Jump to content
tasos_tsal

Zantes 18'' Se Golf Mk4 1.6

Recommended Posts

σκεφτομαι να βαλω ζαντες 18'' σε Golf mk4 1.6 ......θα εχει μεγαλη διαφορα στην αποδοση και στην καταναλωση?εχει βαλει κανενας?

Καλησπέρα φίλε μου. Καθαρά αποψή μου, είναι να τις βάλεις χώρις να το πολυ σκέφτεσαι. Το χώμα θα παραμείνει χώμα... άντε στην πράξη να χάσεις δύο με πέντε δέκατα στην επιτάχυνση. Αν έχεις 16" θα καταλάβεις μια μικρή διαφορά στην κατανάλωση, αν έχεις 17" όχι. Αν ξανά, έχεις τώρα 16" τότε όταν πας στο 225 (είτε 17 ή 18") θα δεις τεράστια δοαφορά στη συμπεριφορά του αυτοκινήτου και στα κρατήματα. Γνώμη μου μη βάλεις 215 αλλά 225 και μπρος και πίσω. Το μόνο μείον με την 18" είναι ότι αν έχεις σκληρή ανάρτηση (που λογικά θα έχεις), λόγω του μικρού προφίλ του ελαστικού (40 νομίζω), θα κοπανάει αρκετά και θα είναι αρκετά πιο κουραστικό ειδικά για αυτούς που κάθονται πίσω απότι με μια 17" με 45 προφίλ.

Πάντως από θέμα αισθητικής, η 18" είναι η ιδανική διάσταση για τα γκολφάκια μας. Και γω έβαλα 17" γιατί φοβόμουν μήπως κόψει πολύ και το έχω σκυλομετανιώσει. Ήταν και 1.4 τότε....

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα φίλε μου. Καθαρά αποψή μου, είναι να τις βάλεις χώρις να το πολυ σκέφτεσαι. Το χώμα θα παραμείνει χώμα... άντε στην πράξη να χάσεις δύο με πέντε δέκατα στην επιτάχυνση. Αν έχεις 16" θα καταλάβεις μια μικρή διαφορά στην κατανάλωση, αν έχεις 17" όχι. Αν ξανά, έχεις τώρα 16" τότε όταν πας στο 225 (είτε 17 ή 18") θα δεις τεράστια δοαφορά στη συμπεριφορά του αυτοκινήτου και στα κρατήματα. Γνώμη μου μη βάλεις 215 αλλά 225 και μπρος και πίσω. Το μόνο μείον με την 18" είναι ότι αν έχεις σκληρή ανάρτηση (που λογικά θα έχεις), λόγω του μικρού προφίλ του ελαστικού (40 νομίζω), θα κοπανάει αρκετά και θα είναι αρκετά πιο κουραστικό ειδικά για αυτούς που κάθονται πίσω απότι με μια 17" με 45 προφίλ.

Πάντως από θέμα αισθητικής, η 18" είναι η ιδανική διάσταση για τα γκολφάκια μας. Και γω έβαλα 17" γιατί φοβόμουν μήπως κόψει πολύ και το έχω σκυλομετανιώσει. Ήταν και 1.4 τότε....

φιλε μου σε ευχαρισω....εχεις pm

Link to comment
Share on other sites

Guest Karaman

Το προηγουμενο γκολφ που ειχα 1.600 το πηρα με 18αρες (225/40) πανω σε σχεση με τα 15αρια (195/65) τα χιονολαστιχα που αλαζα καθε χειμωνα...εκινησεις δεν ειχε μεγαλη διαφορα 4-5η ταχυτητα το καταλαβαινεις οτι δεν φορτωνει οπως με τα 15αρια, η τελικη του ιδια αλλα με τα 18αρια αργουσε πολυ να την πιασει.

Και καταναλωση στα 140κμ 1-2 λιτρα παραπανω στα 180-190 3-4 λιτρα παραπανω.

Με τα 18αρια αλαζε το αμαξι συμπεριφορα ποιο σταθερο καλυτερα εμπενε στις στροφες αλλα ποιο βαρυ τιμονι. Λακουβες και ανωμαλιες του δρομου περνανε και γινονται ποιο αισθητες με τα 18αρια λογο χαμηλετερου προφιλ. Αν δεν ειχε 18αρες οταν το πηρα...παλι 18αρες θα εβαζα.!

Link to comment
Share on other sites

Εγώ νομίζω ότι 18 σε 1600 θα κάνει το αυτοκίνητο περίεργο αν όχι επικίνδυνο ειδικά στο όριο. Αν οδηγείς συντηρητικά μικρό το κακό και με συνέπειες μόνο στην κατανάλωση και τις επιδόσεις. Στο όριο όμως ούτε η ανάρτηση σου είναι για 18αρες αλλά ούτε έχεις την δύναμη για να κανεις διορθώσεις με το γκαζι.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ νομίζω ότι 18 σε 1600 θα κάνει το αυτοκίνητο περίεργο αν όχι επικίνδυνο ειδικά στο όριο. Αν οδηγείς συντηρητικά μικρό το κακό και με συνέπειες μόνο στην κατανάλωση και τις επιδόσεις. Στο όριο όμως ούτε η ανάρτηση σου είναι για 18αρες αλλά ούτε έχεις την δύναμη για να κανεις διορθώσεις με το γκαζι.

Αρχικά δεν γνωρίζουμε τι ανάρτηση φοράει ο φίλος. Προφανώς και θα φοράει κάποια σπορ ανάρτηση. Με όλο το σεβασμό, αυτό για το όριο και τις διορθώσεις δε το έχω ξανακούσει. Αντίθετα το αυτοκίνητο θα έχει τεράστια διαφορά στα κρατήματα και πίστεψέ με θα διορθώνει για πλάκα. Να έλεγες ότι το 225/40 θα κάνει απίστευτα πολύ ώρα να πιάσει τη σωστή θερμοκρασία του, αφού βγαίνει για δείκτες ταχύτητας που είναι απαγορευτικοί για 105-115 άλογα, οπότε και πρόωρη φθορά προκαλείται, αλλά και δεν έχεις το 100% της πρόσφυσης που θα μπορούσες να έχεις, να πω ενταξει. Αλλά αυτό για την περιεργη συμπεριφορά του αυτοκινήτου μου φαίνεται κάπως υπερβολικό. Εγώ με 225/45/17 (δεν είναι και τεράστια η διαφορά με 18") και το αυτοκίνητο ήταν και είναι τρένο ακόμη κ με τα παλιά λεπτομπούκαλα sprint/eibach που φορούσα και τότε ήταν 1.4 και στις αντιδράσεις του στο όριο ήταν πραγματικά παιχνιδάκι. Τώρα αν εννοείς να μπαίνεις στη στροφή χωρίς αύριο και το μόνο που σε σώζει είναι τέρμα γκάζι με καμιά 200αριά τουλάχιστον άλογα στον τροχό και κλειδωμένο το τιμόνι ανάποδα, τότε τι να πω, και η 16" 205/55 που φόραγε το mk4 απτη μάνα του το ίδιο και χειρότερο αποτέλεσμα θα έχει με τόσα λίγα άλογα. (μην πιαστείς απο την περιγραφή μου, προφανώς και το λέω για να υπερβάλω)

Εγώ σου ξαναλέω επειδή το έχω περάσει. Θα πας που θα πας σίγουρα για 17" - ότι είναι να κόψει θα κόψει- οπότε βάλε 18" (καθαρά για αισθητικούς λόγους μιλάω) γιατί μετά θα το μετανιώσεις. Μετά στρώσε τα λαστιχάκια σου και έλα να μου πεις τις διαφορές στα κρατήματα και στη συμπεριφορά στο όριο. Εγώ πάντως είχα τρελαθεί....

Τέλος να αναφέρω απλά ότι σίγουρα το 225/40 λόγω αρκετά μικρού προφίλ και ειδικά σε συνδυασμό με πολύ σκληρή ανάρτηση, γίνεται τις πρώτες φορές που θα σου τύχει, αρκετά τρομακτικό στο όριο, αλλά διορθώνει χωρίς να το καταλάβεις με πολύ ελαφριές κινήσεις. Μιλάω πάντα για ένα καλοστημένο mk4.

Edited by archon_rc
Link to comment
Share on other sites

Ελπίζω να έχω άδικο και εσυ δίκιο αλλά μου φαίνεται δύσκολο το πακέτο ενός 1600 να συνεργαστεί με τέτοια ζαντα. Γιατί άντε και βάζεις τις ζάντες με φρένα τι κανείς , γιατί έχω την εντύπωση ότι οι απαιτήσεις λόγω μεγαλύτερης αδράνειας αυξάνονται. Και άντε για τα φρένα έχεις λύση. Με αμορτισέρ τι κανείς και άντε τα έχεις αλλάξει και αυτά. Τότε ομως μιλάμε για στήσιμο Απο την αρχή.

Τέλος πάντων αυτή είναι η άποψη μου. Όσον αφορά το αισθητικό αποτέλεσμα είναι απλά τέλειο, αλλά για όλα τα υπόλοιπα έχω ενστάσεις

Link to comment
Share on other sites

δεκτες ολες οι γνωμες.....και εγω πιστευω πως θα εχει διαφορα το αυτοκινητο στις επιδοσεις, αλλα τι 17 τι 18....σας ευχαριστω παντως...οταν τις βαλω με το καλο θα δειτε και φωτος...

Link to comment
Share on other sites

Μάγκες κι εγώ MKIV 1,6 έχω με 18αρες και το αυτοκίνητο δεν πάει βήμα όχι ότι είναι και κανα τρελό γκάζι αλλά επειδή έχω οδηγήσει και με 16αρες άλλο golf έχει κόψει αρκετά από επιτάχυνση..Σήμερα πήγα σε έναν λαστιχά ο οποίος μου είπε πως θα ήταν καλό να τις αλλάξω όταν θα φθαρούν τα λάστιχά μου και να πάω σε 17" με 225/45..Σαν επιχείρημα όμως μου είπε ότι με τέτοια διάσταση θα καταφέρνω να ζεστάνω τα λάστιχα ώστε να λειτουργούν σωστά, κάτι το οποίο δεν συμβαίνει με την τωρινή μου διάσταση και αυτό που ουσιαστικά με κρατάει στις στροφές είναι πως ο συνδυασμός ζάντας-ελαστικού είναι πολύ μεγάλος για να γλιστρήσει και να χάσω την πρόσφυση..Επιπλέον υποστηρίζει οτι θα στρίβει πολύ καλύτερα και θα ειμαι πολυ πιο ευχαριστημένος..Πραγματικά με έβαλε σε σκέψεις..Εσείς τι γνώμη έχετε? Τελικά εσυ φίλε Τάσο τι έκανες?

Link to comment
Share on other sites

Αφου και ετσι και αλλιως σερνεσαι βαλε 18αρα και δεν θα το μετανιωσεις. Και εξηγω, για να αλλαξει κατι δραματικα στο αυτοκινητο σου πρεπει να αλλαξει η συνολικη διαμετρος του τροχου. Αφου το MKIV φοραει απο το εργοστασιο 195/65/R15 η συνολικη διαμετρος του τροχου ειναι 634.5 χιλιοστα, στην διασταση που θες να πας εσυ 225/40/R18 η συνολικη διαμετρος ειναι 637.2 χιλιοστα. Η διαφορα τους δηλαδη ειναι της ταξης του 0.4 % περιπου που σημαινει οτι δεν αλλαζει τιποτα απο την συμπεριφορα του αυτοκινητου και δεν επηρεαζεται και το κοντερ καθως θα δειχνει τα ιδια χλμ/ωρα με πριν αφου η συνολικη διαμετρος τροχου μενει ιδια.

Αν θες να κερδισεις σε επιδοσεις για παραδειγμα μικρυνε την συνολικη διαμετρο του τροχου και πηγαινε σε 195/50/R15. Με μια τετοια διασταση κερδιζεις σε χρονους επιταχυνσης αλλα φιλος δεν εχεις το look.

Οποτε βαλε 18αρα, ουτως ή αλλως το να κανεις το 0-100 απο 10 σε 10,2 δεν ειναι μεγαλη η διαφορα, ουτε και αισθητη, ασε που θα κερδισεις σε κρατημα, αν βαλεις μαλακη γομα δεν θα εχεις προβλημα ουτε στο ζεσταμα του ελαστικου.

Link to comment
Share on other sites

-Καλυτερο κρατημα

-Καλυτερο φρεναρησμα

Δοκιμαζμενα πραγματα... :rolleyes:

:)

μπορεις επισης να βαλεις και 17αρα με 205/40/17 οπως τα καινουργια 1.6 τουρμποβλεπε peugeot,opel...

Σύμφωνα με τον μετατροπέα http://www.miata.net/garage/tirecalc.html , θα μειωθεί πολύ η διάμετρος με διάσταση 205/50/17. Μόνο 215/45/17 μπορεί να βάλει εκτός του 225/45/17.

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI
Link to comment
Share on other sites

:whistling:

Σύμφωνα με τον μετατροπέα http://www.miata.net/garage/tirecalc.html , θα μειωθεί πολύ η διάμετρος με διάσταση 205/50/17. Μόνο 215/45/17 μπορεί να βάλει εκτός του 225/45/17.

μα για αυτο του λεω να βαλει αυτο το κοντυτερο βημα θα του δωσει ρεπριζ και οχι 50 αλλα 40 προφιλ ειπα

Edited by GregGTI28R
Link to comment
Share on other sites

μα για αυτο του λεω να βαλει αυτο το κοντυτερο βημα θα του δωσει ρεπριζ και οχι 50 αλλα 40 προφιλ ειπα

OK sorry, λάθος. Για το 205/40/17 που λες, δες πόση διαφορά % έχει με το 195/65/15 που έχει από το εργοστάσιο. Το 215/45/17 είναι πιο κοντά στα εργοστασιακά δεδομένα. :angry2:

Link to comment
Share on other sites

OK sorry, λάθος. Για το 205/40/17 που λες, δες πόση διαφορά % έχει με το 195/65/15 που έχει από το εργοστάσιο. Το 215/45/17 είναι πιο κοντά στα εργοστασιακά δεδομένα. :)

Έχεις δει κανένα αγριοκάτσικο ?

Ε, κάπως έτσι φαντάσου ότι είναι και 40/17

Link to comment
Share on other sites

φιλε NaikoS τελικα εβαλα 225/45-17 και ειμαι κομπλε...εχει μια μικρη διαφορα σε σχεση με τις 16αρες τις μαμα....περισσοτερο το καταλαβαινω στην επιταχυνση...το αυτοκινητο οντως εχει καλυτερο κρατημα,μεγαλη διαφορα...τωρα σχετικα με την καταναλωση δε νομιζω να εχει ιδιαιτερη διαφορα,δεν εχω παρατηρησει κατι τετοιο...

Link to comment
Share on other sites

OK sorry, λάθος. Για το 205/40/17 που λες, δες πόση διαφορά % έχει με το 195/65/15 που έχει από το εργοστάσιο. Το 215/45/17 είναι πιο κοντά στα εργοστασιακά δεδομένα. :p

οχι ρε παιδια τι 40 προφιλ στο 205/17?χανεις τη διαμετρο το κοντερ θα δειχνει οτι να ναι

αν θελετε για 17αρα με 205 πας 05/50/17 και φαρδος ζαντας 7 ιντσων και οχι 7,5

μην συγκρινεται με πεζο και αλλα αυτοκινητα μπορει να εχουν αλλη διαμετρο το 207 ειναι μικροτερο αυτοκινητο οπως και το 106. το 106πχ στην 15αρα εχει 195/50/15 ενω τα γκολφ 195/65/15 μιλαμε για τρελες διαφορες

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.