mitsostsi Posted January 30, 2010 Report Share Posted January 30, 2010 nikdev δεν ειχα εγω προβλημμα με check engine,εμενα απλα κρεμουσε μετα τις 6500 και μαλλον ηταν το προγραμμα που ειχα σε συνδιασμο με την εξατμιση αλλα τωρα ολα καλα.οσο για πολλαπλασιστες και μπουζι δεν νομιζω να εχουν προβλημμα γιατι ειναι απο το καινουριο μοτερ που εβαλα αλλα ετσι κι αλλιως θα τα αλλαξω στο επομενο service. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gvaf Posted January 30, 2010 Report Share Posted January 30, 2010 Για το adaptation που σου είπε έχει δίκιο και είναι περίπου για 150 Klm . Απο εκεί και μετά ελπίζω να μην έχεις missfire όπως κάτι scirocco (γνωστό το θέμα τους) με οχι καλό χάρτη στον εγκέφαλο . Κάνε τα Klm σου και θα το δείς ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cougar22 Posted January 30, 2010 Report Share Posted January 30, 2010 ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ Κ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΣΤΙΓΜΙΑΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΜΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΜΙΑ 30 ΜΙΑ 40 ΜΙΑ Ο.8 ΜΙΑ 5 ΜΙΑ 6 Κ ΜΕΣΗ ΒΓΑΖΕΙ 7.5 ΛΕΤΕ ΝΑ ΘΕΛΕΙ ADAPTATION ΓΙΑ ΝΑ ΡΥΘΜΗΣΕΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΣ ΒΓΑΖΕΙ ΣΩΣΤΕΣ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted January 30, 2010 Report Share Posted January 30, 2010 μα η στιγμιαια λογικο ειναι να αλαζει οσο παας το γκαζι η οχι. η μεση σου στα 7,5 ειναι τελεια! μη το πεις ουτε του παπα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo123ps Posted February 1, 2010 Report Share Posted February 1, 2010 Ευχαριστώ παιδιά. Θα το βγάλω λοιπόν.. και ίδωμεν στο δυναμόμετρο.. Τελικά: Από 204-->207 άλογα και ροπή από 30.6-->31.6 kg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted February 1, 2010 Report Share Posted February 1, 2010 Τελικά: Από 204-->207 άλογα και ροπή από 30.6-->31.6 kg Σε τι δυναμομετρο? Με τις ίδιες συνθηκες? Διορθωμενη ή αδιόρθωτη ισχύς? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo123ps Posted February 2, 2010 Report Share Posted February 2, 2010 Σε τι δυναμομετρο? Με τις ίδιες συνθηκες? Διορθωμενη ή αδιόρθωτη ισχύς? σε maha corrected Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nrgakos3 Posted February 2, 2010 Report Share Posted February 2, 2010 Ποια η διαφορα διορθωμενης και μη; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vband Posted February 2, 2010 Report Share Posted February 2, 2010 (edited) Λοιπον φορεσα το ΠΡΟΣΤΟΠΑΡΟΝ ΚΑΝΕΝΑ και ειμαι απολυτα ικανοποιημενος ! Σκυλι ! Αδειαζω R8 με 6η ! χαχαχαχα Edited February 3, 2010 by xband Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf-agu Posted February 2, 2010 Report Share Posted February 2, 2010 Ποια η διαφορα διορθωμενης και μη; Διορθωμενη ισχυς ειναι το ποση δυναμη θα ειχε το αυτοκινητο υπο κανονικες συνθηκες (20οC , 1bar ατμ. πιεση). Αν πχ κατα τη δυναμομετρηση οι συνθηκες ηταν δυσμενεις σε εξωτερικη πιεση (χαμηλη) και θερμοκρασια αερα (υψηλη) , η διορθωμενη ισχυς θα ειναι υψηλοτερη απο την πραγματικη ισχυ που μετρησε το μηχανημα . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
V@s1l1s Posted February 4, 2010 Report Share Posted February 4, 2010 Καλησπέρα, ελπίζω να μην είμαι εκτός θέματος... Αν και ακόμη στρώνω, ήδη έχω αποφασίσει την τοποθέτηση προγράμματος (Revo) στο άμεσο μέλλον. Αυτό που με απασχολεί και θέλω την συμβουλή σας πριν κάνω την 'βλακεία' είναι το ηλεκτρόγκαζο, το οποίο πραγματικά μου έχει σπάσει τα νεύρα και όσο φαντάζομαι την συμπεριφορά του αργότερα που τα πατήματα του γκαζιού θα είναι βίαια τρελαίνομαι. Διαβάζοντας είδα ότι η λύση στο πρόβλημα είναι το Sprint Booster. Η ερώτηση μου είναι η εξής: δεδομένου του ότι θα βάλω πρόγραμμα το Sprint Booster χρειάζεται; Το πρόγραμμα βελτιώνει την απόκριση του γκαζιού ή η τοποθέτηση του Sprint Booster είναι κάτι ανεξάρτητο και αναπόφευκτο; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted February 4, 2010 Report Share Posted February 4, 2010 μπορεις μεσο του προγραμματισμου να αλαξεις την αποκριση απο οσο ξερω χωρις να ειμαι σιγουρος. απλα γινεται μονο με costum προγραμμα. ολα αυτα με μεγαλη επιφυλαξη για την ακριβεια τους Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted February 4, 2010 Report Share Posted February 4, 2010 Με το προγραμμα μπορεις να κανεις οτι κανει και το booster οποτε θα σου ειναι αχρηστο μετα. Βαλε μια και καλη το προγραμμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panoskr Posted February 4, 2010 Report Share Posted February 4, 2010 Εγώ στο Audi A3 φόραγα πρόγραμμα Overload και απ' όσο μου είχαν πει τα παιδιά βέλτιώνει αισθητά την απόκριση του γκαζιού. Πάντως και μένα στο Golf VI είναι έντονο το lag από το ηλεκτρόγκαζο+DSG κιβώτιο, οπότε ελπίζω με το πρόγραμμα να βελτιωθεί και αυτό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salex Posted February 4, 2010 Report Share Posted February 4, 2010 Στα αυτοκίνητα που έχουν ηλεκτρική πεταλούδα, η θέση του γκαζιού συνδέεται με τη ζητούμενη ροπή μέσω ενός πολύπλοκου μαθηματικού μοντέλου. Έτσι η απόκριση μπορεί να βελτιωθεί, αλλά χρειάζεται σύνεση για να μην παραγίνει ευαίσθητο το πεντάλ σε βαθμό που να καταντήσει κουραστικό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted February 5, 2010 Report Share Posted February 5, 2010 Και στα 3 προγραμματα που εχω βαλει το ηλεκτρογκαζο παραμενει μαμα. Δεν βελτιωνεται με το να βαλεις προγραμμα, αυτο μπορουν να σου το πουν και τα παιδια που περνανε προγραμματα. Με το sprint booster σιγουρα θα βελτιωθει η αποκριση, μονο που φυσικα θα εχεις κανα μισο λιτρο παραπανω καταναλωση και μπορει σε ανηφορικα κομματια να κανει να σπινιαρουν ευκολα οι τροχοι ειδικα σε πρωτη ταχυτητα. Επειδη το εχω ζησει με προηγουμενο αυτοκινητο μου η καταναλωση δεν με πειραξε αλλα η απωλεια προσφυσης σε ανηφορα ηταν λιγο εκνευριστικη. Παντως επειδη το ηλεκτρογκαζο στο Γκολφ ειναι πιο εκνευριστικο (ασχετα αν βοηθαει στην καταναλωση/ρυπους και στο να μην χαλανε οι βασεις ευκολα) δεν θα ηταν ασχημο να δοκιμασεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
V@s1l1s Posted February 5, 2010 Report Share Posted February 5, 2010 Με το προγραμμα μπορεις να κανεις οτι κανει και το booster οποτε θα σου ειναι αχρηστο μετα. Βαλε μια και καλη το προγραμμα. Με οποιοδήποτε πρόγραμμα; Αυτό το γνωρίζεις από εγκατάσταση που έχεις κάνει; Ρωτάω γιατί όπως αναφέρει ο 'KIRRA' έχει κάνει 3 εγκαταστάσεις και το πρόβλημα δεν λύθηκε. Εγώ προσανατολίζομαι προς την REVO. Θα μας βοηθούσε η θέση όσων ήδη έχουν τοποθετήσει πρόγραμμα και ας αναφέρουν και τι πρόγραμμα φόρεσαν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo123ps Posted February 5, 2010 Report Share Posted February 5, 2010 Εγώ με revo δεν παρατήρησα κάτι σε αυτό το κομμάτι.. Πάντως ότι ίσως να γίνει εκνευριστικό είναι ένα θέμα. Στις ανηφόρες πχ όπως ειπώθηκε δεν τολμω να πατήσω γκάζι σπινιάρει (κυρίως σε κωλόδρομο), πράγμα πολύ σπαστικό.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
V@s1l1s Posted February 5, 2010 Report Share Posted February 5, 2010 Εγώ με revo δεν παρατήρησα κάτι σε αυτό το κομμάτι.. Πάντως ότι ίσως να γίνει εκνευριστικό είναι ένα θέμα. Στις ανηφόρες πχ όπως ειπώθηκε δεν τολμω να πατήσω γκάζι σπινιάρει (κυρίως σε κωλόδρομο), πράγμα πολύ σπαστικό.. Τι εννοείς; Δεν έχεις κάποιο θέμα με την απόκριση τώρα που φοράς το πρόγραμμα, δεν είχες ποτέ ή είχες και τώρα δεν έχεις; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
V@s1l1s Posted February 5, 2010 Report Share Posted February 5, 2010 Μίλησα με την CarGate... Σύμφωνα με τα λεγόμενα του τεχνικού της η απόκριση μετά την τοποθέτηση βελτιώνεται αισθητά. Δεν ήξερε να μου πει αν η απόκριση είναι καλύτερη με το πρόγραμμα ή με το Sprint Booster, δεν έχει όμως σημασία γιατί όπως μου είπε το πρόγραμμα δεν συνεργάζεται με το Sprint Booster. ¶ρα μονόδρομος... το θέμα είναι να μην καταλήγει σε αδιέξοδο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted February 5, 2010 Report Share Posted February 5, 2010 Μίλησα με την CarGate... Σύμφωνα με τα λεγόμενα του τεχνικού της η απόκριση μετά την τοποθέτηση βελτιώνεται αισθητά. Δεν ήξερε να μου πει αν η απόκριση είναι καλύτερη με το πρόγραμμα ή με το Sprint Booster, δεν έχει όμως σημασία γιατί όπως μου είπε το πρόγραμμα δεν συνεργάζεται με το Sprint Booster. ¶ρα μονόδρομος... το θέμα είναι να μην καταλήγει σε αδιέξοδο... Από την εμπειρία μου η διαφορά με το revo δεν είναι καθόλου αισθητή!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted February 5, 2010 Report Share Posted February 5, 2010 Εβαλες Revo ρε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted February 5, 2010 Report Share Posted February 5, 2010 (edited) Εβαλες Revo ρε? Ναι Δεν άντεξα και μία μέρα που ήμουνα σπίτι πήρα τηλ την cargate, πήγα και το πέρασα. Τώρα παλεύω να βγάλω το μήνα χωρίς δανικά Edited February 5, 2010 by midkin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted February 5, 2010 Report Share Posted February 5, 2010 (edited) Με πρόγραμμα μπορεί να αλλαξει η απόκριση του γκαζιού, άλλωστε το επιβεβαίωσε και ένας από τους πιο γνωστούς εγχώριους βελτιωτές λίγο πιο πάνω... Εγω έχω πρόγραμμα από άλλο βελτιωτη, στον οποίο ζήτησα να μη μου το πειράξει γιατι εχω 1.8 tfsi και η αποκρισή του με ικανοποιούσε ως είχε. Edited February 5, 2010 by stef80 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted February 5, 2010 Report Share Posted February 5, 2010 Ναι Δεν άντεξα και μία μέρα που ήμουνα σπίτι πήρα τηλ την cargate, πήγα και το πέρασα. Τώρα παλεύω να βγάλω το μήνα χωρίς δανικά Xμ, καταλαβαίνεις, αυτό σηκώνει full review και εντυπώσεις. Δεν ξέρω τι θα κάνεις, αλλά είναι Σ/Κ, άρα έχεις πολύ χρόνο για γράψιμο, χαχα. Μεγειές και καλοδούλευτο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...