Jump to content
midkin

Δυναμομέτρηση Με Vag Com

Recommended Posts

Μακαρι να ειχα το gti :D

tsi 140 εχω :pardon:

Τι φοράς πάνω εκτός από πρόγραμμα; Εισαγωγή; Εξάτμιση(ολόσωμη ή μη); I/C; Κάτι άλλο;

Link to comment
Share on other sites

για πιο αξιοπιστο αποτελεσμα κανεις με 4η απο τις 2500 εως κοφτη....

ή και με πέμπτη ,καθως με αυτές τις ταχύτητες (4η ή 5η) προσεγγίζεις το 1:1 του κιβωτιου ταχυτητων αλλίως τα

νούμερα που βλεπεις δεν ανταποκρίνοναι στην πραγματικότητα

Link to comment
Share on other sites

Καλό είναι οι δοκιμές να γίνονται -αν είναι δυνατόν- με την ίδια ταχύτητα που μετριέται το αυτοκίνητο

στο δυναμόμετρο.

Με αυτό τον τρόπο μπορεί να γίνει σύγκριση αποτελεσμάτων, ώστε να μπορεί να υπάρχει κάποια συσχέτιση.

Βέβαια σε αυτή την περίπτωση εμφανίζονται μεγάλες αεροδυναμικές απώλειες, που δυσκολεύουν το πράγμα περισσότερο,

αλλά τουλάχιστον είναι σίγουρο ότι ο κινητήρας φορτίζεται σωστά.

Με 2α ή 3η ταχύτητα στο κιβώτιο ο κινητήρας δεν προλαβαίνει να δει πλήρες φορτίο εύκολα. Ίσως σε καμιά ανηφορα.

Επίσης, όπως είχαμε δει και πριν από 2 χρονια στο αυτοκινητο του Αποστόλη, οι τιμές ισχύος του vagcom είναι προσεγγιστικές.

Ο κινητήρας δεν διαθέτει αισθητήρα airflow, ώστε να μετριέται άμεσα ο αέρας που περνάει μέσα του. Οπότε

αυτό που αντιλαμβανεται ως airflow είναι στην ουσία η μαθηματική συσχέτιση τις πίεσης υπερπλήρωσης με την ροή αέρα.

Το πρόβλημα στην εκτίμηση ισχύος εμφανίζεται όταν μετα την αναχαρτογράφηση φτάνει να λειτουργεί σε σημεία λειτουργίας

πολύ πέρα από την αρχική ισχύ, που ο εγκέφαλος εκτιμά οτι έχει μεγάλο airflow λόγω της πίεσης που βλέπει, αλλά στην

πραγματικότητα το μηχανολογικό υπόβαθρο δεν του επιτρέπει να βγάζει τόσα άλογα.

Είπαμε καλά τα μαθηματικά μοντέλα υπολογισμού ροής και ισχύος, όταν του μαμήσουμε τη χαρτογράφηση η συσχέτιση περίπατο.

Η χαρτογράφηση και η εκτίμηση ροπής/ισχύος είναι καλή σε ένα stock αυτοκίνητο. Διαφορετικά, όσο απομακρυνόμαστε από αυτό

υπάρχουν αποκλίσεις.

Κάπου έχω ένα αντίστοιχο λογκάρισμα του Αποστόλη από τότε, που μέτραγε 290 ίππους στο στρόφαλο και του εξηγούσα ότι αποκλείεται

να είναι έτσι για μηχανολογικούς λόγους.

Link to comment
Share on other sites

Που θα βρω οδηγίες για δυναμομέτρηση με VAGCOM? Έχει και τουρμπόκαιρο!

Δες εδω

http://rapidshare.com/files/436248051/Block_120_Tutorial.rar   

http://rapidshare.com/files/436247970/Vag-com_Logging_and_Graphing.rar


Αλλά νομίζω ότι έχει δίκιο ο salex

Edited by THEO
Link to comment
Share on other sites

Είπαμε καλά τα μαθηματικά μοντέλα υπολογισμού ροής και ισχύος, όταν του μαμήσουμε τη χαρτογράφηση η συσχέτιση περίπατο.

Η χαρτογράφηση και η εκτίμηση ροπής/ισχύος είναι καλή σε ένα stock αυτοκίνητο. Διαφορετικά, όσο απομακρυνόμαστε από αυτό

υπάρχουν αποκλίσεις.

Εχεις απολυτο δικιο σε αυτο.Βασικα στο Σαββα θελαμε να κανουμε ενα λογκαρισμα για καποιους τεχνικους λογους που ειχε.Δεν πηγαινα να κανουμε καμια δυναμομετρηση.Ο παλιανθρωπος εδωσε τα στοιχεια σε καποιον αλλο και του εβγαλε αυτα τα αλογα.Τα οποια βεβαια απεχουν αρκετα απο την πραγματικοτητα.Και βεβαια απο την πρωτη στιγμη του ειπα να παμε σε ενα MAHA (χρυσαυγης) να κανουμε μια σωστη δυναμομετρηση μολις μου ανακοινωσε αυτο το νουμερο. :angry2:

Link to comment
Share on other sites

Εχεις απολυτο δικιο σε αυτο.Βασικα στο Σαββα θελαμε να κανουμε ενα λογκαρισμα για καποιους τεχνικους λογους που ειχε.Δεν πηγαινα να κανουμε καμια δυναμομετρηση.Ο παλιανθρωπος εδωσε τα στοιχεια σε καποιον αλλο και του εβγαλε αυτα τα αλογα.Τα οποια βεβαια απεχουν αρκετα απο την πραγματικοτητα.Και βεβαια απο την πρωτη στιγμη του ειπα να παμε σε ενα MAHA (χρυσαυγης) να κανουμε μια σωστη δυναμομετρηση μολις μου ανακοινωσε αυτο το νουμερο. :angry2:

τα νούμερα από το log αυτά έδειξαν . δυο άτομα τα επεξεργάστηκαν και έβγαλαν τα ίδια νούμερα .

το συμπέρασμα είναι ότι το μέτρημα έπρεπε να είχε γίνει με πολύ μεγαλύτερη ταχύτητα απ' ότι έγινε κι όχι ότι αυτοί που έβγαλαν τα νούμερα τα έβγαλαν λάθος .

Link to comment
Share on other sites

Το συμπερασμα ειναι πως αν η πιεση ειναι πολυ μεγαλυτερη απο την εργοστασιακη και ειδικα αν εχουν αλλαχτει και περιφερειακα, ο υπολογισμός ροπης που κανει το vagcom και χρησιμοποιουμε για να βγαλουμε την ιπποδυναμη απεχει πολυ απο την πραγματικοτητα.

Link to comment
Share on other sites

τα νούμερα από το log αυτά έδειξαν . δυο άτομα τα επεξεργάστηκαν και έβγαλαν τα ίδια νούμερα .

το συμπέρασμα είναι ότι το μέτρημα έπρεπε να είχε γίνει με πολύ μεγαλύτερη ταχύτητα απ' ότι έγινε κι όχι ότι αυτοί που έβγαλαν τα νούμερα τα έβγαλαν λάθος .

Δεν σου ειπα οτι εβγαλες λαθος.Λαθος καταλαβες.Το λογκαρισμα εγινε για αλλον λογο και οχι για δυναμομετρηση λεμε.Και επισης ξαναλεμε οτι σε αμαξι με προγραμμα και αλλαγμενα τοσα πραγματα σαν του Σαββα το VAG-COM θα εχει πολυ μεγαλο σφαλμα.Εαν ηταν δεν θα χρειαζομασταν δυναμομετρα πλεον.

Link to comment
Share on other sites

Δεν πηγαινα να κανουμε καμια δυναμομετρηση.

Εσύ το λόγκαρες ??? Έτσι εξηγήται !!! Σάββα ?? 270 έχεις σίγουρα !

Link to comment
Share on other sites

Δεν σου ειπα οτι εβγαλες λαθος.Λαθος καταλαβες.Το λογκαρισμα εγινε για αλλον λογο και οχι για δυναμομετρηση λεμε.Και επισης ξαναλεμε οτι σε αμαξι με προγραμμα και αλλαγμενα τοσα πραγματα σαν του Σαββα το VAG-COM θα εχει πολυ μεγαλο σφαλμα.Εαν ηταν δεν θα χρειαζομασταν δυναμομετρα πλεον.

Ok , κανένα πρόβλημα απο εμενα. Ο γραπτός λόγος εύκολα μπορεί να παρεξηγηθεί όπως εχει ειπωθεί αρκετές φορές . Όσο για το πρόγραμμα και τα αλλαγμένα περιφερειακά, vag com και δυναμόμετρα , συμφωνουμε !

Εσύ το λόγκαρες ??? Έτσι εξηγήται !!! Σάββα ?? 270 έχεις σίγουρα !

χαχαχαχα :D

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

Από πλευράς μετατροπών και υπολογισμών στο Excel, δεν έχει γίνει κανένα λάθος.

Θα παρατηρήσατε ότι υπάρχει ένας τύπος που συνδέει τις στροφές κινητήρα με την ισχύ

και τη ροπή.

Αυτό που συμβαίνει από πλευράς εγκεφάλου είναι ότι ο εγκέφαλος θεωρεί αποδοτικότερο

τον κινητήρα από ό,τι είναι στην πραγματικότητα. Δηλαδή, με 1 bar στον κόφτη νομίζει

ότι ένα 1.4 TSI παράγει 260 ίππους. Που δεν είναι αλήθεια, απλώς γίνεται υπερεκτίμηση

λόγω του μαθηματικού μοντέλου του.

Τέτοια προβλήματα εμφανίζονται συχνά σε εγκεφάλους που κάνουν διαχείριση κινητήρα

μέσω υπολογισμών ταχύτητας-πυκνότητας (speed density) γιατί η διαδικασία προϋποθέτει

τη σωστή χαρτογράφηση της ογκομετρικής απόδοσης. Η οποία αλλάζει άρδην μόλις βάλουμε

εισαγωγή και εξάτμιση ή αλλάξουμε κάποια σωλήνωση.

Ογκομετρική απόδοση = πόσο αποδοτικός είναι ο κινητήρας σε διαφορετικές συνθήκες στροφών και φορτίου = ποσο εύκολα βγάζει άλογα

Edited by salex
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, σας δίνω τα λινκ από 2 μετρήσεις που έκανα σήμερα,

1) group 020-115-003

2) group 120-115-003

Οποιος έχει την καλή διάθεση, ας δώσει τα φώτα του για το τι καταλαβαίνει από αυτά!

Edited by Katana
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.