Nismo Posted February 12, 2010 Report Share Posted February 12, 2010 Mη βάλεις μαμά καταλύτη.. βάλε έναν πιο ελεύθερο aftermarket. Θα σου έρθει μισή τιμή και θα κερδίσεις λίγο σε απόδοση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted February 12, 2010 Report Share Posted February 12, 2010 εγω τότε ειχα βαλει μεταλικο καταλυτη της americat που στοιχισε το 1/5 της τιμης και ακομα αυτον εχει πανω μετα απο 140000 χιλιομετρα ενω τον γνησιο τον αλλαξα 40000 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChrisUP! Posted February 12, 2010 Author Report Share Posted February 12, 2010 εγω τότε ειχα βαλει μεταλικο καταλυτη της americat που στοιχισε το 1/5 της τιμης και ακομα αυτον εχει πανω μετα απο 140000 χιλιομετρα ενω τον γνησιο τον αλλαξα 40000 με τον aftermarket δεν ειχες προβλημα με το check να αναβη για βλαβη? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted February 12, 2010 Report Share Posted February 12, 2010 με τον aftermarket δεν ειχες προβλημα με το check να αναβη για βλαβη? οχι ποτε δεν ειχα τετοιο προβλημα αν και ενας φιλος που εβαλε americat ειχε τετοιο προβλημα τωρα δεν ξερω ποσο μεγαλο ειχε βαλει.εγω στο πολο 6ν2 1.4 75hp ειχα βαλει το 200αρι και ολα αψογα. καλα με το που εβλαλα τον καταλυτη εβγαλε μια καπνα το αμαξι σε μια γκαζια ακομα να φυγει το καυσαεριο απο την περιοχη μου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dhmhtrhs Posted February 13, 2010 Report Share Posted February 13, 2010 εγω τότε ειχα βαλει μεταλικο καταλυτη της americat που στοιχισε το 1/5 της τιμης και ακομα αυτον εχει πανω μετα απο 140000 χιλιομετρα ενω τον γνησιο τον αλλαξα 40000 σε golf τον εχεις βαλει αυτον τον καταλυτη? τα γκολφ 5 και μετα θελουν καταλυτες που να υποστηριζονται απ το euro 5 και ξεκινουν καπου στα 300, αλλιως εμφανιζει σφαλμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vtxracer Posted February 14, 2010 Report Share Posted February 14, 2010 (edited) είχα ένα παρόμοιο πρόβλημα σε passat 3,2 FSI (μόνο που αυτό δεν ανέβαζε πάνω απο 200 με τίποτα). Ήταν ο ιμαντας (ή κατι τετοιο) που δεν είχαν πατήσει καλά τα δοντια του με αποτελεσμα να χάνει δύναμη. Αυτό μάλιστα έγινε μετά απο service !. Το πήγα σε δικό μου μηχανικό και μου είπε οτι και τυχερός ήμουν που δεν διέλυσε όλο το μοτέρ (εκανα και ταξίδι έχοντας το πρόβλημα !). Edited February 14, 2010 by vtxracer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Error Posted February 15, 2010 Report Share Posted February 15, 2010 τελευταια φορα που το γκαζωσες το αυτοκινητο πανω απο 150-160 ποτε ηταν? πως πηγαινε? ειχες παρατηρησει τιποτα υποπτο? και γω 1,6 fsi εχω, δεν λεω πως ειναι και αεροπλανο, αλλα ανοιγει ομως καλα για τα αλογα του. Τι τελικές αου βγάζει; Μέχρι πόσες στροφές ανεβάζουν οι ταχυτητές σου; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted February 16, 2010 Report Share Posted February 16, 2010 σε golf τον εχεις βαλει αυτον τον καταλυτη? τα γκολφ 5 και μετα θελουν καταλυτες που να υποστηριζονται απ το euro 5 και ξεκινουν καπου στα 300, αλλιως εμφανιζει σφαλμα. οχι σε πολο τον ειχα βαλει 6ν2 1,4 '00 μοντελο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChrisUP! Posted February 18, 2010 Author Report Share Posted February 18, 2010 (edited) το προβλημα ηταν τελικα ο καταλυτης τον αλαξα..αλλα παλι σαν να μου φαινεται οτι δεν παει οπους παλια...πηγαινει πανω απο 150 αλλα σαν να μου φαινεται οτι παλιοτερα με την 5 και την 6 ανοιγε πιο καλα και τωρα σαν να δυσκολευτε λιγο.. εβαλα μεταχειρισμενο μαμα καταλητη Edited February 18, 2010 by Chris_4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nismo Posted February 18, 2010 Report Share Posted February 18, 2010 το προβλημα ηταν τελικα ο καταλυτης τον αλαξα..αλλα παλι σαν να μου φαινεται οτι δεν παει οπους παλια...πηγαινει πανω απο 150 αλλα σαν να μου φαινεται οτι παλιοτερα με την 5 και την 6 ανοιγε πιο καλα και τωρα σαν να δυσκολευτε λιγο.. εβαλα μεταχειρισμενο μαμα καταλητη Μπορεί κι αυτός που έβαλες αν έχει χιλιόμετρα πάνω του να έχει αρχίσει να βουλώνει, αναλόγως και την ποιότητα της βενζίνης που έβαζε ο προηγούμενος κάτοχος. Κατά τη γνώμη μου έπρεπε να βάλεις καινούριο καταλύτη, έστω και aftermarket. Καλοτάξιδος και απροβλημάτιστος πάντως. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted February 18, 2010 Report Share Posted February 18, 2010 το προβλημα ηταν τελικα ο καταλυτης τον αλαξα..αλλα παλι σαν να μου φαινεται οτι δεν παει οπους παλια...πηγαινει πανω απο 150 αλλα σαν να μου φαινεται οτι παλιοτερα με την 5 και την 6 ανοιγε πιο καλα και τωρα σαν να δυσκολευτε λιγο.. εβαλα μεταχειρισμενο μαμα καταλητη πόσο σου στοίχισε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChrisUP! Posted February 20, 2010 Author Report Share Posted February 20, 2010 ακυρο παιδες την βρικα τλκ την ακρη δεν ηταν ο καταλυτης τελικα..ειχε βουλοση το μεσαιο καζανακι μετα τον καταλυτη. τον καταλυτη τον επεστρεψα πισο και εβαλα τον παλιο μου και ολα μια χαρα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChrisUP! Posted February 20, 2010 Author Report Share Posted February 20, 2010 θα την ψαξω λιγο ακομα την δουλεια γτ εχω και ενδιασμους ακομα αλλα το θεμα που δεν πηγαινε πανω απο 140-150 ηταν το μεσαιο στανταρ το θεμα ειναι το πως βουλοσε μηπως απο κοματακια που σπασαν απο τον καταλυτη αυτο θα φανει στην πορεια.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...