Jump to content
panos18

Golf 5/6/7 - Ποιο Προγραμμα Φορατε Σε Tsi ?

Καταγραφή των προγραμμάτων στα TSI  

251 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

όπως και αναφέρθηκε παραπάνω φυσικά και υπάρχει demo για το 5αρι-

συγκεκριμένα το έχει βάλει γνωστός μου σε 140αρι !!

αλλη μία πιθανότητα είναι σε καμια επίσκεψη σε συνεργείο να του έκαναν Update στον εγκέφαλο με απότέλσμα

να χαθέι το πρόγραμμα!

αποσο ξερω στο revo δεν περναει το up date της αντιπροσωπειας,οποτε δεν σβηνεται κ το προγραμμα!

το προγραμμα το περασατε στην cargate ή σε καποιον dealer?

το ρωταω γιατι απο dealer εχω ακουσει τραγικα πραγματα σε 5αρι ρυθμιση 95αρας κ ''30κιλα ροπη''!!!!!

πηγαινε μια βολτα απο την cargate να λογκαρουν το αμαξι κ να σας πουν τι γινετε....

απο την άλλη αν ειναι να φαμε σουβλακια μην κανετε τίποτα :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

αποσο ξερω στο revo δεν περναει το up date της αντιπροσωπειας,οποτε δεν σβηνεται κ το προγραμμα!

το προγραμμα το περασατε στην cargate ή σε καποιον dealer?

το ρωταω γιατι απο dealer εχω ακουσει τραγικα πραγματα σε 5αρι ρυθμιση 95αρας κ ''30κιλα ροπη''!!!!!

πηγαινε μια βολτα απο την cargate να λογκαρουν το αμαξι κ να σας πουν τι γινετε....

απο την άλλη αν ειναι να φαμε σουβλακια μην κανετε τίποτα :D

Το πρόγραμμα μπήκε σε ένα κατάστημα που είναι κοντά στη γέφυρα της Βαρυμπόμπης (μόλις βγαίνεις δεξιά)δεν θυμάμαι την επωνυμία.(πάντως και αυτός μας έλεγε με την 95άρα που είχαμε για 30 κιλά ροπής).

Το συγκεκριμένο μαγαζί είναι σε ωραία θέση, μόλις βάλεις το πρόγραμμα από την γέφυρα της Βαρυμπόμπης μπαίνεις εθνική όπου πας συντηρητικά μέχρι να ζεσταθεί το μοτεράκι και στην επόμενη διασταύρωση κάνεις αναστροφή όπου σε περιμένει μια φοβερή κατηφόρα όπου το TSI έγραψε αμέσως 245!!! (πω πω ρε μάστορα το εργαλείο μεταμορφώθηκε!!! πριν έγραφε μόνο 220, χαλάλι το 750άρικο :flowers:).

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα θέλει προσοχή.εγώ γι'αυτό δεν θα έβαζα κονσέρβα κ θα το έψαχνα μόνο σε custom πρόγραμμα, που στην τελική στο προσαρμόζουν στα μέτρα του δικού σου αυτοκινήτου.

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα θέλει προσοχή.εγώ γι'αυτό δεν θα έβαζα κονσέρβα κ θα το έψαχνα μόνο σε custom πρόγραμμα, που στην τελική στο προσαρμόζουν στα μέτρα του δικού σου αυτοκινήτου.

+1000

Πρόσφατα έβαλα στους E - tuners και είμαι υπερ ευχαριστημένος ....:purple:

Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ φίλοι μου έχω την χαρά να ανακοινώσω ότι από σήμερα (13-7-2011) το Fabiaκι μου με τον 1.2Τsi κυκλοφορεί και "οπλοφορεί" στα 144ΗΡ με πρόγραμμα από τους Ε-Τuners! Kαι φυσικά με τη γνωστή αψεγάδιαστη ποιότητα λειτουργίας. Να συνεχίζετε πάντα έτσι παιδιά!

Link to comment
Share on other sites

Kαι φυσικά με τη γνωστή αψεγάδιαστη ποιότητα λειτουργίας.

Παιδιά προσοχή. Επειδή αυτά τα είχανε πει πολλοί... Το ότι φοράτε ένα safe πρόγραμμα είναι γεγονός. Αν όμως δεν προσέχετε και εσείς όσον αφορά τη λειτουργία (παρατεταμένες τελικές, απανωτά σκησίματα κλπ) και συντήρηση του αμαξιού (τακτική αλλαγή λαδιών, μπουζί κλπ) δεν θα φταίει κανένας Κρίτωνας για μελλοντικές βλάβες.

Αυτά τα λέω γιατί στην αρχή ΟΛΟΙ ευχαριστημένοι είμαστε...

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά προσοχή. Επειδή αυτά τα είχανε πει πολλοί... Το ότι φοράτε ένα safe πρόγραμμα είναι γεγονός. Αν όμως δεν προσέχετε και εσείς όσον αφορά τη λειτουργία (παρατεταμένες τελικές, απανωτά σκησίματα κλπ) και συντήρηση του αμαξιού (τακτική αλλαγή λαδιών, μπουζί κλπ) δεν θα φταίει κανένας Κρίτωνας για μελλοντικές βλάβες.

Αυτά τα λέω γιατί στην αρχή ΟΛΟΙ ευχαριστημένοι είμαστε...

Nικο , οπως σωστα αναφερεις , για να μην εχουμε αστοχιες , ολα παιζουν ρολο . Οχι μονο πχ τι λ επιλεγει να εχει ο προγραμματιστης ... Θελει safe ρυθμισεις , μαζι με ορθη χρηση , με σωστη συντηρηση , και τοτε η πιθανοτητα αστοχιας μειωνεται κατα πολυ ( χωρις φυσικα να σημαινει οτι ειναι μηδενικη , γιατι μιλαμε για μηχανηματα ) .

Κι εγώ φίλοι μου έχω την χαρά να ανακοινώσω ότι από σήμερα (13-7-2011) το Fabiaκι μου με τον 1.2Τsi κυκλοφορεί και "οπλοφορεί" στα 144ΗΡ με πρόγραμμα από τους Ε-Τuners! Kαι φυσικά με τη γνωστή αψεγάδιαστη ποιότητα λειτουργίας. Να συνεχίζετε πάντα έτσι παιδιά!

Thanks Γιωργο ! Ωραιο μοτερ το 1.2TSΙ , με φιλοσοφια σε κατασκευη και βελτιωση αντιστοιχη του 1.4TSI 122HP .

Ενδιαφερον λινκ :

Edited by golf-agu
Link to comment
Share on other sites

+1000

Πρόσφατα έβαλα στους E - tuners και είμαι υπερ ευχαριστημένος ....:whistling:

Πάλι καλά .. και ένα δυναμόμετρο που δείχνει σωστά ... έχω δει τρελές διάφορες σε αυτό το δυναμόμετρο σε σχέση με τα maha.. προσωπική μου γνώμη από το γεγονός ότι έβαλα save πρόγραμμα για 185 hp και είδα σε maha 204 … πήγα στον άγγελο και έβγαλε αυτό που είναι και όχι αυτό που θα θέλαμε ... sorry για το off topic

Link to comment
Share on other sites

Πάλι καλά .. και ένα δυναμόμετρο που δείχνει σωστά ... έχω δει τρελές διάφορες σε αυτό το δυναμόμετρο σε σχέση με τα maha.. προσωπική μου γνώμη από το γεγονός ότι έβαλα save πρόγραμμα για 185 hp και είδα σε maha 204 … πήγα στον άγγελο και έβγαλε αυτό που είναι και όχι αυτό που θα θέλαμε ... sorry για το off topic

τροχο εβγαλες τα 185?η μοτερ και εκει και στο μαχα?

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά προσοχή. Επειδή αυτά τα είχανε πει πολλοί... Το ότι φοράτε ένα safe πρόγραμμα είναι γεγονός. Αν όμως δεν προσέχετε και εσείς όσον αφορά τη λειτουργία (παρατεταμένες τελικές, απανωτά σκησίματα κλπ) και συντήρηση του αμαξιού (τακτική αλλαγή λαδιών, μπουζί κλπ) δεν θα φταίει κανένας Κρίτωνας για μελλοντικές βλάβες.

Αυτά τα λέω γιατί στην αρχή ΟΛΟΙ ευχαριστημένοι είμαστε...

Καλά έχεις ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ, ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΖΗΤΩ ΚΑΝ.Δεν σημαίνει ότι επειδή με το 1.2 φτάσαμε ονομαστικά τα επίπεδα του 1.4Tsi πρέπει και να το "σκίζουμε" ανυποψίαστοι! Σίγουρα η διαφορά στην πίεση και το "τράβηγμα" της ροπής σε σχέση με το stock των 120+ΗΡ και των 20Kg.m ΔΕΝ είναι συγκλονιστική αλλά ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΘΕΛΑΜΕ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ!. Bασικά αυτό που θέλεις (ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΞΕΧΝΑΣ) από ένα μικρό μοτέρ με ακόμα μικρότερο εργοστασιακό turbo,είναι να πάρει λίγη ροπή ακόμα στις χαμηλομεσαίες να σε ξελασπώσει από ένα δύσκολο ανηφορικό προσπέρασμα και το κυριοτερο να μην "ξεφουσκώνει" γρήγορα στο παρατεταμένο γκάζωμα! ΟΧΙ ΦΥΣΙΚΑ ΝΑ ΚΡΑΤΑΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΠΙΕΣΗ, αφού κι αν ήταν έτσι το μικρό "σεσσουαράκι" δεν θα μετέφραζε την πίεση σε μεγάλη ιπποδύναμη για μια σειρά από λόγους που ΟΛΟΙ ΜΑΣ ξέρουμε πολύ καλά και δεν αξίζει να το κουράζουμε! Πάντως νομίζω ότι με τα βελτιωμένα αυτοκίνητα καλό είναι ΝΑ ΜΗ ΤΑ ΠΙΕΖΟΥΜΕ ΣΤΑ (ΑΥΞΗΜΕΝΑ)ΟΡΙΑ ΤΟΥΣ και τις λίγες φορές που αυτό θα γίνει πρέπει να "αξίζει" (όχι άνευ λόγου κι αδιάκριτα) και κυρίως να κάνει και...λίγο ψύχρα! Για το "dyno dynamics" του κου Μαραβέλια δεν έχω άποψη (πείρα μόνο από Maha) AΛΛΑ ακούω ότι έχει δυνατότητα λειτουργίας σε διάφορα φορτία (άρα μπορείς να κάνεις εξομοιώσεις με άλλα Dynos αν ξέρεις το φορτίο λειτουργίας τους) και επίσης γενικά ακούω ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΣΤΗΡΟ.Βέβαια για να είμαι ειλικρινής τα 128ΗΡ που έδειξε το μοτέρ μου (1.2Tsi) ως stock με εξέπληξαν και με έβαλαν σε υποψίες ότι μπορεί και να είναι "λίγο optimistic" :flowers:αλλά αφενός είχα 100άρα ΕΚΟ (όταν οι περισσότεροι ακόμα και περιοδικά αυτοκινήτου βάζουν πλέον 95άρα "δαγκωτή" και δοκιμάζουν τα αμάξια άστρωτα με 500-600Km στο οδόμετρο, έχοντας βγάλει ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΜΟΤΕΡ ιπποδυνάμεις της τάξεως των 122ΗΡ), επιπλέον δε το αμάξι μου έχει πλέον 7.500Km OΛΑ ΣΕ ΤΑΞΙΔΙΑ με όχι κάτω από 150-160Κm/h! Έτσι το θεωρώ σχετικά λογικό που έφτασε τα 144ΗΡ με πρόγραμμα. Τώρα βέβαια μπορεί να βελτιωθεί άλλο 1.200άρι και π.χ να μη μπορεί να δείξει πάνω από 136-138ΗΡ αλλά είναι και θέμα ανοχών κινητήρα του κάθε αυτοκινήτου, είδος στρωσίματος κ.λπ. Είμαι περίεργος να δω πάντως τί θα "δείξει" ΜΕ ΑΛΛΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ-όπως π.χ του BECKMAN! Mακάρι να δούμε και πιο δυνατά από όσους "τολμούν κι αντέχουν οι δυνάμεις τους", γιατί κακά τα ψέματα, αρχίζει να... "μας κουνά σημαιάκι" και η ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ!

Edited by G.PET.VF34
Link to comment
Share on other sites

κανεις με gt-innovation να μας πει εντυπωσεις?! :whistling: :whistling:

Πράγματι, θα ήθελα και εγώ να μάθω εντυπώσεις, έχω ακούσει καλά λόγια και θα ήθελα να τα διασταυρώσω....Άσε που και η τιμή τους είναι αρκετά δελεαστική....

Link to comment
Share on other sites

Θα σου πω τι έχω ακουσει χωρίς να έχω προσωπικη εμπειρία -δυνατό προγραμμα χωρίς προβλήματα

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα

REVO, έχει 40.000km χωρίς το παραμικρό!!!

Η διαφορά με το ''μαμά'' είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ ειδικά στις ψηλές στροφές.

Link to comment
Share on other sites

φιλος εβαλε superchips στο 140αρι του και εμεινε απολυτα ικανοποιημενος.... και εγω που το εκανα βολτα επαθα πλακα απο την γραμμικοτιτα του.. ροπες εκει που πρεπει οχι σαν εμας τα revo που πρεπει να παει στον θεο το στροφομετρο για να ανεβασουμε ροπη... πολυ καλο..

Link to comment
Share on other sites

ποιο θεό φίλε ; ίσα ίσα που η ροπη είναι τραπεζι και διαθέσιμη από χαμηλά

από 2500 έχω 30kg+ με peak στις 3950 που φτάνει 33Kg ,στις 5000 30kg και στις 6000 28 kg !

και αυτα από δυναμομετρο ,μήπως βλέπεις ροπή από vag com που σε αμαξι με πρόγραμμα δείχνει ότι να ναι

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σς ολους!

Εχει κανει εμπειρια απο προγραμμα της unitronic για 1.4 tsi 160????

Ευχαριστω

καλησπερα φιλε μου.εγω εχω unitronic stage 1+ απο τον απριλιο σχεδον.ειναι για 100αρα βενζινη.Μου εχει αποδωσει 219αλογα και 290NM ροπης 27 βαθμους θερμοκρασια εισαγωγης μετριμενο σε maha αγγελιδη.ειναι παρα πολυ γραμμικο.δεν εχει παθει το παραμικρο.Στο λεξιλογιο μου δεν ξερω τι σημαινουν οι λεξεις κοψιμο missfires και πυρακια 8P .το αμαξι το ειχα ολο το καλοκαιρι σε νησι και χρησιμοποιουσα 95αρα βενζινη.επεισης εχω κανει και πατηματα με 95αρα και δουλευει αψογα.Ειμαι λιγο καφρος αλλα χαιρομαι που το αμαξι μου δεν κανει κιχ.

απο θεμα δυναμης ειναι πολυ δυνατο.Ενα κριτωνεικο ομως θα ειναι και ποιο δυνατο(προσωπικα ηταν η δευτερη επιλογη μου) αν ψαχνεις το δυνατοτερο.Γενικα δουλευει με πολυ χαμηλες πιεσεις 1.4over :yahoo: που προγραμματα ιδια με το δικο μου σε θεμα δυναμης βγαζουν 1.6 ακομα και 1.7over.το εχω βαλει στον cupraman.σε λιγες μερες ετοιμαζομαι για φουλ εξατμιση και για stage 2.

απο οσο ξερω εχει εκπτωση 50ευρω αυτον τον μηνα

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα φιλε μου.εγω εχω unitronic stage 1+ απο τον απριλιο σχεδον.ειναι για 100αρα βενζινη.Μου εχει αποδωσει 219αλογα και 290NM ροπης 27 βαθμους θερμοκρασια εισαγωγης μετριμενο σε maha αγγελιδη.ειναι παρα πολυ γραμμικο.δεν εχει παθει το παραμικρο.Στο λεξιλογιο μου δεν ξερω τι σημαινουν οι λεξεις κοψιμο missfires και πυρακια 8P .το αμαξι το ειχα ολο το καλοκαιρι σε νησι και χρησιμοποιουσα 95αρα βενζινη.επεισης εχω κανει και πατηματα με 95αρα και δουλευει αψογα.Ειμαι λιγο καφρος αλλα χαιρομαι που το αμαξι μου δεν κανει κιχ. απο θεμα δυναμης ειναι πολυ δυνατο.Ενα κριτωνεικο ομως θα ειναι και ποιο δυνατο(προσωπικα ηταν η δευτερη επιλογη μου) αν ψαχνεις το δυνατοτερο.Γενικα δουλευει με πολυ χαμηλες πιεσεις 1.4over :yahoo: που προγραμματα ιδια με το δικο μου σε θεμα δυναμης βγαζουν 1.6 ακομα και 1.7over.το εχω βαλει στον cupraman.σε λιγες μερες ετοιμαζομαι για φουλ εξατμιση και για stage 2. απο οσο ξερω εχει εκπτωση 50ευρω αυτον τον μηνα
ρε συ επειδη ψαχνω και τιμη δεν βρισκω ποσο σου πηγε?
Link to comment
Share on other sites

οχι σαν εμας τα revo που πρεπει να παει στον θεο το στροφομετρο για να ανεβασουμε ροπη...

δλδ τα revo vtecκιαζουνε?? Μην μου λες τετοια εκει που ειχα αποφασισει να βαλω..γουσταρω τα χαμηλομεσαια αρκετα και επιδη εχω 170αρι δεν θα δω την διαφορα οπως ενος 140αριου πιστευω.Μηπως να ξαναπιασω τις εταιριες απο την αρχη..? :rolleyes:
Link to comment
Share on other sites

Ναι το ειδα το ποστ σου DIMIV αλλα μηπως βλεπεις αυτα τα νουμερα στις στροφες που λες λογω του οτι εχεις το 6αρι Golf και ειναι διαφορετικα τα πραγματα ? στα 5αρια οπως εμενα και του giorgos1234 λενε πολλοι οτι εχουμε διαφορετικες αντλιες με του 6αριου και γενικα θα δουμε μικροτερες αποδοσεις αλλα στην Revo λενε οτι δεν τους ενδιαφερουνε οι 'αλλοι' τι λενε και οτι αυτοι μπορουνε να βγαλουνε τις ροπες και τα αλογα που ισχυριζονται λογω τεχνογνωσιας.Τι να πω δεν ξερω. Και παιδια με Revo οντως απο τι λενε βγαλανε λιγοτερη ροπη σε dyno.Προς Θεου δεν ειμαι ψειρας να θελω και το τελευταιο αλογο αλλα στην τελικη αν δηλωνεις καποια ιποδυναμη να ειναι κιολας.

Edited by GIANNIS_KAN
Link to comment
Share on other sites

ποιο θεό φίλε ; ίσα ίσα που η ροπη είναι τραπεζι και διαθέσιμη από χαμηλά

από 2500 έχω 30kg+ με peak στις 3950 που φτάνει 33Kg ,στις 5000 30kg και στις 6000 28 kg !

και αυτα από δυναμομετρο ,μήπως βλέπεις ροπή από vag com που σε αμαξι με πρόγραμμα δείχνει ότι να ναι

με revo 2 31kg στις 6450 σου λεει κατι?

και το superchips 29 στις 4000

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.