Speedy Posted January 6, 2011 Report Share Posted January 6, 2011 (edited) Nα και το διάγραμμα, με 4η. http://img.photobucket.com/albums/v398/Alex-R/Dyno3.jpg :goodjob: Πολύ ωραία νούμερα και η ροπή στο θεό ! Μπράβο για την επιλογή του προγράμματος ! Εύσημα αξίζουν και στον κ.Γκίκα ! Αν και στα άλογα είχαμε παίσει κοντά (9 άλογα διαφορά) στην ροπή δεν πλησιάσαμε(8 κιλά διαφορά) .. φαίνεται στις γιορτές το τάισες πολύ μελομακάρονο και δυνάμωσε Και πάλι συγχαρητήρια !! Edited January 6, 2011 by Speedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted January 6, 2011 Report Share Posted January 6, 2011 μετρησε και με 5η και εβγαλε ΑΚΡΙΒΩΣ τα ιδια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted January 6, 2011 Report Share Posted January 6, 2011 μετρησε και με 5η και εβγαλε ΑΚΡΙΒΩΣ τα ιδια. Γράψε λάθος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted January 6, 2011 Report Share Posted January 6, 2011 Δείτε πάντως και την προσφορά της REVO όσοι ενδιαφερόμενοι ετοιμάζεστε για πρόγραμμα, 550 ευρώ + ΦΠΑ (676 ttl) είναι η τιμή για τα TSI και ισχύει μέχρι 15/1/2011 : http://www.cargate.gr/ (το πέτυχα διορθώνοντας το link στο αρχικό post που δεν δούλευε). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted January 6, 2011 Report Share Posted January 6, 2011 (edited) :goodjob: Πολύ ωραία νούμερα και η ροπή στο θεό ! Μπράβο για την επιλογή του προγράμματος ! Εύσημα αξίζουν και στον κ.Γκίκα ! Αν και στα άλογα είχαμε παίσει κοντά (9 άλογα διαφορά) στην ροπή δεν πλησιάσαμε(8 κιλά διαφορά) .. φαίνεται στις γιορτές το τάισες πολύ μελομακάρονο και δυνάμωσε Και πάλι συγχαρητήρια !! Σε ευχαριστώ πολύ Speedy. Πράγματι, στην ιπποδύναμη έπεσες πολύ κοντά με τις προβλέψεις σου. Πάντως παιδιά έχουν ξεφύγει τα προγράμματα. Είναι δυνατόν ένα 1400άρι μοτέρ να έχει 34 κιλά ροπή, σε σχεδόν stock κατάσταση? @ACE2007, πολύ καλό, σε ευχαριστούμε. Edited January 6, 2011 by Katana Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted January 6, 2011 Report Share Posted January 6, 2011 εδω εχω εγω σχεδων 30 με το 122αρι ρε Αλεξανδρε.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted January 7, 2011 Report Share Posted January 7, 2011 εδω εχω εγω σχεδων 30 με το 122αρι ρε Αλεξανδρε.. Όντως, για σένα τι να πούμε! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GIANNIS_KAN Posted January 8, 2011 Report Share Posted January 8, 2011 Eνα σωστο προγραμα δουλευει με οποιαδηποτε βενζινη, κανοντας απο μονο του τις απαραιτητες διορθωσεις για ομαλη λειτουργια. Απλα με την 100αρα εχεις τη μεγιστη αποδοση. Εγω παλι τον Σεπτμβρη νομιζω που ειχε το Athens Tunning ειχα παει στο ππεριπτερο της Revo και τους ρωτησα για προγραμμα και μου ειχανε πει 205 αλογα με προγραμμα 95αρας και 215 αλογα για προγραμμα 100αρας.Επισης τους ρωτησα αν βαλω το προγραμμα για 100αρα και μετα βαζω 95αρα τι γινετε και μου ειπανε οτι μετα τις 4000 στροφες θα μπαινει σε safe mode..και τωρα απο δω ακουω οτι μπορεις να βαζεις οτι θες..τι να πω.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted January 8, 2011 Report Share Posted January 8, 2011 Εγω παλι τον Σεπτμβρη νομιζω που ειχε το Athens Tunning ειχα παει στο ππεριπτερο της Revo και τους ρωτησα για προγραμμα και μου ειχανε πει 205 αλογα με προγραμμα 95αρας και 215 αλογα για προγραμμα 100αρας.Επισης τους ρωτησα αν βαλω το προγραμμα για 100αρα και μετα βαζω 95αρα τι γινετε και μου ειπανε οτι μετα τις 4000 στροφες θα μπαινει σε safe mode..και τωρα απο δω ακουω οτι μπορεις να βαζεις οτι θες..τι να πω.. φίλε να ακους ότι σου είπαν στην revo - απλά με ρυθμιση για 95αρα νομίζω ότι θα είναι λίγο πιο κάτω από τα 200 άλογα- εμένα μου ειχαν πει περίπου 10% κάτω από ότι με ρυθμιση για 100αρα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GIANNIS_KAN Posted January 8, 2011 Report Share Posted January 8, 2011 φίλε να ακους ότι σου είπαν στην revo - απλά με ρυθμιση για 95αρα νομίζω ότι θα είναι λίγο πιο κάτω από τα 200 άλογα- εμένα μου ειχαν πει περίπου 10% κάτω από ότι με ρυθμιση για 100αρα δλδ τα 205 που λενε δεν ισχηουν? περιπου 195 θα ναι? οσο λεει και η overload? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted January 8, 2011 Report Share Posted January 8, 2011 Χαιρετώ τους γρήγορους. Σε κανένα 6 μηνο τελειωνει η εγγυηση οποτε λεω να βαλω κανένα προγραματακι Τωρα απο τις ψηφοφορίες βλέπω το REVO πρωτο και την APR πρώτη στα κιτ, επειδή εδω τυγχάνει να είμαι λιγο εως πολυ άσχετος θα ηθελα την γνωμη των ειδικών. Δηλαδή βαζω REVO 200 αλογάκια και κιτ APR? μήπως κάνω κάπου λάθος? χρειάζεται το κιτ και τι περιλαμβάνει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted January 8, 2011 Report Share Posted January 8, 2011 Το ότι η Revo είναι πρώτη ενδεχομένως επηρεάζεται από το γεγονός ότι υπάρχουν αρκετές αντιπροσωπείες που τοποθετούν Revo & παράλληλα διατηρείται στις συγκεκριμένες αντιπροσωπείες η εργοστασιακή εγγύηση. Από νούμερα είναι καλή, έχει σίγουρα πιο "επιθετικές" ρυθμίσεις από άλλα επώνυμα προγράμματα που είναι πιο safe (abt, mtm, skn). Παράλληλα υπάρχουν όπως διαπιστώνει κανείς από το poll αρκετοί συμφορουμίστες που έχουν στραφεί σε πιο οικονομικές / value for money λύσεις σε Έλληνες προγραμματιστές, όπως etuners, overload κλπ. Η επιλογή είναι δική σου, κάνε 3-4 τηλέφωνα ή ακόμα καλύτερα πήγαινε από κοντά για να σου εξηγήσουν / διευκρινίσουν το πως λειτουργεί το πρόγραμμα του καθενός και τι κερδίζεις - τι χάνεις. @αν βάλεις το κιτ της apr (δηλαδή αυξήσεις τον εισερχόμενο αέρα στην εισαγωγή) και δεν αλλάξεις και σύστημα εξάτμισης (για επίσης αυξημένη εξαγωγή καυσαερίων) νομίζω είναι λάθος. Ή περιορίζεσαι σε ένα πρόγραμμα + φίλτρο στο φιλτροκούτι ή ακολουθείς το τρίπτυχο : κιτ εισαγωγής - πρόγραμμα - εξάτμιση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted January 8, 2011 Report Share Posted January 8, 2011 (edited) Εαν βάλεις το κιτ της apr (δηλαδή αυξήσεις τον εισερχόμενο αέρα στην εισαγωγή) και δεν αλλάξεις και σύστημα εξάτμισης (για επίσης αυξημένη εξαγωγή καυσαερίων) νομίζω είναι λάθος. Ή περιορίζεσαι σε ένα πρόγραμμα + φίλτρο στο φιλτροκούτι ή ακολουθείς το τρίπτυχο : κιτ εισαγωγής - πρόγραμμα - εξάτμιση. Πολύ σωστός. Υ.Γ. Μακάρι να είχαμε καμία δυναμομέτρηση με πρόγραμμα APR να δούμε νούμερα που βγάζει στο αυτοκίνητο μας. Edited January 8, 2011 by STELIOS_GOLF 6 TSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted January 8, 2011 Report Share Posted January 8, 2011 Πολύ σωστός. Υ.Γ. Μακάρι να είχαμε καμία δυναμομέτρηση με πρόγραμμα APR να δούμε νούμερα που βγάζει στο αυτοκίνητο μας. http://www.goapr.com/products/ecu_upgrade_14tsi_twin.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted January 8, 2011 Report Share Posted January 8, 2011 http://www.goapr.com/products/ecu_upgrade_14tsi_twin.html Μιλάω για δυναμομέτρηση σε MAHA. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pants_ Posted January 10, 2011 Report Share Posted January 10, 2011 Καλημερα πηρα τηλεφωνω στον θεωδωριδη για προγραμμα της unitronic. και με ειπε απο 140hp παμε στα 170 με 95αρα βενζινι και 180 με 10αρα και βγενει στα 700ευρο. Τα αλογα που σε βγαζει μου φανικαν πολυ λιγα. Εδω επλα με ενα ρεβο πας στα 200. Και κατι ειχε παρει το αυτι μου οτι η vw στα μουδανια περναει revo και μας κανει και ετκωση στο club. Ησχει κατι τετοιο? ξερει κανενας το τηλεφωνω του η και ποσο μας το αφεινη το προγραμμα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted January 10, 2011 Report Share Posted January 10, 2011 Καλημερα πηρα τηλεφωνω στον θεωδωριδη για προγραμμα της unitronic. και με ειπε απο 140hp παμε στα 170 με 95αρα βενζινι και 180 με 10αρα και βγενει στα 700ευρο. Τα αλογα που σε βγαζει μου φανικαν πολυ λιγα. Εδω επλα με ενα ρεβο πας στα 200. Και κατι ειχε παρει το αυτι μου οτι η vw στα μουδανια περναει revo και μας κανει και ετκωση στο club. Ησχει κατι τετοιο? ξερει κανενας το τηλεφωνω του η και ποσο μας το αφεινη το προγραμμα? για Unitronic απλά πήγαινε από εκεί και ρώτησε τον ξανά ... για τα Μουδανιά στείλε ένα πμ στον mourh και θα σ' ενημερώσει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted January 10, 2011 Report Share Posted January 10, 2011 βασικα κ ενα τηλ να τους παρεις πες απο το vwclub για προγραμμα revo κ θα παρεις την προσφορα αν σου πουνε τπτ περιεργο στειλε μου πμ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pants_ Posted January 10, 2011 Report Share Posted January 10, 2011 βασικα κ ενα τηλ να τους παρεις πες απο το vwclub για προγραμμα revo κ θα παρεις την προσφορα αν σου πουνε τπτ περιεργο στειλε μου πμ Ok ευχαριστω πολυ.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
A3aderfos Posted January 25, 2011 Report Share Posted January 25, 2011 Λοιπόν μια και προσανατολίζομαι σε superchips και πιθανά να είμαι ο πρώτος στο forum που θα εγκαταστήσει πρόγραμμα μέσο συσκευής τύπου bluefin τους ζήτησα και μου έστειλαν το operation manual. Το ανεβάζω για όποιο τυχόν ενδιαφέρεται. BluefinUserGuideNov2010v12Final.pdf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pants_ Posted February 5, 2011 Report Share Posted February 5, 2011 (edited) ειμαι σε σκεψη για προγραμμα. Εσεις τι μου προτεινετε? overload η revo? ξερω οτι το εινα ειναι custom κοαι το αλλο κονσερβα... αλλα δεν εχω καταλαβη το εξης στο revo που ειναι κονσερβα οταν αλλαζω κατι δεν θα μπορω να πηγενω και μου το ρυθμηζει (π.χ i/c s3, εισαγωγη, εξατμιση) και το αλλο που σκευτομαι ειναι οτι για το overload πρεπει να παω βολο ενω ειμαι απο θεσσαλονικη. Και καθε φορα πρεπει να τρεχω βολο οτι και αν τυχη. απο θεμα χρηματων εναι μικρη η διαφορα. Edited February 5, 2011 by pants_ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted February 5, 2011 Report Share Posted February 5, 2011 (edited) H revo έχει stage 1,2 κλπ ανάλογα με τα περιφερειακά που φοράς, υπάρχουν και άλλα μέλη με revo + περιφερειακά. Δεν νομίζω να έχεις θέμα, εγώ στην θέση σου θα έβαζα revo. Edited February 5, 2011 by ACE2007 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted February 5, 2011 Report Share Posted February 5, 2011 φίλε Pants ,όπως στα είπε ο φίλος παρπάνω - όταν βάλεις εξατμιση I/c κλπ σου κάνουν μία προσαρμογή στα νέα δεδομένα ώσπου να εκμεταλευτείς τα μέγιστα από τα περιφερειακά σου -ουσιαστικα αυτο είναι το stage 2 για το 1,4 τσι μαζί με μια δίορθωση και στην προπορεία (αβανσ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted February 7, 2011 Report Share Posted February 7, 2011 (edited) Η προσαρμογη γινεται αν βαλεις και εισαγωγη αλλα και φουλ εξατμιση (συμπεριλαμβανομενου και καταλυτη) μαζι. Για i/c δεν πιστευω οτι γινεται τιποτα ξεχωριστο. Για ενα-ενα ξεχωριστα παλι δεν πιστευω οτι υπαρχει δυνατοτητα ρυθμισης, οχι μονο απο Ρεβο αλλα και απο τους αλλους γιατι η φουλ εξατμιση δουλευει καλυτερα μονο με αναβαθμιση της εισαγωγης. Οποτε μην ανησυχεις για το αν καθε τι που βαζεις χρειαζεσαι και την αναλογη αναβαθμιση γιατι απλα δεν ισχυει ετσι. Μονο αν πας σε 2ο σταδιο κομπλε, δηλαδη εισαγωγη με φουλ εξατμιση, θα χρειαστεις και αλλη ρυθμιση για να παρεις αυτα που θα σου επιτρεψουν τα νεα περιφερειακα σου. Edited February 7, 2011 by KIRRA Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xaros Posted February 7, 2011 Report Share Posted February 7, 2011 ειμαι σε σκεψη για προγραμμα. Εσεις τι μου προτεινετε? overload η revo? ξερω οτι το εινα ειναι custom κοαι το αλλο κονσερβα... αλλα δεν εχω καταλαβη το εξης στο revo που ειναι κονσερβα οταν αλλαζω κατι δεν θα μπορω να πηγενω και μου το ρυθμηζει (π.χ i/c s3, εισαγωγη, εξατμιση) και το αλλο που σκευτομαι ειναι οτι για το overload πρεπει να παω βολο ενω ειμαι απο θεσσαλονικη. Και καθε φορα πρεπει να τρεχω βολο οτι και αν τυχη. απο θεμα χρηματων εναι μικρη η διαφορα. Πάντως η overload έχει πλέον συνεργάτη της και στη Κατερίνη, άρα από Θεσσαλονίκη γιατί να τρέχεις στο Βόλο? Και η διαφορά στα χρήματα είναι τουλάχιστον 150 ευρώ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...