nick2009 Posted February 18, 2010 Report Share Posted February 18, 2010 Ο λόγος που θα καθίσω να γράψω αυτές τις γραμμές είναι ότι ακόμα υπάρχουνε ΑΣΧΕΤΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ που δεν ξέρουν πως μπαίνει που πατάει και γιατί ?? Όταν ακόμα με περνούν τηλέφωνο και μου λενε γιατί δεν κουμπώνει ταχύτητες γιατί κολλάνε μέσα στο κιβώτιο και δεν ξεκολλάει η 1η γιατί στις υψηλές στροφές δεν της παίρνει της ταχύτητες ....και έχουν σαν δικαιολογία να μην σας ενημερώσω για την σωστή τοποθέτηση... για να σας ξανά χρεώνουμε εργασία ... ΚΑΠΟΥ ΚΑΤΑΝΤΑΕΙ ΑΠΑΤΕΩΝΙΑ ... δεν το έχω κάνει ποτέ ,,, και για αυτό έχουν έρθει από Κρήτη , Πάτρα , Θεσσαλονίκη , αργός , από Αθηνά πόλης κόσμος Πρώτο κιτ SACHS ME VOLAN .. Ο δίσκος τοποθετείται μέσα στο βολαν με την πλευρά των ελατηρίων στο εσωτερικό του .. καθώς το βολάν σφίγγεται με διναμόκλυδο και όχι με το αεροπίστολο το οποίο κλωτσάει το σπείρωμα του στρόφαλου Το sachs είναι καλύτερο από το cluts masters σε θέμα αντοχής ΠΡΟΣΟΧΗ δεν υπάρχει για s3 μπαίνει μόνο του golf αλλά δεν την παλεύει λόγο τετρακκίνησης και κιλών μάζας Έχει σκληρότερο πετάλι από το cults masters λόγου μεγαλύτερου δίσκου και σκληρότερων ελατηρίων Το πρόβλημα στο sachs είναι ότι εάν δεν βάλεις ανάποδα τον δίσκο ( για τους σκιντζίδες ) και δεν πατάς τέρμα τον συμπλεχτεί ,,, ( για τους κοντράκιδες ) δεν θα πάρει ποτέ ταχύτητες μετά της 6.300 rpm … Cults masters… κάνει από το παλιό s3 σε όλα τα tfsi … καλό εεεεε.. επίσης εάν βάλεις το fx 200 κάνε 700 χιλιόμετρα στην κίνηση και μετά πατά γκάζι.. Δείχνει πιο γρήγορο το όχημα με cults masters γιατί είναι 2 κιλά πιο ελαφρύ !!.. στο δυναμόμετρο την βλέπεις την διαφορά .. επίσης το ξενέρωμα που θα πάθεις με το cults masters είναι ότι εάν την κανείς την εξυπνάδα και βάλεις λάθος τον δίσκο δεν ξανά φτιάχνει , ούτε με αντικατάσταση.. μόνο εάν αλλάξεις το τρομπακι το κάτω ,, στο και το κανείς με μεγαλύτερη διαδρομή ... την πατέντα την βρήκε ο πατέρας μου .. και με έκανε να νοιώσω πόλη μ @@@@@ςςς ,, Δείτε και ένα vidaki για σημεία τριβείς αφιερώστε λίγο χρόνο αξίζει να γνωρίζεται και εσείς όχι μόνο να πληρώνεται δεν έχω τελειώσει ακόμα με αυτά που θέλω να πω .. λίγα για αρχή και εδώ είμαστε πάλι 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted February 18, 2010 Report Share Posted February 18, 2010 (edited) Επειδή γνωρίζω καταστάση , έχω διαβάσει καταστάση , έχω δει τον άνθρωπο που είχε το αμάξι καθώς επίσης και την στενοχώρια που είχε για την δυσλειτουργία που προκλήθηκε έχω να πω μόνο ένα πράγμα για το κείμενο . Πολύ καλό(σε επίπεδο γνώσης και ενημέρωσης), κανονικό μάθημα ! Συνέχισε έτσι .. Edited February 18, 2010 by Speedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...