Jump to content
panos18

Golf 5/6/7 - Ποιο Προγραμμα Φορατε Σε Tsi ?

Καταγραφή των προγραμμάτων στα TSI  

251 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Καλησπέρα

 

σήμερα μετρήθηκε στο maha (Βαρ/Κωρ)

 

Όχι και άσχημα 219hp...

 

https://imageshack.com/i/4j1cubj

Η δυναμομέτρηση είναι με εξάτμιση? Αν ναι δεν είναι και τόσο φοβερά τα νούμερα, και η ροπή πολύ χαμηλή...

Link to comment
Share on other sites

Η δυναμομέτρηση είναι με εξάτμιση? Αν ναι δεν είναι και τόσο φοβερά τα νούμερα, και η ροπή πολύ χαμηλή...

...με εξάτμιση.

Link to comment
Share on other sites

Μια χαρα είναι τα νουμερα που εβγαλε ο φιλος ,καταρχην με τι βενζινη ειναι 95αρα ή 100αρα ;

 

Ειναι stage 1?

 

Η εξατμιση είναι ολοσωμη ;

Link to comment
Share on other sites

Είναι stage II με ολόσωμη εξάτμιση και ρύθμιση για 95άρα.

Εξ αρχής περίπου τέτοια νούμερα είχα υπ όψιν.

Όταν ξεκινάω από  140 και με βασική προυπόθεση να μην φτάσει εντελώς στο όριο (γι αυτό και 95άρα) για τέτοια νούμερα είχαμε μιλήσει με cargate.

Στο δρόμο πάντως το αυτοκίνητο με ικανοποιεί πλήρως!!!


....το αμάξι έχει φιλτρο/πρόγραμμα/εξάτμιση, τίποτε άλλο.

Link to comment
Share on other sites

Είναι stage II με ολόσωμη εξάτμιση και ρύθμιση για 95άρα.

Εξ αρχής περίπου τέτοια νούμερα είχα υπ όψιν.

Όταν ξεκινάω από 140 και με βασική προυπόθεση να μην φτάσει εντελώς στο όριο (γι αυτό και 95άρα) για τέτοια νούμερα είχαμε μιλήσει με cargate.

Στο δρόμο πάντως το αυτοκίνητο με ικανοποιεί πλήρως!!!

....το αμάξι έχει φιλτρο/πρόγραμμα/εξάτμιση, τίποτε άλλο.

Μια χαρά ειναι 219 άλογα ειναι πολύ καλα! Edited by mkaragiannis
Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς υπάρχει η παρεξήγηση ότι όλοι οι κινητήρες 1.4 TSI μπορούν να ρυθμιστούν εξίσου επιθετικά.
Αυτό όμως δεν είναι αλήθεια. Η πρώτη γενιά, με 140/170 ίππους, έχει αντλία υψηλής πίεσης που είναι οριακή για 300-320Nm στις μεσαίες.
Αν χρησιμοποιηθούν πολύ επιθετικές ρυθμίσεις τότε ρισκάρεις κοψίματα και προβλήματα.

Οι αμέσως επόμενοι κινητήρες TSI με 160 ίππους όμως δεν έχουν τέτοιο πρόβλημα γιατί η αντλία υψηλής πίεσης είναι αναβαθμισμένη, όπως

και πολλά άλλα πράγματα μέσα στον ίδιο τον κινητήρα, παρότι μοιράζεται το ίδιο μπλοκ με τον προκάτοχό του.

Πρακτικά το σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου είναι τόσο καλό που ακόμα και σε μεγάλες αναβαθμίσεις (280+) δεν χρειάζεται την παραμικρή τροποποίηση.

Edited by salex
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Το καλό είναι ότι εξελίσονται οι κινητήρες και δεν μένουν στάσιμοι τεχνολογικά όπως σε άλλα μοτέρ. 

Σε λίγο καιρό με την εξέλιξη που έχουν οι καινούργιοι κινητήρες θα βάζεις μόνο πρόγραμμα  σε ένα μοτέρ χωρίς να χρειάζεται τίποτα άλλο (βλέπε 3.0TFSI) 

Link to comment
Share on other sites

Σαφέστατα!
Ειδικά σε τόσο μεγάλο κυβισμό.

Αλλά όσο περνάει ο καιρός οι κατασκευαστές αυτοκινήτων που επηρεάζονται από το tuning προσπαθούν να βρίσκουν τρόπους ώστε να μην είναι δυνατή
η παρέμβαση στους εγκεφάλους τους ή/και στα υποσυστήματα του κινητήρα.

 

Άντε τώρα να βάλεις χέρι σε ένα Golf 7 GTI: Διπλό σύστημα ψεκασμού, πολλαπλή εξαγωγής ενσωματωμένη στο καπάκι και χίλια μύρια ηλεκτρονικά στον κινητήρα

μαζί με έναν εγκέφαλο που έχει φτιαχτεί για να μην πειράζεται. Το Golf 6 GTI TSI μπροστά του είναι πολύ ομοιότερο με το Golf 5 GTI TFSI κι ας έχουν πάρα πολλές διαφορές!

Link to comment
Share on other sites

Έχεις δίκιο σε αυτό από την άλλη όμως με την εξέλιξη που έχουν το Golf GTI 7 είναι ποιο γρήγορο από το Golf 6 R. 

 

http://www.youtube.com/watch?v=zNX4NyljQ4U

 

Όλα τα καινούργια αμάξια προτημούν την ίδια συνταγή, ποιο λίγα CC, την προσθήκη Turbo και μείωση κιλών.

Κάποια έχουν την δυνατότητα να πάρουν πολλά άλογα παραπάνω κάποια άλλο τα κλειδώνει η εταιρία όπως λες.

Link to comment
Share on other sites

Σαφέστατα!

Ειδικά σε τόσο μεγάλο κυβισμό.

Αλλά όσο περνάει ο καιρός οι κατασκευαστές αυτοκινήτων που επηρεάζονται από το tuning προσπαθούν να βρίσκουν τρόπους ώστε να μην είναι δυνατή

η παρέμβαση στους εγκεφάλους τους ή/και στα υποσυστήματα του κινητήρα.

 

Άντε τώρα να βάλεις χέρι σε ένα Golf 7 GTI: Διπλό σύστημα ψεκασμού, πολλαπλή εξαγωγής ενσωματωμένη στο καπάκι και χίλια μύρια ηλεκτρονικά στον κινητήρα

μαζί με έναν εγκέφαλο που έχει φτιαχτεί για να μην πειράζεται. Το Golf 6 GTI TSI μπροστά του είναι πολύ ομοιότερο με το Golf 5 GTI TFSI κι ας έχουν πάρα πολλές διαφορές!

 

Χρόνια Πολλά,

 

Στέλιο η αυτοκινητοβιομηχανία περνάει σιγά σιγά σε μια νέα εποχή το τελεαυταίο χρονικό διάστημα,

Τα περιθώρια βελτίωσης θα είναι περισσότερο καθορισμένα από τους κατασκευαστές και ίσως αρχίσουν να εκλείπουν οι

Xtreme κατασκευές και βελτιώσεις. Άλλωστε και με τα Tfsi - Tsi, που είναι τρομερά μοτέρ σε απόδοση, αντοχή, οικονομία, πάλι υπήρχαν πολλοί μηχανολογικοί περιορισμοί.

(Σαφώς περισσότεροι από ένα 20VT, ή έναν ABF).

Ήρθε λοιπόν η νέα γενιά και ίσως με τις επόμενες να περιοριστεί ακόμη περισσότερο το tuning potential, λαμβάνοντας υπόψη και το γενικό κλίμα που κυριαρχεί.

Οικονομία, diesel, περιορισμός κόστους/μονάδα.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνούμε απόλυτα! Ο δρόμος που μας δείχνουν οι κατασκευαστές - ή έτσι όπως τον ορίζουν οι γερμανικές εταιρείες τουλάχιστον- είναι προς αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων,
πολυπλοκότερα μηχανολογικά συστήματα και όσο το δυνατόν πιο κλειδωμένα ηλεκτρικά ώστε ακόμη και μπαταρία να θέλεις να αλλάξεις, να πρέπει να πας στην αντιπροσωπεία
και να πληρώσεις το ανταλλακτικό.

Αυτή η νοοτροπία δε μου αρέσει καθόλου γιατί μας κάνουν σκλάβους τους και μας βάζουν να τους πληρώνουμε νταβατζιλίκια χωρίς να μας ρωτήσει κανένας αν τα ωραιότατα μας λεφτά

αγοράζουν ένα νέο αυτοκίνητο ή μια εξάρτηση.

 

Οπότε θα συνεχίσω να τροποποιώ ό,τι πέφτει στα χέρια μου: εγκεφάλους, διακόπτες, λάμπες ή τασάκια. Στο κάτω κάτω εγώ τα πληρώνω. Απαιτώ να κάνουν αυτό που τους ζητάω.
Κι αν δεν αρέσει στην VW που το Golf 7 ξαφνικά απέκτησε big turbo kit, τί να κάνουμε. Για αυτό ο ύψιστος μας έδωσε χεράκια και μυαλουδάκια - για να τα χρησιμοποιούμε.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Χρόνια Πολλά,

 

Στέλιο η αυτοκινητοβιομηχανία περνάει σιγά σιγά σε μια νέα εποχή το τελεαυταίο χρονικό διάστημα,

Τα περιθώρια βελτίωσης θα είναι περισσότερο καθορισμένα από τους κατασκευαστές και ίσως αρχίσουν να εκλείπουν οι

Xtreme κατασκευές και βελτιώσεις. Άλλωστε και με τα Tfsi - Tsi, που είναι τρομερά μοτέρ σε απόδοση, αντοχή, οικονομία, πάλι υπήρχαν πολλοί μηχανολογικοί περιορισμοί.

(Σαφώς περισσότεροι από ένα 20VT, ή έναν ABF).

Ήρθε λοιπόν η νέα γενιά και ίσως με τις επόμενες να περιοριστεί ακόμη περισσότερο το tuning potential, λαμβάνοντας υπόψη και το γενικό κλίμα που κυριαρχεί.

Οικονομία, diesel, περιορισμός κόστους/μονάδα.

Δεν είναι ακριβώς έτσι. Μια ματιά στο unlim500 Ρωσία θα δεις πολλά καινούργια αμάξια που πάνε πολλά άλογα παραπάνω από ότι είναι μαμά. Κάποια βελτιώνονται εύκολα κάποια όχι.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι ακριβώς έτσι. Μια ματιά στο unlim500 Ρωσία θα δεις πολλά καινούργια αμάξια που πάνε πολλά άλογα παραπάνω από ότι είναι μαμά. Κάποια βελτιώνονται εύκολα κάποια όχι.

Για vag μιλαμε κυριως, οχι nissan, ford, lambo.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Οπως και να χει ειμαστε και εκτος θεματος.

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνούμε απόλυτα! Ο δρόμος που μας δείχνουν οι κατασκευαστές - ή έτσι όπως τον ορίζουν οι γερμανικές εταιρείες τουλάχιστον- είναι προς αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων,

πολυπλοκότερα μηχανολογικά συστήματα και όσο το δυνατόν πιο κλειδωμένα ηλεκτρικά ώστε ακόμη και μπαταρία να θέλεις να αλλάξεις, να πρέπει να πας στην αντιπροσωπεία

και να πληρώσεις το ανταλλακτικό.

Αυτή η νοοτροπία δε μου αρέσει καθόλου γιατί μας κάνουν σκλάβους τους και μας βάζουν να τους πληρώνουμε νταβατζιλίκια χωρίς να μας ρωτήσει κανένας αν τα ωραιότατα μας λεφτά

αγοράζουν ένα νέο αυτοκίνητο ή μια εξάρτηση.

 

Οπότε θα συνεχίσω να τροποποιώ ό,τι πέφτει στα χέρια μου: εγκεφάλους, διακόπτες, λάμπες ή τασάκια. Στο κάτω κάτω εγώ τα πληρώνω. Απαιτώ να κάνουν αυτό που τους ζητάω.

Κι αν δεν αρέσει στην VW που το Golf 7 ξαφνικά απέκτησε big turbo kit, τί να κάνουμε. Για αυτό ο ύψιστος μας έδωσε χεράκια και μυαλουδάκια - για να τα χρησιμοποιούμε.

Οι προγραμματιστες με τον καιρό βρίσκεται τρόπο και ξεπερνατε τα εμπόδια. Ένα απλό παράδειγμα το μοτέρ που έχει το αμάξι μου. Τι περιθώριο βελτιώσεις είχε όταν βγήκε και σε τι επίπεδα έφτασε τώρα; Έτσι και σε κανένα χρόνο από τώρα θα βλέπουμε αρκετά Golf GTI 7 big turbo.

Για vag μιλαμε κυριως, οχι nissan, ford, lambo.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Οπως και να χει ειμαστε και εκτος θεματος.

Και για VAG έχει ωραία μοτέρ όπως 2.5 tfsi - 3.0 tfsi - 4.0 tfsi που μέχρι στιγμής επώνυμες εταιρίες τα βελτιώνουν και φτάνουν σε ωραία νούμερα και επιδόσεις.

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει, αν ζεις στην Καλιφόρνια και πληρώνεσαι μισθούς αντίστοιχους με το επίπεδο ζωής εκεί τότε σίγουρα μπορείς να έχεις ένα τετράλιτρο οτιδήποτε.

Για αυτό υπάρχουν εκεί λύσεις αλλά όχι στο Ελλαδιστάν. Στο Ελλαδιστάν αν πάρεις 4λιτρο θα μπεις αυτόματα στη λίστα Λαγκάρντ.

 

Στη συγκεκριμένη περίπτωση μάλιστα, αφού δεν θα έχεις περιορισμούς κυβικών, μάλλον δεν θα χάσεις το χρόνο σου με οτιδήποτε έχει ταμπελίτσα VAG πανω του.

Θα πάρεις ένα Big block να τελειώνει η υπόθεση. Μετά κάθε πορδή που θα του βάζεις θα σημαίνει 50-100 ίππους χωρίς κόπωση για τον κινητήρα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Έχεις δίκιο σε αυτό από την άλλη όμως με την εξέλιξη που έχουν το Golf GTI 7 είναι ποιο γρήγορο από το Golf 6 R. 

 

http://www.youtube.com/watch?v=zNX4NyljQ4U

 

Όλα τα καινούργια αμάξια προτημούν την ίδια συνταγή, ποιο λίγα CC, την προσθήκη Turbo και μείωση κιλών.

Κάποια έχουν την δυνατότητα να πάρουν πολλά άλογα παραπάνω κάποια άλλο τα κλειδώνει η εταιρία όπως λες.

KOITA...στο βιντεο ειναι ενα 4κινητο με ενα δικινητο με διαφορα 50 αλογα τα οποια σιγουρα χανονται απο τη διαφορα βαρους κ τετρακινησης ειδικα στα πολλα χλμ συν οτι το 7αρι εχει xds που το κανει να ξεκιναει ταπα!ακριβως το ιδιο συνεβαινε με tsi και r32 5ης γενιας που με ενα φπε περι των 220 αλογων το r32 κοιταζε απο μακρια! κιλα και 4κινηση σκοτωνουν επιδωσεις στο 0-200< Aλλα το οτι το 7αρι ειναι πιο εξελιγμενο τεχνολογικα δε το συζηταμε...αν κ δεν ειναι παντα καλο αυτο..!

Link to comment
Share on other sites

KOITA...στο βιντεο ειναι ενα 4κινητο με ενα δικινητο με διαφορα 50 αλογα τα οποια σιγουρα χανονται απο τη διαφορα βαρους κ τετρακινησης ειδικα στα πολλα χλμ συν οτι το 7αρι εχει xds που το κανει να ξεκιναει ταπα!ακριβως το ιδιο συνεβαινε με tsi και r32 5ης γενιας που με ενα φπε περι των 220 αλογων το r32 κοιταζε απο μακρια! κιλα και 4κινηση σκοτωνουν επιδωσεις στο 0-200< Aλλα το οτι το 7αρι ειναι πιο εξελιγμενο τεχνολογικα δε το συζηταμε...αν κ δεν ειναι παντα καλο αυτο..!

Πριν 1 μήνα πήγα στην VW και έβαλα ένα σωρό έξτρα από τον κατάλογο.Στο τέλος μου βγήκε το Golf GTI 7 48.000€...

Καλή η τετρακίνηση αλλά με την τεχνολογία που έχουν πλέον και αποκτούν τα δικηνητα η τετρακίνηση δεν είναι και τόσο απαραίτητη σε ένα αμάξι κάτω των 350ps. Μόνο από την μείωση βάρους το αμάξι αλλάζει.

http://jalopnik.com/5958856/this-is-audis-insane-front+wheel-drive-tt+rs-racecar

και στα πολλά άλογα δεν είναι απαραίτητη η τετρακίνηση.

Link to comment
Share on other sites

καλημέρα παιδιά,

 

Με τα προγράμματα τι γίνεται από τιμές εξακολουθούν και βρίσκονται σε προ-κρίσης επίπεδα?

Υπάρχει κάποια προσφορά απο κάποιον?

Edited by _notis
Link to comment
Share on other sites

καλημέρα παιδιά,

 

Με τα προγράμματα τι γίνεται από τιμές εξακολουθούν και βρίσκονται σε προ-κρίσης επίπεδα?

Υπάρχει κάποια προσφορά απο κάποιον?

Τι αμάξι έχεις ? τα 122 η τα 160 ? η gti ?

 

τα επωνυμα ειναι στα 500+

(revo, unitronic, apr, κλπ)

 

τα custom ή "ελληνικά" απο 300 μέχρι και 450

Edited by AlexkSeRRes
Link to comment
Share on other sites

Τι αμάξι έχεις ? τα 122 η τα 160 ? η gti ?

 

τα επωνυμα ειναι στα 500+

(revo, unitronic, apr, κλπ)

 

τα custom ή "ελληνικά" απο 300 μέχρι και 450

 

Tsi 160 έχω , επομένως έχει γίνει μια μικρή μείωση τιμών απο τότε που τα θυμάμαι..

Link to comment
Share on other sites

Χτες μπηκε προγραμμα Revo(stage 1)by Κωστας στο tsi 140hp<215 hp και 30 κιλα ροπης.Ηθελα απλα να ρωτησω αν γνωριζει καποιος μετα απο ποσες μερες αρχιζει ν´αποδιδει το προγραμμα το 100% των δυνατοτητων του;

 

To αμαξι φιλε ηταν μαμα;   Ειχες και φιλτρο;   Αν ναι, ποιο; Γιατι 215 με μαμα φιλτρο και εξατμιση ειναι σουπερ-ντουπερ!! Εγω θα παω σε Revo 1 και δεν ξερω αν παω με αλλαγμενο φιλτρο/χοανη θα το περασουν και αυτο στο προγραμμα; Μηπως το stage 1 ειναι το ιδιο για ολους και μονο το 2 ειναι custom για τα περιφερειακα σου;;

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.