Jump to content
panos18

Golf 5/6/7 - Ποιο Προγραμμα Φορατε Σε Tsi ?

Καταγραφή των προγραμμάτων στα TSI  

251 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Ο Φάνης έχει δικιο αλλα θα σου απαντήσω μια στα γρήγορα στις ερωτήσεις σου (εκτος και αν ήταν απλα παραδείγματα)

Αν βάλεις εισαγωγή δεν χρειάζεσαι αναγκαστικά και intercooler, αν βάλεις intercooler οχι δεν φεύγει απο την μέση και πάει μπροστά μπορείς να βάλεις του S3 Και να ειναι σαν μαμα ! Και ναι εξατμιση μπορεις να βάλεις και χωρις εισαγωγή !

Στο 1.4 TSI που δεν εχουμε MAF Sensor η εισαγωγή ειναι πεταμένα λεφτα! Στο λεω εγω που ξοδεψα 220 ευρω για εισαγωγή, αφήνεις το μαμα φιλτροκουτι αντε να αλλαξεις το φιλτρο του με καλυτερο,

Προγραμμα βάζεις οτι σε φωτίσει ο θεος

Eξατμιση την θεωρώ ΥΓΕΙΑ για το μοτέρ μας .

Intercooler δεν ειναι απαραίτητο εκτός και αν κάνεις 3-4 απανωτα πατηματα μεσα στο κατακαλόκαιρο

Link to comment
Share on other sites

Σωστα όσα λες αλλα ούτε καταλαβαίνω το προβλημα σου !

Και με άλλο προγραμμα δεν θα έχανε 200 στροφές ;;

Για το αφτερ σεηλ έχεις δίκιο !

Ριξτε την ροπη ! Το dsg δεν του αρέσει η ροπη το εχω ξαναπεί για τα προγράμματα του κριτωνα ( και εγω τέτοιο εχω) ότι για τα μοντέλα με DSG θέλει να τα δουλέψει λίγο περισσότερο !

Δεν γουσταρουν ξεσπασματα πιεσης και ροπής !

Αλλα ξαναλέω ότι και με άλλο προγραμμα αν έχει θέμα ο δίσκος στο dsg ετσι θα κάνει ! Πήγαινε δοκίμασε ρεβο ντεμο ! Μπορει λόγω χαμηλής ροπής με ρεβο να μην το νιώθεις ( θα χάνει πάλι στροφές όμως )

Γνώμη μου είναι να ζητήσεις στον Κριτωνα χαμηλότερη ροπη και να είναι "τραπέζι"

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

2 λογια και απο μενα , μιας και θεωρω οτι δυσφημουμαι αδικα ...

 

Ο πρωτος ελεγχος , λογω του οτι ημουν εκτος Αθηνων , εγινε απο συνεργατη μηχανικο και με διαβεβαιωσε οτι το μοτερ δουλευε αψογα .

Μετα απο επικοινωνια με τον ιδιοκτητη και μετα απο δευτερο τεχνικο ελεγχο με διαγνωστικο , στις 14/5/2013 διαπιστωθηκαν τα εξης  :

 

1) Το μιγμα ηταν στα προβλεπομενα ασφαλη επιπεδα ( 0.79-0.80 ) , σε ολο το φασμα σαλ υπο πιεση ( καναλι 31-33 )

2) Αψογα fuel trims ( καναλι 32 , -1.5% max ) .

3) Μηδενικη διορθωση αβανς . ( καναλι 20 ) .

4) Μηδενικα misfies ( καναλι 14-15-16 ) .

5) Αψογη κατανομη πιεσης , με 1.35bar maximum overboost.( καναλι 115 - 118 ) .  

 

Το αυτοκινητο δουλευε ΑΨΟΓΑ , και παλευα να βρω τι ακριβως ειναι αυτο που δεν αρεσει στον ιδιοκτητη ...  

Μετα απο αρκετα λογκαρισματα κυριολεκτικα παλεψα για να βρω οτι το DSG εχει ενα slipping 100-200σαλ , που δεν ηξερα και αν ειναι φυσιολογικο .   

Ομολογω οτι δεν ειχα μπει στη διαδικασια να το δω ποτε , γιατι κανενας δεν με ειχε προτρεψει ,  μεχρι σημερα που διαπιστωσα οτι και σε αλλο golf DSG και μαλιστα νορμαλ  , συμβαινει ακριβως το ιδιο .

Ισως παιζει ρολο η κατασταση της βαλβολινης ( απ οτι ειπε ο ιδιοκτητης , με την αλλαγη της ειδε διαφορα προς το καλυτερο )  , ισως παιζουν ρολο τα χλμ χρησης του συμπλεκτη ( καποιου ειδους προβλημα - δεν καταλαβα τι ακριβως - ειχε διαπιστωσει και πριν , ενω ηταν νορμαλ )  , ισως και το λογισμικο του DSG που μπορει να κανει πιο γρηγορη η αργη αλλαγη κλπ ...  

 

Tελικο συμπερασμα :

 

1) Σε καμια περιπτωση δεν ειχαμε πατιναρισμα , ισως υστερηση για εκατοστα του δευτερολεπτου , με την γενικη λειτουργια ΑΨΟΓΗ ! Το να βρει καποιος " τι φταιει " ανηκε σε επιπεδο placebo ...

2) Το DSG του Golf VI GTI αντεχει ακομα και 500ΗΡ και 550Νm , οπως ειδαμε στην περιπτωση του Κωστα , που στο DRAG event στη Θηβα το περασμενο ΣΚ ειχε 12.5s/196kmh στα 400μ , με 1.8-1.9bar και GT3076R . για να μην πουμε για το ΤΤ που ειχε 600+ΗΡ με 11.6s/210+kmh ( πανελληνια ρεκορ και 3ο στον κοσμο σε FWD TFSI ... ) . Eδω μιλαμε για ηπιο 1ο σταδιο χωρις περιφερειακα με ουτε τη μιση ισχυ ...

3) ... και σημαντικοτερο . Ολα αυτα δεν αφορουν στο προγραμμα του κινητηρα , που σε καμια περιπτωση δεν εθετε σε κινδυνο τιποτα , με αψογα logs και 0 fault codes σε εγκεφαλο μοτερ και σασμαν .

 

Τα συμπερασματα δικα σας ...

Καλο βραδυ .

Link to comment
Share on other sites

Με τον Arikorn είχαμε μιλήσει με ΠΜ για να με ρωτήσει για το πρόγραμμα μου(παρολο που ειμαι 1.4 tsi)
Αν θυμαμαι λάθος φίλε διορθωσέ με αλλα μου είχες αναφέρει απο την πρώτη μερα για το κλώτσημα του DSG και σου ειπα οτι και εμενα από οταν ήταν μαμα τώρα με πρόγραμμα σαφως και κλοτσάει .

Η Ροπή ειναι μεγαλύτερη δεν γινεται να μην νιώθεις το κλώτσημα στις αλλαγες κατα την αποτομη επιτάχυνση

Link to comment
Share on other sites

Εφόσον σου έχει περάσει πρόραμμα στον εγκέφαλο και όχι στο dsg αντιλαμβάνεσαι και μόνος σου πως το οποιο πρόβλημα έχεις, δεν σχετίζεται με το πρόγραμμα που σου πέρασε ο προγραμματιστής! Παρόλα αυτά κανονίσατε και ξαναβρεθήκατε για να φύγουν και από σένα αλλά και από αυτόν και οι παραμικρές υποψίες περί λάθους δικού του όπως και έγινε! Αν λοιπόν αγόρασες κάτι το οποίο κάνει αυτό που ζήτησες, μου λες άλλη μία φορά γιατί να πάρεις τα λεφτά σου πίσω;

Αν υπήρχε λάθος στον προγραμματισμό ή το αποτέλεσμα ήταν διαφορετικό από αυτό που ζήτησες τότε ας ζητούσες reflash ή τα λεφτά σου πίσω...

ναι μετα απο πολλα τηλεφωνα καταφεραμε και βρεθηκαμε ,εγω δεν γνωριζα ομως οτι θα εχει τετοια επιπτωση στο dsg δεν ειχα ενημερωθει οτι απο την πολλη ροπη που θα ανεβασει το αυτοκινητο θα εχει αυτα τα μπουκωματα στις αλλαγες.και οτι θα χρειαστω αλλα τοσα λευτα για να βαλω προγραμμα και στο dsg.Αν το ηξερα δεν θα το εβαζα,Θα πηγαινα σε apr με λιγοτερη ροπη χωρις να τα εχω αυτα οπως εχει γνωστος μου. απο τη στιγμη που τα μπουκωματα γινονται αφου μπηκε το προγραμμα τι να πω..

Αν και παρακολουθώ πολύ καιρό δεν έχω επέμβει γιατί δεν γνωρίζω.

Όμως κάποια πράγματα μου φαίνονται πολύ ''κουλά'' και σας γράφω όχι γιατί έχω να πω κάτι για το σασμάν αλλά για να μας θυμίσω την δύναμη που έχουμε και ότι μέσα από το forum, όχι μόνο μπορούμε να βρίσκουμε λύσεις και βοήθεια από τους συναδέλφους αλλά και να κάνουμε την αγορά υγιέστερη ‘’μαυρίζοντας’’ τους κακούς επαγγελματίες.

Και σημειωτέο κακός επαγγελματίας δεν είναι μόνος και ο κ. Κρίτωνας, καθότι είναι απαράδεκτο να δίνει λύση ή να προτείνει ο the_winner και ο εγκαταστάτης να αποποιείται κάθε ευθύνης, που στην τελική το λιγότερο που θα έπρεπε να κάνει είναι να επιστρέψει τα χρήματα πίσω, αλλά και ο Χ που πουλάει ένα πρόγραμμα διπλάσια τιμή από την αξία του.

Κάποιοι από εδώ έχουν ειδικές γνώσεις και αναζητούν συγκεκριμένα πράγματα όντας διατεθειμένοι να πάρουν και τα αντίστοιχα ρίσκα και κάποιοι άσχετοι σαν και μένα που παρότι εδώ και δύο χρόνια πρωτοπέρασε η ιδέα του προγράμματος από το μυαλό μου (Golf 6 TSI 160) έχω μπερδευτεί τόσο πολύ που τώρα πια έχοντας διαβάσει δεκάδες σελίδες δεν ξέρω καν τι θέλω. Αρχικά ήθελα απλά να διορθώσω την απόκριση του γκαζιού και να δώσω λίγο ζωντάνια στο αμάξι, καθότι αυτό, αμάξι με 160 – 170 άλογα δεν είναι, οι μεγαλύτεροι με καταλαβαίνουν. Τώρα πια δεν ξέρω καν πως θα προσεγγίσω τα θέλω μου , θα βάλω αυτό ή εκείνο, να βάλω εισαγωγή, θέλει και Intercooler (το οποίο να φύγει από την μέση και να πάει μπροστά), εξάτμιση; εισαγωγή χωρίς εξάτμιση, ούζο χωρίς ελιά.

Και ένα σωρό άλλα  που δεν τα καταλαβαίνω καν.

 

Θα πρότεινα λοιπόν, καθώς υπάρχουν και φοβερά αξιόλογα άτομα εδώ μέσα με τεχνογνωσία, σε συνεργασία με τους διαχειριστές να φτιαχτεί ένα thread κλειστό read only.

Και να γίνει μια αξιολόγηση, των προγραμμάτων με παραβολή στοιχείων, πχ δυναμομετρήσεις, δοκιμές, vagcom data, προσωπικές απόψεις (ανθρώπων με γνώση όμως και όχι της κάθε κουλομαρίας που σαν στόχο έχει να την μπει στον δίπλα του, αδιαφορώντας για την κατάσταση του οχήματος μετά από 3 χρόνια) συνειδητές επιπτώσεις στην λειτουργία και την διάρκεια ζωής, κτλ

 

Στόχος είναι να έχουμε το δικό μας autotriti αντικειμενικό χωρίς συμφέροντα και να μπορεί ο καθένας μας να βρει άμεσα σωστές και τεκμηριωμένες απαντήσεις.

Πχ έχεις φράγκα και θες την καλύτερη απόδοση με Χ κινδύνους βάλε το Χ.

Δεν έχεις φράγκα αλλά θες να γαμάς; Βάλε το Ψ αλλά μην κλαίς μετά αν το πάρεις στο χέρι!!

Θέλεις απλά πράγματα και να μην έχεις ποτέ προβλήματα, βάλε το Ζ, κτλ

http://www.golfmk6.com/forums/showthread.php?t=30370

Link to comment
Share on other sites

2 λογια και απο μενα , μιας και θεωρω οτι δυσφημουμαι αδικα ...

 

Ο πρωτος ελεγχος , λογω του οτι ημουν εκτος Αθηνων , εγινε απο συνεργατη μηχανικο και με διαβεβαιωσε οτι το μοτερ δουλευε αψογα .

Μετα απο επικοινωνια με τον ιδιοκτητη και μετα απο δευτερο τεχνικο ελεγχο με διαγνωστικο , στις 14/5/2013 διαπιστωθηκαν τα εξης  :

 

1) Το μιγμα ηταν στα προβλεπομενα ασφαλη επιπεδα ( 0.79-0.80 ) , σε ολο το φασμα σαλ υπο πιεση ( καναλι 31-33 )

2) Αψογα fuel trims ( καναλι 32 , -1.5% max ) .

3) Μηδενικη διορθωση αβανς . ( καναλι 20 ) .

4) Μηδενικα misfies ( καναλι 14-15-16 ) .

5) Αψογη κατανομη πιεσης , με 1.35bar maximum overboost.( καναλι 115 - 118 ) .  

 

Το αυτοκινητο δουλευε ΑΨΟΓΑ , και παλευα να βρω τι ακριβως ειναι αυτο που δεν αρεσει στον ιδιοκτητη ...  

Μετα απο αρκετα λογκαρισματα κυριολεκτικα παλεψα για να βρω οτι το DSG εχει ενα slipping 100-200σαλ , που δεν ηξερα και αν ειναι φυσιολογικο .   

Ομολογω οτι δεν ειχα μπει στη διαδικασια να το δω ποτε , γιατι κανενας δεν με ειχε προτρεψει ,  μεχρι σημερα που διαπιστωσα οτι και σε αλλο golf DSG και μαλιστα νορμαλ  , συμβαινει ακριβως το ιδιο .

Ισως παιζει ρολο η κατασταση της βαλβολινης ( απ οτι ειπε ο ιδιοκτητης , με την αλλαγη της ειδε διαφορα προς το καλυτερο )  , ισως παιζουν ρολο τα χλμ χρησης του συμπλεκτη ( καποιου ειδους προβλημα - δεν καταλαβα τι ακριβως - ειχε διαπιστωσει και πριν , ενω ηταν νορμαλ )  , ισως και το λογισμικο του DSG που μπορει να κανει πιο γρηγορη η αργη αλλαγη κλπ ...  

 

Tελικο συμπερασμα :

 

1) Σε καμια περιπτωση δεν ειχαμε πατιναρισμα , ισως υστερηση για εκατοστα του δευτερολεπτου , με την γενικη λειτουργια ΑΨΟΓΗ ! Το να βρει καποιος " τι φταιει " ανηκε σε επιπεδο placebo ...

2) Το DSG του Golf VI GTI αντεχει ακομα και 500ΗΡ και 550Νm , οπως ειδαμε στην περιπτωση του Κωστα , που στο DRAG event στη Θηβα το περασμενο ΣΚ ειχε 12.5s/196kmh στα 400μ , με 1.8-1.9bar και GT3076R . για να μην πουμε για το ΤΤ που ειχε 600+ΗΡ με 11.6s/210+kmh ( πανελληνια ρεκορ και 3ο στον κοσμο σε FWD TFSI ... ) . Eδω μιλαμε για ηπιο 1ο σταδιο χωρις περιφερειακα με ουτε τη μιση ισχυ ...

3) ... και σημαντικοτερο . Ολα αυτα δεν αφορουν στο προγραμμα του κινητηρα , που σε καμια περιπτωση δεν εθετε σε κινδυνο τιποτα , με αψογα logs και 0 fault codes σε εγκεφαλο μοτερ και σασμαν .

 

Τα συμπερασματα δικα σας ...

Καλο βραδυ .

απο θεμα κινητηρα οπως και ειπα δουλευει μια χαρα δεν βγαζει check engine και οτι αλλο σφαλμα μπορει να βγαλει και να μεινει το αυτοκινητο, ασχετα απο αυτο το πραγμα,οταν μπηκε ο συνεργατης σου μεσα και πηγαμε βολτα και τα εκανε αυτα τα μπουκωματα,μας ειπε οτι ναι δεν το εχω ξαναδει εμενα δεν μου εκανε κατι τετοιο ποτε,και logare το laptop του ειδε οτι ολα ειναι κομπλε και απωρησε... :/ 

ασε αυτοδεν ξερω την ακριβως σχεση που εχεις με τους πελατες σου, αλλα το να κανω αιτηση για να σε βρω και να μιλησουμε και μεσω τηλεφωνου και μεσω facebook (δεν ξερω ποιος το διαχειριζεται αλλα οταν ρωταγα για προγραμμα σε dsg απαντηση δεν πηρα) δεν μου αρεσε οπως επισης το να μην εχεις ενα χωρο ωστε να ξερω οτι θα παω στην ( ΕΛ.βενιζελου 55  Παγκρατι πχ.) θα σε βρω και θα κανουμε τις μοντες μου στο αυτοκινητο Ξεφυγαμε ομως. Την πρωτη μερα που εβαλα το προγραμμα εγραψα πολυ καλα λογια για εσας γιατι ημουν και με το χαμογελο μεχρι τα αυτια απο το αυτοκινητο και κομπλε εξυπηρετηση και τηλεφωνο για ραντεβου και facebook να μου πειτε πληροφοριες.και αφου εβαλα το πργραμμα εξαφανιζολ. δεν ξερω ποσο off topic εχω βγει απλα λεω σε οσους ψαχνουν να βρουν με ποιον προγραμματιστη θα συνεργαστουν πως θα σε βρισκουν. ακομα και αν το αυτοκινητο τους δουλεψει σωστα. και κανω ολο αυτο το θεμα γιατι αμα μου μινει κανα dsg στο χερι....

Link to comment
Share on other sites

Akikorn

Ο συγκεκριμένος προγραμματιστής δεν είναι εταιρία με γραφεία κλπ! Είναι ένας άνθρωπος με ένα κινητό τηλέφωνο!

Προγραμματίζει 5-6 αμάξια τη μέτρα Ελλάδα και αλλά 10 εξωτερικό τη μέρα! Επιπλέον δέχεται πίστεψε με πάνω από 200 κλήσεις τη μέρα και δεν υπερβάλω!!!

Δεν αποφεύγει κανέναν! Μέρα παρά μέρα είναι στο Μαραβέλια 5-6 ώρες!

Link to comment
Share on other sites

wow αυτο δεν το ηξερα,ξερω οτι εχει φτιαξει πολλα αυτοκινητα και πολλοι πελατες ειναι ευχαριστημενοι απλα εγω με το dsg δεν ειμαι .οπως ανεφερε και ο the_winnner :/ θα παω να κανω και μια δυναμομετρηση τις ημερες να δω και που παιζω για να ξερω ακριβως τη συμβαινει 

Link to comment
Share on other sites

Φιλε πανε δοκιμασε ενα ντεμο apr να δεις πως θα δουλεψει να δεις εαν οντως ειναι το προγραμμα αλλιως καλο ειναι να μη κακοφημιζουμε καποιον εαν δεν ειμαστε σιγουροι για κατι .γνωμη μου ειναι αυτη καλα ξεμπερδεματα να εχεις

Link to comment
Share on other sites

Φιλε πανε δοκιμασε ενα ντεμο apr να δεις πως θα δουλεψει να δεις εαν οντως ειναι το προγραμμα αλλιως καλο ειναι να μη κακοφημιζουμε καποιον εαν δεν ειμαστε σιγουροι για κατι .γνωμη μου ειναι αυτη καλα ξεμπερδεματα να εχεις

αυτο εχω σκοπο να κανω, πολυ καλη η προταση σου ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν ευχαριστώ όλους όσους μπήκαν στον κόπο να μου απαντήσουν.

Καταλαβαίνω και σέβομαι τα όσα λέτε, παρόλο αυτά θεωρώ ότι υπάρχει περιθώριο για πιο τεχνοκρατική δουλειά.

Οι admin δεν θα πάρουν καμία ευθύνη και δεν πρέπει άλλωστε, καθότι δεν κολλάμε σε λίγο καιρό να τους κράζουμε ότι τα παίρνουν...

Απλά κάποιοι από εμάς, που έχουν την τεχνογνωσία (αν έχουν χρόνο και διάθεση) θα μπουν στον κόπο να μαζέψουν την απαιτούμενη πληροφορία (δυναμομετρήσεις, vagcom, θεωρία κινητήρων, κτλ) να φιλτράρουν τα λεγόμενα μας και με την παραδοχή της υποκειμενικότητας της άποψης ενός ανθρώπου (ομάδα στην προκειμένη περίπτωση, μειώνοντας το σφάλμα) να έχουμε ένα ''μπούσουλα''.

Εννοείτε πως αν πας σε δύο γιατρούς θα ακούσεις δύο διαφορετικές απόψεις, αυτό που ίσως θα μπορούσαμε να διασφαλίσουμε με κάτι τέτοιο είναι να πάμε τουλάχιστον στον γιατρό και όχι στην ''Κυρά μας την μαμί''.

 

Τέλος χαίρομαι γιατί καταφέραμε να πάρει θέση ο κ. Κρίτωνας (φαντάζομαι ότι είναι ο Arikorn) και παράλληλα είδαμε και ένα δείγμα τεχνοκρατικής παρουσίασης. Φανταστείτε να είχαμε κάτι τέτοιο για θέματα που μας απασχολούν και να είμαστε βέβαιοι ότι είναι ''αμερόληπτα''.

Το μόνο που θέλω να πω στον κ. Κρίτωνα είναι πως μπορεί να έχει χίλια δίκια, αλλά η τελική του στάση δεν είναι σωστή!

Είναι σαφές ότι κανείς δεν μπορεί να προβλέψει το σύνολο των παραμέτρων, ούτε καν οι εταιρίες που ξοδεύουν αρκετά (πιστεύουμε... θυμηθείτε πόσα ακούστηκαν για την revo), θεωρώ όμως υποχρέωση του, από την στιγμή που ένας πελάτης δεν μένει ικανοποιημένος από το προϊόν, πόσο τώρα δε που από ότι φαίνεται η συμπεριφορά του dsg είναι μια παράμετρος που δεν είχε αξιολογηθεί επαρκώς και αυτό δεν είναι απόροια παραξενιάς ή λαμογιάς (πχ μου είπες ότι θα βγάζει 1500 άλογα ή ο δίπλα τα βάζει 100 φέρε τα λεφτά μου πίσω) έχει την υποχρέωση να επιστρέψει τα χρήματα πίσω. Αυτό σημαίνει σωστός επαγγελματίας!

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν ευχαριστώ όλους όσους μπήκαν στον κόπο να μου απαντήσουν.

Καταλαβαίνω και σέβομαι τα όσα λέτε, παρόλο αυτά θεωρώ ότι υπάρχει περιθώριο για πιο τεχνοκρατική δουλειά.

Οι admin δεν θα πάρουν καμία ευθύνη και δεν πρέπει άλλωστε, καθότι δεν κολλάμε σε λίγο καιρό να τους κράζουμε ότι τα παίρνουν...

Απλά κάποιοι από εμάς, που έχουν την τεχνογνωσία (αν έχουν χρόνο και διάθεση) θα μπουν στον κόπο να μαζέψουν την απαιτούμενη πληροφορία (δυναμομετρήσεις, vagcom, θεωρία κινητήρων, κτλ) να φιλτράρουν τα λεγόμενα μας και με την παραδοχή της υποκειμενικότητας της άποψης ενός ανθρώπου (ομάδα στην προκειμένη περίπτωση, μειώνοντας το σφάλμα) να έχουμε ένα ''μπούσουλα''.

Εννοείτε πως αν πας σε δύο γιατρούς θα ακούσεις δύο διαφορετικές απόψεις, αυτό που ίσως θα μπορούσαμε να διασφαλίσουμε με κάτι τέτοιο είναι να πάμε τουλάχιστον στον γιατρό και όχι στην ''Κυρά μας την μαμί''.

 

Τέλος χαίρομαι γιατί καταφέραμε να πάρει θέση ο κ. Κρίτωνας (φαντάζομαι ότι είναι ο Arikorn) και παράλληλα είδαμε και ένα δείγμα τεχνοκρατικής παρουσίασης. Φανταστείτε να είχαμε κάτι τέτοιο για θέματα που μας απασχολούν και να είμαστε βέβαιοι ότι είναι ''αμερόληπτα''.

Το μόνο που θέλω να πω στον κ. Κρίτωνα είναι πως μπορεί να έχει χίλια δίκια, αλλά η τελική του στάση δεν είναι σωστή!

Είναι σαφές ότι κανείς δεν μπορεί να προβλέψει το σύνολο των παραμέτρων, ούτε καν οι εταιρίες που ξοδεύουν αρκετά (πιστεύουμε... θυμηθείτε πόσα ακούστηκαν για την revo), θεωρώ όμως υποχρέωση του, από την στιγμή που ένας πελάτης δεν μένει ικανοποιημένος από το προϊόν, πόσο τώρα δε που από ότι φαίνεται η συμπεριφορά του dsg είναι μια παράμετρος που δεν είχε αξιολογηθεί επαρκώς και αυτό δεν είναι απόροια παραξενιάς ή λαμογιάς (πχ μου είπες ότι θα βγάζει 1500 άλογα ή ο δίπλα τα βάζει 100 φέρε τα λεφτά μου πίσω) έχει την υποχρέωση να επιστρέψει τα χρήματα πίσω. Αυτό σημαίνει σωστός επαγγελματίας!

golf-agu ειναι ο κριτωνας, εγω ο arikorn ειμαι ο πελατης ,και εγω ελευθερος επαγγελματιας ειμαι και εχουν υπαρξει φορες που εχω δοσει αποζιμιωση στον πελατη ακομα και μετα απο χρονια αμα το προιον που εχει αγορασει δεν εχει χρησιμοποιηθει δεν ειπα βεβαια ο κριτωνας να δινει σε ολους τα λευτα του πισω. απλα πρεπει να γινει πιο σωστος επαγγελματιας για εμενα και να μην κοιταει μονο την τσεπη του.. Μολις ηρθα σπιτι απο την δυναμομετρηση το αυτοκινητο βγαζει 260 αλογα ροδα  και 34 κιλα ροπης ροδα

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορω να καταλαβω γιατι εμπιστευεστε ανθρωπους που δεν υπαρχουν καν στον χαρτη, που δεν εχουν μαγαζι, ΑΦΜ, δεν ειναι επαγγελματιες. Ειναι σαν να βρισκεις καποιον στον δρομο να σου πουλησει κατι, μπορει να βγει καλο , μπορει και οχι. Μαλλον ομως δεν θα βγει καλο..Το σιγουρο ομως ειναι οτι δεν θα σου κοψει αποδειξη, δεν θα εχεις την εγγυηση οτι τον πληρωσες και θα ψαχνεις μετα να τον βρεις, οπως και γινεται καθημερινα πλεον στην Ελλαδα. Ειναι δυσκολες εποχες, μην εμπιστευεστε τον καθενα για το αυτοκινητο σας, εκτος και αν δεν πονατε τα χρηματα που εχετε δωσει για να το αποκτησετε..Δεν γινεται σε καμια χωρα σοβαρη αυτο, παραμονο στην Ελλαδα , που ειναι η χωρα της αρπαχτης..

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορω να καταλαβω γιατι εμπιστευεστε ανθρωπους που δεν υπαρχουν καν στον χαρτη, που δεν εχουν μαγαζι, ΑΦΜ, δεν ειναι επαγγελματιες. Ειναι σαν να βρισκεις καποιον στον δρομο να σου πουλησει κατι, μπορει να βγει καλο , μπορει και οχι. Μαλλον ομως δεν θα βγει καλο..Το σιγουρο ομως ειναι οτι δεν θα σου κοψει αποδειξη, δεν θα εχεις την εγγυηση οτι τον πληρωσες και θα ψαχνεις μετα να τον βρεις, οπως και γινεται καθημερινα πλεον στην Ελλαδα. Ειναι δυσκολες εποχες, μην εμπιστευεστε τον καθενα για το αυτοκινητο σας, εκτος και αν δεν πονατε τα χρηματα που εχετε δωσει για να το αποκτησετε..Δεν γινεται σε καμια χωρα σοβαρη αυτο, παραμονο στην Ελλαδα , που ειναι η χωρα της αρπαχτης..

+1

Link to comment
Share on other sites

+1000 σίγουρα μια μεγάλη εταιρεία πχ Ρεβο θα έχει περισσότερη τεχνογνωσία και εμπειρία.

Link to comment
Share on other sites

παιδια δεν είμαστε ανήλικα,ο καθενας εχει κρίση,σκεψη και καλειται αυτος να επιλεξει...

τα δεδομενα για μενα ειναι τα εξης...

1)οταν κανεις μια συναλλαγη χωρις αποδειξει ειναι ευθυνη κ επιλογη κ των δυο,και εχουν την ίδια ευθυνη Ειναι εν γνωση τους!

2)οταν θες αποδειξη θα πληρωσεις κ φπα,οποτε η τιμη του προγραμματος ανεβαινει,αν θες κ μαγαζι με βιτρινα,ανεβαινει,αν θες κ receprion κ καφεδακι ανεβαινει κτλ κτλ ο καθενας επιλεγει τί θέλει!

3)τα παραπανω δεν εχουν καμια σχεση με την ποιοτητα της δουλειας!!! ο πελατης εχει δικιο σε κατι που υποσχεθηκε ο προγραμματιστης και δεν έγινε! εδω το αποτελεσμα στο μοτερ απο οτι φαινεται ηταν σωστο! εδω ευθυνεται το dsg! αν το προγραμμα ευθυνεται για αυτη τη ζημια ναι φταιει ο Κριτωνας αλλα αν το προγραμμα απλα εμφανισε το προβλημα ευθυνεται ο πελατης! κ εγω με το που εβαλα προγραμμα μου εκανε διακοπες αλλα εφταιγε ο πολλαπλασιαστης!!! ας το ψαξω πρωτα να ειναι σιγουρος...

4)η επιστροφη των χρηματων είναι μια πολυ σωστη επαγγελματική κίνηση! θα πρεπει αυτο να προσυννενοηθει κ αν πραγματι ο προγραμματιστης εχει κανει καποιο λαθος...δλδ δεν μπορει να είναι στο περιπου...α!ξερεις τωρα δεν μου αρεσει!

5)το να μην βρισκεις καποιον σε 1-2 τηλεφωνα νομιζω είναι ανθρωπινο,απο κει κ περα ειναι θεμα! κ γω την παιδιατρο του παιδιου μου μια μερα δεν την εβρισκα,ήταν σε σεμιναριο τί να εκανε η γυναικα να μην πήγαινε?!

6)Το να σου μειωσει τη ροπη είναι ευκολο δε νομιζω ο Κριτωνας να μη μπορει να στο κάνει,θες να πας να πληρωσεις αλλου προγραμμα για να μειωσεις τη δύναμη,ακουγεται λιγο παραλογο!!!!???


 

Link to comment
Share on other sites

+1000 σίγουρα μια μεγάλη εταιρεία πχ Ρεβο θα έχει περισσότερη τεχνογνωσία και εμπειρία.

Ούτε καν! Και στη Revo άνθρωπος προγραμματίζει...

Τεχνογνωσία και εμπειρία σίγουρα στη revo έχουν λιγότερη από τον συγκεκριμένο customά οποίος ρυθμίζει ό,τι κινείται, ό,τι και αν φορά σε Ελλάδα, Ευρώπη και Αφρική! Η Revo βγάζει ένα καλό προγράμματα και τελευταία πολλά update για να δουλεύει χωρίς προβλήματα!

Επειτα τα δυνατότερα αμάξια στον κόσμο ποτέ δεν είναι φίρμας(Revo, APR κλπ)...

Γιατί να δώσεις 1000€ σε ένα πρόγραμμα όταν ένας customάς μπορεί να στο κάνει ΙΔΙΟ στη μισή τιμή!

Οσο για τον φίλο προφανώς και δεν ξεκαθάρισε από την αρχή τι θέλει! Ας ζητήσει όπως είπε και ένας άλλος να του γίνει ένα πρόγραμμα με light ροπή τραπέζι!

Αλλά για μένα τα λεφτά του πίσω δεν τα δικαιούται από τη στιγμή που δεν υπάρχει λάθος-σφάλμα από τη μεριά του προγραμματιστή!

Υ.Γ. Τώρα το να πηγαίνουμε και να δίνουμε 350-400€ για πρόγραμμα λόγω τιμής και γνωρίζοντας τι παίζει (αποδείξεις κλπ) και μετά να βγαίνουμε να το κατηγορούμε κιόλας είναι τουλάχιστον υποκριτικό...

Edited by midkin
Link to comment
Share on other sites

Ούτε καν! Και στη Revo άνθρωπος προγραμματίζει...

Τεχνογνωσία και εμπειρία σίγουρα στη revo έχουν λιγότερη από τον συγκεκριμένο customά οποίος ρυθμίζει ό,τι κινείται, ό,τι και αν φορά σε Ελλάδα, Ευρώπη και Αφρική! Η Revo βγάζει ένα καλό προγράμματα και τελευταία πολλά update για να δουλεύει χωρίς προβλήματα!

Επειτα τα δυνατότερα αμάξια στον κόσμο ποτέ δεν είναι φίρμας(Revo, APR κλπ)...

Γιατί να δώσεις 1000€ σε ένα πρόγραμμα όταν ένας customάς μπορεί να στο κάνει ΙΔΙΟ στη μισή τιμή!

Οσο για τον φίλο προφανώς και δεν ξεκαθάρισε από την αρχή τι θέλει! Ας ζητήσει όπως είπε και ένας άλλος να του γίνει ένα πρόγραμμα με light ροπή τραπέζι!

Αλλά για μένα τα λεφτά του πίσω δεν τα δικαιούται από τη στιγμή που δεν υπάρχει λάθος-σφάλμα από τη μεριά του προγραμματιστή!

Υ.Γ. Τώρα το να πηγαίνουμε και να δίνουμε 350-400€ για πρόγραμμα λόγω τιμής και γνωρίζοντας τι παίζει (αποδείξεις κλπ) και μετά να βγαίνουμε να το κατηγορούμε κιόλας είναι τουλάχιστον υποκριτικό...

+100000

 

Link to comment
Share on other sites

Νικο μιντκιν εχεις ενα δικαιο οτι παντα το πιο ακριβο δεν ειναι παντα το καλυτερο .καλως ο κριτωνας για μενα και ξερει παρα πολλα και εκτος απο αυτο με εχει βοηθησει παρα πολυ σε διαφορα θεματα που ειχα και τον ευχαριστω κιολας αλλα μεχρι εκει.οκ ηρεμησε λιγο μην εισαι υπερβολικος και μην κανεις συγκριση μια apr revo unitronic που ειναι παγκωσμιοι κολοσοι και περνανε χιλιαδες προγραμματα καθημερινως με το κριτωνα που ειναι ενας και περναει οπως ειπες 15 προγραμματα την μερα σε ελλαδα και εξωτερικο, επισης το πιο καλο δεν ειναι το γρηγορο αλλα το πιο αξιοπιστο που δεν θα δημιουργησει βλαβες αρα μη κοιτας μονο γρηγοραδα σε ενα προγραμμα δες και ολα τα αλλα οταν κανεις συγκρισεις. επισης αυτο που λες γιατι να δωσεις 1000 ευρω προγραμμα και να μην δωσειε 400 εφοσον θα γινει και παλι η δουλεια και αυτο παλι δεν ισχυει ειναι σαν να λες γιατι να παρεις ενα audi s3 εφοσον τη δουλεια σου τι κανεις και με ενα κουπρα λεον ΟΧΙ φιλε μου δεν ειναι το ιδιο καλο και το κουπρα απλα καμια σχεση με το s3 .αρα στο ξανα λεω ηρεμησε λιγο μην εισαι τοσο φανατικος και μην τα ισοπαιδωνεις ολα .πιστευω να καταλαβαινεις τι θελω να πω και το τι ενοω .φιλικα ολα αυτα που σου λεω μη τα παρεις στραβα .

Edited by tasossline t
Link to comment
Share on other sites

Νικο μιντκιν εχεις ενα δικαιο οτι παντα το πιο ακριβο δεν ειναι παντα το καλυτερο .καλως ο κριτωνας για μενα και ξερει παρα πολλα και εκτος απο αυτο με εχει βοηθησει παρα πολυ σε διαφορα θεματα που ειχα και τον ευχαριστω κιολας αλλα μεχρι εκει.οκ ηρεμησε λιγο μην εισαι υπερβολικος και μην κανεις συγκριση μια apr revo unitronic που ειναι παγκωσμιοι κολοσοι και περνανε χιλιαδες προγραμματα καθημερινως με το κριτωνα που ειναι ενας και περναει οπως ειπες 15 προγραμματα την μερα σε ελλαδα και εξωτερικο, επισης το πιο καλο δεν ειναι το γρηγορο αλλα το πιο αξιοπιστο που δεν θα δημιουργησει βλαβες αρα μη κοιτας μονο γρηγοραδα σε ενα προγραμμα δες και ολα τα αλλα οταν κανεις συγκρισεις. επισης αυτο που λες γιατι να δωσεις 1000 ευρω προγραμμα και να μην δωσειε 400 εφοσον θα γινει και παλι η δουλεια και αυτο παλι δεν ισχυει ειναι σαν να λες γιατι να παρεις ενα audi s3 εφοσον τη δουλεια σου τι κανεις και με ενα κουπρα λεον ΟΧΙ φιλε μου δεν ειναι το ιδιο καλο και το κουπρα απλα καμια σχεση με το s3 .αρα στο ξανα λεω ηρεμησε λιγο μην εισαι τοσο φανατικος και μην τα ισοπαιδωνεις ολα .πιστευω να καταλαβαινεις τι θελω να πω και το τι ενοω .φιλικα ολα αυτα που σου λεω μη τα παρεις στραβα .

αυτο ηθελα να πω και εγω το πιο καλο δεν ειναι το γρηγορο αλλα το πιο αξιοπιστο που δεν θα δημιουργησει βλαβες.

εγω στεκομαι στο οτι το αμαξι ειναι 2.0 εχει 38 κιλα ροπη και κανει τα μπουκωματα,και οταν πηγα βολτα με εναν μηχανικο που συνεργαζεται ο κριτωνας μου λεει δεν το εχω ξαναδει το δικο μου gti δεν το εκανε αυτο ποτε αυτο. δεν ξερω τι παιζει εγω τεχνικος η/υ ειμαι δεν εχω ιδεα απο  τα μηχανικα των αυτοκινητων

Link to comment
Share on other sites

Νικο μιντκιν εχεις ενα δικαιο οτι παντα το πιο ακριβο δεν ειναι παντα το καλυτερο .καλως ο κριτωνας για μενα και ξερει παρα πολλα και εκτος απο αυτο με εχει βοηθησει παρα πολυ σε διαφορα θεματα που ειχα και τον ευχαριστω κιολας αλλα μεχρι εκει.οκ ηρεμησε λιγο μην εισαι υπερβολικος και μην κανεις συγκριση μια apr revo unitronic που ειναι παγκωσμιοι κολοσοι και περνανε χιλιαδες προγραμματα καθημερινως με το κριτωνα που ειναι ενας και περναει οπως ειπες 15 προγραμματα την μερα σε ελλαδα και εξωτερικο, επισης το πιο καλο δεν ειναι το γρηγορο αλλα το πιο αξιοπιστο που δεν θα δημιουργησει βλαβες αρα μη κοιτας μονο γρηγοραδα σε ενα προγραμμα δες και ολα τα αλλα οταν κανεις συγκρισεις. επισης αυτο που λες γιατι να δωσεις 1000 ευρω προγραμμα και να μην δωσειε 400 εφοσον θα γινει και παλι η δουλεια και αυτο παλι δεν ισχυει ειναι σαν να λες γιατι να παρεις ενα audi s3 εφοσον τη δουλεια σου τι κανεις και με ενα κουπρα λεον ΟΧΙ φιλε μου δεν ειναι το ιδιο καλο και το κουπρα απλα καμια σχεση με το s3 .αρα στο ξανα λεω ηρεμησε λιγο μην εισαι τοσο φανατικος και μην τα ισοπαιδωνεις ολα .πιστευω να καταλαβαινεις τι θελω να πω και το τι ενοω .φιλικα ολα αυτα που σου λεω μη τα παρεις στραβα .

 

μάλλον κ οι δυο είστε υπερβολικοι!!!

εταιρια ''παγκοσμιως κολοσος'' είναι η revo?????????? (νομιζω δε χρειαζεται να το σχολιασω κ να κανω ιστορικη αναδρομη)

Ο καθενας αγοραζει ενα προιον με διαφορετικα κριτήρια, άλλος για το όνομα,άλλος για την τιμη,άλλος για τις μεγιστες επιδόσεις  άλλος για την αξιοπιστια... όλα είναι σεβαστα κ ο καθενας αγοραζει διαφορετικά!!! Και αφου αποφασισετε με τι κριτηρια θα διαλεξετε κάντε έρευνα αγορας...

συμβουλη μου...μην υποτιμάτε κανεναν κ μην θεοποιητε κανεναν

Link to comment
Share on other sites

πολυ σωστο αυτο που λες. και πιστεψε με δεν ειμαι καθολου υπερβολικος οποιος καταλαβε καταλαβε απο εκει και περα δεν μπορω να αποδειξω οτι δεν ειμαι ελεφαντας φιλε φανη .αλλα για τη  ρεβο ναι ειναι μια απο τις μεγαλυτερες εταιριες σε ολο το κοσμο μη μας κανεις να ξεχασουμε και αυτα που ξερουμε ,και οπως ειδες δεν θεοποιησα κανενα και δεν μειωσα κανενα απλα λεω τα πραγματα με το ονομα τους ολοι καναν λαθοι ολοι εβγαλαν καποια στιγμη καποια προβληματα ανεξαρτητως προγραμματος επωνυμο και μη απο εκει και περα ο καθενας εχει μυαλο να σκεφτει τι θα διαλεξει για το αμαξι του  .

Edited by tasossline t
Link to comment
Share on other sites

Παιδια , ο,τι δινεις, παιρνεις χρονια τωρα. Τι να λεμε... Και στην τιμη συμπεριλαμβανονται ολα, αντιμετωπιση, υπηρεσιες, aftersales, ακομα και τον καφε που θα πιεις τον εχουν υπολογισει.. Αλλα μην συγκρινεται εναν προγραμματιστη Ελληνα με την ομαδα προγραμματιστων που εχει η revo , apr κτλ...Το τεχνολογικο υποβαθρο του καθενος διαφερει, και σιγουρα πολλα μυαλα ειναι καλυτερο απο ενα στο τελικο αποτελεσμα στις πιο πολλες περιπτωσεις

Sent from my Nexus S using Tapatalk 2

Edited by alex_peir
Link to comment
Share on other sites

Εχει η APR ή Unitronic ομαδα που έχει ασχοληθεί με το 1.4 TSI ? μην κοιτάτε που έχουν καλα προγράμματα σε 2.0 TSI+ έχετε δει βιντεακια τι κάνουν στα 2.0 ; Πόσες δοκιμές σε δυναμομετρα; Ακόμα ψαχνει η APR 1.4 TSI να βρει να το πάρει Αμερική για δοκιμές !

Στο 1.4 TSI για εμένα οι εταιρίες που το έχουν δει μονο σε φωτογραφίες δεν αξίζουν !

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

Πλακα κανεις τωρα? Στην Αγγλια ειναι παρα πολλα τα 14αρια με προγραμμα και φτηνοτερα σε τιμη. Προτιμω μια μεγαλη εταιρια που εχει τσεκαριστει απο προγραμματιστες και βγαζουνε ενα προγραμμα σε δικα τους προφανως μοτερ για τους πελατες τους παρα καποιον που καθεται και φτιαχνει στου καθενος το αμαξι πειραματα και ψαχουλευει με οποιο κοστος σημαινει αυτο. Δυστηχως εχω ακουσει παρα πολλα παρατραγουδα απο customs προγραμματα που δεν βγαινουνε πολυ προς τα εξω και ουτε θελει κανεις να τα ζησει, λιγοι αξιζουνε εξω και φυσικα αναλογως τι αμαξι φτιαχνει.

Οτι πληρωνεις παιρνεις τελικα και φυσικα τι ζητας και γτ το θες, ενα δυνατο δεν σημαινει αξιοπιστο. Αν θες μονο δυνατο και μπανιερα να πας στο προγραμματιστη θα στο κανει να ξεκιναει σουζα.. αλλα για ποσο ?!. Τελος παντων ο καθε ενας κανει τις επιλογες του. 

Link to comment
Share on other sites

Εχει η apr κεντρο στην Αγγλια που ασχολειται με τα 1.4 αρια, για την unitronic δεν ξερω. Δεν κυκλοφορει μονο στην Ελλαδα το 14αρι , κυκλοφορει και στην Αγγλια, Γερμανια ,Ιταλια αρκετα. Γενικα η Ελλαδα δεν προσφερεται για να ριξεις λεφτα στην βελτιωση του αυτοκινητου, οχι μονο για τους δρομους που ειναι χαλια, αλλα επειδη 90% ο συγκεκριμενος τομεας ειναι ο οργασμος στην απατεωνια. Οποιος εχει ασχοληθει εστω και λιγο , θα το καταλαβει.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.