YORK1991 Posted May 12, 2010 Report Share Posted May 12, 2010 Το καθαριστικό βαλβίδων δεν έχει καμια δουλεια στον tsi αφού η βενζίνη δεν περνάει από τις βαλβίδες. Ψεκάζεται απευθείας στον κύλινδρο. Οι βαλβιδες απ'οσο ξερω ειναι για να ανοιγουν την εισαγωγη αερα για την προσμιξη με το ψεκαζομενο καυσιμο και για την εξαγωγη καυσαεριων σε δευτερο χρονο μετα την καυση και παραγωγη ενεργειας (κινηση μπιελας). Φυσικα αλλες βαλβιδες ανοιγουν την εισαγωγη αερος και αλλες την εξαγωγη καυσαεριων. Τα καθαριστικα βαλβιδων προσθετονται στο καυσιμο γιατι με τον ψεκασμο και καυση του θεωρητικα αλλα μαλλον και πρακτικα ελλατωνουν την επικαθηση των καταλοιπων καυσης στις βαλβιδες. Αν ειμαι λαθος ας με διορθωσει καποιος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted May 12, 2010 Report Share Posted May 12, 2010 Τα καθαριστικά βαλβίδων προοριζονται για να καθαρίζουν τις βαλβίδες εισαγωγής. Στους κινητηρε άμεσου ψεκασμού όμως, τα μπεκ της βενζίνης είναι μέσα στον κύλινδρο, δηλαδη μετά τις βαλβίδες εισαγωγής οποτε η βενζίνη και κατα συνεπεις ότι διαλύσουμε μέσα της, δεν ακουμπάει τοτμήμα τους που είναι εκτός του θαλάμου καυσης και που πιανει επικαθησεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GazofGT Posted May 12, 2010 Report Share Posted May 12, 2010 Λοιπον λεει 95 RON(αν δεν κανω λαθος σημαινει 95 οκτανια και οχι 100)...Και ποιο πανω λεει Super unleaded...Συμπερασμα στην γερμανια η λεγομενη 95 RON ειναι τοσο καλη ωστε την λενε Super unleaded..ενω στην Ελλαδα ειναι τοσο νοθευμενη π πρεπει να βαλεις 100αρα....καθαριστικο βαλβιδων οχι ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΟ!!! Και διαβασα τωρα στη φιαλη λεει καθαριστικο συστηματων ψεκασμου...και πιο κατω λεει δοκιμασμενο σε κινητηρες με υπερσιμπιεστη... συγνωμη αλλα εισαι σιγουρος οτι ειδες σε golf gt να γραφει 95 ron?λοιπον πηγα και ειδα την ταπα στο δικο μου GT και γραφει 98 RON με μεγαλα εντονα γραμματα και 95 roz με πιο μικρα και διλπα Super plus unleaded..δηλαδη με λιγα λογια μονο 98 οκτανιων βενζινη το 95 roz παλι σημαινει 98 οκτανια...νομιζω οτι το σωστο ειναι να βαλεις ενισχυτικο οκτανιων οχι καθαριστικο..οι αρυθμιες που λες πιο πανω μαλλον οφειλονται στην χρηση 95 βενζινης..τελος παντων σε golf gt μετα απο απαντηση σε email μου στους etuners ειναι χρηση νεου προγραμματος για την χρηση 95 βενζινης(προγραμμα OIKO) με αποτελεσμα την μειωση και τις καταναλωσης με την χρηση αν θελω τον εργοστασιακων πιεσεων!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
POLO GTI 1.8 Posted May 12, 2010 Report Share Posted May 12, 2010 συγνωμη αλλα εισαι σιγουρος οτι ειδες σε golf gt να γραφει 95 ron?λοιπον πηγα και ειδα την ταπα στο δικο μου GT και γραφει 98 RON με μεγαλα εντονα γραμματα και 95 roz με πιο μικρα και διλπα Super plus unleaded..δηλαδη με λιγα λογια μονο 98 οκτανιων βενζινη το 95 roz παλι σημαινει 98 οκτανια...νομιζω οτι το σωστο ειναι να βαλεις ενισχυτικο οκτανιων οχι καθαριστικο..οι αρυθμιες που λες πιο πανω μαλλον οφειλονται στην χρηση 95 βενζινης..τελος παντων σε golf gt μετα απο απαντηση σε email μου στους etuners ειναι χρηση νεου προγραμματος για την χρηση 95 βενζινης(προγραμμα OIKO) με αποτελεσμα την μειωση και τις καταναλωσης με την χρηση αν θελω τον εργοστασιακων πιεσεων!! Ποτε το πηρες το αμαξι σου μπας και για αυτο λεει αλλα..μπορω να ανεβασω κ φωτο να με πιστεψετε...95=95 οκτανια 98=98(δλδ 100) σε αλλες χωρες οπως λευκορωσια πχ απο οπου καταγομαι την βενζινη την πουλαει αναλογα των αριθμο οκτανιων και οχι αμολυβδη σουπερ κτλ...δλδ πας και λες θελω 98αρα...επαναλαμβανω εκανα χρηση υγρου καθαρισμου συστηματων ψεκασμου και οχι βαλβιδων αφου το διορθωσα...δλδ οι αρρυθμιες δεν θα επρεπε να ξεκινησουν λιγο νωριτερα?????οχι μετα απο 2 χρονια κ 4 μηνες κ 57.000 χλμ???λεω εγω τωρα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GazofGT Posted May 12, 2010 Report Share Posted May 12, 2010 Ποτε το πηρες το αμαξι σου μπας και για αυτο λεει αλλα..μπορω να ανεβασω κ φωτο να με πιστεψετε...95=95 οκτανια 98=98(δλδ 100) σε αλλες χωρες οπως λευκορωσια πχ απο οπου καταγομαι την βενζινη την πουλαει αναλογα των αριθμο οκτανιων και οχι αμολυβδη σουπερ κτλ...δλδ πας και λες θελω 98αρα...επαναλαμβανω εκανα χρηση υγρου καθαρισμου συστηματων ψεκασμου και οχι βαλβιδων αφου το διορθωσα...δλδ οι αρρυθμιες δεν θα επρεπε να ξεκινησουν λιγο νωριτερα?????οχι μετα απο 2 χρονια κ 4 μηνες κ 57.000 χλμ???λεω εγω τωρα... ειναι μοντελο 2006 δεκατος μηνας αγορασμενο ειναι απο τα πρωτα GT..εντυπωση μου κανει που το δικο σου γραφει 95ron οπως ειδα στην φωτογραφια εμενα γραφει 98ron σε οσα GT εχω δει γραφει τα ιδια με το δικο μου....ναι εχεις δικιο για τις αρρυθμιες αν ηταν η βενζινη θα το εκανε απο την πρωτη στιγμη.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick_1987 Posted May 12, 2010 Report Share Posted May 12, 2010 ειναι μοντελο 2006 δεκατος μηνας αγορασμενο ειναι απο τα πρωτα GT..εντυπωση μου κανει που το δικο σου γραφει 95ron οπως ειδα στην φωτογραφια εμενα γραφει 98ron σε οσα GT εχω δει γραφει τα ιδια με το δικο μου....ναι εχεις δικιο για τις αρρυθμιες αν ηταν η βενζινη θα το εκανε απο την πρωτη στιγμη.. λογικο τοτε μου ακουγεται να γραφει 98...του γιατρου ειναι 2008 μοντελο,εσενα απο τα πρωτα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GazofGT Posted May 12, 2010 Report Share Posted May 12, 2010 λογικο τοτε μου ακουγεται να γραφει 98...του γιατρου ειναι 2008 μοντελο,εσενα απο τα πρωτα τα οποια ηταν και τα ποιο δυνατα εργοστασιακα tsi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
POLO GTI 1.8 Posted May 13, 2010 Report Share Posted May 13, 2010 τα οποια ηταν και τα ποιο δυνατα εργοστασιακα tsi ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΣΟΤΕΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick_1987 Posted May 13, 2010 Report Share Posted May 13, 2010 ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΣΟΤΕΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ... +1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GazofGT Posted May 13, 2010 Report Share Posted May 13, 2010 (edited) ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΣΟΤΕΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ... οχι απαραιτητα 45000 χιλιομετρα(χωρις να συμπληρωσω ποτε λαδι ουτε αλλαγη συνχρονιζε 2ρας!!) μονο προβλημα σκαστρα στα 16000 χιλιομετρα απο τοτε τιποτα αλλο με αρκετα σκισιματα κ καλοκαιρι,κοφτες,καρφωτες αλλαγες,εκκινησεις απο σταση και επισης τα πιο πολλα χιλιομετρα μεσα σε κινηση πολης(Πατρα)με οτι συνεπαγεται αυτο...ξερω πιο πολλα καινουργια tsi που εχουν πολυ πιο πολλα προβληματα απο τα πρωτα (φιλος εχει 120000 με GT 2007 χιλιομετρα και ολα δουλευουν μια χαρα),μπορει να ειμαι και τυχερος δεν ξερω Edited May 13, 2010 by GazofGT Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexator Posted May 13, 2010 Report Share Posted May 13, 2010 Παιδιά ξέρουμε τίποτα για την skn?Υπάρχει κανένας που να έχει βάλει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted May 13, 2010 Report Share Posted May 13, 2010 Παιδιά ξέρουμε τίποτα για την skn?Υπάρχει κανένας που να έχει βάλει? Ο χρήστης nick2009 είναι ο αντιπρόσωπος της SKN στην Ελλάδα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted July 20, 2010 Report Share Posted July 20, 2010 SKN έχει βάλει κάποιος με 6άρι? Τείνω να καταλήξω σε αυτό, λόγω εγγύησης. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted July 21, 2010 Report Share Posted July 21, 2010 SKN έχει βάλει κάποιος με 6άρι? Τείνω να καταλήξω σε αυτό, λόγω εγγύησης. Σε 6άρι δεν νομίζω σε 5άρι σίγουρα. Υπάρχουν και 2 καταχωρημένες ψήφοι στο αρχικό post. Όταν λες εγγύηση προφανώς εννοείς της SKN όχι της VW ή υπάρχει συνεργασία της SKN με κάποιον ντίλερ της VW και στο περνάνε εκεί? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted September 27, 2010 Report Share Posted September 27, 2010 (edited) Νίκο άμα δεις το ποστ, πες μας μερικά πράγματα για την Skn... Μπήκα στο γερμανικό site, και βλέπω πως για τον κινητήρα μου έχει POWER Tuning - VW Golf VI (5K) 1.4 TSI STAGE 1 με κόστος 849€ το οποίο "υπόσχεται" 197hps και 315 Nm και το POWER Tuning - VW Golf VI (5K) 1.4 TSI STAGE 2 με κόστος 999€ το οποίο όμως δεν αναφέρει επιδόσεις! Οι τιμές είναι αυτές; Μπορείς να μας κατατοπίσεις για τα στάδια τις επιδόσεις κλπ; Επίσης με το θέμα της εγγύησης τι παίζει; Από ότι καταλαβαίνω με συμφέρει να περάσουν τα 2 χρόνια της εγγύησης μου και να βάλω Skn για να έχω επιπλέον(;!); Edited September 27, 2010 by midkin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted September 27, 2010 Report Share Posted September 27, 2010 Νίκο άμα δεις το ποστ, πες μας μερικά πράγματα για την Skn... Μπήκα στο γερμανικό site, και βλέπω πως για τον κινητήρα μου έχει POWER Tuning - VW Golf VI (5K) 1.4 TSI STAGE 1 με κόστος 849¤ το οποίο "υπόσχεται" 197hps και 315 Nm και το POWER Tuning - VW Golf VI (5K) 1.4 TSI STAGE 2 με κόστος 999¤ το οποίο όμως δεν αναφέρει επιδόσεις! Οι τιμές είναι αυτές; Μπορείς να μας κατατοπίσεις για τα στάδια τις επιδόσεις κλπ; Επίσης με το θέμα της εγγύησης τι παίζει; Από ότι καταλαβαίνω με συμφέρει να περάσουν τα 2 χρόνια της εγγύησης μου και να βάλω Skn για να έχω επιπλέον(;!); +1 Και εγώ ενδιαφέρομαι να μάθω τιμή για το πρόγραμμα της SKN stage 1 και 2. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted September 27, 2010 Report Share Posted September 27, 2010 Off Topic Παίδες όλα καλά , όλα ωραία (λέμε τώρα) αλλά αυτές οι εταιρίες που έχουν 0,00 % στο poll πως ζουν ? Θέλω να πω ... αφού δεν βάζει μεγάλος αριθμός ατόμων από αυτές πρόγραμμα κλπ πως "βγαίνουν" ? Ή μήπως όλο "μπαίνουν" ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted September 28, 2010 Report Share Posted September 28, 2010 Δεν γράφουν όλοι στο Vwclub......... Βέβαια κάνουμε τα πάντα για τους βάλουμε! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted September 30, 2010 Report Share Posted September 30, 2010 (edited) Τελικώς, περάστηκε πρόγραμμα στο αυτοκίνητο. Είχα αποφασίσει από καιρό τι θα βάλω, και παρά τις σκέψεις που έκανα τελευταία, τελικώς κατέληξα στον Νίκο Γκίκα και την SKN. Και αυτό γιατί θεωρώ πως είναι μια σοβαρή εταιρεία του χώρου, αντίστοιχη της ΜΤΜ, και από την οποία έλαβα έγγραφη εγγύηση. Το πρόγραμμα μπήκε σήμερα, υπήρξαν κάποιες μικροδυσκολίες στην αρχή (λόγω περίεργου update που είχε περαστεί από αντιπροσωπεία VW) αλλά γενικώς όλα κίνησαν ομαλά. Επί της ουσίας, το αυτοκίνητο δεν το έχω οδηγήσει, απλώς το επέστρεψα στο γκαράζ του, μετά από 10 χλμ. Το Σ/Κ θα έχω πλήρη εικόνα. Πρωτες εντυπώσεις: πολύ γραμμικό μοτέρ, σταμάτησε να χτυπάει πυράκια χαμηλά, και τραβάει ελαφρώς καλύτερα χαμηλά(αν και δεν αλλάζουν οι πιέσεις του κομπρέσσορα). Για την συνολική απόδοση, μετά το Σ/Κ θα έχω εντυπώσεις. Δεν είναι το πρόγραμμα του κοντράκια, αλλά είναι ένα πρόγραμμα που γενικώς βελτιώνει στα σημεία το μοτέρ, σηκώνει πιέσεις, αλλά πάντα με την εγγύηση ενός γερμανικού οίκου. Ευχαριστώ πολύ τον Νίκο, για τον χρόνο και την ποιοτική δουλειά του. Αλέξανδρος. Υ.Γ. θα ακολουθήσει και δυναμομέτρηση, μόλις μαζευτούν χρήματα. Edited September 30, 2010 by Katana Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted September 30, 2010 Report Share Posted September 30, 2010 Τελικώς, περάστηκε πρόγραμμα στο αυτοκίνητο. Είχα αποφασίσει από καιρό τι θα βάλω, και παρά τις σκέψεις που έκανα τελευταία, τελικώς κατέληξα στον Νίκο Γκίκα και την SKN. Και αυτό γιατί θεωρώ πως είναι μια σοβαρή εταιρεία του χώρου, αντίστοιχη της ΜΤΜ, και από την οποία έλαβα έγγραφη εγγύηση. Το πρόγραμμα μπήκε σήμερα, υπήρξαν κάποιες μικροδυσκολίες στην αρχή (λόγω περίεργου update που είχε περαστεί από αντιπροσωπεία VW) αλλά γενικώς όλα κίνησαν ομαλά. Επί της ουσίας, το αυτοκίνητο δεν το έχω οδηγήσει, απλώς το επέστρεψα στο γκαράζ του, μετά από 10 χλμ. Το Σ/Κ θα έχω πλήρη εικόνα. Πρωτες εντυπώσεις: πολύ γραμμικό μοτέρ, σταμάτησε να χτυπάει πυράκια χαμηλά, και τραβάει ελαφρώς καλύτερα χαμηλά(αν και δεν αλλάζουν οι πιέσεις του κομπρέσσορα). Για την συνολική απόδοση, μετά το Σ/Κ θα έχω εντυπώσεις. Δεν είναι το πρόγραμμα του κοντράκια, αλλά είναι ένα πρόγραμμα που γενικώς βελτιώνει στα σημεία το μοτέρ, σηκώνει πιέσεις, αλλά πάντα με την εγγύηση ενός γερμανικού οίκου. Ευχαριστώ πολύ τον Νίκο, για τον χρόνο και την ποιοτική δουλειά του. Αλέξανδρος. Υ.Γ. θα ακολουθήσει και δυναμομέτρηση, μόλις μαζευτούν χρήματα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
teodor_ch Posted September 30, 2010 Report Share Posted September 30, 2010 είμαι μεταξύ APR και SKN αλλά μόνο απο επίσημο αντιπρόσωπο θα το έβαζα το πρόγραμμα στην Κρήτη που είμαι έχω βρεί dealer της APR ξέρουμε αν έχει και η SKN? πόσο κοστίζει στην SKN και πώς αλλάζεις τα profiles? (αν έχει διάφορα) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted September 30, 2010 Report Share Posted September 30, 2010 θα ακολουθήσει και δυναμομέτρηση, μόλις μαζευτούν χρήματα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted September 30, 2010 Report Share Posted September 30, 2010 Τελικώς, περάστηκε πρόγραμμα στο αυτοκίνητο. Είχα αποφασίσει από καιρό τι θα βάλω, και παρά τις σκέψεις που έκανα τελευταία, τελικώς κατέληξα στον Νίκο Γκίκα και την SKN. Και αυτό γιατί θεωρώ πως είναι μια σοβαρή εταιρεία του χώρου, αντίστοιχη της ΜΤΜ, και από την οποία έλαβα έγγραφη εγγύηση. Μπράβο. Περιμένουμε εντυπώσεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panaua Posted September 30, 2010 Report Share Posted September 30, 2010 καλορίζκο αλεξ! για 100αρα ή 95αρα ειναι? το εκο ειναι η το πιο δυνατο? ποσα σου ειπε ο Νικος να υπολογίζεις? πιεσεις, αβανς ξερεις? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted October 1, 2010 Report Share Posted October 1, 2010 καλορίζικο ,και καλά χλμ! άργησες αλλά το έβαλες :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...