turbomakis Posted March 30, 2010 Report Share Posted March 30, 2010 Οποτε δηλαδη λετε να το κανω χωρις να φοβαμαι? Εμενα το ΜΟΝΟ που με νοιαζει ειναι να μην παρουσιασει στο μελλον προβλημα το αμαξι και τρεχω ολη την ωρα σε συνεργεια...Δεν με πειραζει να σκασω τωρα 500 η 800 ευρω αρκει να μην παθει κατι μετα το αμαξι γιατι το ποναω πολυ! Δεν μπορείς να είσαι σίγουρος πως δεν θα σου βγάλει πρόβλημα!!!! Αυτό είναι ένα ρίσκο που παίρνεις όταν βάζεις πρόγραμμα και γενικά όταν δεν κειμένεσαι πλέον στις εργοστασιακές ρυθμίσεις που είχε το αμάξι εξαρχής!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KostasVITSI Posted March 30, 2010 Report Share Posted March 30, 2010 Οποτε δηλαδη λετε να το κανω χωρις να φοβαμαι? Εμενα το ΜΟΝΟ που με νοιαζει ειναι να μην παρουσιασει στο μελλον προβλημα το αμαξι και τρεχω ολη την ωρα σε συνεργεια...Δεν με πειραζει να σκασω τωρα 500 η 800 ευρω αρκει να μην παθει κατι μετα το αμαξι γιατι το ποναω πολυ! Φίλε συνονόματε απλά θα αφήσω ασχολίαστα τα λόγια του "μηχανικού" σου, και θα απαντήσω στην ερώτηση σου. Και γώ ήμουν αρκετά επιφυλακτικός με το καμάρι μου αλλά τώρα μετά το πρόγραμμα των Etuners απλά θεωρώ οτι έτσι έπρεπε να το έβγαζε η VW. Απροβλημάτιστη "εργοστασιακή" λειτουργεία με πολύ περισσότερη δύναμη, όσο για αξιπιστία εδώ δεν έχει πάθει τίποτα golf V TSI με 250 άλογα τα stage1 θα πάθουν...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kostas_GR Posted March 30, 2010 Report Share Posted March 30, 2010 Εσεις παιδια που κανατε την μετατροπη στους Etuners βλεπετε αισθητη διαφορα? Η επιταχυνση με ενδιαφερει, οχι η τελικη. Δηλαδη την νιωθεις εντονα τη διαφορα η απλα ενταξει ειναι ενα κλικ παραπανω αλλα οχι κατι το τρελο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted March 30, 2010 Report Share Posted March 30, 2010 Φίλε συνονόματε απλά θα αφήσω ασχολίαστα τα λόγια του "μηχανικού" σου, και θα απαντήσω στην ερώτηση σου. Και γώ ήμουν αρκετά επιφυλακτικός με το καμάρι μου αλλά τώρα μετά το πρόγραμμα των Etuners απλά θεωρώ οτι έτσι έπρεπε να το έβγαζε η VW. Απροβλημάτιστη "εργοστασιακή" λειτουργεία με πολύ περισσότερη δύναμη, όσο για αξιπιστία εδώ δεν έχει πάθει τίποτα golf V TSI με 250 άλογα τα stage1 θα πάθουν...... Πόσο καιρό το έχεις το πρόγραμμα? Τι νούμερα σου έβγαλε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted March 30, 2010 Report Share Posted March 30, 2010 Εσεις παιδια που κανατε την μετατροπη στους Etuners βλεπετε αισθητη διαφορα? Η επιταχυνση με ενδιαφερει, οχι η τελικη. Δηλαδη την νιωθεις εντονα τη διαφορα η απλα ενταξει ειναι ενα κλικ παραπανω αλλα οχι κατι το τρελο? Δεν υπάρχει περίπτωση να βάλεις έστω και μόνο πρόγραμμα και να μην νιώσεις το κόλημα στο κάθησμα!!!Εννοείται πως πρώτα θα έχει γίνει το addaption και θα λειτουργεί σωστά το πρόγραμμα!!!Είμαι σχεδόν σίγουρος για αυτό που γράφω!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted March 30, 2010 Report Share Posted March 30, 2010 Φίλε συνονόματε απλά θα αφήσω ασχολίαστα τα λόγια του "μηχανικού" σου, και θα απαντήσω στην ερώτηση σου. Και γώ ήμουν αρκετά επιφυλακτικός με το καμάρι μου αλλά τώρα μετά το πρόγραμμα των Etuners απλά θεωρώ οτι έτσι έπρεπε να το έβγαζε η VW. Απροβλημάτιστη "εργοστασιακή" λειτουργεία με πολύ περισσότερη δύναμη, όσο για αξιπιστία εδώ δεν έχει πάθει τίποτα golf V TSI με 250 άλογα τα stage1 θα πάθουν...... Αυτό δεν μπορείς να το λες για εμένα!!!Δεν μπορεί να βγάζει το εργοστάσιο ένα πιεσμένο αμάξι!!!Δες μόνο τα προβλήματα με τις N249 και Ν75!!!Υπάρχουν και κάποιες προδιαγραφές!!!!Για αυτά τα άλογα(τα 250) είναι το gti!!Το οποίο τα βγάζει σχετικά πιο εύκολα σε σχέση με το Tsi που θα ζοριστεί αρκετά!!!!Επίσης για το tsi με τα 250 που λες νομίζω έχει τροποποιήσει και την αντλία υψηλής!!!Δλδ αρχίζεις και αλλάζεις-τροποποιείς πράγματα για να μειώσεις τους κίνδυνους που μπορεί να σου βγάλει το μοτέρ!!!Εντελώς φιλικά!!Όπως επίσης δεν έχω κάτι με το αμάξι των e-tuners!!!Απλή αναφορά έκανα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KostasVITSI Posted March 30, 2010 Report Share Posted March 30, 2010 Εσεις παιδια που κανατε την μετατροπη στους Etuners βλεπετε αισθητη διαφορα? Η επιταχυνση με ενδιαφερει, οχι η τελικη. Δηλαδη την νιωθεις εντονα τη διαφορα η απλα ενταξει ειναι ενα κλικ παραπανω αλλα οχι κατι το τρελο? Φυσικά και το νοιώθεις αμέσως!! Και όπως έγραψε και ο turbomakis μετά το addaptation το νοιώθεις και ακόμα δυνατότερο Πόσο καιρό το έχεις το πρόγραμμα? Τι νούμερα σου έβγαλε? Κάνα δύμηνο περίπου. Δεν το πήγα Dyno κάποια στιγμή είχα δεί φίλου και με έπιασε η καρδιά μου. Σα μεσαιωνικό βασσανιστήριο αυτ/των είναι. Πάντως στο loggαρισμα δουλεύει 1.5over 1.1-1.15σταθερη και από μου είπε ο Κρίτωνας αυτό είναι κάπου 215 άλογα στο Maha από την εμπειρία του. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KostasVITSI Posted March 30, 2010 Report Share Posted March 30, 2010 Αυτό δεν μπορείς να το λες για εμένα!!!Δεν μπορεί να βγάζει το εργοστάσιο ένα πιεσμένο αμάξι!!!Δες μόνο τα προβλήματα με τις N249 και Ν75!!!Υπάρχουν και κάποιες προδιαγραφές!!!!Για αυτά τα άλογα(τα 250) είναι το gti!!Το οποίο τα βγάζει σχετικά πιο εύκολα σε σχέση με το Tsi που θα ζοριστεί αρκετά!!!!Επίσης για το tsi με τα 250 που λες νομίζω έχει τροποποιήσει και την αντλία υψηλής!!!Δλδ αρχίζεις και αλλάζεις-τροποποιείς πράγματα για να μειώσεις τους κίνδυνους που μπορεί να σου βγάλει το μοτέρ!!!Εντελώς φιλικά!!Όπως επίσης δεν έχω κάτι με το αμάξι των e-tuners!!!Απλή αναφορά έκανα! Μάλλον δεν έπιασες το λογοπαίγνιο.....Φυσικά και η VW δεν θα στο έδινε 200+ άλογα. Όσο για το αν υπάρχουν προβληματικά περιφεριακά δεν έχει να κάνει με την αντοχή του καθεαυτού μοτέρ γνώμη μου πάντα. Όσο για την αντλία υψηλής αυτά είναι για τα 5αρια γιατι από όσο ξέρω στα 6αρια καθώς και στα Scirocco δεν υπάρχει τέτοιο πρόβλημα καθώς γενικά είναι βελτιωμένο το μοτερ στα σημεία. Διορθώστε με αν κάνω λάθος. Και γιαυτό το σχόλιο μου,"αφου δεν έχουν πάθει τπτ τα 5αρια σιγά μην πάθει κάτι 6αρι stage1" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted March 30, 2010 Report Share Posted March 30, 2010 Φυσικά και το νοιώθεις αμέσως!! Και όπως έγραψε και ο turbomakis μετά το addaptation το νοιώθεις και ακόμα δυνατότερο Κάνα δύμηνο περίπου. Δεν το πήγα Dyno κάποια στιγμή είχα δεί φίλου και με έπιασε η καρδιά μου. Σα μεσαιωνικό βασσανιστήριο αυτ/των είναι. Πάντως στο loggαρισμα δουλεύει 1.5over 1.1-1.15σταθερη και από μου είπε ο Κρίτωνας αυτό είναι κάπου 215 άλογα στο Maha από την εμπειρία του. Ωραλια τα νούμερα!!!Με χρήση 100άρας??? Μάλλον δεν έπιασες το λογοπαίγνιο.....Φυσικά και η VW δεν θα στο έδινε 200+ άλογα. Όσο για το αν υπάρχουν προβληματικά περιφεριακά δεν έχει να κάνει με την αντοχή του καθεαυτού μοτέρ γνώμη μου πάντα. Όσο για την αντλία υψηλής αυτά είναι για τα 5αρια γιατι από όσο ξέρω στα 6αρια καθώς και στα Scirocco δεν υπάρχει τέτοιο πρόβλημα καθώς γενικά είναι βελτιωμένο το μοτερ στα σημεία. Διορθώστε με αν κάνω λάθος. Και γιαυτό το σχόλιο μου,"αφου δεν έχουν πάθει τπτ τα 5αρια σιγά μην πάθει κάτι 6αρι stage1" Το κατάλαβα φίλε μου απλά μου φάνηκαν λίγο υπερβολικά!!!Όσο για την αντλία έχεις δίκιο,δεν το είχα προσέξει!!! Αλλά χρειάστηκαν όλα τα άλλα: * Χρήση βενζίνης 100 οκτανίων * Αναπρογραμματισμός εγκεφάλου stage 3 (hybrid turbo) * Κιτ εισαγωγής κρύου αέρα (Pipercross , custom intake tube) * Αναβαθμισμένο intercooler (από Audi S3 2.0 TFSI) * Αναβαθμισμένη cat-back εξάτμιση (2.5") * Αναβαθμισμένος συμπιεστής τουρμπίνας !!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kostas_GR Posted March 30, 2010 Report Share Posted March 30, 2010 Δεν υπάρχει περίπτωση να βάλεις έστω και μόνο πρόγραμμα και να μην νιώσεις το κόλημα στο κάθησμα!!!Εννοείται πως πρώτα θα έχει γίνει το addaption και θα λειτουργεί σωστά το πρόγραμμα!!!Είμαι σχεδόν σίγουρος για αυτό που γράφω!! Το addaption τι ακριβως ειναι??? Σορυ αλλα δεν εχω επαφη με αυτα!! Επισης μια ερωτηση! Ποση ωρα διαρκει η διαδικασια για να μπει το προγραμμα? Δεν πιστευω να χρειαζεται να το αφησω καμμια βδομαδα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted March 30, 2010 Report Share Posted March 30, 2010 Το addaption τι ακριβως ειναι??? Σορυ αλλα δεν εχω επαφη με αυτα!! Επισης μια ερωτηση! Ποση ωρα διαρκει η διαδικασια για να μπει το προγραμμα? Δεν πιστευω να χρειαζεται να το αφησω καμμια βδομαδα? Το addaption είναι εφόσον μπει το πρόγραμμα να διαβάσει τα νέα δεδομένα ο εγγέφαλος,πίεση-καύσιμο,όλα αυτά που τροποποιήθηκαν και να σβήσει το μοτέρ,να κρυώσει εντελώς να ξαναζεσταθεί κανονικά(κανα 2 φορές αυτά να διαβαστούν τα δεδομένα) και μετά μόλις διαβαστούν θα έχεις τα μέγιστα του προγράμματος!!!!Εν κατακλείδι θέλεις περίπου στα 200-400 χμ να κάνεις για να πάρεις τα μέγιστα του προγράμματο!!!!!ΌΌΌΌΌΌΌΌΌλα αυτά!!!!! Όσο για την δειάρκεια..αν είναι κονσέρβα δεν ξέρω να σου απαντήσω!!!Ας απαντήσει κάποιος που το έχει βάλει ή έχει γνώση!!!! Αν μιλάς για custom πρόγραμμα εμένα πήρε 5 ώρες περίπου!!!Και βγήκε το επιθυμητό αποτέλεσμα!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kostas_GR Posted March 30, 2010 Report Share Posted March 30, 2010 Το addaption είναι εφόσον μπει το πρόγραμμα να διαβάσει τα νέα δεδομένα ο εγγέφαλος,πίεση-καύσιμο,όλα αυτά που τροποποιήθηκαν και να σβήσει το μοτέρ,να κρυώσει εντελώς να ξαναζεσταθεί κανονικά(κανα 2 φορές αυτά να διαβαστούν τα δεδομένα) και μετά μόλις διαβαστούν θα έχεις τα μέγιστα του προγράμματος!!!!Εν κατακλείδι θέλεις περίπου στα 200-400 χμ να κάνεις για να πάρεις τα μέγιστα του προγράμματο!!!!!ΌΌΌΌΌΌΌΌΌλα αυτά!!!!! Όσο για την δειάρκεια..αν είναι κονσέρβα δεν ξέρω να σου απαντήσω!!!Ας απαντήσει κάποιος που το έχει βάλει ή έχει γνώση!!!! Αν μιλάς για custom πρόγραμμα εμένα πήρε 5 ώρες περίπου!!!Και βγήκε το επιθυμητό αποτέλεσμα!!!! Σε αυτα τα 200-400 χμ "προσαρμογης" μπορω να το πηγαινω κανονικα το αμαξι η ειναι σαν το στρωσιμο? Δηλ σιγα σιγα οχι πολλες στροφες και τετοια... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted March 30, 2010 Report Share Posted March 30, 2010 Σε αυτα τα 200-400 χμ "προσαρμογης" μπορω να το πηγαινω κανονικα το αμαξι η ειναι σαν το στρωσιμο? Δηλ σιγα σιγα οχι πολλες στροφες και τετοια... Κανονικότατα!!!!!Ιδικα τις πρώτες μέρες θα ξετρελαθείς με την αλλαγή που θα βλέπεις!!! Βέβαια έχε και κανά ευρώ για τις βενζίνες!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kostas_GR Posted March 30, 2010 Report Share Posted March 30, 2010 (edited) Κανονικότατα!!!!!Ιδικα τις πρώτες μέρες θα ξετρελαθείς με την αλλαγή που θα βλέπεις!!! Βέβαια έχε και κανά ευρώ για τις βενζίνες!!!! Ε καλα αυτο εννοειται! Κατι ασχετο...Νομιζεις οτι πρεπει να βαλω και μπαρομετρο? Αυτο απο οτι εχω καταλαβει σου δειχνει τη χρηση του turbo σωστα? Βαζουνε τα παιδια στο etuners τετοιο? Edited March 30, 2010 by Kostas_GR Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted March 31, 2010 Report Share Posted March 31, 2010 Με αυτά που έχω διαβάσει, είμαι ανάμεσα σε Revo, Etuners και Overload...Απλά δεν ξέρω τι και πως. Την επόμενη εβδομάδα θα λυθεί το θέμα της εξάτμισης (Turbo back) και μετά έρχεται η μεγάλη ώρα του προγράμματος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KostasVITSI Posted March 31, 2010 Report Share Posted March 31, 2010 Το addaption τι ακριβως ειναι??? Σορυ αλλα δεν εχω επαφη με αυτα!! Επισης μια ερωτηση! Ποση ωρα διαρκει η διαδικασια για να μπει το προγραμμα? Δεν πιστευω να χρειαζεται να το αφησω καμμια βδομαδα? Η όλη διαδικασία κράτησε σε μένα κατι παραπάνω από 2 ώρες. Όσο για το τι θα κάνεις μετά το πρόγραμμα.....Σε βλέπω να αδειάζεις ένα ντεποζιτάκι χαλαρά σε μία μέρα, δεν θα θές να βγείς από μέσα. Έτσι έκανα εγώ σα την πρώτη μέρα που το πήρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted March 31, 2010 Report Share Posted March 31, 2010 (edited) Ε καλα αυτο εννοειται! Κατι ασχετο...Νομιζεις οτι πρεπει να βαλω και μπαρομετρο? Αυτο απο οτι εχω καταλαβει σου δειχνει τη χρηση του turbo σωστα? Βαζουνε τα παιδια στο etuners τετοιο? Off Topic Άποψη μου είναι εφόσον βάλεις πρόγραμμα να βάλεις και μπαρόμετρο!!Αφενός γτ γεμίζει ο χώρος και αλλάζει η αισθητική(δεν αρέσει σε όλους βέβαια) και αφετέρου γτ βλέπεις άμεσα τι πιέσεις δουλεύεις και ξέρεις ανπάσα στιγμή πως αν γίνει κάτι,φτου φτου φτου,και χάνεις πίεση θα το βλέπεις από το μπαρόμετρο και θα καταλάβεις τι παίζει έτσι ώστε να μην το πιέζεις άλλο!!Εγώ έχω βάλει!!!! Όσο για το αν βάζουν οι etuners μπαρόμετρο δεν το ξέρω!!!Μπορείς να τους κάνεις μια ερώτηση όμως!!!! Με αυτά που έχω διαβάσει, είμαι ανάμεσα σε Revo, Etuners και Overload...Απλά δεν ξέρω τι και πως. Την επόμενη εβδομάδα θα λυθεί το θέμα της εξάτμισης (Turbo back) και μετά έρχεται η μεγάλη ώρα του προγράμματος. Ωραίος!!!Με το καλό να τα βάλεις και τα 2!!!Να σου πω την γνώμη μου όσο αναφορά την επιλογή προγράμματος!!!!Θα επέλεγα(εγώ) ABT μιας και είναι όνομα και γενικά μου έχει κάτσει καλά στο μάτι αλλά είναι ακριβή οπότε μάλλον για revo θα πήγαινα και ό λόγος είναι ότι το βάζεις στην αντιπροσωπεία και σε βλέπουν με άλλο μάτι!!!Δλδ αν το βάλεις σε κάποια άλλη και γίνει κάτι,φτου φτου φτου και πάλι,θα πρέπει να πας να το βγάλεις απο την εταιρεία που το έβαλες και να πας καρφί στην αντιπροσωπεία!!!!!Εκτός του ότι θα κάνεις διπλό κόπο ίσως να ψιλιαστούν πως μπορεί να έγινε από το πρόγραμμα!!!Και επειδή είδα πρόσφατα μηχανική βλάβη από revo στον καινούργιο κινητήρα,και πρώτη φορά συναντάω αυτή την βλάβη το παλικάρι πήρε τηλ με την μία στην αντιπροσωπεία και του είπαν πως τον καλύπτουν και να έρθει να το φτιάξουν!!!!Φαντάσου να μην είχες revo και να είχες να κάνεις πολλά χμ για να πας να το βγάλεις!!!!Καταλαβαίνεις τι θέλω να πω!!!!Άρα revo για εμένα για τους παραπάνω λόγους!!!! Η όλη διαδικασία κράτησε σε μένα κατι παραπάνω από 2 ώρες. Όσο για το τι θα κάνεις μετά το πρόγραμμα.....Σε βλέπω να αδειάζεις ένα ντεποζιτάκι χαλαρά σε μία μέρα, δεν θα θές να βγείς από μέσα. Έτσι έκανα εγώ σα την πρώτη μέρα που το πήρα. Οοο καλά!!!!Μόνο την πρώτη μέρα!!!Την πρώτη εβδομάδα δεν λες καλύτερα??????!!!!!! Edited March 31, 2010 by turbomakis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted March 31, 2010 Report Share Posted March 31, 2010 Επειδή νομίζω δεν έχω γράψει τι φοράω!!! EXELIXIS από εμένα!!!!Έχει τα πάντα!!!Δύναμη-κατανάλωση όλα όσα θέλω!!!!Ικανοποιημένος μετά από 20000 χμ!!!!Golf v tsi 122!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted March 31, 2010 Report Share Posted March 31, 2010 Τα τυπου κονσερβα οπως αυτο που εχω τωρα (Revo) θελει κανα 15αλεπτο να μπει και μετα καμμια βολτουλα για να τσεκαριστει. Κανα μισαωρο ολη η διαδικασια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted March 31, 2010 Report Share Posted March 31, 2010 Φίλε Μάκη σε ευχαριστώ. Η αλήθεια είναι ότι και εγώ έτσι το σκέφτομαι, αλλά υποτίθεται πως στους etuners είναι λίγο πιο personalised το tuning του προγράμματος. Βέβαια, προτιμώ 10 άλογα λιγότερα και...εγγύηση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kostas_GR Posted March 31, 2010 Report Share Posted March 31, 2010 Δηλαδη οι etuners δεν δινουν εγγυηση? Οταν λετε εγγυηση εννοειται αν κατι δεν παει καλα με το προγραμμα στο φτιαχνουν αυτοι ετσι? Αν ειναι ετσι παω και εγω για revo...Τι εχετε να πειτε απο εντυπωσεις για αυτους? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted March 31, 2010 Report Share Posted March 31, 2010 Δηλαδη οι etuners δεν δινουν εγγυηση? Οταν λετε εγγυηση εννοειται αν κατι δεν παει καλα με το προγραμμα στο φτιαχνουν αυτοι ετσι? Αν ειναι ετσι παω και εγω για revo...Τι εχετε να πειτε απο εντυπωσεις για αυτους? Εγγύηση σου δίνουν όλοι για τον εγγέφαλο όμως!!!Όχι για τα μηχανικά μέρη!!!!Πάντως π.χ. αν βάλεις e-tuners και σου βγάλει πρόβλημα και το πας στην αντπροσωπεία και καταλάβουν πως φοράς πρόγραμμα υπάρχει πιθανότητα να μην σε καλύψουν!!!Ενώ σε revo δεν σου δίνει εγγύηση για τα μηχανικά μέρη αλλά σου λέει πως αν σου βγάλει πρόβλημα..."φέρτο μου εσύ εδώ και θα στο φτιάξω εγώ..."!!!!Βέβαια δεν ξέρω σε πόσο μεγάλο βαθμό σε καλύπτει π.χ. αλλαγή κινητήρα αλλά με τα μάτια μου και τα αυτιά μου άκουσα τον αντιπρόσωπο να λέει στο παλικάρι που ανέφερα πιο πάνω ότι του έβγαλε πρόβλημα φέρτο και θα σε καλύψει η εγγύηση κανονικά!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted March 31, 2010 Report Share Posted March 31, 2010 Μα έτσι είναι. Ειδικά αν βάλεις το πρόγραμμα στην ίδια την αντιπροσωπεία, ουσιαστικά η δέσμευσή τους για κάλυψη ξεκινά από εκείνο το σημείο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted March 31, 2010 Report Share Posted March 31, 2010 Αν δεν το παρεις γραπτος με την υπογραφει του αντιπροσωπου οτι εφοσον περασες το προγραμμα σε αυτους σε καλυπτει κανονικοτατα η εγγυηση .. κρατα μια πισινη. Στα λογια πολλοι λενε πολλα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted March 31, 2010 Report Share Posted March 31, 2010 Εννοείται ότι μόνο αν πέσουν υπογραφές, θα πέσει και ρευστό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...