Jump to content
DrYannisK

Toyota Vs Golf

Recommended Posts

το ποσες φορες καλεσαν μια εταιρεια, δεν εχει καμια σημασια καθως παιζει ρολο το ποσα αμαξια κυκλοφορουν απο το καθε μοντελο και επισης υπαρχουν και αλλοι παραμετροι. οπως πχ αν πχ οι οδηγοι μιας κατηγοριας αμαξιων κανουν παραπανω χιλιομετρα, αν τα χ αμαξια τα αγοραζουν γυναικες που κανουν ποιο προσεκτικη οδηγηση η αντρες οι οποιοι δεν καλουν την οδικη βοηθεια για αλλαγη ελαστικου κτλ κτλ κτλ. αναξιοπιστα τα στοιχεια λοιπον. τελος αν ειχες παρομοια εταιρια, και σου εδιναν καποια χρηματα, δε θα αλλαζες "γνωμη" και θα εδινες στην δημοσιοτητα ψευδη στοιχεια;

οντως ειναι αναξιοπιστα το κατα ποσο μπορει να λαδωθει μια τετοια εταιρεια δεν το γνωριζω αλλα ουτε το αποκλειω κιολας...και μην ξεχναμε οτι για να παρεις στην ουσια στατιστικες σωστες πρεπει πχ να δωσεις 5 αουρις και 5 γκολφ σε μια εταιρεια να κανουν τα ιδια χιλιομετρα στις ιδιες συνθηκες και μετα να βγαλουν συμπερασματα!!!

Link to comment
Share on other sites

το ποσες φορες καλεσαν μια εταιρεια, δεν εχει καμια σημασια καθως παιζει ρολο το ποσα αμαξια κυκλοφορουν απο το καθε μοντελο και επισης υπαρχουν και αλλοι παραμετροι. οπως πχ αν πχ οι οδηγοι μιας κατηγοριας αμαξιων κανουν παραπανω χιλιομετρα, αν τα χ αμαξια τα αγοραζουν γυναικες που κανουν ποιο προσεκτικη οδηγηση η αντρες οι οποιοι δεν καλουν την οδικη βοηθεια για αλλαγη ελαστικου κτλ κτλ κτλ. αναξιοπιστα τα στοιχεια λοιπον. τελος αν ειχες παρομοια εταιρια, και σου εδιναν καποια χρηματα, δε θα αλλαζες "γνωμη" και θα εδινες στην δημοσιοτητα ψευδη στοιχεια;

+100000000 :p:pardon: :pardon:

Link to comment
Share on other sites

το ποσες φορες καλεσαν μια εταιρεια, δεν εχει καμια σημασια καθως παιζει ρολο το ποσα αμαξια κυκλοφορουν απο το καθε μοντελο και επισης υπαρχουν και αλλοι παραμετροι. οπως πχ αν πχ οι οδηγοι μιας κατηγοριας αμαξιων κανουν παραπανω χιλιομετρα, αν τα χ αμαξια τα αγοραζουν γυναικες που κανουν ποιο προσεκτικη οδηγηση η αντρες οι οποιοι δεν καλουν την οδικη βοηθεια για αλλαγη ελαστικου κτλ κτλ κτλ. αναξιοπιστα τα στοιχεια λοιπον. τελος αν ειχες παρομοια εταιρια, και σου εδιναν καποια χρηματα, δε θα αλλαζες "γνωμη" και θα εδινες στην δημοσιοτητα ψευδη στοιχεια;

Εχεις δικιο σε αυτο γιαυτο και δεν μιλησα για Saab ή Volvo τα οποια ηταν επεισης τελευταια αλλα ποσοι εχουν?

Και ας μην κρυβομαστε πισω απο το δαχτυλο μας ειναι πιο ανθεκτικα απο τα vw..

Και με την ιδια λογικη μπορουσε και οι VW να δωσει λεφτα... παντως ειναι μια ιδεα να τα δεις αυτα παρα τις

εικασιες που κανουμε εδω περα.

Αντε γιατι θα το πεταξω απο κανα γκρεμο το γολφ με το κ@λο σαζμαν του. Εχει ενα προβληματακι με την 3η αλλα λυση ειναι

μονο μια .. να κατεβασουν σαζμαν! ΑΣΕ... θα μου φτιαξουν αυτο και θα χαλασουν κατι αλλο ΣΤΑΝΤΑΡ!

Ειμαι αρκετα φορτισμενος με το γκολφ σημερα...! Και σορρυ δεν μπορεσα να βρω την Δημοσκοπηση που εκαναν.

Link to comment
Share on other sites

Εχεις δικιο σε αυτο γιαυτο και δεν μιλησα για Saab ή Volvo τα οποια ηταν επεισης τελευταια αλλα ποσοι εχουν?

Και ας μην κρυβομαστε πισω απο το δαχτυλο μας ειναι πιο ανθεκτικα απο τα vw..

Και με την ιδια λογικη μπορουσε και οι VW να δωσει λεφτα... παντως ειναι μια ιδεα να τα δεις αυτα παρα τις

εικασιες που κανουμε εδω περα.

Αντε γιατι θα το πεταξω απο κανα γκρεμο το γολφ με το κ@λο σαζμαν του. Εχει ενα προβληματακι με την 3η αλλα λυση ειναι

μονο μια .. να κατεβασουν σαζμαν! ΑΣΕ... θα μου φτιαξουν αυτο και θα χαλασουν κατι αλλο ΣΤΑΝΤΑΡ!

Ειμαι αρκετα φορτισμενος με το γκολφ σημερα...! Και σορρυ δεν μπορεσα να βρω την Δημοσκοπηση που εκαναν.

Κοίτα κι εγώ όπως λαι πολλοί άλλοι είχαμε και συνεχίζουμε να έχουμε κάποια προβλήματα. Κάποια από τα οποία μπορεί να είναι "κλασικά" (π.χ. γρύλοι παραθύρων, σκάστρες κτλ) και κάποια όχι όπως σε μένα που έχω κάποιους τριγμούς από τις κολώνες με τις ζώνες (κάτι που μπορεί να οφείλεται και στον γιδοβοσκό που μου πέρασε τα καλώδια για τα ηχεία, ήταν και όνομα στον χώρο... τρομάρα του! new_grrrr.gif )

Θέλω να καταλήξω στο συμπέρασμα ότι προτιμώ το golf που έχω με ότι προβλήματα έχει, από ένα auris (που μου δίνει την αίσθηση ότι δεν έχει πολλά από αυτά που ζητάω από ένα αυτοκίνητο) . Μπορεί να σπάζομαι που έχει κολλήσει η μία πίσω πόρτα και δεν ξεκλειδώνει και δεν ανοίγει αλλά όταν το οδηγώ... τα ξεχνάω όλα και απλά με κάνει να χαμογελάω new_iloveyou.gif

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα κι εγώ όπως λαι πολλοί άλλοι είχαμε και συνεχίζουμε να έχουμε κάποια προβλήματα. Κάποια από τα οποία μπορεί να είναι "κλασικά" (π.χ. γρύλοι παραθύρων, σκάστρες κτλ) και κάποια όχι όπως σε μένα που έχω κάποιους τριγμούς από τις κολώνες με τις ζώνες (κάτι που μπορεί να οφείλεται και στον γιδοβοσκό που μου πέρασε τα καλώδια για τα ηχεία, ήταν και όνομα στον χώρο... τρομάρα του! new_grrrr.gif )

Θέλω να καταλήξω στο συμπέρασμα ότι προτιμώ το golf που έχω με ότι προβλήματα έχει, από ένα auris (που μου δίνει την αίσθηση ότι δεν έχει πολλά από αυτά που ζητάω από ένα αυτοκίνητο) . Μπορεί να σπάζομαι που έχει κολλήσει η μία πίσω πόρτα και δεν ξεκλειδώνει και δεν ανοίγει αλλά όταν το οδηγώ... τα ξεχνάω όλα και απλά με κάνει να χαμογελάω new_iloveyou.gif

Οταν τελειωσω με αυτο το προβλημα τοτε και εγω θα το αγαπαω..

Τωρα το οδηγαω και νευριαζω..

Δεν ειμαι ψειρας με το αμαξι αλλα παω 1η-2α-4η :p δεν βαζω καν 3η γιατι μου ανεβαινει το αιμα στο κεφαλι..

Και αυτο που με εκνευριζει εντελος ειναι οτι ενα τοσο μικρο προβληματακι δεν εχει μικρη και απλη λυση.

Link to comment
Share on other sites

Εχεις δικιο σε αυτο γιαυτο και δεν μιλησα για Saab ή Volvo τα οποια ηταν επεισης τελευταια αλλα ποσοι εχουν?

Και ας μην κρυβομαστε πισω απο το δαχτυλο μας ειναι πιο ανθεκτικα απο τα vw..

Και με την ιδια λογικη μπορουσε και οι VW να δωσει λεφτα... παντως ειναι μια ιδεα να τα δεις αυτα παρα τις

εικασιες που κανουμε εδω περα.

Αντε γιατι θα το πεταξω απο κανα γκρεμο το γολφ με το κ@λο σαζμαν του. Εχει ενα προβληματακι με την 3η αλλα λυση ειναι

μονο μια .. να κατεβασουν σαζμαν! ΑΣΕ... θα μου φτιαξουν αυτο και θα χαλασουν κατι αλλο ΣΤΑΝΤΑΡ!

Ειμαι αρκετα φορτισμενος με το γκολφ σημερα...! Και σορρυ δεν μπορεσα να βρω την Δημοσκοπηση που εκαναν.

επειδη πολλοι γνωστοι αλλα και στην οικογενεια εχουμε toyotaki, μπορω να πω πως ναι τα δικα μας ειναι πολυ ποιο αξιοπιστα. 91-97 σπουδαζα Ρουμανια οπου οι δρομοι ηταν χαλια ολο λακουβες. μονο VW golf , mercedes bmw εβλεπες. τα ιαπωνεζικα απλα τα εφτυναν αμεσα,,,,,,,

Link to comment
Share on other sites

Όπως και να το κάνουμε τα Toyota είναι αξιόπιστα! 

 

Ότι και να λέμε, και ειδικά τα 1400αρια vvt-i καλά τα ψέματα είναι μαύρα σκυλιά. 

 

Και ειδικά η Corolla του 2001 είναι Αθάνατο!! 

Ακόμα κυκλοφορούν πάρα τα χρόνια τούς.

 

Εγώ προσωπικά είχα μια TOYOTA Corolla sedan 1400vvti του 2001. 

 

Την αγωρασα το 2017 από ιδιώτη, το αμάξι το πήρα με 170.000 χιλιόμετρα. 

Και με πλήρες ιστορικό από την αντιπροσωπεία ΤΟΥΟΤΑ. 

17 ΧΡΌΝΙΑ όλα τα service εκεί.

 

Έμεινα έκπληκτος από 2 πράγματα σε αυτό το αμάξι.

Πρώτον δεν άλλαξε ΠΟΤΈ! Δίσκο Πλατό ,Και αμορτισέρ. Όλα ήταν τα χρόνια.

 

Ακόμα και εγώ που το αγωρασα μετά δεν του άλλαξα το δίσκο πλατό, ακόμα και μετά από μερικούς μήνες που το πούλησα το έδωσα με τον εργοστασιακό δίσκο πλατό.

 

εγώ το μόνο που του εκανα ας πούμε για πρώτη φορά ήταν να αλλάξω τα αμορτισέρ ήταν πλέον άχρηστα όταν το πήρα και μερικά ψιλοπραγματα ακόμα.

Ευτελούς κόστους για ένα τέτοιο αμάξι.

 

Θα μου πείτε βέβαια αφού ήταν τόσο καλό γιατί δεν το κράτησες.. το έδωσα καθαρά και μόνο για κάτι πολύ ποίο σύγχρονο αμάξι.

 

Και το είχα πάρει τότε καθαρά και μόνο για να μπορώ να μετακινούμε στην δουλειά μου.

 

Σαν αξιοπιστία κακά τα ψέματα δεν παίζονται, να λέμε και την πραγματικότητα..

 

Μπορεί από θέμα οδήγησης να μην είναι όπως τα γερμανικά. Αλλά έχουν αλλά καλά.

 

 

 

Και εδώ ένα ενδιαφέρον άρθρο ως πρως την προτίμηση τον Ελλήνων για την TOYOTA και την αντιμετώπιση που έχουν η ιδιοκτήτες της.

 

Σε σχέσει που με την vw είναι τραγική και απαράδεκτη...

 

https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Giati-h-Volkswagen-den-mporei_184634.asp?a=6

Edited by OMINUS
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δούλευα στην toyota για αρκετά χρονια  και είχα περάσει και από άλλες εταιρίες όπως renault group fiat και κάνα 2 άλλες... το after sales και η οργάνωση που έχει η toyota δεν το έχει καμια άλλη εταιρία στην ελλάδα


Πρώτο και βασικότερο αναγνωρίζει τα κατασκευαστικά της λάθη για παράδειγμα ερχόταν αυτοκίνητα 5- 6 ετίας 1.6 και 1.8 VVT-i κυρίως που είχαν υπερβολική κατανάλωση λαδιού και αλλάζανε σχεδόν όλο το μοτέρ ίδιο έμενε μονο το κεφαλάρι και ο πελάτης πλήρωνε μονο τα αναλώσιμα του service λάδια, αντιψυκτικά, φίλτρα, μπουζί...

Μονη προϋπόθεση η συντήρηση σε επίσημο service και λιγότερα από 160k αν ξέφευγε και κανένα service όχι κάτι τόσο κραχτo  κάναν και τα στραβά ματια 
Hilux 4x4 8 ετίας κόβανε τις βίδες στις μπιέλες και αλλάζανε κομπλέ κινητήρα τζάμπα... 
 

Αν καπου υπήρχε πρόβλημα και ήταν εντός εγγύησης  απλά το άλλαζε για να μείνει ο πελάτης ευχαριστημένος δεν του βγάζαμε το λάδι και όλα αυτά με εντολή της toyota

Στη vw στα 2+ χρονια κλαταριζε η καδένα έπαιρνε ο πελάτης το μοτέρ στραγάλια και σφύριζαν αδιάφορα... ραγίζανε εμβολο και προσπαθούσαν να ρίξουν φταίξιμο στον πελάτη
 

Edited by Deus164
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Για τα 1,33 που είχαν προβληματικά πιστόνια σε Auris και τα Yaris που έχω κλείσει τόσα μοτέρ και δεν τους

αποζημίωσε κανείς ? Αυτά έχουν γεμίσει το car και τ΄ αγοράζουν οι αδαείς toyota σου λέει εγγύηση, για να πετύχεις μοτέρ εργοστασιακό κάνεις τάμα.

 

Σαπίλες τα Yaris, τα corolla μακριά..

Η Toyota ήταν κάποτε, σήμερα όχι. Είχα και γω Corolla αλλά του '88, ένα καρότσι ήταν με τιμόνι τίποτα παραπάνω.

 

Μη συγκρίνουμε τα ασύγκριτα, θα έρθει ο japanik πάλι... οι παλιοί θυμούνται.

 

Που το ξέθαψες το θέμα απ΄το 10 :)

Link to comment
Share on other sites

Μιας και ξεθάφτηκε το θέμα θα σας πω το εξής.
SEAT IBIZA ‘99 (Group VAG) όταν το έδωσα με 16+ χρόνια στο δρόμο το αυτοκίνητο είχε αλλάξει μόνο ελαστικά - Μπαταρία και θερμοστάτη.
Το μυστικό είναι να γίνονται τα service στην ώρα τους και τα ανταλλακτικά να είναι της προκοπής.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago , nikdev said:

Για τα 1,33 που είχαν προβληματικά πιστόνια σε Auris και τα Yaris που έχω κλείσει τόσα μοτέρ και δεν τους

αποζημίωσε κανείς ? Αυτά έχουν γεμίσει το car και τ΄ αγοράζουν οι αδαείς toyota σου λέει εγγύηση, για να πετύχεις μοτέρ εργοστασιακό κάνεις τάμα.

 

Σαπίλες τα Yaris, τα corolla μακριά..

Η Toyota ήταν κάποτε, σήμερα όχι. Είχα και γω Corolla αλλά του '88, ένα καρότσι ήταν με τιμόνι τίποτα παραπάνω.

 

Μη συγκρίνουμε τα ασύγκριτα, θα έρθει ο japanik πάλι... οι παλιοί θυμούνται.

 

Που το ξέθαψες το θέμα απ΄το 10 :)

Στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάμε για σχοινί.

 

Λέει μια παροιμία... :lol:

 

Τα Ιαπωνικά αγαπητέ , επειδή ανέφερες το θέμα σκουριές. 

 

Τα παλιά μοντέλα υστερούν όντως αλλά έχει έχει να κάνει το θέμα Βάψιμο! 

 

Ότι σαν εταιρία...

 

Γιατί αν πάμε έτσι στα ford να δείς τι γίνετε  τα οποία ειναι νεώτερα από την Corolla  του 2001 που είχα το τη σκουριές έχουν από καινούργια ,

 

Και  την ποιότητα βαψηματος που έχουν , που μόνο ο αέρας που τα φυσάει το χρώμα χαλάει.

 

Που αν κάνεις λάθος και περάσεις από κάποιο δρόμο που έχει λίγα χόρτα και ακουμπήσουν επάνω στο χρώμα τον ford .

Πάει εκεί καταστράφηκες θα λές πάω για βάψιμο.

 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Παιδιά, αν & δεν είχα ποτέ Toyota, έχω ακούσει τα καλύτερα. Μόνο και μόνο που βλέπω τριγύρω μας να κυκλοφορούν άπειρα πχ Starlet του 80-90 και σχεδόν κανένα VW, αυτό κάτι δείχνει για την τότε αξιοπιστία & αντοχή στο χρόνο. Για τα τωρινά δεδομένα, αν & έχω άποψη, δε θα την πω για να μην εκνευριστώ πρωί πρωί, θα αφήσω να την επαληθεύσει ο χρόνος :lol:

Edited by Polakias TDI
Link to comment
Share on other sites

Αν κανουμε συγκριση σε θεμα αξιοπιστιας,δεν νομιζω οτι υπαρχει ανθρωπος που θα κρινει αντικειμενικα και δεν θα πει οτι τα τουοτα ειναι σκηλια σε σχεση με το vw group.???

 

το αν εγω το σπαω το αμαξι και ξεχναω να κανω αλαγη λαδιων δεν μου φταιει το αμαξι μου που θα κλαταρει το μοτερ ασχετα αν ειναι τουοτα η'vw.

 

Αν το γκολφ εχει καλητερη καβαλα στο δρομο, σε σχεση με το αουρις, μονο ενας που πασχει στο μυαλο του δεν θα το ελεγε.

 

Και ναι .....τα τουοτα απο 2.000 εως 2002  βγαλανε πολλα μοτερ που οχι απλα τσιμπαγανε λαδια,αλλα το πινανε το λαδακι σαν το πρωινο τους γαλα 

Το πως αντεδρασε η τουοτα με δωρεαν επισκευες ειναι αλλο θεμα σε σχεση με την vw που εκανε τον κινεζο.

 

και για να μην γραφω και πολλα οποιος καθετε και ασχολειται με ενα τυπακι που λεει οτι το 1,6 auris ειναι πιο γρηγορο απο το 1,4tsi  golf...τζαμπα χανει τον χρονο του.

Οπως τζαμπα χανει την ωρα του και ζαλιζει τον κοσμο αυτος ο γκολφακιας-πολακιας κτλ που προσπαθει να πεισει τον λαο οτι η vw ειναι υποδειγμα αξιοπιστιας σε σχεση με την τουοτα.

 

χαρειται τα αμαξακια σας και μην σπαταλατε την ωρα σας σε πραγματα που δεν αξιζει.

 

Οταν αγοραζεις vw ξερεις εκ των προτερων οτι δεν ειναι ιαπωνας σε αξιοπιστια,οπως ξερουνε και οι τογιοτοχοντακιδες οτι στον γερμανο και γενικοτερα στον ευρωπαιο δεν θα βρουνε  την αντοχη που ξερανε στα αυτοκινητα τους απο την απω ανατολη....

Link to comment
Share on other sites

Θα το αφήσω ανοιχτό να γίνεται κουβέντα και κάποια στιγμή θα πάει καλάθι..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.