Jump to content

Recommended Posts

αντε να το κανεις και syncro!πολυ καλη φαινεται η δουλεια!καλες βολτες!

Μόνο αυτό έχει μείνει πλέον! Σ'ευχαριστώ!

Τι να πω τώρα....απίστευτο , πολλά bravo για το κουράγιο σου.

Τnx, έπρεπε να γίνει και αυτο γιατι το προηγουμενο μοτερ δεν ηταν ανταξιο της καροτσας..

γαματο φιλε μπραβο εγω το μοτερ αυτο θα το εβαζα στο δωματιο οχι στο αμαξι αλογα ποσα ειναι?

Καλύτερα είναι πάνω στο αμάξι, έκει μπορείς να το ακουσεις να δουλευει, και ο ηχος ειναι ολα τα λεφτα..

Απο άλογα δεν ξέρω ακριβώς, το limited ηταν 208ps οπότε καπου εκεί θα παίζω..

Link to comment
Share on other sites

οι βασεις για τον τεντωτηρα διχνουν ορεξη και μερακι,μπραβο. GOLF mk2 ειναι τρελα :clapping: :clapping: :clapping:

Link to comment
Share on other sites

Πενα! Πολυ ωραιο το golf...

Απο τους λιγους Ελληνες, που εχω δει να καταργουνε την επιστροφη, ωραιος!!! Λιγο προσοχη παραπανω αλλα ο ηχος σε ανταμοιβει!!

Θα σου προτεινα να βαλεις μια 4αδα 310cc και ενα πιο ''καταλληλο'' chip

Φιλικα, Αλεξανδρος

Edited by Alexiskayak_7
Link to comment
Share on other sites

Πενα! Πολυ ωραιο το golf...

Απο τους λιγους Ελληνες, που εχω δει να καταργουνε την επιστροφη, ωραιος!!! Λιγο προσοχη παραπανω αλλα ο ηχος σε ανταμοιβει!!

Θα σου προτεινα να βαλεις μια 4αδα 310cc και ενα πιο ''καταλληλο'' chip

Φιλικα, Αλεξανδρος

Eιμαι της άποψης οτι η επιστροφή δεν χρησιμευει σε κάτι και δεν μειώνει την ζωή του κομπρεσορα..

Σιγουρα με μπεκ 310-315cc (s2 ή calibra) και νεο chip θα εχω καλύτερη απόδοση, παντα με stock τροχαλία. Ειναι ενα απο τα επομενα πραγματα που θα κάνω..

Βασικά και το chip της vwmotorsport εχει digilag και είναι λίγο ενοχλητικό..

Link to comment
Share on other sites

Η sns βγαζει τσιπακια με σχετικα επιθετικοτερο προγραμμα, αλλα παντα setup με setup, εχει διαφορες...

Οσον αφορα τον g, πρεπει να του ριχνεις γρασο-τεφλον ανα 800-1000χλμ, το εχεις υποψην σου αυτο...

Link to comment
Share on other sites

Η sns βγαζει τσιπακια με σχετικα επιθετικοτερο προγραμμα, αλλα παντα setup με setup, εχει διαφορες...

Οσον αφορα τον g, πρεπει να του ριχνεις γρασο-τεφλον ανα 800-1000χλμ, το εχεις υποψην σου αυτο...

H SNS φτιάχνει και custom τσιπάκια, απλά είναι λιγο δύσκολο να επικοινωνήσεις μαζί τους.. Εχω βρεί και εναν γερμανό που φτιάχνει τετοια προγράμματα..

Γνωρίζω για το γράσσο και έχω πάρει αυτό:

02560004.jpg

Link to comment
Share on other sites

Μερικές αλλαγές..

Μπαρόμετρο με 2 φωτισμούς για μερα και νύχτα.

DSC01205.jpg

DSC01206.jpg

Και τιμόνι...

DSC01271.jpg

DSC01273.jpg

Link to comment
Share on other sites

Μπήκε νεα εξάτμιση,ανοξείδωτη 63,5mm απο το δίχαλο και πίσω, με ένα μεσαίο καζανάκι και τελικό με διπλή απόληξη..

 

DSC_0292.jpg

DSC_0295.jpg


DSC_0299.jpg


DSC_0296.jpg

DSC_0302.jpg

DSC_0300.jpg

 

Σειρά έχει το νεο σαζμάν με τα παρελκόμενα του για να τοποθετηθεί..

 

Epsiloniotakappa3CC0nualpha0364.jpg

 

 

Link to comment
Share on other sites

Μεγειές για την εξάτμιση.. και συγχαρητήρια για την συνεχή προσπάθεια στο έργο !!

Το σασμάν λάμπει σαν διαμάντι.. εύγε !

Link to comment
Share on other sites

Μεγειές για την εξάτμιση.. και συγχαρητήρια για την συνεχή προσπάθεια στο έργο !!

Το σασμάν λάμπει σαν διαμάντι.. εύγε !

Σ'ευχαριστώ, για όσο μπόρω θα το συντηρώ και θα το βελτιώνω.

 

Γενικά σε τέτοιες κατασκευές πιο πολύς χρόνος χρειάζεται για να καθαρίσεις τα εξαρτήματα παρά να τα μοντάρεις..

Link to comment
Share on other sites

Κόσμημα!Δεν χρειάζεται να λέμε πολλά οι φώτο μιλάνε από μόνες τους.Oldschool VW στα καλύτερά της

Link to comment
Share on other sites

Επίσης ντύθηκε η οροφή και οι κολώνες με μαύρο ύφασμα. Το υφασμα είναι περίπου σαν του Ibiza- leon cupra.

 

3 ημέρες δουλειά, αλλά τουλάχιστον το αποτέλεσμα είναι ικανοποιητικό..

 

 

 

DSC01485.jpg

DSC01483.jpg

DSC01481.jpg

DSC01478.jpg

DSC01477.jpg

DSC01475.jpg

DSC01474.jpg

DSC01471.jpg
 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εχω ερωτευτει την δουλεια σου μιλαμε για πολυ μερακι...

Edited by Acidarrow
Link to comment
Share on other sites

Ένα μικρό update..

 

Άλλαξα τη θέση του μπαρόμετρου, η βάση στον αεραγωγό ήταν διακριτική αλλά το όργανο ηταν δυσανάγνωστο.

 

Οι έτοιμες βάσεις δεν μου άρεσαν και έτσι έφτιαξα μια δική μου..

 

 

DSC01972.jpg

 

DSC01974.jpg

 

 

DSC01976.jpg

 

 

DSC01987.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πάνο δώστο μου για μια Κυριακή.Οι βενζίνες δικές μου και υπόσχομαι να στο φέρω πίσω ακέραιο!

Link to comment
Share on other sites

Πολυ καλη θεση!! Τετρακινηση θα κουμπωσεις??

 

Ναι, η θέση είναι αρκετά καλή, έτσι έπρεπε να το βάλω απο την αρχή..

 

Για την τετρακινηση, θα πρέπει να βρεθεί ο κατάλληλος δότης στην κατάλληλη τιμή. Ο,τι έχω βρεί μέχρι τώρα ή ήταν ακριβό ή έλειπαν πράγματα..

 

Θέλει πολλά πραγματα για να γινει syncro και ο μόνος τρόπος για να τα βρώ όλα, είναι να αγοράσω ένα ολόκληρο αυτοκίνητο για ανταλλακτικά..

 

Αν τύχει κάτι καλό θα το προχωρήσω, αλλά και έτσι όπως είναι δε με χαλάει..

 

 

 

Πάνο δώστο μου για μια Κυριακή.Οι βενζίνες δικές μου και υπόσχομαι να στο φέρω πίσω ακέραιο!

 

:laugh: :laugh: :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.