά είναι και τά πρώτης τοποθέτησης.

Για τα δε λιπαντικά και τις χρεώσεις της αντιπροσωπείας τί να πει κανείς ;

 

Δεν είναι πρόβλημα το να αγοράζεις από το εμπόριο αρκεί να ξέρεις τι κάνεις διότι κυκλοφορεί και σαβούρα.

Ευθύνη στην διάθεσή της σαβούρας έχουν και τα συνεργεία που τα διακινούν.

Τα ανταλλακτικά τους τα πηγαίνω εγώ γιατί αν τους αφήσω ανεξέλεγκτους θα βάλουν ότι νάνε !

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

 

Μετά από ολίγην έρευνα διαπιστώθηκε ότι ο εν λόγω κινητήρας έχει δύο θερμοστάτες πάνω σε μια διακλάδωση.

Ο πρώτος ανοίγει στους 87 βαθμούς και ο δεύτερος στους 105 βαθμούς.

Θά τους αλλάξω και τους δύο.

Πήρα τηλέφωνο στη καρεντα και μου είπαν 250€ συνολικά όλο το σετ μαζί με τη διακλάδωση. Απ'ότι κατάλαβα δεν πωλούνται τά επιμέρους εξαρτήματα και μεμονωμένα.

Οπότε κατευθύνθηκα σε ελληνικά καταστήματα και βρήκα ότι συνολικά και οι δύο θερμοστάτες σε Hella πωλούνται 90€.

Παραθέτω φωτογραφίες και για πείτε μου την γνώμη σας.

Σωστά βαδίζω ;

 

1289151381_8MT354776-181.thumb.jpg.80de6b8e54497ca0ef076fd58f609df0.jpg

 

362293838_8MT354776-211.thumb.jpg.77c3f9f092d4f5bcd3928b10149a935b.jpgIMG-a73cc73d40ec5789f247de419dccc852-V.jpg.3cc475d35a254c28001366ab259248a8.jpg

Link to comment
Share on other sites

καλή τιμή μου φαίνεται:wink: τα βρήκες.

 

της αντιπροσωπείας η τιμή είναι χωρίς εργασία σωστά? 

 

 

Link to comment
Share on other sites

19 λεπτά πριν , OMINUS said:

καλή τιμή μου φαίνεται:wink: τα βρήκες.

 

της αντιπροσωπείας η τιμή είναι χωρίς εργασία σωστά? 

 

 

Ναι η τιμή των 250€ είναι χωρίς τοποθέτηση.

Απορώ πως έχουν ακόμη αντικείμενο εργασίας.

Link to comment
Share on other sites

Η απάντηση σε αυτό είναι ότι το 90% του πελατολογίου των αντιπροσωπειών είναι εταιρίες leasing, ασφαλιστικές και εγγυήσεις... 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 20/2/2021 at 12:46 ΠΜ, geopro said:

 

Μετά από ολίγην έρευνα διαπιστώθηκε ότι ο εν λόγω κινητήρας έχει δύο θερμοστάτες πάνω σε μια διακλάδωση.

Ο πρώτος ανοίγει στους 87 βαθμούς και ο δεύτερος στους 105 βαθμούς.

Θά τους αλλάξω και τους δύο.

Πήρα τηλέφωνο στη καρεντα και μου είπαν 250€ συνολικά όλο το σετ μαζί με τη διακλάδωση. Απ'ότι κατάλαβα δεν πωλούνται τά επιμέρους εξαρτήματα και μεμονωμένα.

Οπότε κατευθύνθηκα σε ελληνικά καταστήματα και βρήκα ότι συνολικά και οι δύο θερμοστάτες σε Hella πωλούνται 90€.

Παραθέτω φωτογραφίες και για πείτε μου την γνώμη σας.

Σωστά βαδίζω ;

 

 

 

IMG-a73cc73d40ec5789f247de419dccc852-V.jpg.3cc475d35a254c28001366ab259248a8.jpg

Για ρίξε μια ματιά και εδω.

 

Ειναι έτσι??

 

https://www.drive2.com/l/581530601492840523/

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

58 λεπτά πριν , OMINUS said:

Για ρίξε μια ματιά και εδω.

 

Ειναι έτσι??

 

https://www.drive2.com/l/581530601492840523/

Μωρέ μπράβο!

Εσύ είσαι άσσος στην αναζήτηση!

Ναι , αυτό είναι !

Και ο κωδικός στην απόδειξη είναι ο εργοστασιακός κωδικός 03C 121 110

Εκεί φαίνεται πουλάνε τα επιμέρους εξαρτήματα ξεχωριστά. Ως και τα ελαστικά δαχτυλίδια ακόμη.

Ενώ η καρεντα το πουλά ως σετ σε εξωφρενική τιμή.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Βάσει της απόδειξης ο άνθρωπος πλήρωσε περίπου 80€ , (έκανα την μετατροπή από ρούβλι σέ ευρώ)

Καλά να πάθουμε !

Αυτό μας αξίζει !

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , geopro said:

Μωρέ μπράβο!

Εσύ είσαι άσσος στην αναζήτηση!

Ναι , αυτό είναι !

Και ο κωδικός στην απόδειξη είναι ο εργοστασιακός κωδικός 03C 121 110

Εκεί φαίνεται πουλάνε τα επιμέρους εξαρτήματα ξεχωριστά. Ως και τα ελαστικά δαχτυλίδια ακόμη.

Ενώ η καρεντα το πουλά ως σετ σε εξωφρενική τιμή.

Για ζάντες έψαχνα στο Ρωσικό club  και τα ειδα μπροστά μού 

2 hours ago , geopro said:

Βάσει της απόδειξης ο άνθρωπος πλήρωσε περίπου 80€ , (έκανα την μετατροπή από ρούβλι σέ ευρώ)

Καλά να πάθουμε !

Αυτό μας αξίζει !

 

Θα σου πρότεινα να κάνεις σε άλλη αντιπροσωπεία ερώτηση σχετικά με τους θερμοστατες.

 

Vw Φιλοσιδης 

Vw Φιλλιπαιως 

 

Και τωρα που το ξανα σκέφτομαι,  ρωτα και σε αντιπροσωπία seat και skoda.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Τελικά ενώ μου είχαν πει ότι υπάρχουν και οι δύο θερμοστάτες  σε Hella , εντούτοις δεν τους έχουν.

Σε αντιπροσωπεία τελικά τους βρήκα και μεμονωμένους (όχι μόνο το πλήρες σετ μαζί με το διακλάδωση).

Αυτόν στους 87 βαθμούς τόν έχουν 60€ (μαζί με το ελαστικό δακτύλιο),

Τόν δεύτερο θερμοστάτη (105 c) τόν έχουν άλλα 90€

Οπότε είτε θα πάρω μόνο τον ένα εργοστασιακό θερμοστάτη (87c) , είτε θα πάρω ένα σετ και με τους δύο θερμοστάτες με 64€ συνολικά σε μάρκα Gates

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.