Jump to content
css03038

Golf - Προβλήματα με Θερμοστάτες - Βαλβίδα Θερμοκρασίας (Δεν Ανεβάζει Θερμοκρασία)

Recommended Posts

Ο 87αρης θα εχει προβλημα για να μην κρατας θερμοκρασια


Sent from my iPhone using Tapatalk
Υγ. Εκτος αν εισαι τοσο τυχερος να εχεις 2/2

  • Like 2
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago , nikdev said:

Ο 87αρης θα εχει προβλημα για να μην κρατας θερμοκρασια


Sent from my iPhone using Tapatalk
Υγ. Εκτος αν εισαι τοσο τυχερος να εχεις 2/2

Θα ήθελα για προληπτικούς λόγους να τους αλλάξω και τους δύο.

Αλλά η τιμή της αντιπροσωπείας είναι τσουχτερή και για τους δύο.

Για τον ένα τόν 87αρι σηκώνει το ταμείο για 60€ ,αλλά και για τους δύο όμως....

Σε after market τί θα πρότεινες ;

Link to comment
Share on other sites

Τελικά πήρα ένα σετ της gates.

Επάνω γράφουν made in Italy.

Μάλλον για reboxing μου φαίνεται.

Συνηθίζεται στις μέρες μας.

Δεν το θεώρησα συνετό να αλλάξω μόνον τον"ύποπτο" θερμοστάτη.

Το Σαββατοκύριακο θα γίνει η τοποθέτηση.IMG_20210225_133155.thumb.jpg.0135c4c2bb87edbd420a6f19916d50f8.jpg

Επί την ευκαιρία , μιας και ο θερμοστάτης είναι καίριο εξάρτημα , συνιστάται η προληπτική αντικατάσταση του ή τόν αλλάζουμε μόνον όταν χαλάσει ;

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Γραψε το p/n για το σετακι της gates ειναι χρησιμο!


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Οι θερμοστατες για 1.4 tsi bmy, blg, bwk, cavd
Ειναι 03c 121 110l και 03c 121 110g, 87 και 110 αντιστοιχα.


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 26/3/2022 at 3:41 ΜΜ, nikdev said:

Γραψε το p/n για το σετακι της gates ειναι χρησιμο!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Θερμοστάτες (ΣΕΤ)

GATES - Κωδικός: TH701K1 (Τιμή σετ 68€ )

1648786919373.thumb.jpg.d1142c64f323626478b572f2a3c0fb61.jpg

 

VW: 03C121111G

VW: 03C121111J

Edited by geopro
Link to comment
Share on other sites

Τα part number, εχουν revisions. (Εκδοσεις με αλλαγες στο τελευταιο γραμμα)

Σωστα ειναι και τα δυο αναλογα την εφαρμογη.

Αν διαβασεις προσεκτικα εχει fsi μοτερ.
Εγω γραφω για tsi μοτερ.
Εχουν και μια διαφορα στο τελευταιο ψηφιο της τριαδας.

Επισης:
Με τα χρονια αλλαζουν τα revision, με αλλαγες στα γραμματα σε νεοτερο του αλφαβητου.

Αν δωσεις το παλιοτερο χρονολογικα αυτοματως πχ στην αντιπροσωπεια γινεται αντιστοιχιση στο νεοτερο. Αρα παιρνεις το σωστο αλλα και το νεοτερο.

Στα δε ανεξαρτητα καταστηματα αντιστοιχως βρισκεις το εξαρτημα βασει της βασης δεδομενων τους ή σε στοιχεια του ανεξαρτητου κατασκευαστει που αντιστοιχει τα ανταλλακτικα του συμφωνα με τους πινακες της vw.

Δεν τιθεται λοιπον ποιος ειναι σωστος αλλα το καταλληλο για την κάθε εφαρμογη.


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Έπεσε επιδημία , θερμοστάτης ξαφνικά έβλεπα τη θερμοκρασία να πηγαίνει ανάμεσα 54-71oC οπότε, ο θερμοστάτης χαμηλής μάλλον ήταν για πέταμα.

Πριν 2 βδομάδες, πήρα απόφαση και τον άλλαξα.

 

Είχα σετάκια και για τους δύο (καβούκι, θερμοστάτης, oring). Ξεκίνησα με τον υψηλής 95-110, οποίος ήταν σε άψογη κατάσταση όπως και το καβούκι του.

(Ο υψηλής βρίσκεται ψηλότερα).

 

Άφησα τον 87άρη, τελευταίο ήμουνα σίγουρος ότι ή έχει κολλήσει ή είναι σπασμένο το εμβολάκι.

14+ χρόνια μετά δεν άντεξε, εγκατέλειψε τη μάχη το εμβολάκι.

IMG_1945.thumb.jpg.93b84b131091473e5e58fb52cc0e59a5.jpgIMG_1944.thumb.jpg.6ed1afa440e5869b81162f697f5cd720.jpg

 

Για να είμαστε σίγουροι αλλάχτηκαν και τα δύο σωθικά, αλλά τα καβούκια ήταν σε εξαιρετική κατάσταση, οπότε κράτησα

τα εργοστασιακά.

 

Προσοχή λοιπόν, καθώς εκτός από κολλημένο ελατήριο ή θερμοστάτη, κομμάτια από το έμβολο μπορεί να θρυμματιστούν και να διαφύγουν.

 

ΥΓ. Όποιος θέλει χαρίζω ένα σετ από τους 2 θερμοστάτες και καινούργια καβούκια, αρκεί να αγοράσει ένα εμβολάκι 87άρη για να συμπληρωθεί.

Ας στείλει πμ.

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω κι εγώ με την σειρά μου κάτι...

Σε Golf VII 1,6 πετρέλαιο του 2020 με 30.000 χλμ, με χειροκίνητο κιβώτιο, είναι της γυναίκας μου, εταιρικό, από εταιρία leasing, δεν ξέρω ποια έκδοση και επίσης δεν ξέρω πόσα άλογα κλπ, παρατηρήσαμε το εξής...

Ενώ δεν ανεβάζει θερμοκρασία (τουλάχιστον έτσι δείχνει στο κοντέρ και έτσι μας είπαν στην εταιρία leasing που το έβαλαν στον υπολογιστή) συχνά δουλεύει το βεντιλατέρ και ως απόρροια αυτού δεν δουλεύει και το start-stop...

Η απάντηση που μας έδωσαν είναι ότι το παρουσιάζει αυτό το μοτέρ συχνά, και ότι για να σταματήσει πρέπει να το πας κάνα 10-15 λεπτά με 4η και 2.500 στροφές... Επίσης μας είπαν να προτιμούμε το "καλό" πετρέλαιο...

Όντως μετά από περίπου 10 λεπτά με 4η στην Αττική οδό με το που βγεις σε φανάρι, έχει σταματήσει το βεντιλατέρ και δουλεύει ξανά και στο start-stop...

Μόνο με την χρήση "καλού" πετρελαίου δεν βελτιώθηκε πάντως η κατάσταση...

Έχει κανείς εικόνα για το παραπάνω θεματάκι;;;

Είχα ακούσει για τα προβλήματα των 1,2 και 1,4 πετρελαίου, για τον αισθητήρα που είχαν, αυτός που ανίχνευε την θερμοκρασία του μπλοκ ώστε να την κρατάει όσο το δυνατό σταθερή (για καλύτερη καύση), ότι κόλλαγε, αλλά δεν ξέρω καν αν το 1,6 τον έχει αυτόν το αισθητήρα...

Κάποια ιδέα από κανέναν;;; Θα μου πεις, εταιρικό είναι, τι σε νοιάζει... Με νοιάζει αφενός μεν γιατί δεν θέλω να κακομεταχειρίζομαι το εργαλείο δουλειάς μου και αφετέρου, εάν πάθει κάτι με τέτοιας φύσεως πρόβλημα στα χέρια μας, το πληρώνουμε εμείς γιατί θεωρείται υπαιτιότητα του χρήστη που δεν το πρόσεξε ότι είχε θέμα και δεν το πήγες κατευθείαν για επισκευή!!!

Αρκετά μακρόσυρτο το μήνυμά μου και σας ζάλισα νομίζω...

Ευχαριστώ προκαταβολικά!!!

Edited by Hellas4x4
Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω κι εγώ με την σειρά μου κάτι...
Σε Golf VII 1,6 πετρέλαιο του 2020 με 30.000 χλμ, με χειροκίνητο κιβώτιο, είναι της γυναίκας μου, εταιρικό, από εταιρία leasing, δεν ξέρω ποια έκδοση και επίσης δεν ξέρω πόσα άλογα κλπ, παρατηρήσαμε το εξής...
Ενώ δεν ανεβάζει θερμοκρασία (τουλάχιστον έτσι δείχνει στο κοντέρ και έτσι μας είπαν στην εταιρία leasing που το έβαλαν στον υπολογιστή) συχνά δουλεύει το βεντιλατέρ και ως απόρροια αυτού δεν δουλεύει και το start-stop...
Η απάντηση που μας έδωσαν είναι ότι το παρουσιάζει αυτό το μοτέρ συχνά, και ότι για να σταματήσει πρέπει να το πας κάνα 10-15 λεπτά με 4η και 2.500 στροφές... Επίσης μας είπαν να προτιμούμε το "καλό" πετρέλαιο...
Όντως μετά από περίπου 10 λεπτά με 4η στην Αττική οδό με το που βγεις σε φανάρι, έχει σταματήσει το βεντιλατέρ και δουλεύει ξανά και στο start-stop...
Μόνο με την χρήση "καλού" πετρελαίου δεν βελτιώθηκε πάντως η κατάσταση...
Έχει κανείς εικόνα για το παραπάνω θεματάκι;;;
Είχα ακούσει για τα προβλήματα των 1,2 και 1,4 πετρελαίου, για τον αισθητήρα που είχαν, αυτός που ανίχνευε την θερμοκρασία του μπλοκ ώστε να την κρατάει όσο το δυνατό σταθερή (για καλύτερη καύση), ότι κόλλαγε, αλλά δεν ξέρω καν αν το 1,6 τον έχει αυτόν το αισθητήρα...
Κάποια ιδέα από κανέναν;;; Θα μου πεις, εταιρικό είναι, τι σε νοιάζει... Με νοιάζει αφενός μεν γιατί δεν θέλω να κακομεταχειρίζομαι το εργαλείο δουλειάς μου και αφετέρου, εάν πάθει κάτι με τέτοιας φύσεως πρόβλημα στα χέρια μας, το πληρώνουμε εμείς γιατί θεωρείται υπαιτιότητα του χρήστη που δεν το πρόσεξε ότι είχε θέμα και δεν το πήγες κατευθείαν για επισκευή!!!
Αρκετά μακρόσυρτο το μήνυμά μου και σας ζάλισα νομίζω...
Ευχαριστώ προκαταβολικά!!!
Αυτό με 4η και 2500 για 15λ στο είπαν όταν κάνει αναγέννηση το dpf φίλτρο.
Για αυτό δουλεύει το βεντιλατερ.
Αν κάνετε μικρές διαδρομές της τάξης των 10 χλμ δε προλαβαίνει να ζεσταθεί το αμάξι και βουλώνει το φίλτρο.
Αν ισχύει αυτό λάθος αμάξι πήρατε σαν εταιρικό και έπρεπε βενζίνη
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για την απάντηση...

Αυτό σκέφτηκα κι εγώ για να πω την αλήθεια, αλλά μου φάνηκε νωρίς χιλιομετρικά για να βγάζει τέτοιο θέμα...

Αν και οι διαδρομές είναι μεγαλύτερες συνήθως των 20-30 χλμ αλλά είναι μέσα στην κίνηση...

Δυστυχώς ή ευτυχώς, η επιλογή του εταιρικού δεν είναι δικιά μας... Ότι δώσει η εταιρία...

Πιθανολογώ ότι όλοι οι υπόλοιποι υπάλληλοι που έχουν ως "επαρχία" χερσαίους προορισμούς δεν αντιμετωπίζουν θέμα... Λογικά κάνουν αρκετά χιλιόμετρα με μεγάλες διαδρομές! Ενώ στην περίπτωσή μας η "επαρχία" είναι νησία και πας με αεροπλάνο και νοικιάζει εκεί αμάξι η εταιρία για λογαριασμό σου...

Edited by Hellas4x4
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.