nikdev Posted April 5, 2014 Report Share Posted April 5, 2014 (edited) nikdev κουβεντα κανουμε!αραγε ξερει τι θα γινει αν κανει κανα mechanical malfunction η Ν276 σε full boost κ δεν προλαβει ο εγκεφαλος να το ριξει σε safe??κ ελεγαν η κριση θα ξεσκαρταρει.....καποιος πρεπει να τονισει στον ανθρωπο οτι ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΑΝΤΛΙΑ!!!!!!!επισης izz καλοριζικο κ να το προσεχεις! Πρέπει να τα ακούσει και από άλλους για να το καταλάβει. Αυτό εννοώ. Γενικά είναι μεγάλη κουβέντα και θα μας πάει μακρία, ας το αφήσουμε εδώ. Μακάρι να το χαρεί απροβλημάτιστο. ΥΓ. Γενικά η κρίση έχει κάνει τους χρήστες να ζητούν φτηνές λύσεις και να νομίζουν ότι με πορδές θα βάψουν αυγά. Δεν αναφέρομαι στον izz αλλά σε πάρα πολλούς που ανα διαστήματα είχαμε μια επαφή και συζήτηση. Λυπάμαι αλλά δεν είναι έτσι.. Edited April 5, 2014 by nikdev 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Συριωτης Νικος Posted April 5, 2014 Report Share Posted April 5, 2014 Πρέπει να τα ακούσει και από άλλους για να το καταλάβει. Αυτό εννοώ. Γενικά είναι μεγάλη κουβέντα και θα μας πάει μακρία, ας το αφήσουμε εδώ. Μακάρι να το χαρεί απροβλημάτιστο. ΥΓ. Γενικά η κρίση έχει κάνει τους χρήστες να ζητούν φτηνές λύσεις και να νομίζουν ότι με πορδές θα βάψουν αυγά. Δεν αναφέρομαι στον izz αλλά σε πάρα πολλούς που ανα διαστήματα είχαμε μια επαφή και συζήτηση. Λυπάμαι αλλά δεν είναι έτσι.. συνεφωνω απολυτως! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted April 5, 2014 Report Share Posted April 5, 2014 (edited) Παιδιά έχει τύχει ποτέ σε κάποιον να βγεί το πρόγραμμα μόνο του? Η αν όχι να βγει να γυρνάει σιγά σιγά σε εργοστασιακό? Σε μοτέρ Tsi μόνο με Update πχ. σε αντιπροσωπεία Με βγάλσιμο πόλου κάνει reset μόνο στα fuel trims. Αυτό που είπε η APR θα ήθελα να το γράψει και ο υπεύθυνος της εδώ στο forum, εαν το επιθυμεί. Να ενημερωθούμε. Σε μοτερ TFSI πχ. το Revo γυρνάει σε βασικές ρυθμίσεις και θέλεις select plus για να το ξαναβάλεις εκεί που το είχες πχ. 8-6-8. Όχι όμως εργοστασιακό. @Tonyantony Πιστεύω πρέπει να κάνεις ένα log πίεση req/act - n75 - π.αντλίας Αν το κάνεις πόσταρέ το να βοηθήσουμε. Edited April 5, 2014 by nikdev 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Συριωτης Νικος Posted April 5, 2014 Report Share Posted April 5, 2014 (edited) ΑΡΙΣΤΟΣ!! Edited April 5, 2014 by Συριωτης Νικος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
izz Posted April 6, 2014 Report Share Posted April 6, 2014 (edited) Οταν πήγα δεν ειχα ιδέα για την κατασταση της αντλίας ζήτησα ενα πρόγραμμα με σκοπό οχι να το λιώνω αυτο δεν το εκανα ποτε αλλα να είναι ασφαλές αν μπορεί οσο το εργοστασιακό σκεφτόμουν τα 180αλογα με 27-28 ροπή. το αμάξι αυτο το εχω για ταξιδια και σαββατοκυριακα για κάθε μέρα παίζει μηχανή η το μικρό της συζύγου απλά όταν ειμαι στην εθνική με γυναίκα παιδί και το μισό σπίτι στο χώρο αποσκευών λογο οτι το αμαξι ειναι 1600κιλα και η τετρακίνηση και αεροδυναμική επιβαρύνουν να μπορώ να κανω αξιοπρεπώς μια προσπέραση.. Κρίτωνας και Στέλιος με διαβεβαιωσαν οτι με αυτές τις ρυθμίσεις δεν θα εχω πρόβλημα με την αντλία τουλάχιστον σύντομα και μπορώ να περιμένω μέχρι να βαρέσει απλα να ξέρω οτι στις 3500 είναι που ζηταει και να αποφεύγω αυτές τις στροφές σκέφτομαι σύντομα να αλλάξω και τις 2 αντλίες μιας και τα tiguan δεν έχουν φίλτρο βενζίνης για να εχω το κεφάλι μου ήσυχο.να σημειώσω οτι απο την Τετάρτη που έβαλα το πρόγραμμα εχω γράψει τα χλμ που εκανα για να επιστρεψω σπίτι 10 αν θυμάμαι καλα.. με προβλημάτισε οτι συγκριτικά και οι μαμα καμπύλες εχουν αντίστοιχη συμπεριφορα απλά πιο χαμηλά... Edited April 6, 2014 by izz 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted April 6, 2014 Report Share Posted April 6, 2014 με προβλημάτισε οτι συγκριτικά και οι μαμα καμπύλες εχουν αντίστοιχη συμπεριφορα απλά πιο χαμηλά... Πουθενα κ ποτε φιλε μου. Οι μαμα καμπυλες ειναι κυριολεκτικα καμπυλες Αλλαξε τι ειναι να αλλαξεις αν μπορουν να σ κανουν το προγραμμα πιο καμπυλωτο κ με γεια σου! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted April 6, 2014 Report Share Posted April 6, 2014 (edited) Οταν πήγα δεν ειχα ιδέα για την κατασταση της αντλίας ζήτησα ενα πρόγραμμα με σκοπό οχι να το λιώνω αυτο δεν το εκανα ποτε αλλα να είναι ασφαλές αν μπορεί οσο το εργοστασιακό σκεφτόμουν τα 180αλογα με 27-28 ροπή. το αμάξι αυτο το εχω για ταξιδια και σαββατοκυριακα για κάθε μέρα παίζει μηχανή η το μικρό της συζύγου απλά όταν ειμαι στην εθνική με γυναίκα παιδί και το μισό σπίτι στο χώρο αποσκευών λογο οτι το αμαξι ειναι 1600κιλα και η τετρακίνηση και αεροδυναμική επιβαρύνουν να μπορώ να κανω αξιοπρεπώς μια προσπέραση.. Κρίτωνας και Στέλιος με διαβεβαιωσαν οτι με αυτές τις ρυθμίσεις δεν θα εχω πρόβλημα με την αντλία τουλάχιστον σύντομα και μπορώ να περιμένω μέχρι να βαρέσει απλα να ξέρω οτι στις 3500 είναι που ζηταει και να αποφεύγω αυτές τις στροφές σκέφτομαι σύντομα να αλλάξω και τις 2 αντλίες μιας και τα tiguan δεν έχουν φίλτρο βενζίνης για να εχω το κεφάλι μου ήσυχο.να σημειώσω οτι απο την Τετάρτη που έβαλα το πρόγραμμα εχω γράψει τα χλμ που εκανα για να επιστρεψω σπίτι 10 αν θυμάμαι καλα.. με προβλημάτισε οτι συγκριτικά και οι μαμα καμπύλες εχουν αντίστοιχη συμπεριφορα απλά πιο χαμηλά... Πολύ ωραία, με το καλό όταν αλλάξεις ην υψηλής κάνε κι ένα update και θα δεις άλλο αμάξι. Οι καμπύλες είναι που αλλάζουν την αίσθηση ακόμη κι αν σε peak είσαι ακριβώς στα ίδια. Σου προτείνω να βάλεις κι ένα panel και να σηκώσετε τη ροπή όσο μπορεί ο προγραμματιστής με ασφάλεια για το setup σου, λόγω βάρους και ιδιαιτερότητας του οχήματος. ΥΓ. Όντως οι καμπύλες οι εργοστασιακές εμπεριέχουν σε μια ήπια μορφή τις προγραμματισμένες σηκωμένες κατά μερικά κλικ (ας μου επιτραπεί η ορολογία). Edited April 6, 2014 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NIKOS1970 Posted April 6, 2014 Report Share Posted April 6, 2014 ΠΑΙΔΙΑ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΕΧΩ ΚΑΙ ΠΟΛΥ....ΟΤΑΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΑΝ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΤΛΙΑ Η ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΝΑ ΣΟΥ ΒΓΕΙ Η ΑΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted April 6, 2014 Report Share Posted April 6, 2014 ΠΑΙΔΙΑ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΕΧΩ ΚΑΙ ΠΟΛΥ....ΟΤΑΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΑΝ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΤΛΙΑ Η ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΝΑ ΣΟΥ ΒΓΕΙ Η ΑΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ? όχι δεν είναι αναγκαία η αλλαγή της. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tonyantony Posted April 6, 2014 Report Share Posted April 6, 2014 Σε μοτέρ Tsi μόνο με Update πχ. σε αντιπροσωπεία Με βγάλσιμο πόλου κάνει reset μόνο στα fuel trims. Αυτό που είπε η APR θα ήθελα να το γράψει και ο υπεύθυνος της εδώ στο forum, εαν το επιθυμεί. Να ενημερωθούμε. Σε μοτερ TFSI πχ. το Revo γυρνάει σε βασικές ρυθμίσεις και θέλεις select plus για να το ξαναβάλεις εκεί που το είχες πχ. 8-6-8. Όχι όμως εργοστασιακό. @Tonyantony Πιστεύω πρέπει να κάνεις ένα log πίεση req/act - n75 - π.αντλίας Αν το κάνεις πόσταρέ το να βοηθήσουμε. Επειδή με το vagcom δεν το χω και πολύ μπορείς να μου περιγράψεις λίγο πως το κάνω αυτό? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted April 6, 2014 Report Share Posted April 6, 2014 Πριν ειπες οτι στο dyno ειχες βαλει vag com , τι ακριβως εβλεπες στο dyno με το vag com?Κανε ενα log τα πεδία 003-031-115απο 2500 εως κοφτη (απο τριτη και πανω ταχυτητα)Αλλο ενα log τα πεδια 003-020-114 παλι απο 2500 εως κοφτη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PiNiOn Posted April 6, 2014 Report Share Posted April 6, 2014 Tony εμένα πάντως μου είχε κάνει εντύπωση που μου χες πει ότι σου χαν περάσει το APR χωρίς άνοιγμα εγκεφάλου, όταν από ΜΥ2011 και μετά οι εγκέφαλοι των Golf 6 CAV έχουν προστασία (antituning) και θέλουν άνοιγμα. Το δικό σου αν δεν κάνω λάθος είναι 2012 μοντέλο σωστά; Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tonyantony Posted April 6, 2014 Report Share Posted April 6, 2014 Όχι vagcom είχα βάλει πιο πριν για να δω αν έχω κανα σφάλμα, στο dyno είχαμε το καλώδιο που πάει στο pc για διόρθωση και βλέπαμε λ, πιέσεις κλπ... Ναι το δικό μου του 2012 είναι... Για τα λόγκς θα δώ τι θα κάνω γιατί τώρα το πρόγραμμα το έχω σε ένα παλιό λαπτοπ με xp και η μπαταρία είναι off και στο άλλο που έχω έχει win7 και όταν είχα προσπαθήσει δεν μπορούσα να το εγκαταστήσω :/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted April 6, 2014 Report Share Posted April 6, 2014 Ωραια αφου συνδεσατε στο dyno Obd ζητα να σου στειλει την δυναμομετρηση εκει φαίνονται λαμδα, πιεσεις, πυρακια φαίνονται ΟΛΑΜια χαρα μπαινει και σε Win 7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tonyantony Posted April 6, 2014 Report Share Posted April 6, 2014 Ωραια αφου συνδεσατε στο dyno Obd ζητα να σου στειλει την δυναμομετρηση εκει φαίνονται λαμδα, πιεσεις, πυρακια φαίνονται ΟΛΑ Μια χαρα μπαινει και σε Win 7 Το χω τυπωνένο το διάγραμμα των πιέσεων Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted April 6, 2014 Report Share Posted April 6, 2014 αβανς και λαμδα δεν δειχνει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tonyantony Posted April 6, 2014 Report Share Posted April 6, 2014 Αβάνς να σου πω την αλήθεια δεν κοίταξα, λάμδα το είδα εκείνη τη στιγμή αλλά επειδή ήταν οκ δεν το τυπώσε και έβαλε μόνο των πιέσεων που είχαν θέμα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted April 6, 2014 Report Share Posted April 6, 2014 τι εννοεις ηταν οκ? Απο εκει μπορεις να δεις αν φορας προγραμμα η οχι πχ μαμα δουλευει 0.85 λαμδα και με προγραμμα 0,78 ή 0,79 ή 0,80 λαμδαΤο ιδιο και το αβανς ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tonyantony Posted April 6, 2014 Report Share Posted April 6, 2014 (edited) Ήταν κοντά στο 0.79 απ ότι θυμάμαι... Τέσπα θα ξαναπροσπαθήσω να βάλω το vagcom στο λάπτοπ και να κάνω τα λογκς και θα βρω και κανένα stage 1 να δω διαφορές. Χτες που πήγα βόλτα πήγα με 4 άτομα δυστυχώς και έτσι δεν είμαι σίγουρος αλλά δεν μου φάνηκε να χει τη δύναμη που είχε παλιά παρόλο που ξαναπέρασα το πρόγραμμα :/ Edited April 6, 2014 by Tonyantony Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted April 6, 2014 Report Share Posted April 6, 2014 αν το μιγμα και το αβανς ειναι οκ τοτε θες n75 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tonyantony Posted April 6, 2014 Report Share Posted April 6, 2014 Θα ανεβάσω αν είναι αύριο το dyno γιατί το χω αφήσει μέσα στο αμάξι, αν θέλει Ν75 ποιά λες να πάρω? (καφέ, άσπρη, μαύρη) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted April 6, 2014 Report Share Posted April 6, 2014 τον τελευταιο κωδικο που τελειωνει σε Β Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cprionas Posted April 7, 2014 Report Share Posted April 7, 2014 Μου επιτρέπετε μια ερώτηση?? Εχω ένα MK5 GOLF GT (170ps) με 130.000 χιλιόμετρα και εξαιρώντας μια αντλία κομπρεσορα/νερού που αλλάχτηκα στα 100.000 χιλιόμετρα κατα τα αλλα το αμαξακι δεν εχει κάνει ούτε κιχ. Αναρωτιέμαι αν θα άξιζε ένα προγραμματακι (πχ REVO) ή λόγο χιλιομέτρων θα το πάρω στο χέρι?? Ποια ειναι η γνώμη σας?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted April 7, 2014 Report Share Posted April 7, 2014 (edited) Το μονο που θα παρεις στ χερι (αναλογα βεβαια με τν οδηγηση σου ασχετως προγραματος) ειναι η τουρμπινα.Τα χει κανει τα χιλιομετρακια της απο οτι βλεπω.. Αληθεια... εχεις αλλαξει τουρμπο? Edited April 7, 2014 by diMake Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cprionas Posted April 7, 2014 Report Share Posted April 7, 2014 (edited) Το μονο που θα παρεις στ χερι (αναλογα βεβαια με τν οδηγηση σου ασχετως προγραματος) ειναι η τουρμπινα. Τα χει κανει τα χιλιομετρακια της απο οτι βλεπω.. Αληθεια... εχεις αλλαξει τουρμπο? Δεν έχω αλλάξει τίποτα!! Βασικά σκέφτομαι να κάνω το Turbo service και αν και εφόσον χρειάζεται να αλλάξω ότι part απαιτείται... Edited April 7, 2014 by chrisss Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...