nikdev Posted October 17, 2014 Report Share Posted October 17, 2014 Προστέθηκε στη δημοσκόπηση και το πρόγραμμα της TMG. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Πάνος46 Posted October 18, 2014 Report Share Posted October 18, 2014 Το προγραμμα της unitronic δεν υπαρχει καθολου!(και ειναι πολυ δυνατο και αξιοπιστο).Αν μπορει να προσθεθει εκτος αν το φοραω μονο εγω!Ευχαριστω. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted October 18, 2014 Report Share Posted October 18, 2014 Το προγραμμα της unitronic δεν υπαρχει καθολου!(και ειναι πολυ δυνατο και αξιοπιστο).Αν μπορει να προσθεθει εκτος αν το φοραω μονο εγω!Ευχαριστω. Προστέθηκε κι η Uni. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chris.tax Posted December 7, 2014 Report Share Posted December 7, 2014 Εγω εχω APR..απλα τελειο προγραμμα-εξυπηρέτηση. ..εγγύηση εφ όρου ζωης σε οτι αφοτα9 το πρόγραμμα 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjgeorgio Posted December 7, 2014 Report Share Posted December 7, 2014 Για unitronic 1.8 two k04 έχουμε τίποτα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted December 7, 2014 Report Share Posted December 7, 2014 (edited) Εγω εχω APR..απλα τελειο προγραμμα-εξυπηρέτηση. ..εγγύηση εφ όρου ζωης σε οτι αφοτα9 το πρόγραμμαΣτα 2.0 ειναι αξιολογη, αλλα στο 1.4 tsi η apr εδειξε μη επαγγελματικη σταση.Το ατοπημα να δωσει στην αγορα κωδικα με λ=0.95-1.0 wot στις υψηλες στροφες και με loggarisma απο τους κατοχους στο scirocco club τα μπαλωσε μετα, μου δειχνει προχειροτητα. Φυσικα ηταν τυχερη, διοτι αν ειχαμε και ζημιες θα βλεπαμε το πραγματικο aftersales της προσωπο. Sent from my iPhone5 using Tapatalk Edited December 7, 2014 by nikdev 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted December 7, 2014 Report Share Posted December 7, 2014 Γιωργο,αν ημουν στην θεση σου θα πηγαινα ταξοπουλο θεσσαλονικη. Ο ανθρωπος εχει δειξει τρομερα πραγματα στην βελτιωση,κατ'εμε πηγαινε εκει. Ειναι και κοντα σου. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sodimitris Posted December 12, 2014 Report Share Posted December 12, 2014 (edited) ειμαι ετοιμος και εγω συον φωτη στην πατρα θα παω..REVLIMIT..και θα φυιαξω αντλια υψηλης autotech.γνωμες;; το κακο ειναι οτι αμα μπλεξω λεωγιαλιγο αλλα στο τελος θα το παω τερμα Edited December 13, 2014 by activious 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FANIS-TSI- Posted December 13, 2014 Report Share Posted December 13, 2014 το κακο ειναι οτι αμα μπλεξω λεωγιαλιγο αλλα στο τελος θα το παω τερμα οταν σκεφτεσαι για αντλία.... πας τερμα χαχαχαχαχα 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vaggelisk81 Posted December 17, 2014 Report Share Posted December 17, 2014 (edited) Καλημέρα σε όλους επειδή το σκέφτομαι έντονα να βαλω και εγώ πρόγραμμα σε μαμά tsi 140 hp. Ηθελα μονο αν ξέρετε να μου πείτε αν ολοι όσοι χαρτογραφουν τον εγκέφαλο κανουν ολοι την ιδια αναβάθμιση σε ιπποδύναμη και ροπη, και αν εχουν ολοι το ιδιο κόστος. Μιλαω πάντα για τα δεδομένα της Ελλάδας και οχι ξενους οίκους. Edited December 17, 2014 by vaggelisk81 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sodimitris Posted December 17, 2014 Report Share Posted December 17, 2014 ουτε το κοστος ουτε ο προγραματισμος ειναι ιδιος Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tonyantony Posted December 17, 2014 Report Share Posted December 17, 2014 Τωρα πια σχεδον όλα τα ήπια προγράμματα για 1.4 tsi είναι ίδια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted December 17, 2014 Report Share Posted December 17, 2014 Καλημέρα σε όλους επειδή το σκέφτομαι έντονα να βαλω και εγώ πρόγραμμα σε μαμά tsi 140 hp. Ηθελα μονο αν ξέρετε να μου πείτε αν ολοι όσοι χαρτογραφουν τον εγκέφαλο κανουν ολοι την ιδια αναβάθμιση σε ιπποδύναμη και ροπη, και αν εχουν ολοι το ιδιο κόστος. Μιλαω πάντα για τα δεδομένα της Ελλάδας και οχι ξενους οίκους. Βαγγέλη καλωσήρθες, ψάξε λίγο το thread έχει αρκετές πληροφορίες. Μια διαφοροποίηση υπάρχει από πρόγραμμα σε πρόγραμμα, ωστόσο έχει ωριμάσει σχετικά η αγορά από το 2006 που παρουσιάστηκε το μοτέρ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FANIS-TSI- Posted December 17, 2014 Report Share Posted December 17, 2014 Βαγγέλη καλωσήρθες, ψάξε λίγο το thread έχει αρκετές πληροφορίες. Μια διαφοροποίηση υπάρχει από πρόγραμμα σε πρόγραμμα, ωστόσο έχει ωριμάσει σχετικά η αγορά από το 2006 που παρουσιάστηκε το μοτέρ. οχι τόσο το μοτερ οσο ο εγκεφαλος MED 17,5 που δυσκολεψε (εκεινη την εποχη) πολυ τους προγραμματιστες!!! να ρωτησω και εγω κατι! ολα τα προγραμματα με ρυθμιση 95αρας εχουν τα ίδια χαρακτηριστικά? εγω ειμαι ΦΠΕ, IC, σκαστρα με over 1,35 και σταθερη 1,1 με πολύ γρήγορη πτώση, αν είχα άλλο πρόγραμμα τις ίδιες πιέσεις θα είχα? αν δεν φοραγα τιποτα σε περιφειριακα τις ίδιες πιέσεις θα είχα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted December 17, 2014 Report Share Posted December 17, 2014 (edited) Δεν καταλαβαίνω το quote σε αυτό που λέω, σε σχέση με αυτό που γράφεις: οχι τόσο το μοτερ οσο ο εγκεφαλος MED 17,5 που δυσκολεψε (εκεινη την εποχη) πολυ τους προγραμματιστες!!! Ο Βαγγέλης πιο πάνω ρωτάει για την διαφοροποίηση από εταιρία σε εταιρία επαναπρογραμματισμού. Για την ιστορία: Tα πρώτα μοτέρ BLG έκαναν χρήση του BOSCH MED 9.5.10 που ήταν στα BLN μοτέρ. (Fsi) Αργότερα με την έλευση των BMY μοτέρ αντικαταστάθηκε (και στα BLG) με τον Bosch MED 17.5.1 Στα μοτέρ CAXA και CAV (D) έχουμε την έκδοση Bosch MED 17.5.2 και 17.5.5 Όσο αφορά στο ερώτημά σου, ακόμα και το ίδιο πρόγραμμα στο ίδιο αμάξι με τα ίδια περιφερειακά, ενδέχεται να έχει μικρή διαφοροποίηση στην πίεση. Τώρα αν μιλάμε για διαφορετικό πρόγραμμα άλλης εταιριας, το ενδεχόμενο είναι ακόμη μεγαλύτερο. Γενικά για 95οκτ τα προγράμματα είναι πιο φυλαγμένα, στις πιέσεις αλλά κυρίως στις μοίρες που "σηκώνουν". Edited December 17, 2014 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FANIS-TSI- Posted December 17, 2014 Report Share Posted December 17, 2014 Δεν καταλαβαίνω το quote σε αυτό που λέω, σε σχέση με αυτό που γράφεις: οχι τόσο το μοτερ οσο ο εγκεφαλος MED 17,5 που δυσκολεψε (εκεινη την εποχη) πολυ τους προγραμματιστες!!! Ο Βαγγέλης πιο πάνω ρωτάει για την διαφοροποίηση από εταιρία σε εταιρία επαναπρογραμματισμού. Για την ιστορία: Tα πρώτα μοτέρ BLG έκαναν χρήση του BOSCH MED 9.5.10 που ήταν στα BLN μοτέρ. (Fsi) Αργότερα με την έλευση των BMY μοτέρ αντικαταστάθηκε (και στα BLG) με τον Bosch MED 17.5.1 Στα μοτέρ CAXA και CAV (D) έχουμε την έκδοση Bosch MED 17.5.2 και 17.5.5 Όσο αφορά στο ερώτημά σου, ακόμα και το ίδιο πρόγραμμα στο ίδιο αμάξι με τα ίδια περιφερειακά, ενδέχεται να έχει μικρή διαφοροποίηση στην πίεση. Τώρα αν μιλάμε για διαφορετικό πρόγραμμα άλλης εταιριας, το ενδεχόμενο είναι ακόμη μεγαλύτερο. Γενικά για 95οκτ τα προγράμματα είναι πιο φυλαγμένα, στις πιέσεις αλλά κυρίως στις μοίρες που "σηκώνουν". απλά πρόσθεσα στη δική σου δημοσίευση οτι δε δυσκολευτηκαν να προγραμματίσουν το μοτερ 1,4tsi, αφου γρήγορα βγηκαν προγραμματα για τον MED 9.5 σε αντίθεση με τον τον 17.5... που άργησαν πάρα πολύ... σε σημείο που κάποιοι βελτιωτες (πχ.Μπουλέκος) έλεγαν οτι ο συγκεκριμένος εγκέφαλος δεν θα βελτιωθεί/ανοιχτεί/αποκωδικοποιηθεί ΠΟΤΕ! ευτυχώς αυτό άλλαξε και η βελτιωση εχει προχωρήσει πολύ! και για να επιστεψω στην αρχική ερώτηση... νομιζω οτι οι περισσοτεροι συμφωνουμε οτι τα προγράμματα έχουν διαφορές μεταξύ τους!!! μικρές ή μεγάλες δεν γνωρίζω 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sensei1980 Posted December 19, 2014 Report Share Posted December 19, 2014 (edited) παίδες εχτές έβαλα προγραμματάκι στην Golfάρα μου (gt 1400 170 hp-2008) στον Μαραβέλια στην Ιερά οδό. Νιώθω ότι έχω άλλο αμάξι.Και δεν εννοώ τελικές και τέτοιες ----------.Εννοώ ότι βλέπω ενα αυτοκίνητο πιο γραμμικό στις επιταχύνσεις και πιο νευρικό. Η ιπποδύναμη απο 182 άλογα πήγε στα 215 και η ροπή στα 34kg. Το πρόβλημα που υπήρχε ηταν το εξής.Η αντλία βενζίνης που βρίσκεται στο μοτέρ είναι μικρή και το αμάξι θα μπορούσε να δώσει περισσότερα αν φορούσε μεγαλύτερη.... Edited December 19, 2014 by activious πιο κοσμιες εκφρασεις ,παρακαλω... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted December 20, 2014 Report Share Posted December 20, 2014 παίδες εχτές έβαλα προγραμματάκι στην Golfάρα μου (gt 1400 170 hp-2008) στον Μαραβέλια στην Ιερά οδό. Νιώθω ότι έχω άλλο αμάξι.Και δεν εννοώ τελικές και τέτοιες ----------.Εννοώ ότι βλέπω ενα αυτοκίνητο πιο γραμμικό στις επιταχύνσεις και πιο νευρικό. Η ιπποδύναμη απο 182 άλογα πήγε στα 215 και η ροπή στα 34kg. Το πρόβλημα που υπήρχε ηταν το εξής.Η αντλία βενζίνης που βρίσκεται στο μοτέρ είναι μικρή και το αμάξι θα μπορούσε να δώσει περισσότερα αν φορούσε μεγαλύτερη.... Καλες βολτες λοιπον.. Οταν βρεις ευκαιρια κανε μια μετρηση σενα maha στην Αθηνα. Ποσο χρεωνει ο Μαραβελιας πλεον; Ποιος ηταν ο λογος που πηγες σαυτον; Sent from my iPhone5 using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sensei1980 Posted December 22, 2014 Report Share Posted December 22, 2014 η τιμη ήταν στα 350 με την δυναμομέτρηση μαζί. με πήγε ένα φιλαράκι που είχε βάλει παλαιότερα σε αυτόν. λες να πάω να το μετρήσω και αλλού? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FANIS-TSI- Posted December 22, 2014 Report Share Posted December 22, 2014 (edited) η τιμη ήταν στα 350 με την δυναμομέτρηση μαζί. με πήγε ένα φιλαράκι που είχε βάλει παλαιότερα σε αυτόν. λες να πάω να το μετρήσω και αλλού? αν εχεις διαθεση ,χρόνο και χρήμα, πήγαινε και σε ενα maha! (ρυθμιση εχεις για 95αρα ή για 100αρα?) Edited December 22, 2014 by FANIS-TSI- Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sensei1980 Posted December 22, 2014 Report Share Posted December 22, 2014 ρυθμιση για 100αρα εκανα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted December 22, 2014 Report Share Posted December 22, 2014 (edited) πανε μετρα και αλλου κατι ξερει ο νικος(nikdev) και σου το λεει .........και συμφωνω με χιλια μαζι του Edited December 22, 2014 by tasossline t 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sensei1980 Posted December 22, 2014 Report Share Posted December 22, 2014 με την πρωτη ευκαιρία θα πάω παιδιά.θέλετε να μου πείτε τι παίζει με τον Μαραβέλια? αν θέλετε μου το λέτε σε πμ. απλα προβληματίστικα τώρα....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FANIS-TSI- Posted December 22, 2014 Report Share Posted December 22, 2014 με την πρωτη ευκαιρία θα πάω παιδιά.θέλετε να μου πείτε τι παίζει με τον Μαραβέλια? αν θέλετε μου το λέτε σε πμ. απλα προβληματίστικα τώρα....... τιποτα μην αγχωνεσαι απλά το συγκεκριμένο δυναμόμετρο είναι ''υπεραισιόδοξο'' και αρκετοι απο εδώ το γνωρίζουμε αφου έχουμε περάσει!!! αν πας σε ενα maha θα εχεις ενα καλυτερο μετρο σύγκρισης! και καλό είναι οταν λεμε άλογα να λέμε απο ποιο δυναμομετρο είναι ωστε να μην υπάρχουν μπερδέματα! καλοτάξιδο να είναι το αμάξι σου!!! (αν εσενα σε ικανοποιει τα νουμερα είναι περιττά) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sensei1980 Posted December 22, 2014 Report Share Posted December 22, 2014 παιδιά έχετε απόλυτο δίκιο.δεν κάθομαι πάνω στα νούμερα που αναγράφονται ούτε επιδιώκω να το φτάσω κάπου συγκεκριμένα. αυτο που διαπίστωσα μετά απο 4-5 μέρες οδήγησης είναι ότι τοαυτοκίνητο έχει καλύτερες ροπές απο τα χαμηλά και κυρίως η διαφορά είναι στην δευτέρα και τρίτη ταχύτητα όπου απο τις 2000 στροφές και μετά το αμάξι ακούει πολύ καλύτερα στο γκάζι. μετά απο τις γιορτές θα το πάω και εκεί που μου λέτε για να δώ τα νούμερα και πάλι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...