Jump to content
panos18

Golf 5/6/7 - Ποιο Προγραμμα Φορατε Σε Tsi ?

Καταγραφή των προγραμμάτων στα TSI  

251 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Προστέθηκε στη δημοσκόπηση και το πρόγραμμα της TMG.

Link to comment
Share on other sites

Το προγραμμα της unitronic δεν υπαρχει καθολου!(και ειναι πολυ δυνατο και αξιοπιστο).Αν μπορει να προσθεθει εκτος αν το φοραω μονο εγω!Ευχαριστω.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Το προγραμμα της unitronic δεν υπαρχει καθολου!(και ειναι πολυ δυνατο και αξιοπιστο).Αν μπορει να προσθεθει εκτος αν το φοραω μονο εγω!Ευχαριστω.

Προστέθηκε κι η Uni.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εγω εχω APR..απλα τελειο προγραμμα-εξυπηρέτηση. ..εγγύηση εφ όρου ζωης σε οτι αφοτα9 το πρόγραμμα

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εγω εχω APR..απλα τελειο προγραμμα-εξυπηρέτηση. ..εγγύηση εφ όρου ζωης σε οτι αφοτα9 το πρόγραμμα

Στα 2.0 ειναι αξιολογη, αλλα στο 1.4 tsi η apr εδειξε μη επαγγελματικη σταση.

Το ατοπημα να δωσει στην αγορα κωδικα με λ=0.95-1.0 wot στις υψηλες στροφες και με loggarisma απο τους κατοχους στο scirocco club τα μπαλωσε μετα, μου δειχνει προχειροτητα.

Φυσικα ηταν τυχερη, διοτι αν ειχαμε και ζημιες θα βλεπαμε το πραγματικο aftersales της προσωπο.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Edited by nikdev
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Γιωργο,αν ημουν στην θεση σου θα πηγαινα ταξοπουλο θεσσαλονικη.

Ο ανθρωπος εχει δειξει τρομερα πραγματα στην βελτιωση,κατ'εμε πηγαινε εκει.

Ειναι και κοντα σου.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

ειμαι ετοιμος και εγω συον φωτη στην πατρα θα παω..REVLIMIT..και θα φυιαξω αντλια υψηλης autotech.γνωμες;;

το κακο ειναι οτι αμα μπλεξω λεωγιαλιγο αλλα στο τελος θα το παω τερμα

Edited by activious
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους επειδή το σκέφτομαι έντονα να βαλω και εγώ πρόγραμμα σε μαμά tsi 140 hp. Ηθελα μονο αν ξέρετε να μου πείτε αν ολοι όσοι χαρτογραφουν τον εγκέφαλο κανουν ολοι την ιδια αναβάθμιση σε ιπποδύναμη και ροπη, και αν εχουν ολοι το ιδιο κόστος. Μιλαω πάντα για τα δεδομένα της Ελλάδας και οχι ξενους οίκους.

Edited by vaggelisk81
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους επειδή το σκέφτομαι έντονα να βαλω και εγώ πρόγραμμα σε μαμά tsi 140 hp. Ηθελα μονο αν ξέρετε να μου πείτε αν ολοι όσοι χαρτογραφουν τον εγκέφαλο κανουν ολοι την ιδια αναβάθμιση σε ιπποδύναμη και ροπη, και αν εχουν ολοι το ιδιο κόστος. Μιλαω πάντα για τα δεδομένα της Ελλάδας και οχι ξενους οίκους.

 

Βαγγέλη καλωσήρθες,

 

ψάξε λίγο το thread έχει αρκετές πληροφορίες.

Μια διαφοροποίηση υπάρχει από πρόγραμμα σε πρόγραμμα, ωστόσο έχει ωριμάσει σχετικά η αγορά από το 2006 που παρουσιάστηκε το μοτέρ.

Link to comment
Share on other sites

Βαγγέλη καλωσήρθες,

 

ψάξε λίγο το thread έχει αρκετές πληροφορίες.

Μια διαφοροποίηση υπάρχει από πρόγραμμα σε πρόγραμμα, ωστόσο έχει ωριμάσει σχετικά η αγορά από το 2006 που παρουσιάστηκε το μοτέρ.

 

οχι τόσο το μοτερ οσο ο εγκεφαλος MED 17,5 που δυσκολεψε (εκεινη την εποχη) πολυ τους προγραμματιστες!!!

να ρωτησω και εγω κατι! ολα τα προγραμματα με ρυθμιση 95αρας εχουν τα ίδια χαρακτηριστικά?

εγω ειμαι ΦΠΕ, IC, σκαστρα με over 1,35 και σταθερη 1,1 με πολύ γρήγορη πτώση, αν είχα άλλο πρόγραμμα τις ίδιες πιέσεις θα είχα? αν δεν φοραγα τιποτα σε περιφειριακα τις ίδιες πιέσεις θα είχα?

Link to comment
Share on other sites

Δεν καταλαβαίνω το quote σε αυτό που λέω, σε σχέση με αυτό που γράφεις:

οχι τόσο το μοτερ οσο ο εγκεφαλος MED 17,5 που δυσκολεψε (εκεινη την εποχη) πολυ τους προγραμματιστες!!!

 

Ο Βαγγέλης πιο πάνω ρωτάει για την διαφοροποίηση από εταιρία σε εταιρία επαναπρογραμματισμού.

 

Για την ιστορία:

Tα πρώτα μοτέρ BLG έκαναν χρήση του BOSCH MED 9.5.10 που ήταν στα BLN μοτέρ. (Fsi)

Αργότερα με την έλευση των BMY μοτέρ αντικαταστάθηκε (και στα BLG) με τον Bosch MED 17.5.1

Στα μοτέρ CAXA και CAV (D) έχουμε την έκδοση Bosch MED 17.5.2 και 17.5.5

 

 

Όσο αφορά στο ερώτημά σου, ακόμα και το ίδιο πρόγραμμα στο ίδιο αμάξι με τα ίδια περιφερειακά, ενδέχεται να έχει μικρή διαφοροποίηση στην πίεση. Τώρα αν μιλάμε για διαφορετικό πρόγραμμα άλλης εταιριας, το ενδεχόμενο είναι ακόμη μεγαλύτερο.

 

Γενικά για 95οκτ τα προγράμματα είναι πιο φυλαγμένα, στις πιέσεις αλλά κυρίως στις μοίρες που "σηκώνουν".

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Δεν καταλαβαίνω το quote σε αυτό που λέω, σε σχέση με αυτό που γράφεις:

οχι τόσο το μοτερ οσο ο εγκεφαλος MED 17,5 που δυσκολεψε (εκεινη την εποχη) πολυ τους προγραμματιστες!!!

 

Ο Βαγγέλης πιο πάνω ρωτάει για την διαφοροποίηση από εταιρία σε εταιρία επαναπρογραμματισμού.

 

Για την ιστορία:

Tα πρώτα μοτέρ BLG έκαναν χρήση του BOSCH MED 9.5.10 που ήταν στα BLN μοτέρ. (Fsi)

Αργότερα με την έλευση των BMY μοτέρ αντικαταστάθηκε (και στα BLG) με τον Bosch MED 17.5.1

Στα μοτέρ CAXA και CAV (D) έχουμε την έκδοση Bosch MED 17.5.2 και 17.5.5

 

 

Όσο αφορά στο ερώτημά σου, ακόμα και το ίδιο πρόγραμμα στο ίδιο αμάξι με τα ίδια περιφερειακά, ενδέχεται να έχει μικρή διαφοροποίηση στην πίεση. Τώρα αν μιλάμε για διαφορετικό πρόγραμμα άλλης εταιριας, το ενδεχόμενο είναι ακόμη μεγαλύτερο.

 

Γενικά για 95οκτ τα προγράμματα είναι πιο φυλαγμένα, στις πιέσεις αλλά κυρίως στις μοίρες που "σηκώνουν".

 

απλά πρόσθεσα στη δική σου δημοσίευση οτι δε δυσκολευτηκαν να προγραμματίσουν το μοτερ 1,4tsi, αφου γρήγορα βγηκαν προγραμματα για τον MED 9.5 σε αντίθεση με τον τον 17.5... που άργησαν πάρα πολύ... σε σημείο που κάποιοι βελτιωτες (πχ.Μπουλέκος) έλεγαν οτι ο συγκεκριμένος εγκέφαλος δεν θα βελτιωθεί/ανοιχτεί/αποκωδικοποιηθεί ΠΟΤΕ! 

ευτυχώς αυτό άλλαξε και η βελτιωση εχει προχωρήσει πολύ!

και για να επιστεψω στην αρχική ερώτηση... νομιζω οτι οι περισσοτεροι συμφωνουμε οτι τα προγράμματα έχουν διαφορές μεταξύ τους!!!

 μικρές ή μεγάλες δεν γνωρίζω :mellow:  

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

παίδες εχτές έβαλα προγραμματάκι στην Golfάρα μου (gt 1400 170 hp-2008) στον Μαραβέλια στην Ιερά οδό.

Νιώθω ότι έχω άλλο αμάξι.Και δεν εννοώ τελικές και τέτοιες ----------.Εννοώ ότι βλέπω ενα αυτοκίνητο πιο γραμμικό στις επιταχύνσεις και πιο νευρικό.

Η ιπποδύναμη απο 182 άλογα πήγε στα 215 και η ροπή στα 34kg.

Το πρόβλημα που υπήρχε ηταν το εξής.Η αντλία βενζίνης που βρίσκεται στο μοτέρ είναι μικρή και το αμάξι θα μπορούσε να δώσει περισσότερα αν φορούσε μεγαλύτερη....

Edited by activious
πιο κοσμιες εκφρασεις ,παρακαλω...
Link to comment
Share on other sites

παίδες εχτές έβαλα προγραμματάκι στην Golfάρα μου (gt 1400 170 hp-2008) στον Μαραβέλια στην Ιερά οδό.

Νιώθω ότι έχω άλλο αμάξι.Και δεν εννοώ τελικές και τέτοιες ----------.Εννοώ ότι βλέπω ενα αυτοκίνητο πιο γραμμικό στις επιταχύνσεις και πιο νευρικό.

Η ιπποδύναμη απο 182 άλογα πήγε στα 215 και η ροπή στα 34kg.

Το πρόβλημα που υπήρχε ηταν το εξής.Η αντλία βενζίνης που βρίσκεται στο μοτέρ είναι μικρή και το αμάξι θα μπορούσε να δώσει περισσότερα αν φορούσε μεγαλύτερη....

Καλες βολτες λοιπον..

Οταν βρεις ευκαιρια κανε μια μετρηση σενα maha στην Αθηνα.

Ποσο χρεωνει ο Μαραβελιας πλεον;

Ποιος ηταν ο λογος που πηγες σαυτον;

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

η τιμη ήταν στα 350 με την δυναμομέτρηση μαζί.

με πήγε ένα φιλαράκι που είχε βάλει παλαιότερα σε αυτόν.

λες να πάω να το μετρήσω και αλλού?

αν εχεις διαθεση ,χρόνο και χρήμα, πήγαινε και σε ενα maha!

(ρυθμιση εχεις για 95αρα ή για 100αρα?)

Edited by FANIS-TSI-
Link to comment
Share on other sites

πανε μετρα και αλλου κατι ξερει ο νικος(nikdev) και σου το λεει .........και συμφωνω με χιλια μαζι του

Edited by tasossline t
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

με την πρωτη ευκαιρία θα πάω παιδιά.θέλετε να μου πείτε τι παίζει με τον Μαραβέλια?

αν θέλετε μου το λέτε σε πμ.

απλα προβληματίστικα τώρα.......

τιποτα μην αγχωνεσαι απλά το συγκεκριμένο δυναμόμετρο είναι ''υπεραισιόδοξο'' και αρκετοι απο εδώ το γνωρίζουμε αφου έχουμε περάσει!!! αν πας σε ενα maha θα εχεις ενα καλυτερο μετρο σύγκρισης! και καλό είναι οταν λεμε άλογα να λέμε απο ποιο δυναμομετρο είναι ωστε να μην υπάρχουν μπερδέματα!

καλοτάξιδο να είναι το αμάξι σου!!!

(αν εσενα σε ικανοποιει τα νουμερα είναι περιττά) 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

παιδιά έχετε απόλυτο δίκιο.δεν κάθομαι πάνω στα νούμερα που αναγράφονται ούτε επιδιώκω να το φτάσω κάπου συγκεκριμένα.

αυτο που διαπίστωσα μετά απο 4-5 μέρες οδήγησης είναι ότι τοαυτοκίνητο έχει καλύτερες ροπές απο τα χαμηλά και κυρίως η διαφορά είναι στην δευτέρα και τρίτη ταχύτητα όπου απο τις 2000 στροφές και μετά το αμάξι ακούει πολύ καλύτερα στο γκάζι.

μετά απο τις γιορτές θα το πάω και εκεί που μου λέτε για να δώ τα νούμερα και πάλι

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.