Tonyantony Posted December 28, 2013 Report Share Posted December 28, 2013 Καλησπέρα σήμερα μετρήθηκε στο maha (Βαρ/Κωρ) Όχι και άσχημα 219hp... https://imageshack.com/i/4j1cubj Η δυναμομέτρηση είναι με εξάτμιση? Αν ναι δεν είναι και τόσο φοβερά τα νούμερα, και η ροπή πολύ χαμηλή... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kadde Posted December 29, 2013 Report Share Posted December 29, 2013 Η δυναμομέτρηση είναι με εξάτμιση? Αν ναι δεν είναι και τόσο φοβερά τα νούμερα, και η ροπή πολύ χαμηλή... ...με εξάτμιση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tonyantony Posted December 29, 2013 Report Share Posted December 29, 2013 Τα ρέβο που έχω δει εγώ είναι κάπου 230-235 άλογα και κάπου 30-31 κιλά ροπή... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted December 29, 2013 Report Share Posted December 29, 2013 Μια χαρα είναι τα νουμερα που εβγαλε ο φιλος ,καταρχην με τι βενζινη ειναι 95αρα ή 100αρα ; Ειναι stage 1? Η εξατμιση είναι ολοσωμη ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted December 29, 2013 Report Share Posted December 29, 2013 @Tonyantony Ο φιλος εχει MKV 140αρι...Τα 230 ειναι με τσιτα προγραμμα γιατι δεν εχουν αντλια . Μην συγκρινεις τα revo Που μπαινουν στα καινουργια 1.4tsi .. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kadde Posted December 29, 2013 Report Share Posted December 29, 2013 Είναι stage II με ολόσωμη εξάτμιση και ρύθμιση για 95άρα. Εξ αρχής περίπου τέτοια νούμερα είχα υπ όψιν. Όταν ξεκινάω από 140 και με βασική προυπόθεση να μην φτάσει εντελώς στο όριο (γι αυτό και 95άρα) για τέτοια νούμερα είχαμε μιλήσει με cargate. Στο δρόμο πάντως το αυτοκίνητο με ικανοποιεί πλήρως!!! ....το αμάξι έχει φιλτρο/πρόγραμμα/εξάτμιση, τίποτε άλλο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mkaragiannis Posted December 29, 2013 Report Share Posted December 29, 2013 (edited) Είναι stage II με ολόσωμη εξάτμιση και ρύθμιση για 95άρα. Εξ αρχής περίπου τέτοια νούμερα είχα υπ όψιν. Όταν ξεκινάω από 140 και με βασική προυπόθεση να μην φτάσει εντελώς στο όριο (γι αυτό και 95άρα) για τέτοια νούμερα είχαμε μιλήσει με cargate. Στο δρόμο πάντως το αυτοκίνητο με ικανοποιεί πλήρως!!! ....το αμάξι έχει φιλτρο/πρόγραμμα/εξάτμιση, τίποτε άλλο. Μια χαρά ειναι 219 άλογα ειναι πολύ καλα! Edited December 29, 2013 by mkaragiannis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salex Posted December 30, 2013 Report Share Posted December 30, 2013 (edited) Δυστυχώς υπάρχει η παρεξήγηση ότι όλοι οι κινητήρες 1.4 TSI μπορούν να ρυθμιστούν εξίσου επιθετικά.Αυτό όμως δεν είναι αλήθεια. Η πρώτη γενιά, με 140/170 ίππους, έχει αντλία υψηλής πίεσης που είναι οριακή για 300-320Nm στις μεσαίες.Αν χρησιμοποιηθούν πολύ επιθετικές ρυθμίσεις τότε ρισκάρεις κοψίματα και προβλήματα.Οι αμέσως επόμενοι κινητήρες TSI με 160 ίππους όμως δεν έχουν τέτοιο πρόβλημα γιατί η αντλία υψηλής πίεσης είναι αναβαθμισμένη, όπως και πολλά άλλα πράγματα μέσα στον ίδιο τον κινητήρα, παρότι μοιράζεται το ίδιο μπλοκ με τον προκάτοχό του. Πρακτικά το σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου είναι τόσο καλό που ακόμα και σε μεγάλες αναβαθμίσεις (280+) δεν χρειάζεται την παραμικρή τροποποίηση. Edited December 30, 2013 by salex 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjgeorgio Posted December 31, 2013 Report Share Posted December 31, 2013 Το καλό είναι ότι εξελίσονται οι κινητήρες και δεν μένουν στάσιμοι τεχνολογικά όπως σε άλλα μοτέρ. Σε λίγο καιρό με την εξέλιξη που έχουν οι καινούργιοι κινητήρες θα βάζεις μόνο πρόγραμμα σε ένα μοτέρ χωρίς να χρειάζεται τίποτα άλλο (βλέπε 3.0TFSI) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salex Posted January 1, 2014 Report Share Posted January 1, 2014 Σαφέστατα!Ειδικά σε τόσο μεγάλο κυβισμό.Αλλά όσο περνάει ο καιρός οι κατασκευαστές αυτοκινήτων που επηρεάζονται από το tuning προσπαθούν να βρίσκουν τρόπους ώστε να μην είναι δυνατήη παρέμβαση στους εγκεφάλους τους ή/και στα υποσυστήματα του κινητήρα. Άντε τώρα να βάλεις χέρι σε ένα Golf 7 GTI: Διπλό σύστημα ψεκασμού, πολλαπλή εξαγωγής ενσωματωμένη στο καπάκι και χίλια μύρια ηλεκτρονικά στον κινητήρα μαζί με έναν εγκέφαλο που έχει φτιαχτεί για να μην πειράζεται. Το Golf 6 GTI TSI μπροστά του είναι πολύ ομοιότερο με το Golf 5 GTI TFSI κι ας έχουν πάρα πολλές διαφορές! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjgeorgio Posted January 1, 2014 Report Share Posted January 1, 2014 Έχεις δίκιο σε αυτό από την άλλη όμως με την εξέλιξη που έχουν το Golf GTI 7 είναι ποιο γρήγορο από το Golf 6 R. http://www.youtube.com/watch?v=zNX4NyljQ4U Όλα τα καινούργια αμάξια προτημούν την ίδια συνταγή, ποιο λίγα CC, την προσθήκη Turbo και μείωση κιλών. Κάποια έχουν την δυνατότητα να πάρουν πολλά άλογα παραπάνω κάποια άλλο τα κλειδώνει η εταιρία όπως λες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted January 2, 2014 Report Share Posted January 2, 2014 Σαφέστατα! Ειδικά σε τόσο μεγάλο κυβισμό. Αλλά όσο περνάει ο καιρός οι κατασκευαστές αυτοκινήτων που επηρεάζονται από το tuning προσπαθούν να βρίσκουν τρόπους ώστε να μην είναι δυνατή η παρέμβαση στους εγκεφάλους τους ή/και στα υποσυστήματα του κινητήρα. Άντε τώρα να βάλεις χέρι σε ένα Golf 7 GTI: Διπλό σύστημα ψεκασμού, πολλαπλή εξαγωγής ενσωματωμένη στο καπάκι και χίλια μύρια ηλεκτρονικά στον κινητήρα μαζί με έναν εγκέφαλο που έχει φτιαχτεί για να μην πειράζεται. Το Golf 6 GTI TSI μπροστά του είναι πολύ ομοιότερο με το Golf 5 GTI TFSI κι ας έχουν πάρα πολλές διαφορές! Χρόνια Πολλά, Στέλιο η αυτοκινητοβιομηχανία περνάει σιγά σιγά σε μια νέα εποχή το τελεαυταίο χρονικό διάστημα, Τα περιθώρια βελτίωσης θα είναι περισσότερο καθορισμένα από τους κατασκευαστές και ίσως αρχίσουν να εκλείπουν οι Xtreme κατασκευές και βελτιώσεις. Άλλωστε και με τα Tfsi - Tsi, που είναι τρομερά μοτέρ σε απόδοση, αντοχή, οικονομία, πάλι υπήρχαν πολλοί μηχανολογικοί περιορισμοί. (Σαφώς περισσότεροι από ένα 20VT, ή έναν ABF). Ήρθε λοιπόν η νέα γενιά και ίσως με τις επόμενες να περιοριστεί ακόμη περισσότερο το tuning potential, λαμβάνοντας υπόψη και το γενικό κλίμα που κυριαρχεί. Οικονομία, diesel, περιορισμός κόστους/μονάδα. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salex Posted January 3, 2014 Report Share Posted January 3, 2014 Συμφωνούμε απόλυτα! Ο δρόμος που μας δείχνουν οι κατασκευαστές - ή έτσι όπως τον ορίζουν οι γερμανικές εταιρείες τουλάχιστον- είναι προς αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων,πολυπλοκότερα μηχανολογικά συστήματα και όσο το δυνατόν πιο κλειδωμένα ηλεκτρικά ώστε ακόμη και μπαταρία να θέλεις να αλλάξεις, να πρέπει να πας στην αντιπροσωπείακαι να πληρώσεις το ανταλλακτικό.Αυτή η νοοτροπία δε μου αρέσει καθόλου γιατί μας κάνουν σκλάβους τους και μας βάζουν να τους πληρώνουμε νταβατζιλίκια χωρίς να μας ρωτήσει κανένας αν τα ωραιότατα μας λεφτά αγοράζουν ένα νέο αυτοκίνητο ή μια εξάρτηση. Οπότε θα συνεχίσω να τροποποιώ ό,τι πέφτει στα χέρια μου: εγκεφάλους, διακόπτες, λάμπες ή τασάκια. Στο κάτω κάτω εγώ τα πληρώνω. Απαιτώ να κάνουν αυτό που τους ζητάω.Κι αν δεν αρέσει στην VW που το Golf 7 ξαφνικά απέκτησε big turbo kit, τί να κάνουμε. Για αυτό ο ύψιστος μας έδωσε χεράκια και μυαλουδάκια - για να τα χρησιμοποιούμε. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjgeorgio Posted January 3, 2014 Report Share Posted January 3, 2014 Χρόνια Πολλά, Στέλιο η αυτοκινητοβιομηχανία περνάει σιγά σιγά σε μια νέα εποχή το τελεαυταίο χρονικό διάστημα, Τα περιθώρια βελτίωσης θα είναι περισσότερο καθορισμένα από τους κατασκευαστές και ίσως αρχίσουν να εκλείπουν οι Xtreme κατασκευές και βελτιώσεις. Άλλωστε και με τα Tfsi - Tsi, που είναι τρομερά μοτέρ σε απόδοση, αντοχή, οικονομία, πάλι υπήρχαν πολλοί μηχανολογικοί περιορισμοί. (Σαφώς περισσότεροι από ένα 20VT, ή έναν ABF). Ήρθε λοιπόν η νέα γενιά και ίσως με τις επόμενες να περιοριστεί ακόμη περισσότερο το tuning potential, λαμβάνοντας υπόψη και το γενικό κλίμα που κυριαρχεί. Οικονομία, diesel, περιορισμός κόστους/μονάδα. Δεν είναι ακριβώς έτσι. Μια ματιά στο unlim500 Ρωσία θα δεις πολλά καινούργια αμάξια που πάνε πολλά άλογα παραπάνω από ότι είναι μαμά. Κάποια βελτιώνονται εύκολα κάποια όχι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted January 3, 2014 Report Share Posted January 3, 2014 (edited) Δεν είναι ακριβώς έτσι. Μια ματιά στο unlim500 Ρωσία θα δεις πολλά καινούργια αμάξια που πάνε πολλά άλογα παραπάνω από ότι είναι μαμά. Κάποια βελτιώνονται εύκολα κάποια όχι. Για vag μιλαμε κυριως, οχι nissan, ford, lambo. Sent from my iPhone using Tapatalk Οπως και να χει ειμαστε και εκτος θεματος. Edited January 3, 2014 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjgeorgio Posted January 3, 2014 Report Share Posted January 3, 2014 Συμφωνούμε απόλυτα! Ο δρόμος που μας δείχνουν οι κατασκευαστές - ή έτσι όπως τον ορίζουν οι γερμανικές εταιρείες τουλάχιστον- είναι προς αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων, πολυπλοκότερα μηχανολογικά συστήματα και όσο το δυνατόν πιο κλειδωμένα ηλεκτρικά ώστε ακόμη και μπαταρία να θέλεις να αλλάξεις, να πρέπει να πας στην αντιπροσωπεία και να πληρώσεις το ανταλλακτικό. Αυτή η νοοτροπία δε μου αρέσει καθόλου γιατί μας κάνουν σκλάβους τους και μας βάζουν να τους πληρώνουμε νταβατζιλίκια χωρίς να μας ρωτήσει κανένας αν τα ωραιότατα μας λεφτά αγοράζουν ένα νέο αυτοκίνητο ή μια εξάρτηση. Οπότε θα συνεχίσω να τροποποιώ ό,τι πέφτει στα χέρια μου: εγκεφάλους, διακόπτες, λάμπες ή τασάκια. Στο κάτω κάτω εγώ τα πληρώνω. Απαιτώ να κάνουν αυτό που τους ζητάω. Κι αν δεν αρέσει στην VW που το Golf 7 ξαφνικά απέκτησε big turbo kit, τί να κάνουμε. Για αυτό ο ύψιστος μας έδωσε χεράκια και μυαλουδάκια - για να τα χρησιμοποιούμε. Οι προγραμματιστες με τον καιρό βρίσκεται τρόπο και ξεπερνατε τα εμπόδια. Ένα απλό παράδειγμα το μοτέρ που έχει το αμάξι μου. Τι περιθώριο βελτιώσεις είχε όταν βγήκε και σε τι επίπεδα έφτασε τώρα; Έτσι και σε κανένα χρόνο από τώρα θα βλέπουμε αρκετά Golf GTI 7 big turbo. Για vag μιλαμε κυριως, οχι nissan, ford, lambo. Sent from my iPhone using Tapatalk Οπως και να χει ειμαστε και εκτος θεματος. Και για VAG έχει ωραία μοτέρ όπως 2.5 tfsi - 3.0 tfsi - 4.0 tfsi που μέχρι στιγμής επώνυμες εταιρίες τα βελτιώνουν και φτάνουν σε ωραία νούμερα και επιδόσεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salex Posted January 4, 2014 Report Share Posted January 4, 2014 Εντάξει, αν ζεις στην Καλιφόρνια και πληρώνεσαι μισθούς αντίστοιχους με το επίπεδο ζωής εκεί τότε σίγουρα μπορείς να έχεις ένα τετράλιτρο οτιδήποτε. Για αυτό υπάρχουν εκεί λύσεις αλλά όχι στο Ελλαδιστάν. Στο Ελλαδιστάν αν πάρεις 4λιτρο θα μπεις αυτόματα στη λίστα Λαγκάρντ. Στη συγκεκριμένη περίπτωση μάλιστα, αφού δεν θα έχεις περιορισμούς κυβικών, μάλλον δεν θα χάσεις το χρόνο σου με οτιδήποτε έχει ταμπελίτσα VAG πανω του. Θα πάρεις ένα Big block να τελειώνει η υπόθεση. Μετά κάθε πορδή που θα του βάζεις θα σημαίνει 50-100 ίππους χωρίς κόπωση για τον κινητήρα. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Συριωτης Νικος Posted January 4, 2014 Report Share Posted January 4, 2014 Έχεις δίκιο σε αυτό από την άλλη όμως με την εξέλιξη που έχουν το Golf GTI 7 είναι ποιο γρήγορο από το Golf 6 R. http://www.youtube.com/watch?v=zNX4NyljQ4U Όλα τα καινούργια αμάξια προτημούν την ίδια συνταγή, ποιο λίγα CC, την προσθήκη Turbo και μείωση κιλών. Κάποια έχουν την δυνατότητα να πάρουν πολλά άλογα παραπάνω κάποια άλλο τα κλειδώνει η εταιρία όπως λες. KOITA...στο βιντεο ειναι ενα 4κινητο με ενα δικινητο με διαφορα 50 αλογα τα οποια σιγουρα χανονται απο τη διαφορα βαρους κ τετρακινησης ειδικα στα πολλα χλμ συν οτι το 7αρι εχει xds που το κανει να ξεκιναει ταπα!ακριβως το ιδιο συνεβαινε με tsi και r32 5ης γενιας που με ενα φπε περι των 220 αλογων το r32 κοιταζε απο μακρια! κιλα και 4κινηση σκοτωνουν επιδωσεις στο 0-200< Aλλα το οτι το 7αρι ειναι πιο εξελιγμενο τεχνολογικα δε το συζηταμε...αν κ δεν ειναι παντα καλο αυτο..! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjgeorgio Posted January 4, 2014 Report Share Posted January 4, 2014 KOITA...στο βιντεο ειναι ενα 4κινητο με ενα δικινητο με διαφορα 50 αλογα τα οποια σιγουρα χανονται απο τη διαφορα βαρους κ τετρακινησης ειδικα στα πολλα χλμ συν οτι το 7αρι εχει xds που το κανει να ξεκιναει ταπα!ακριβως το ιδιο συνεβαινε με tsi και r32 5ης γενιας που με ενα φπε περι των 220 αλογων το r32 κοιταζε απο μακρια! κιλα και 4κινηση σκοτωνουν επιδωσεις στο 0-200< Aλλα το οτι το 7αρι ειναι πιο εξελιγμενο τεχνολογικα δε το συζηταμε...αν κ δεν ειναι παντα καλο αυτο..! Πριν 1 μήνα πήγα στην VW και έβαλα ένα σωρό έξτρα από τον κατάλογο.Στο τέλος μου βγήκε το Golf GTI 7 48.000€... Καλή η τετρακίνηση αλλά με την τεχνολογία που έχουν πλέον και αποκτούν τα δικηνητα η τετρακίνηση δεν είναι και τόσο απαραίτητη σε ένα αμάξι κάτω των 350ps. Μόνο από την μείωση βάρους το αμάξι αλλάζει. http://jalopnik.com/5958856/this-is-audis-insane-front+wheel-drive-tt+rs-racecar και στα πολλά άλογα δεν είναι απαραίτητη η τετρακίνηση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Συριωτης Νικος Posted January 10, 2014 Report Share Posted January 10, 2014 αυτα τα συστηματα τους κανουν ολους Fetel....... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_notis Posted January 12, 2014 Report Share Posted January 12, 2014 (edited) καλημέρα παιδιά, Με τα προγράμματα τι γίνεται από τιμές εξακολουθούν και βρίσκονται σε προ-κρίσης επίπεδα? Υπάρχει κάποια προσφορά απο κάποιον? Edited January 12, 2014 by _notis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexkdef Posted January 12, 2014 Report Share Posted January 12, 2014 (edited) καλημέρα παιδιά, Με τα προγράμματα τι γίνεται από τιμές εξακολουθούν και βρίσκονται σε προ-κρίσης επίπεδα? Υπάρχει κάποια προσφορά απο κάποιον? Τι αμάξι έχεις ? τα 122 η τα 160 ? η gti ? τα επωνυμα ειναι στα 500+ (revo, unitronic, apr, κλπ) τα custom ή "ελληνικά" απο 300 μέχρι και 450 Edited January 12, 2014 by AlexkSeRRes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_notis Posted January 12, 2014 Report Share Posted January 12, 2014 Τι αμάξι έχεις ? τα 122 η τα 160 ? η gti ? τα επωνυμα ειναι στα 500+ (revo, unitronic, apr, κλπ) τα custom ή "ελληνικά" απο 300 μέχρι και 450 Tsi 160 έχω , επομένως έχει γίνει μια μικρή μείωση τιμών απο τότε που τα θυμάμαι.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Entso11 Posted January 24, 2014 Report Share Posted January 24, 2014 Χτες μπηκε προγραμμα Revo(stage 1)by Κωστας στο tsi 140hp<215 hp και 30 κιλα ροπης.Ηθελα απλα να ρωτησω αν γνωριζει καποιος μετα απο ποσες μερες αρχιζει ν´αποδιδει το προγραμμα το 100% των δυνατοτητων του; To αμαξι φιλε ηταν μαμα; Ειχες και φιλτρο; Αν ναι, ποιο; Γιατι 215 με μαμα φιλτρο και εξατμιση ειναι σουπερ-ντουπερ!! Εγω θα παω σε Revo 1 και δεν ξερω αν παω με αλλαγμενο φιλτρο/χοανη θα το περασουν και αυτο στο προγραμμα; Μηπως το stage 1 ειναι το ιδιο για ολους και μονο το 2 ειναι custom για τα περιφερειακα σου;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Entso11 Posted February 7, 2014 Report Share Posted February 7, 2014 Εχει κανεις στο MK5 το 140αρι προγραμμα Superchips Bluefin stage 1? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...