midkin Posted February 27, 2010 Report Share Posted February 27, 2010 (edited) Καλησπέρα παιδιά! Πριν από λίγο γύρισα από το parking του ΟΑΚΑ όπου βγάζοντας μία ασφάλεια από το αμάξι μου η οποία απενεργοποιεί τα ABS και τα ESP driftαρα αρκετά το αμάξι μου με χειρόφρενο και γκάζια... Έκανα αρκετούς κύκλους στο parking με πολύ drift και στροφές 180 μοιρών κλπ ώσπου κάποια στιγμή το αμάξι άρχισε να κάνει κρακ κρακ κρακ κάθε φορά που έστριβα το τιμόνι. Μάλλον είναι κάτι σε κρεμαγιερα! Ευτυχώς βρήκα άκρη και θα την αλλάξω χωρίς κόστος μέσω της εγγύησης αλλά απογοητεύτηκα που το (καινούργιο) αμάξι μου έβγαλε πρόβλημα με λίγο ζόρισμα...! Edited February 27, 2010 by midkin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted February 27, 2010 Report Share Posted February 27, 2010 Αφου δεν σου έφυγε καμια ρόδα παλι καλά να λες, αντε καλορίζικη η κρεμαγιερα και δεν ξερω και εγώ τι άλλο!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nrgakos3 Posted February 27, 2010 Report Share Posted February 27, 2010 Δεν εβγαλε προβλημα, του δημιουργησες προβλημα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted February 28, 2010 Report Share Posted February 28, 2010 σιγα αν ετσι δημιουργουντε τα προβληματα τοτε να το βαλουμε σε ναυλον να μη σκονιζεται Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted February 28, 2010 Report Share Posted February 28, 2010 Οταν το είχα σηκώσει για να περάσω την ανάρτηση, απογοητεύτηκα από την ποιότητα των ημιαξονίων του... Μην χαλιέσαι midkin...Το ζόρισες πολύ?Ανέβαζες στροφές και άφηνες συμπλέκτη?Αφηνες συμπλέκτη με γυρισμένους τροχούς μήπως? Ασχετο, αλλά έβγαλες 2 ασφάλειεςλ, δλδ μία για ESP και μία για ABS?Είχε πλάκα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted February 28, 2010 Report Share Posted February 28, 2010 Παντως εγω εδω και κανα μηνα που το παω περα δωθε δεν βλεπω καποιο προβλημα(εκτος τα λαστιχα) απλα εγω το παω με γκαζι/φρενο οχι με χειροφρενο. Μηπως ειχες παρελθον σε καμια μεγαλη Ελληνικη λακουβα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted February 28, 2010 Author Report Share Posted February 28, 2010 (edited) Το ζόρισες πολύ?Ανέβαζες στροφές και άφηνες συμπλέκτη?Αφηνες συμπλέκτη με γυρισμένους τροχούς μήπως?Ασχετο, αλλά έβγαλες 2 ασφάλειεςλ, δλδ μία για ESP και μία για ABS?Είχε πλάκα? Πρώτον ναι είχε πλάκα. Δηλαδή μέχρι να σπάσει η κρεμαγιέρα Δεύτερον πατούσα απαλά το γκάζι, γέμιζα λίγο την πρώτη, έβαζα δευτέρα πήγαινα με 40 το πολύ 50, πατούσα συμπλέκτη στο τέρμα, σήκωνα χειρόφρενο, έστριβα το τιμόνι, άφηνα συμπλέκτη, πατούσα πολύ γκάζι και που και που φρένο και φτου κι από την αρχή. Ως αποτέλεσμα να χάνω τον έλεγχο το αμαξιού και να προσπαθώ να το επαναφέρω. Το έδαφος ήταν ιδιαιτέρα γλιστερό(αν έχετε πάει στο parking του ΟΑΚΑ θα ξέρετε) και δεν νομίζω πως επιβάρυνε ιδιαίτερα το αμάξι. Ίσως σε μεγάλο βαθμό φταίνε οι βαριές 18άρες bilbao. σιγα αν ετσι δημιουργουντε τα προβληματα τοτε να το βαλουμε σε ναυλον να μη σκονιζεται Έτσι με βλέπω να κάνω στο τέλος :/ Edited February 28, 2010 by midkin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nismo Posted February 28, 2010 Report Share Posted February 28, 2010 Δυστυχώς ή ευτυχώς, το αυτοκίνητό μας δεν είναι φτιαγμένο για τέτοια χρήση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick_1987 Posted February 28, 2010 Report Share Posted February 28, 2010 παρε ενα rx8 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted February 28, 2010 Report Share Posted February 28, 2010 Εγώ σας το ξαναλέω. Τώρα που έφτιαξαν το μοτέρ, χάνει το αμάξι στον τομέα της μετάδοσης! Εφόσον λες ότι ήταν γλυστερό οδόστρωμα, δεν έφαγαν λογικα μεγάλο ζόρι τα ημιαξόνια...Αρα ήταν ή σασμάν ή κάποιο διαφορικούλι... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rallakias Posted March 1, 2010 Report Share Posted March 1, 2010 Μπορούμε τουλάχιστον να μαθουμε ποια ασφάλεια ειναι αυτη που απενεργοποιεί τα ABS/ESP ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted March 1, 2010 Report Share Posted March 1, 2010 Στο manual τις λέει ακριβώς. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted March 1, 2010 Report Share Posted March 1, 2010 Λοιπον.... πολλα 6 αρια...εχουν ενα προβληματακι στο τιμονι το εχουμε πει 10 φορες ...καποιοι μιλησαν για κενο 2-3χιλ στην κρεμαγιερα καποιοι το μεταφραζουν σαν στιγμιαια αισθηση οτι το τιμονι κλειδωνει σε καποια σημεια σαν να εχει δοντακια... .... Ενα τετοιο κενο σε συν υπαρξη με την ροπη απο το drift σε εκανε να το παρεις στα χερια πιστεψε με . Επισης η ποιοτητα ημιαξονιων ειναι.... χειροτερη και απο matiz πιστεψτε με. Δεν το περιμενα... αλλα τι να κανεις.... Στον τομεα μεταδοσης κινησης και σασμαν χρειαζεται βελτιωση πλεον το golf αυτο ειναι σιγουρο . Καλα ξεμπερδεματα μεγαλε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted March 1, 2010 Report Share Posted March 1, 2010 Aυτό πιστεύω και εγώ...και το ανέφερα και παραπάνω. Πως όμως?Σετ συμπλέκτη? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted March 1, 2010 Report Share Posted March 1, 2010 Επισης η ποιοτητα ημιαξονιων ειναι.... χειροτερη και απο matiz πιστεψτε με. Δεν το περιμενα... αλλα τι να κανεις.... Εχετε μια συνηθεια να υποβιβαζετε τα ματιζ... Εδω και 3 χρονια το σπαω με οτι ειδους βλακεια μπορει να σκεφτει κανεις και δεν εχει παθει ΤΙΠΟΤΑ! 11 χρονων μοντελο τιποτα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted March 2, 2010 Author Report Share Posted March 2, 2010 Εχετε μια συνηθεια να υποβιβαζετε τα ματιζ... Εδω και 3 χρονια το σπαω με οτι ειδους βλακεια μπορει να σκεφτει κανεις και δεν εχει παθει ΤΙΠΟΤΑ! 11 χρονων μοντελο τιποτα. Χαχαχαχαχαχα! ΜΑΤΙΖ ΡΕΕΕΕ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted March 3, 2010 Report Share Posted March 3, 2010 Πως διορθωνετε ? Ισως με αλλαγη κρεμαγιερας και επανελεγχο σε ολα τα εμπλεκομενα εξαρτηματα φιλε ...πικρη ιστορια... ακομα δεν εχω βρει ακρη...μια το κανει μια με αφηνει...golf σου λεει μετα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted March 4, 2010 Author Report Share Posted March 4, 2010 Μόλις γύρισα από το συνεργείο! Απογοήτευση...! Με το που έφτασα ο μεταλλικός ήχος δεν ακουγότανε καθόλου. Τι στρίβανε τις ρόδες, τι το κάνανε βόλτες. ΤΙΠΟΤΑ!!! Το σηκώσανε το checkάρανε από κάτω πάλι τίποτα! Το πήγα Σ.Ε.Φ. το driftαρα πάλι τίποτα... Λέτε να έχει σπάσει-στραβώσει κάτι και επειδή σταμάτησε να ακούγεται να κινδυνεύει το αμαξάκι μου;;;! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted March 4, 2010 Report Share Posted March 4, 2010 Σου έδωσαν χαρτί ελέγχου? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted March 4, 2010 Author Report Share Posted March 4, 2010 Σου έδωσαν χαρτί ελέγχου? Όχι...! Θα έπρεπε; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted March 4, 2010 Report Share Posted March 4, 2010 (edited) Βασικά δε μου έχει τύχει ποτέ με VW, αλλά όποτε πήγαινα σε άλλες αντιπροσωπείες για έλεγχο (πχ κάτι άκουγα) μου έδιναν χαρτί.Αν θες την γνώμη μου, πήγαινε και αλλού και παίξτο ότι ακούς κάτι. Αφησέ τους να κάνουν έλεγχο και μετά ζήτα χαρτί που να λέει που δεν εντοπίστηκε βλάβη. Αν, ω μη γένοιτο, ξεφύγει το αυτοκίνητο από την πορεία του εξαιτίας του προβλήματος, πως θα είσαι καλυμμένος? Και βασικά δεν θέλω να σε αγχώσω ή να κινδυνολογήσω, μιλάω καθαρά ως νομικός.Δες το σαν free legal advice Edited March 4, 2010 by Katana Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...