Jump to content
nick2009

Γραναζια ,Δισκοι, & Σημεια Τριβεις

Recommended Posts

Ο λόγος που θα καθίσω να γράψω αυτές τις γραμμές είναι ότι ακόμα υπάρχουνε ΑΣΧΕΤΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ που δεν ξέρουν πως μπαίνει που πατάει και γιατί ??

Όταν ακόμα με περνούν τηλέφωνο και μου λενε γιατί δεν κουμπώνει ταχύτητες γιατί κολλάνε μέσα στο κιβώτιο και δεν ξεκολλάει η 1η γιατί στις υψηλές στροφές δεν της παίρνει της ταχύτητες ....και έχουν σαν δικαιολογία να μην σας ενημερώσω για την σωστή τοποθέτηση... για να σας ξανά χρεώνουμε εργασία ... ΚΑΠΟΥ ΚΑΤΑΝΤΑΕΙ ΑΠΑΤΕΩΝΙΑ ... δεν το έχω κάνει ποτέ ,,, και για αυτό έχουν έρθει από Κρήτη , Πάτρα , Θεσσαλονίκη , αργός , από Αθηνά πόλης κόσμος

Πρώτο κιτ SACHS ME VOLAN ..

Ο δίσκος τοποθετείται μέσα στο βολαν με την πλευρά των ελατηρίων στο εσωτερικό του .. καθώς το βολάν σφίγγεται με διναμόκλυδο και όχι με το αεροπίστολο το οποίο κλωτσάει το σπείρωμα του στρόφαλου

Το sachs είναι καλύτερο από το cluts masters σε θέμα αντοχής ΠΡΟΣΟΧΗ δεν υπάρχει για s3 μπαίνει μόνο του golf αλλά δεν την παλεύει λόγο τετρακκίνησης και κιλών μάζας

Έχει σκληρότερο πετάλι από το cults masters λόγου μεγαλύτερου δίσκου και σκληρότερων ελατηρίων

Το πρόβλημα στο sachs είναι ότι εάν δεν βάλεις ανάποδα τον δίσκο ( για τους σκιντζίδες ) και δεν πατάς τέρμα τον συμπλεχτεί ,,, ( για τους κοντράκιδες ) δεν θα πάρει ποτέ ταχύτητες μετά της 6.300 rpm …

Cults masters… κάνει από το παλιό s3 σε όλα τα tfsi … καλό εεεεε.. επίσης εάν βάλεις το fx 200 κάνε 700 χιλιόμετρα στην κίνηση και μετά πατά γκάζι..

Δείχνει πιο γρήγορο το όχημα με cults masters γιατί είναι 2 κιλά πιο ελαφρύ !!.. στο δυναμόμετρο την βλέπεις την διαφορά .. επίσης το ξενέρωμα που θα πάθεις με το cults masters είναι ότι εάν την κανείς την εξυπνάδα και βάλεις λάθος τον δίσκο δεν ξανά φτιάχνει , ούτε με αντικατάσταση.. μόνο εάν αλλάξεις το τρομπακι το κάτω ,, στο και το κανείς με μεγαλύτερη διαδρομή ... την πατέντα την βρήκε ο πατέρας μου .. και με έκανε να νοιώσω πόλη μ @@@@@ςςς ,,

Δείτε και ένα vidaki για σημεία τριβείς αφιερώστε λίγο χρόνο αξίζει να γνωρίζεται και εσείς όχι μόνο να πληρώνεται

δεν έχω τελειώσει ακόμα με αυτά που θέλω να πω .. λίγα για αρχή και εδώ είμαστε πάλι

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Επειδή γνωρίζω καταστάση , έχω διαβάσει καταστάση , έχω δει τον άνθρωπο που είχε το αμάξι καθώς επίσης και την στενοχώρια που είχε για την δυσλειτουργία που προκλήθηκε έχω να πω μόνο ένα πράγμα για το κείμενο . Πολύ καλό(σε επίπεδο γνώσης και ενημέρωσης), κανονικό μάθημα ! Συνέχισε έτσι .. :(

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.