Katana Posted December 12, 2010 Report Share Posted December 12, 2010 (edited) Νόμιζα πως ήταν public. Τώρα το έφτιαξα. Το βλέπεις Σαράντη? Edit: στα έστειλα με email Edited December 12, 2010 by Katana Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panaua Posted December 12, 2010 Report Share Posted December 12, 2010 στα ανέβασα εγώ.. θα το μάθεις που θα πάει https://spreadsheets.google.com/ccc?key=tzdJSZCaOvrV4HIKFNgU3Ug#gid=0 https://spreadsheets.google.com/ccc?key=tTiQVe996EInmc3k0TaXAcQ#gid=0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted December 12, 2010 Report Share Posted December 12, 2010 (edited) Nέα λινκς. https://spreadsheets.google.com/ccc?key=0ApmiunTz1OZIdDZCN2VUb0ZtM3lEckVpYjhiTGtndVE&hl=en https://spreadsheets.google.com/ccc?key=0ApmiunTz1OZIdDlVMndnZllJOV9hSlExRG5xOVJFbGc&hl=en Το έμαθα βρε, απλά έχουν παραξενιές τα Μακ. Σε ευχαριστώ. Edited December 12, 2010 by Katana Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted December 12, 2010 Report Share Posted December 12, 2010 (edited) Ο φίλος Speedy αφιέρωσε χρόνο για την ανάγνωση/μετατροπή των μετρήσεών μου. Το νούμερο που βγάζει είναι 209 Ps @ 5520 Rpm @ 27,0175 Kg. Αν υποθέσουμε ότι αγγίζει το νούμερο της πραγματικότητας, εγώ δηλώνω εντυπωσιασμένος για το πως πηγαίνει το αμάξι σε σχέση με άλλα, δεδομένου πως δείχνουν λίγα τα άλογα και η ροπή. Η μέτρηση έγινε με τρίτη ταχύτητα. Πραγματικά πολύ ενδιαφέρον. Οπότε πρέπει να γίνει επαλήθευση και σε δυναμόμετρο και ίσως να ξανακάνω μέτρηση με 4η. Αν πάντως και το δυναμόμετρο βγάλει τα ίδια, πραγματικά προσκυνώ SKN, γιατί το αμάξι ράβει για 210 άλογα, χαχα. Edited December 12, 2010 by Katana Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted December 13, 2010 Report Share Posted December 13, 2010 Nα κάνω μία ερώτηση? Οταν μετράμε άλογα με VagCom, πρέπει να είμαστε σε απόλυτη ευθεία? Πχ αν δοκιμάσουμε σε ανηφόρα ή κατηφόρα, θα έχουμε αλλοιωμένες μετρήσεις? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted December 13, 2010 Report Share Posted December 13, 2010 εγώ με αυτές τις τιμές απο vag come, https://spreadsheets.google.com/ccc?key=tARaxR8KaALq6jpJvGDCI0Q#gid=0, εβγαλα 242 παντως τι φοράει το συγκεκριμένο? 242 σε δυναμόμετρο ? Nα κάνω μία ερώτηση? Οταν μετράμε άλογα με VagCom, πρέπει να είμαστε σε απόλυτη ευθεία? Πχ αν δοκιμάσουμε σε ανηφόρα ή κατηφόρα, θα έχουμε αλλοιωμένες μετρήσεις? Απ' όσο μου έχουν πει , μόνο ευθεία ... αλλά όποιος ξέρει κάτι ας μας πει ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panaua Posted December 13, 2010 Report Share Posted December 13, 2010 ναι στο μαχα στα σπάτα. (Αθηνα μιλάμε) dyno εχω στην παρουσιασή μου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted December 13, 2010 Report Share Posted December 13, 2010 (edited) ναι στο μαχα στα σπάτα. (Αθηνα μιλάμε) dyno εχω στην παρουσιασή μου άρα η εικονική με την πραγματική δυναμομέτρηση είχε 12% περισσότερη δύναμη και 11% περισσότερη ροπή ... τα νούμερα τα έγραψα για να δούμε τις διαφορές ... Edited December 13, 2010 by Speedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted December 13, 2010 Report Share Posted December 13, 2010 Θα έχει ενδιαφέρον λοιπόν, η κανονικη μέτρηση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted December 14, 2010 Report Share Posted December 14, 2010 Οι μετρησεις πρεπει να γινονται σε απολυτη ευθεια για αξιοπιστο αποτελεσμα αν πας σε ανηφορα ο κινητηρας θα ζοριστει και θα βγαλει περισσοτερα αν πας σε κατηφορα ο κινητηρας θα ειναι πιο ξεκουραστος γιατι το αμαξι θα φευγει και θα βγαλει πιο λιγα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted December 14, 2010 Report Share Posted December 14, 2010 Ok, η πρώτη μέτρηση με τα blocks για την ιπποδύναμη έγινε σε κατηφόρα γιατί απλά ήταν η μόνη ευθεία που εκείνη την ώρα μπορούσα να βρω. Και μιλάω για την κατηφόρα που είναι η έξοδος από την Περ.Υμηττού επί της Κατεχάκη, με κατεύθυνση προς Κηφισίας. Βλακεία έκανα ε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristos/red tornado Posted December 14, 2010 Report Share Posted December 14, 2010 Ok, η πρώτη μέτρηση με τα blocks για την ιπποδύναμη έγινε σε κατηφόρα γιατί απλά ήταν η μόνη ευθεία που εκείνη την ώρα μπορούσα να βρω. Και μιλάω για την κατηφόρα που είναι η έξοδος από την Περ.Υμηττού επί της Κατεχάκη, με κατεύθυνση προς Κηφισίας. Βλακεία έκανα ε? Αλεξανδρε πhγενε στιν Βουλιαγμένης ,ελα απ τα μερη μου! ιδικά το βραδάκι τετάρτης και δευτέρας κατα τις 10 δεν εχει τπτ!απο κίνηση! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted December 14, 2010 Report Share Posted December 14, 2010 Tι να πω Χρηστάρα, ούτε άδειος δρόμος στις μέρες μας. Πάντως, μέσα στην βδομαδα θα παω για δυναμομέτρηση μάλλον, οπότε θα λυθούν οι απορίες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted December 14, 2010 Report Share Posted December 14, 2010 Ok, η πρώτη μέτρηση με τα blocks για την ιπποδύναμη έγινε σε κατηφόρα γιατί απλά ήταν η μόνη ευθεία που εκείνη την ώρα μπορούσα να βρω. Και μιλάω για την κατηφόρα που είναι η έξοδος από την Περ.Υμηττού επί της Κατεχάκη, με κατεύθυνση προς Κηφισίας. Βλακεία έκανα ε? Σε ισιάδι μάλλον θα δούμε μεγαλύτερα νούμερα που μάλλον θ' ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted December 14, 2010 Report Share Posted December 14, 2010 Παιδια μην κανετε βλακειες στο δρομο και βαζετε σε κινδυνο τη σωματικη σας ακεραιοτητα και το αυτοκινητο μπειτε μεσα σε ενα αεροδρομιο που δεν χρησιμοποιητε πλεον ελληνικο για παραδειγμα που ειναι και απολυτη ευθεια να το ευχαριστηθητε και εσεις και το αυτοκινητο με ασφαλεια. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salex Posted December 14, 2010 Report Share Posted December 14, 2010 Παιδια μην κανετε βλακειες στο δρομο και βαζετε σε κινδυνο τη σωματικη σας ακεραιοτητα και το αυτοκινητο μπειτε μεσα σε ενα αεροδρομιο που δεν χρησιμοποιητε πλεον ελληνικο για παραδειγμα που ειναι και απολυτη ευθεια να το ευχαριστηθητε και εσεις και το αυτοκινητο με ασφαλεια. +1 Δεν φταίνε σε τίποτα οι γύρω σας που θέλουν να πάνε στη δουλειά τους ή απλώς από το σημείο Α στο σημείο Β χωρίς να θέσουν σε κίνδυνο τη σωματική τους ακεραιότητα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted December 14, 2010 Report Share Posted December 14, 2010 Παιδια μην κανετε βλακειες στο δρομο και βαζετε σε κινδυνο τη σωματικη σας ακεραιοτητα και το αυτοκινητο μπειτε μεσα σε ενα αεροδρομιο που δεν χρησιμοποιητε πλεον ελληνικο για παραδειγμα που ειναι και απολυτη ευθεια να το ευχαριστηθητε και εσεις και το αυτοκινητο με ασφαλεια. αυτό εννοείται Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted December 15, 2010 Report Share Posted December 15, 2010 (edited) Προφανώς και εννοείται παιδιά, αλλά δεν είναι αυτό το θέμα του τόπικ. Και δεν νομίζω ότι είναι ξεκλείδωτες οι πόρτες του ελληνικού... Edited December 15, 2010 by Katana Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristos/red tornado Posted December 15, 2010 Report Share Posted December 15, 2010 Προφανώς και εννοείται παιδιά, αλλά δεν είναι αυτό το θέμα του τόπικ. Και δεν νομίζω ότι είναι ξεκλείδωτες οι πόρτες του ελληνικού... μια φορα ειχα τρεξει στον αεροδιάδρομο ! ειχε μια εκθεση τοτε θυμαμε κ επι τις ευκαιριας πηγα και ετρεξα! απλα θέλει τρόπο! δεν θέλει κόπο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted December 15, 2010 Report Share Posted December 15, 2010 Με έκθεση ναι, μέχρι και πατήματα με φίλους έχουμε κάνει, χχαχα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
themisSs13 Posted September 20, 2011 Report Share Posted September 20, 2011 εγώ ρε παιδιά βλέπω μόνο μέχρι το κανάλι 25. κανένα πιο πάνω. γιατί γίνετε αυτό? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihalis19 Posted January 8, 2012 Report Share Posted January 8, 2012 έκανα ένα logάρισμα με vag com να δω τι ψάρια πιάνω σύμφωνα με ότι λεει το vag com. Στις πόσες στροφές πρέπει να δώ ροπή για να βγει το αποτέλεσμα??όπου έχω την μέγιστη ροπή?? ή κάπου συγκεκριμένα? px βλέπω ότι μέγιστη ροπή έχω στις 5200 πιο μετά αρχίζει και μειώνεται.. που πρέπει να δω?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted January 8, 2012 Report Share Posted January 8, 2012 μπα η μέγιστη σου ροπη πρεπει να είναι μεταξυ 3500-4000 στρ πρεπει να κάνεις ενα πάτημα με 3η ή 4η απο χαμηλα μέχτρι τα κόκκινα- έχε υπόψιν σου όμως ότι σε αυτοκινητο με προγραμμα οι τιμές που βγάζει το vag com δεν είναι σωστές ουτε σε ροπή ουτε σε ιπποδυναμη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
black1180 Posted June 4, 2012 Report Share Posted June 4, 2012 μπα η μέγιστη σου ροπη πρεπει να είναι μεταξυ 3500-4000 στρ πρεπει να κάνεις ενα πάτημα με 3η ή 4η απο χαμηλα μέχτρι τα κόκκινα- έχε υπόψιν σου όμως ότι σε αυτοκινητο με προγραμμα οι τιμές που βγάζει το vag com δεν είναι σωστές ουτε σε ροπή ουτε σε ιπποδυναμη γιατι γινεται αυτο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted June 5, 2012 Report Share Posted June 5, 2012 post 38 & post 48 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...