tasos_tsal Posted February 7, 2010 Report Share Posted February 7, 2010 σκεφτομαι να βαλω ζαντες 18'' σε Golf mk4 1.6 ......θα εχει μεγαλη διαφορα στην αποδοση και στην καταναλωση?εχει βαλει κανενας? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
archon_rc Posted February 7, 2010 Report Share Posted February 7, 2010 σκεφτομαι να βαλω ζαντες 18'' σε Golf mk4 1.6 ......θα εχει μεγαλη διαφορα στην αποδοση και στην καταναλωση?εχει βαλει κανενας? Καλησπέρα φίλε μου. Καθαρά αποψή μου, είναι να τις βάλεις χώρις να το πολυ σκέφτεσαι. Το χώμα θα παραμείνει χώμα... άντε στην πράξη να χάσεις δύο με πέντε δέκατα στην επιτάχυνση. Αν έχεις 16" θα καταλάβεις μια μικρή διαφορά στην κατανάλωση, αν έχεις 17" όχι. Αν ξανά, έχεις τώρα 16" τότε όταν πας στο 225 (είτε 17 ή 18") θα δεις τεράστια δοαφορά στη συμπεριφορά του αυτοκινήτου και στα κρατήματα. Γνώμη μου μη βάλεις 215 αλλά 225 και μπρος και πίσω. Το μόνο μείον με την 18" είναι ότι αν έχεις σκληρή ανάρτηση (που λογικά θα έχεις), λόγω του μικρού προφίλ του ελαστικού (40 νομίζω), θα κοπανάει αρκετά και θα είναι αρκετά πιο κουραστικό ειδικά για αυτούς που κάθονται πίσω απότι με μια 17" με 45 προφίλ. Πάντως από θέμα αισθητικής, η 18" είναι η ιδανική διάσταση για τα γκολφάκια μας. Και γω έβαλα 17" γιατί φοβόμουν μήπως κόψει πολύ και το έχω σκυλομετανιώσει. Ήταν και 1.4 τότε.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasos_tsal Posted February 7, 2010 Author Report Share Posted February 7, 2010 Καλησπέρα φίλε μου. Καθαρά αποψή μου, είναι να τις βάλεις χώρις να το πολυ σκέφτεσαι. Το χώμα θα παραμείνει χώμα... άντε στην πράξη να χάσεις δύο με πέντε δέκατα στην επιτάχυνση. Αν έχεις 16" θα καταλάβεις μια μικρή διαφορά στην κατανάλωση, αν έχεις 17" όχι. Αν ξανά, έχεις τώρα 16" τότε όταν πας στο 225 (είτε 17 ή 18") θα δεις τεράστια δοαφορά στη συμπεριφορά του αυτοκινήτου και στα κρατήματα. Γνώμη μου μη βάλεις 215 αλλά 225 και μπρος και πίσω. Το μόνο μείον με την 18" είναι ότι αν έχεις σκληρή ανάρτηση (που λογικά θα έχεις), λόγω του μικρού προφίλ του ελαστικού (40 νομίζω), θα κοπανάει αρκετά και θα είναι αρκετά πιο κουραστικό ειδικά για αυτούς που κάθονται πίσω απότι με μια 17" με 45 προφίλ. Πάντως από θέμα αισθητικής, η 18" είναι η ιδανική διάσταση για τα γκολφάκια μας. Και γω έβαλα 17" γιατί φοβόμουν μήπως κόψει πολύ και το έχω σκυλομετανιώσει. Ήταν και 1.4 τότε.... φιλε μου σε ευχαρισω....εχεις pm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted February 7, 2010 Report Share Posted February 7, 2010 Εγω θα σου ελεγα να μην πας πανω απο τις 17αρες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Karaman Posted February 7, 2010 Report Share Posted February 7, 2010 Το προηγουμενο γκολφ που ειχα 1.600 το πηρα με 18αρες (225/40) πανω σε σχεση με τα 15αρια (195/65) τα χιονολαστιχα που αλαζα καθε χειμωνα...εκινησεις δεν ειχε μεγαλη διαφορα 4-5η ταχυτητα το καταλαβαινεις οτι δεν φορτωνει οπως με τα 15αρια, η τελικη του ιδια αλλα με τα 18αρια αργουσε πολυ να την πιασει. Και καταναλωση στα 140κμ 1-2 λιτρα παραπανω στα 180-190 3-4 λιτρα παραπανω. Με τα 18αρια αλαζε το αμαξι συμπεριφορα ποιο σταθερο καλυτερα εμπενε στις στροφες αλλα ποιο βαρυ τιμονι. Λακουβες και ανωμαλιες του δρομου περνανε και γινονται ποιο αισθητες με τα 18αρια λογο χαμηλετερου προφιλ. Αν δεν ειχε 18αρες οταν το πηρα...παλι 18αρες θα εβαζα.! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasos_tsal Posted February 8, 2010 Author Report Share Posted February 8, 2010 ειμαι αναμεσα σε 17 και 18 ....δε ξερω τι να κανω....δε θελω να κοψει .... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stsanoussis Posted February 8, 2010 Report Share Posted February 8, 2010 Εγώ νομίζω ότι 18 σε 1600 θα κάνει το αυτοκίνητο περίεργο αν όχι επικίνδυνο ειδικά στο όριο. Αν οδηγείς συντηρητικά μικρό το κακό και με συνέπειες μόνο στην κατανάλωση και τις επιδόσεις. Στο όριο όμως ούτε η ανάρτηση σου είναι για 18αρες αλλά ούτε έχεις την δύναμη για να κανεις διορθώσεις με το γκαζι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
archon_rc Posted February 8, 2010 Report Share Posted February 8, 2010 (edited) Εγώ νομίζω ότι 18 σε 1600 θα κάνει το αυτοκίνητο περίεργο αν όχι επικίνδυνο ειδικά στο όριο. Αν οδηγείς συντηρητικά μικρό το κακό και με συνέπειες μόνο στην κατανάλωση και τις επιδόσεις. Στο όριο όμως ούτε η ανάρτηση σου είναι για 18αρες αλλά ούτε έχεις την δύναμη για να κανεις διορθώσεις με το γκαζι. Αρχικά δεν γνωρίζουμε τι ανάρτηση φοράει ο φίλος. Προφανώς και θα φοράει κάποια σπορ ανάρτηση. Με όλο το σεβασμό, αυτό για το όριο και τις διορθώσεις δε το έχω ξανακούσει. Αντίθετα το αυτοκίνητο θα έχει τεράστια διαφορά στα κρατήματα και πίστεψέ με θα διορθώνει για πλάκα. Να έλεγες ότι το 225/40 θα κάνει απίστευτα πολύ ώρα να πιάσει τη σωστή θερμοκρασία του, αφού βγαίνει για δείκτες ταχύτητας που είναι απαγορευτικοί για 105-115 άλογα, οπότε και πρόωρη φθορά προκαλείται, αλλά και δεν έχεις το 100% της πρόσφυσης που θα μπορούσες να έχεις, να πω ενταξει. Αλλά αυτό για την περιεργη συμπεριφορά του αυτοκινήτου μου φαίνεται κάπως υπερβολικό. Εγώ με 225/45/17 (δεν είναι και τεράστια η διαφορά με 18") και το αυτοκίνητο ήταν και είναι τρένο ακόμη κ με τα παλιά λεπτομπούκαλα sprint/eibach που φορούσα και τότε ήταν 1.4 και στις αντιδράσεις του στο όριο ήταν πραγματικά παιχνιδάκι. Τώρα αν εννοείς να μπαίνεις στη στροφή χωρίς αύριο και το μόνο που σε σώζει είναι τέρμα γκάζι με καμιά 200αριά τουλάχιστον άλογα στον τροχό και κλειδωμένο το τιμόνι ανάποδα, τότε τι να πω, και η 16" 205/55 που φόραγε το mk4 απτη μάνα του το ίδιο και χειρότερο αποτέλεσμα θα έχει με τόσα λίγα άλογα. (μην πιαστείς απο την περιγραφή μου, προφανώς και το λέω για να υπερβάλω) Εγώ σου ξαναλέω επειδή το έχω περάσει. Θα πας που θα πας σίγουρα για 17" - ότι είναι να κόψει θα κόψει- οπότε βάλε 18" (καθαρά για αισθητικούς λόγους μιλάω) γιατί μετά θα το μετανιώσεις. Μετά στρώσε τα λαστιχάκια σου και έλα να μου πεις τις διαφορές στα κρατήματα και στη συμπεριφορά στο όριο. Εγώ πάντως είχα τρελαθεί.... Τέλος να αναφέρω απλά ότι σίγουρα το 225/40 λόγω αρκετά μικρού προφίλ και ειδικά σε συνδυασμό με πολύ σκληρή ανάρτηση, γίνεται τις πρώτες φορές που θα σου τύχει, αρκετά τρομακτικό στο όριο, αλλά διορθώνει χωρίς να το καταλάβεις με πολύ ελαφριές κινήσεις. Μιλάω πάντα για ένα καλοστημένο mk4. Edited February 8, 2010 by archon_rc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stsanoussis Posted February 8, 2010 Report Share Posted February 8, 2010 Ελπίζω να έχω άδικο και εσυ δίκιο αλλά μου φαίνεται δύσκολο το πακέτο ενός 1600 να συνεργαστεί με τέτοια ζαντα. Γιατί άντε και βάζεις τις ζάντες με φρένα τι κανείς , γιατί έχω την εντύπωση ότι οι απαιτήσεις λόγω μεγαλύτερης αδράνειας αυξάνονται. Και άντε για τα φρένα έχεις λύση. Με αμορτισέρ τι κανείς και άντε τα έχεις αλλάξει και αυτά. Τότε ομως μιλάμε για στήσιμο Απο την αρχή. Τέλος πάντων αυτή είναι η άποψη μου. Όσον αφορά το αισθητικό αποτέλεσμα είναι απλά τέλειο, αλλά για όλα τα υπόλοιπα έχω ενστάσεις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasos_tsal Posted February 9, 2010 Author Report Share Posted February 9, 2010 δεκτες ολες οι γνωμες.....και εγω πιστευω πως θα εχει διαφορα το αυτοκινητο στις επιδοσεις, αλλα τι 17 τι 18....σας ευχαριστω παντως...οταν τις βαλω με το καλο θα δειτε και φωτος... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NaiKoS Posted August 20, 2010 Report Share Posted August 20, 2010 Μάγκες κι εγώ MKIV 1,6 έχω με 18αρες και το αυτοκίνητο δεν πάει βήμα όχι ότι είναι και κανα τρελό γκάζι αλλά επειδή έχω οδηγήσει και με 16αρες άλλο golf έχει κόψει αρκετά από επιτάχυνση..Σήμερα πήγα σε έναν λαστιχά ο οποίος μου είπε πως θα ήταν καλό να τις αλλάξω όταν θα φθαρούν τα λάστιχά μου και να πάω σε 17" με 225/45..Σαν επιχείρημα όμως μου είπε ότι με τέτοια διάσταση θα καταφέρνω να ζεστάνω τα λάστιχα ώστε να λειτουργούν σωστά, κάτι το οποίο δεν συμβαίνει με την τωρινή μου διάσταση και αυτό που ουσιαστικά με κρατάει στις στροφές είναι πως ο συνδυασμός ζάντας-ελαστικού είναι πολύ μεγάλος για να γλιστρήσει και να χάσω την πρόσφυση..Επιπλέον υποστηρίζει οτι θα στρίβει πολύ καλύτερα και θα ειμαι πολυ πιο ευχαριστημένος..Πραγματικά με έβαλε σε σκέψεις..Εσείς τι γνώμη έχετε? Τελικά εσυ φίλε Τάσο τι έκανες? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Karaman Posted August 20, 2010 Report Share Posted August 20, 2010 (edited) a Edited December 18, 2011 by Karaman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted August 20, 2010 Report Share Posted August 20, 2010 (edited) Πρόταση μου να βάλεις 215/45/17 για να μην χάσεις πολύ από επιδόσεις. http://www.miata.net/garage/tirecalc.html Edited August 20, 2010 by STELIOS_GOLF 6 TSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sterpc Posted August 25, 2010 Report Share Posted August 25, 2010 Αφου και ετσι και αλλιως σερνεσαι βαλε 18αρα και δεν θα το μετανιωσεις. Και εξηγω, για να αλλαξει κατι δραματικα στο αυτοκινητο σου πρεπει να αλλαξει η συνολικη διαμετρος του τροχου. Αφου το MKIV φοραει απο το εργοστασιο 195/65/R15 η συνολικη διαμετρος του τροχου ειναι 634.5 χιλιοστα, στην διασταση που θες να πας εσυ 225/40/R18 η συνολικη διαμετρος ειναι 637.2 χιλιοστα. Η διαφορα τους δηλαδη ειναι της ταξης του 0.4 % περιπου που σημαινει οτι δεν αλλαζει τιποτα απο την συμπεριφορα του αυτοκινητου και δεν επηρεαζεται και το κοντερ καθως θα δειχνει τα ιδια χλμ/ωρα με πριν αφου η συνολικη διαμετρος τροχου μενει ιδια. Αν θες να κερδισεις σε επιδοσεις για παραδειγμα μικρυνε την συνολικη διαμετρο του τροχου και πηγαινε σε 195/50/R15. Με μια τετοια διασταση κερδιζεις σε χρονους επιταχυνσης αλλα φιλος δεν εχεις το look. Οποτε βαλε 18αρα, ουτως ή αλλως το να κανεις το 0-100 απο 10 σε 10,2 δεν ειναι μεγαλη η διαφορα, ουτε και αισθητη, ασε που θα κερδισεις σε κρατημα, αν βαλεις μαλακη γομα δεν θα εχεις προβλημα ουτε στο ζεσταμα του ελαστικου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted August 25, 2010 Report Share Posted August 25, 2010 (edited) Αν βάλει 225/40/18 θα έχει : - Αύξηση κατανάλωσης. - Αύξηση βάρους τροχών. - Μείωση της τελικής ταχύτητας. Edited August 25, 2010 by STELIOS_GOLF 6 TSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Karaman Posted August 25, 2010 Report Share Posted August 25, 2010 (edited) a Edited December 18, 2011 by Karaman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GregGTI28R Posted August 25, 2010 Report Share Posted August 25, 2010 μπορεις επισης να βαλεις και 17αρα με 205/40/17 οπως τα καινουργια 1.6 τουρμποβλεπε peugeot,opel... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted August 26, 2010 Report Share Posted August 26, 2010 (edited) -Καλυτερο κρατημα -Καλυτερο φρεναρησμα Δοκιμαζμενα πραγματα... μπορεις επισης να βαλεις και 17αρα με 205/40/17 οπως τα καινουργια 1.6 τουρμποβλεπε peugeot,opel... Σύμφωνα με τον μετατροπέα http://www.miata.net/garage/tirecalc.html , θα μειωθεί πολύ η διάμετρος με διάσταση 205/50/17. Μόνο 215/45/17 μπορεί να βάλει εκτός του 225/45/17. Edited August 26, 2010 by STELIOS_GOLF 6 TSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GregGTI28R Posted August 26, 2010 Report Share Posted August 26, 2010 (edited) Σύμφωνα με τον μετατροπέα http://www.miata.net/garage/tirecalc.html , θα μειωθεί πολύ η διάμετρος με διάσταση 205/50/17. Μόνο 215/45/17 μπορεί να βάλει εκτός του 225/45/17. μα για αυτο του λεω να βαλει αυτο το κοντυτερο βημα θα του δωσει ρεπριζ και οχι 50 αλλα 40 προφιλ ειπα Edited August 26, 2010 by GregGTI28R Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted August 26, 2010 Report Share Posted August 26, 2010 μα για αυτο του λεω να βαλει αυτο το κοντυτερο βημα θα του δωσει ρεπριζ και οχι 50 αλλα 40 προφιλ ειπα OK sorry, λάθος. Για το 205/40/17 που λες, δες πόση διαφορά % έχει με το 195/65/15 που έχει από το εργοστάσιο. Το 215/45/17 είναι πιο κοντά στα εργοστασιακά δεδομένα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koumparos Posted August 27, 2010 Report Share Posted August 27, 2010 OK sorry, λάθος. Για το 205/40/17 που λες, δες πόση διαφορά % έχει με το 195/65/15 που έχει από το εργοστάσιο. Το 215/45/17 είναι πιο κοντά στα εργοστασιακά δεδομένα. Έχεις δει κανένα αγριοκάτσικο ? Ε, κάπως έτσι φαντάσου ότι είναι και 40/17 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted August 27, 2010 Report Share Posted August 27, 2010 Έχεις δει κανένα αγριοκάτσικο ? Ε, κάπως έτσι φαντάσου ότι είναι και 40/17 Σωστός ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GregGTI28R Posted August 27, 2010 Report Share Posted August 27, 2010 ειδα τωρα φιλου 207 rallye και φοραει τελικα 205/45/17 μια χαρα φαινετε καθολου κατσικι δεν ειναι και με ενα χαμηλωματακι 3 ποντων ειναι super Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasos_tsal Posted September 4, 2010 Author Report Share Posted September 4, 2010 φιλε NaikoS τελικα εβαλα 225/45-17 και ειμαι κομπλε...εχει μια μικρη διαφορα σε σχεση με τις 16αρες τις μαμα....περισσοτερο το καταλαβαινω στην επιταχυνση...το αυτοκινητο οντως εχει καλυτερο κρατημα,μεγαλη διαφορα...τωρα σχετικα με την καταναλωση δε νομιζω να εχει ιδιαιτερη διαφορα,δεν εχω παρατηρησει κατι τετοιο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stayros abt Posted September 30, 2010 Report Share Posted September 30, 2010 OK sorry, λάθος. Για το 205/40/17 που λες, δες πόση διαφορά % έχει με το 195/65/15 που έχει από το εργοστάσιο. Το 215/45/17 είναι πιο κοντά στα εργοστασιακά δεδομένα. οχι ρε παιδια τι 40 προφιλ στο 205/17?χανεις τη διαμετρο το κοντερ θα δειχνει οτι να ναι αν θελετε για 17αρα με 205 πας 05/50/17 και φαρδος ζαντας 7 ιντσων και οχι 7,5 μην συγκρινεται με πεζο και αλλα αυτοκινητα μπορει να εχουν αλλη διαμετρο το 207 ειναι μικροτερο αυτοκινητο οπως και το 106. το 106πχ στην 15αρα εχει 195/50/15 ενω τα γκολφ 195/65/15 μιλαμε για τρελες διαφορες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...