FANIS-TSI- Posted June 29, 2011 Report Share Posted June 29, 2011 όπως και αναφέρθηκε παραπάνω φυσικά και υπάρχει demo για το 5αρι- συγκεκριμένα το έχει βάλει γνωστός μου σε 140αρι !! αλλη μία πιθανότητα είναι σε καμια επίσκεψη σε συνεργείο να του έκαναν Update στον εγκέφαλο με απότέλσμα να χαθέι το πρόγραμμα! αποσο ξερω στο revo δεν περναει το up date της αντιπροσωπειας,οποτε δεν σβηνεται κ το προγραμμα! το προγραμμα το περασατε στην cargate ή σε καποιον dealer? το ρωταω γιατι απο dealer εχω ακουσει τραγικα πραγματα σε 5αρι ρυθμιση 95αρας κ ''30κιλα ροπη''!!!!! πηγαινε μια βολτα απο την cargate να λογκαρουν το αμαξι κ να σας πουν τι γινετε.... απο την άλλη αν ειναι να φαμε σουβλακια μην κανετε τίποτα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted June 30, 2011 Report Share Posted June 30, 2011 αποσο ξερω στο revo δεν περναει το up date της αντιπροσωπειας,οποτε δεν σβηνεται κ το προγραμμα! το προγραμμα το περασατε στην cargate ή σε καποιον dealer? το ρωταω γιατι απο dealer εχω ακουσει τραγικα πραγματα σε 5αρι ρυθμιση 95αρας κ ''30κιλα ροπη''!!!!! πηγαινε μια βολτα απο την cargate να λογκαρουν το αμαξι κ να σας πουν τι γινετε.... απο την άλλη αν ειναι να φαμε σουβλακια μην κανετε τίποτα Το πρόγραμμα μπήκε σε ένα κατάστημα που είναι κοντά στη γέφυρα της Βαρυμπόμπης (μόλις βγαίνεις δεξιά)δεν θυμάμαι την επωνυμία.(πάντως και αυτός μας έλεγε με την 95άρα που είχαμε για 30 κιλά ροπής). Το συγκεκριμένο μαγαζί είναι σε ωραία θέση, μόλις βάλεις το πρόγραμμα από την γέφυρα της Βαρυμπόμπης μπαίνεις εθνική όπου πας συντηρητικά μέχρι να ζεσταθεί το μοτεράκι και στην επόμενη διασταύρωση κάνεις αναστροφή όπου σε περιμένει μια φοβερή κατηφόρα όπου το TSI έγραψε αμέσως 245!!! (πω πω ρε μάστορα το εργαλείο μεταμορφώθηκε!!! πριν έγραφε μόνο 220, χαλάλι το 750άρικο ). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ancient_Flame Posted July 1, 2011 Report Share Posted July 1, 2011 Σίγουρα θέλει προσοχή.εγώ γι'αυτό δεν θα έβαζα κονσέρβα κ θα το έψαχνα μόνο σε custom πρόγραμμα, που στην τελική στο προσαρμόζουν στα μέτρα του δικού σου αυτοκινήτου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsolias26 Posted July 13, 2011 Report Share Posted July 13, 2011 Σίγουρα θέλει προσοχή.εγώ γι'αυτό δεν θα έβαζα κονσέρβα κ θα το έψαχνα μόνο σε custom πρόγραμμα, που στην τελική στο προσαρμόζουν στα μέτρα του δικού σου αυτοκινήτου. +1000 Πρόσφατα έβαλα στους E - tuners και είμαι υπερ ευχαριστημένος .... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geo.petin Posted July 13, 2011 Report Share Posted July 13, 2011 Κι εγώ φίλοι μου έχω την χαρά να ανακοινώσω ότι από σήμερα (13-7-2011) το Fabiaκι μου με τον 1.2Τsi κυκλοφορεί και "οπλοφορεί" στα 144ΗΡ με πρόγραμμα από τους Ε-Τuners! Kαι φυσικά με τη γνωστή αψεγάδιαστη ποιότητα λειτουργίας. Να συνεχίζετε πάντα έτσι παιδιά! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted July 14, 2011 Report Share Posted July 14, 2011 Kαι φυσικά με τη γνωστή αψεγάδιαστη ποιότητα λειτουργίας. Παιδιά προσοχή. Επειδή αυτά τα είχανε πει πολλοί... Το ότι φοράτε ένα safe πρόγραμμα είναι γεγονός. Αν όμως δεν προσέχετε και εσείς όσον αφορά τη λειτουργία (παρατεταμένες τελικές, απανωτά σκησίματα κλπ) και συντήρηση του αμαξιού (τακτική αλλαγή λαδιών, μπουζί κλπ) δεν θα φταίει κανένας Κρίτωνας για μελλοντικές βλάβες. Αυτά τα λέω γιατί στην αρχή ΟΛΟΙ ευχαριστημένοι είμαστε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf-agu Posted July 14, 2011 Report Share Posted July 14, 2011 (edited) Παιδιά προσοχή. Επειδή αυτά τα είχανε πει πολλοί... Το ότι φοράτε ένα safe πρόγραμμα είναι γεγονός. Αν όμως δεν προσέχετε και εσείς όσον αφορά τη λειτουργία (παρατεταμένες τελικές, απανωτά σκησίματα κλπ) και συντήρηση του αμαξιού (τακτική αλλαγή λαδιών, μπουζί κλπ) δεν θα φταίει κανένας Κρίτωνας για μελλοντικές βλάβες. Αυτά τα λέω γιατί στην αρχή ΟΛΟΙ ευχαριστημένοι είμαστε... Nικο , οπως σωστα αναφερεις , για να μην εχουμε αστοχιες , ολα παιζουν ρολο . Οχι μονο πχ τι λ επιλεγει να εχει ο προγραμματιστης ... Θελει safe ρυθμισεις , μαζι με ορθη χρηση , με σωστη συντηρηση , και τοτε η πιθανοτητα αστοχιας μειωνεται κατα πολυ ( χωρις φυσικα να σημαινει οτι ειναι μηδενικη , γιατι μιλαμε για μηχανηματα ) . Κι εγώ φίλοι μου έχω την χαρά να ανακοινώσω ότι από σήμερα (13-7-2011) το Fabiaκι μου με τον 1.2Τsi κυκλοφορεί και "οπλοφορεί" στα 144ΗΡ με πρόγραμμα από τους Ε-Τuners! Kαι φυσικά με τη γνωστή αψεγάδιαστη ποιότητα λειτουργίας. Να συνεχίζετε πάντα έτσι παιδιά! Thanks Γιωργο ! Ωραιο μοτερ το 1.2TSΙ , με φιλοσοφια σε κατασκευη και βελτιωση αντιστοιχη του 1.4TSI 122HP . Ενδιαφερον λινκ : Edited July 14, 2011 by golf-agu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick2009 Posted July 14, 2011 Report Share Posted July 14, 2011 +1000 Πρόσφατα έβαλα στους E - tuners και είμαι υπερ ευχαριστημένος .... Πάλι καλά .. και ένα δυναμόμετρο που δείχνει σωστά ... έχω δει τρελές διάφορες σε αυτό το δυναμόμετρο σε σχέση με τα maha.. προσωπική μου γνώμη από το γεγονός ότι έβαλα save πρόγραμμα για 185 hp και είδα σε maha 204 … πήγα στον άγγελο και έβγαλε αυτό που είναι και όχι αυτό που θα θέλαμε ... sorry για το off topic Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsi.xristos Posted July 14, 2011 Report Share Posted July 14, 2011 Πάλι καλά .. και ένα δυναμόμετρο που δείχνει σωστά ... έχω δει τρελές διάφορες σε αυτό το δυναμόμετρο σε σχέση με τα maha.. προσωπική μου γνώμη από το γεγονός ότι έβαλα save πρόγραμμα για 185 hp και είδα σε maha 204 … πήγα στον άγγελο και έβγαλε αυτό που είναι και όχι αυτό που θα θέλαμε ... sorry για το off topic τροχο εβγαλες τα 185?η μοτερ και εκει και στο μαχα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geo.petin Posted July 15, 2011 Report Share Posted July 15, 2011 (edited) Παιδιά προσοχή. Επειδή αυτά τα είχανε πει πολλοί... Το ότι φοράτε ένα safe πρόγραμμα είναι γεγονός. Αν όμως δεν προσέχετε και εσείς όσον αφορά τη λειτουργία (παρατεταμένες τελικές, απανωτά σκησίματα κλπ) και συντήρηση του αμαξιού (τακτική αλλαγή λαδιών, μπουζί κλπ) δεν θα φταίει κανένας Κρίτωνας για μελλοντικές βλάβες. Αυτά τα λέω γιατί στην αρχή ΟΛΟΙ ευχαριστημένοι είμαστε... Καλά έχεις ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ, ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΖΗΤΩ ΚΑΝ.Δεν σημαίνει ότι επειδή με το 1.2 φτάσαμε ονομαστικά τα επίπεδα του 1.4Tsi πρέπει και να το "σκίζουμε" ανυποψίαστοι! Σίγουρα η διαφορά στην πίεση και το "τράβηγμα" της ροπής σε σχέση με το stock των 120+ΗΡ και των 20Kg.m ΔΕΝ είναι συγκλονιστική αλλά ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΘΕΛΑΜΕ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ!. Bασικά αυτό που θέλεις (ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΞΕΧΝΑΣ) από ένα μικρό μοτέρ με ακόμα μικρότερο εργοστασιακό turbo,είναι να πάρει λίγη ροπή ακόμα στις χαμηλομεσαίες να σε ξελασπώσει από ένα δύσκολο ανηφορικό προσπέρασμα και το κυριοτερο να μην "ξεφουσκώνει" γρήγορα στο παρατεταμένο γκάζωμα! ΟΧΙ ΦΥΣΙΚΑ ΝΑ ΚΡΑΤΑΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΠΙΕΣΗ, αφού κι αν ήταν έτσι το μικρό "σεσσουαράκι" δεν θα μετέφραζε την πίεση σε μεγάλη ιπποδύναμη για μια σειρά από λόγους που ΟΛΟΙ ΜΑΣ ξέρουμε πολύ καλά και δεν αξίζει να το κουράζουμε! Πάντως νομίζω ότι με τα βελτιωμένα αυτοκίνητα καλό είναι ΝΑ ΜΗ ΤΑ ΠΙΕΖΟΥΜΕ ΣΤΑ (ΑΥΞΗΜΕΝΑ)ΟΡΙΑ ΤΟΥΣ και τις λίγες φορές που αυτό θα γίνει πρέπει να "αξίζει" (όχι άνευ λόγου κι αδιάκριτα) και κυρίως να κάνει και...λίγο ψύχρα! Για το "dyno dynamics" του κου Μαραβέλια δεν έχω άποψη (πείρα μόνο από Maha) AΛΛΑ ακούω ότι έχει δυνατότητα λειτουργίας σε διάφορα φορτία (άρα μπορείς να κάνεις εξομοιώσεις με άλλα Dynos αν ξέρεις το φορτίο λειτουργίας τους) και επίσης γενικά ακούω ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΣΤΗΡΟ.Βέβαια για να είμαι ειλικρινής τα 128ΗΡ που έδειξε το μοτέρ μου (1.2Tsi) ως stock με εξέπληξαν και με έβαλαν σε υποψίες ότι μπορεί και να είναι "λίγο optimistic" αλλά αφενός είχα 100άρα ΕΚΟ (όταν οι περισσότεροι ακόμα και περιοδικά αυτοκινήτου βάζουν πλέον 95άρα "δαγκωτή" και δοκιμάζουν τα αμάξια άστρωτα με 500-600Km στο οδόμετρο, έχοντας βγάλει ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΜΟΤΕΡ ιπποδυνάμεις της τάξεως των 122ΗΡ), επιπλέον δε το αμάξι μου έχει πλέον 7.500Km OΛΑ ΣΕ ΤΑΞΙΔΙΑ με όχι κάτω από 150-160Κm/h! Έτσι το θεωρώ σχετικά λογικό που έφτασε τα 144ΗΡ με πρόγραμμα. Τώρα βέβαια μπορεί να βελτιωθεί άλλο 1.200άρι και π.χ να μη μπορεί να δείξει πάνω από 136-138ΗΡ αλλά είναι και θέμα ανοχών κινητήρα του κάθε αυτοκινήτου, είδος στρωσίματος κ.λπ. Είμαι περίεργος να δω πάντως τί θα "δείξει" ΜΕ ΑΛΛΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ-όπως π.χ του BECKMAN! Mακάρι να δούμε και πιο δυνατά από όσους "τολμούν κι αντέχουν οι δυνάμεις τους", γιατί κακά τα ψέματα, αρχίζει να... "μας κουνά σημαιάκι" και η ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ! Edited July 15, 2011 by G.PET.VF34 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick2009 Posted July 28, 2011 Report Share Posted July 28, 2011 τροχο εβγαλες τα 185?η μοτερ και εκει και στο μαχα? μοτερ ,,,οχι ροδα .. τεσπα τα νουμερα δεν αρκουν Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rizaks Posted August 5, 2011 Report Share Posted August 5, 2011 (edited) κανεις με gt-innovation να μας πει εντυπωσεις?! :frantics: Edited August 5, 2011 by Rizaks Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leou21 Posted October 4, 2011 Report Share Posted October 4, 2011 κανεις με gt-innovation να μας πει εντυπωσεις?! :whistling: Πράγματι, θα ήθελα και εγώ να μάθω εντυπώσεις, έχω ακούσει καλά λόγια και θα ήθελα να τα διασταυρώσω....Άσε που και η τιμή τους είναι αρκετά δελεαστική.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TITOY!!! Posted October 15, 2011 Report Share Posted October 15, 2011 μαλλον παω για e-tuners αυτο που δεν εχω αποφασισει ειναι την χρηση βενζινης , με τις τιμες της 100ρας μαλλον για 95 θα βαλω.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
unicore28 Posted November 16, 2011 Report Share Posted November 16, 2011 Καλησπερα σς ολους! Εχει κανει εμπειρια απο προγραμμα της unitronic για 1.4 tsi 160???? Ευχαριστω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted November 17, 2011 Report Share Posted November 17, 2011 Θα σου πω τι έχω ακουσει χωρίς να έχω προσωπικη εμπειρία -δυνατό προγραμμα χωρίς προβλήματα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kadde Posted November 17, 2011 Report Share Posted November 17, 2011 Καλησπέρα REVO, έχει 40.000km χωρίς το παραμικρό!!! Η διαφορά με το ''μαμά'' είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ ειδικά στις ψηλές στροφές. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaklios design Rodos Posted December 8, 2011 Report Share Posted December 8, 2011 φιλος εβαλε superchips στο 140αρι του και εμεινε απολυτα ικανοποιημενος.... και εγω που το εκανα βολτα επαθα πλακα απο την γραμμικοτιτα του.. ροπες εκει που πρεπει οχι σαν εμας τα revo που πρεπει να παει στον θεο το στροφομετρο για να ανεβασουμε ροπη... πολυ καλο.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted December 8, 2011 Report Share Posted December 8, 2011 ποιο θεό φίλε ; ίσα ίσα που η ροπη είναι τραπεζι και διαθέσιμη από χαμηλά από 2500 έχω 30kg+ με peak στις 3950 που φτάνει 33Kg ,στις 5000 30kg και στις 6000 28 kg ! και αυτα από δυναμομετρο ,μήπως βλέπεις ροπή από vag com που σε αμαξι με πρόγραμμα δείχνει ότι να ναι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blackman Posted December 8, 2011 Report Share Posted December 8, 2011 Καλησπερα σς ολους! Εχει κανει εμπειρια απο προγραμμα της unitronic για 1.4 tsi 160???? Ευχαριστω καλησπερα φιλε μου.εγω εχω unitronic stage 1+ απο τον απριλιο σχεδον.ειναι για 100αρα βενζινη.Μου εχει αποδωσει 219αλογα και 290NM ροπης 27 βαθμους θερμοκρασια εισαγωγης μετριμενο σε maha αγγελιδη.ειναι παρα πολυ γραμμικο.δεν εχει παθει το παραμικρο.Στο λεξιλογιο μου δεν ξερω τι σημαινουν οι λεξεις κοψιμο missfires και πυρακια .το αμαξι το ειχα ολο το καλοκαιρι σε νησι και χρησιμοποιουσα 95αρα βενζινη.επεισης εχω κανει και πατηματα με 95αρα και δουλευει αψογα.Ειμαι λιγο καφρος αλλα χαιρομαι που το αμαξι μου δεν κανει κιχ. απο θεμα δυναμης ειναι πολυ δυνατο.Ενα κριτωνεικο ομως θα ειναι και ποιο δυνατο(προσωπικα ηταν η δευτερη επιλογη μου) αν ψαχνεις το δυνατοτερο.Γενικα δουλευει με πολυ χαμηλες πιεσεις 1.4over που προγραμματα ιδια με το δικο μου σε θεμα δυναμης βγαζουν 1.6 ακομα και 1.7over.το εχω βαλει στον cupraman.σε λιγες μερες ετοιμαζομαι για φουλ εξατμιση και για stage 2. απο οσο ξερω εχει εκπτωση 50ευρω αυτον τον μηνα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos1234 Posted December 8, 2011 Report Share Posted December 8, 2011 καλησπερα φιλε μου.εγω εχω unitronic stage 1+ απο τον απριλιο σχεδον.ειναι για 100αρα βενζινη.Μου εχει αποδωσει 219αλογα και 290NM ροπης 27 βαθμους θερμοκρασια εισαγωγης μετριμενο σε maha αγγελιδη.ειναι παρα πολυ γραμμικο.δεν εχει παθει το παραμικρο.Στο λεξιλογιο μου δεν ξερω τι σημαινουν οι λεξεις κοψιμο missfires και πυρακια .το αμαξι το ειχα ολο το καλοκαιρι σε νησι και χρησιμοποιουσα 95αρα βενζινη.επεισης εχω κανει και πατηματα με 95αρα και δουλευει αψογα.Ειμαι λιγο καφρος αλλα χαιρομαι που το αμαξι μου δεν κανει κιχ. απο θεμα δυναμης ειναι πολυ δυνατο.Ενα κριτωνεικο ομως θα ειναι και ποιο δυνατο(προσωπικα ηταν η δευτερη επιλογη μου) αν ψαχνεις το δυνατοτερο.Γενικα δουλευει με πολυ χαμηλες πιεσεις 1.4over που προγραμματα ιδια με το δικο μου σε θεμα δυναμης βγαζουν 1.6 ακομα και 1.7over.το εχω βαλει στον cupraman.σε λιγες μερες ετοιμαζομαι για φουλ εξατμιση και για stage 2. απο οσο ξερω εχει εκπτωση 50ευρω αυτον τον μηνα ρε συ επειδη ψαχνω και τιμη δεν βρισκω ποσο σου πηγε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GIANNIS_KAN Posted December 9, 2011 Report Share Posted December 9, 2011 οχι σαν εμας τα revo που πρεπει να παει στον θεο το στροφομετρο για να ανεβασουμε ροπη... δλδ τα revo vtecκιαζουνε?? Μην μου λες τετοια εκει που ειχα αποφασισει να βαλω..γουσταρω τα χαμηλομεσαια αρκετα και επιδη εχω 170αρι δεν θα δω την διαφορα οπως ενος 140αριου πιστευω.Μηπως να ξαναπιασω τις εταιριες απο την αρχη..? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted December 9, 2011 Report Share Posted December 9, 2011 φίλε Γιάννη δες το ποστ μου 909,καμία σχέση ...- Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GIANNIS_KAN Posted December 9, 2011 Report Share Posted December 9, 2011 (edited) Ναι το ειδα το ποστ σου DIMIV αλλα μηπως βλεπεις αυτα τα νουμερα στις στροφες που λες λογω του οτι εχεις το 6αρι Golf και ειναι διαφορετικα τα πραγματα ? στα 5αρια οπως εμενα και του giorgos1234 λενε πολλοι οτι εχουμε διαφορετικες αντλιες με του 6αριου και γενικα θα δουμε μικροτερες αποδοσεις αλλα στην Revo λενε οτι δεν τους ενδιαφερουνε οι 'αλλοι' τι λενε και οτι αυτοι μπορουνε να βγαλουνε τις ροπες και τα αλογα που ισχυριζονται λογω τεχνογνωσιας.Τι να πω δεν ξερω. Και παιδια με Revo οντως απο τι λενε βγαλανε λιγοτερη ροπη σε dyno.Προς Θεου δεν ειμαι ψειρας να θελω και το τελευταιο αλογο αλλα στην τελικη αν δηλωνεις καποια ιποδυναμη να ειναι κιολας. Edited December 9, 2011 by GIANNIS_KAN Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaklios design Rodos Posted December 9, 2011 Report Share Posted December 9, 2011 ποιο θεό φίλε ; ίσα ίσα που η ροπη είναι τραπεζι και διαθέσιμη από χαμηλά από 2500 έχω 30kg+ με peak στις 3950 που φτάνει 33Kg ,στις 5000 30kg και στις 6000 28 kg ! και αυτα από δυναμομετρο ,μήπως βλέπεις ροπή από vag com που σε αμαξι με πρόγραμμα δείχνει ότι να ναι με revo 2 31kg στις 6450 σου λεει κατι? και το superchips 29 στις 4000 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...