Lestat Posted March 5, 2010 Report Share Posted March 5, 2010 http://www.fastestlaps.com/comparisons/462a1e733dcec-vs-_Honda_Civic_Type_R_EP3_Facelift.html Αυτο που ποσταρες το διαβασες πριν το ποσταρεις? Στην πιστα του Top Gear το Honda ειναι κοντα 1sec γρηγορότερο. Και σαν track performance το βαθμολογουν πολυ καλυτερα και εσυ θες να μας πεισεις πως δεν στριβει? Ατμοσφαιρικα βελτιωμενο το Honda στην πιστα ειναι οπλο εγω αυτο ξερω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raven Posted March 5, 2010 Report Share Posted March 5, 2010 (edited) στον δρομο αλλα δειχνει το ταπερ μην ξεχνας οτι αλλο δρομος και αλλο πιστα...αλλα ξεχασα μεγαλωσες στις πιστες εσυ και αγοραζεις αυτοκινητα ως μετρο συγκρισης τους χρονους στην πιστα... σε πειραζω τα honda ειναι καλυτερα σε πιστα αλλα στον δρομο αλλαζουν οι παραμετροι... Edited March 5, 2010 by raven Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick_1987 Posted March 5, 2010 Report Share Posted March 5, 2010 στον δρομο αλλα δειχνει το ταπερ μην ξεχνας οτι αλλο δρομος και αλλο πιστα...αλλα ξεχασα μεγαλωσες στις πιστες εσυ και αγοραζεις αυτοκινητα ως μετρο συγκρισης τους χρονους στην πιστα... τα honda ειναι καλυτερα σε πιστα αλλα στον δρομο αλλαζουν οι παραμετροι... θα γραψω κατι που εσυ ο ιδιος ειχες γραψει...το type r παιζει και ρολο οδηγου ξερεις, δεν οδηγειται μονο του τι αλλο?? 2ον,απο ρολλαριστες ολοι ειμαστε μαγκες με τα turbo,ξεκινα απο σταση με typer και ξαναγραψε,εδω θα ειμαστε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raven Posted March 5, 2010 Report Share Posted March 5, 2010 εχω ξεκινησει ουκ ολιγες φορες ρε τι lc εβαλα ρε τι το πειραξα ρε μονο που μπλοκε δεν εχω βαλει και r888 αυτα τα μπ@υρδελα παντα μου φευγουν για τα πρωτα 100 μετρα...δεν με νοιζουν ομως οι ευθειες αλλα οι στροφες και επειδη δεν κυκλοφορω σε πιστα αλλα σε δρομο δεν εχει μπορεσει καποιο type r να με ακολουθησει μεχρι στιγμης!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted March 5, 2010 Report Share Posted March 5, 2010 (edited) εχω ξεκινησει ουκ ολιγες φορες ρε τι lc εβαλα ρε τι το πειραξα ρε μονο που μπλοκε δεν εχω βαλει και r888 αυτα τα μπ@υρδελα παντα μου φευγουν για τα πρωτα 100 μετρα...δεν με νοιζουν ομως οι ευθειες αλλα οι στροφες και επειδη δεν κυκλοφορω σε πιστα αλλα σε δρομο δεν εχει μπορεσει καποιο type r να με ακολουθησει μεχρι στιγμης!!! Άναμπράβο!!!Το αμάξι το παίρνεις για την καθημερινότητα(κατά κύριο λόγο) και για το όλο σύνολο που προσφέρει!!!Και όχι για την πίστα!!!Στην πίστα μπορεί να είναι πιο γρήγορο!!!Αλλά επιλέγεις με βάση τους χρόνους που κάνει ή το όλο σύνολο??? Edited March 5, 2010 by turbomakis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick2009 Posted March 6, 2010 Report Share Posted March 6, 2010 Υπάρχει μια μεγάλη διάφορα με τους κινέζους ... ότι έχουν τεραστία γκάμα ανταλακτιών... και σε ατμοσφαιρικό επίπεδο και σε turbato ..δεν μιλάω για ανάρτηση μπλόκε , αντιστιστρεπιτικές ,, βάσεις μηχανής και ημιαξώνια .. που εμείς δεν έχουμε τίποτα ηηηηη αυτά που έχουμε είναι για την καφετέρια ... έλα Λάκη να δεις πως γυαλίζει η βάση μηχανής από την VF--- ..και μπαίνεις στα μέγαρα και κάτω το μοτέρ μαζί με το σαμάν .. Σε πίστα για Ελλάδα μέγαρα έχει κάνει 1.07 .40 ο κατσιμης με 1.6cc και το πιο δυνατό καλοστημένο 2000 golf .. ελάχιστα πιο αργό σε δέκατα Σε επίπεδο track day .. είμαστε στο δευτερόλεπτο με το Honda του Ορφέα που κάνει άνετα 1.0 8 .00 σε συνθήκες χρόνου με grip Όσο για το θέμα κόντρας .. ναι οι VAG-ITES είμαστε καλύτεροι από κ04 και πάνω .. Όσο για Σέρρες που διάβασα .. έχω video το οποίο θα το ανεβάσω 1.34 .50 με yarris 1.3 cc cup , έχω κάνει .. καθώς με golf 4 1.8t 1 . 32 ,6 με υγρασία Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted March 6, 2010 Report Share Posted March 6, 2010 Αρκετά σεβαστά τα Honda (περισσότερο νομίζω από τα υπόλοιπα Ιαπωνικά πλην των Subaru), ειδικότερα την τελευταία 20ετία με τα vtec, vti, type r, s2000 κλπ που έχουν παρουσιάσει. Πρωτοπόρος στα ατμοσφαιρικά αλλά καμία σχέση με turbo & vag αυτοκίνητα. Είναι τελείως διαφορετικά και δεν μπορούν να συγκριθούν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexgtt Posted March 6, 2010 Report Share Posted March 6, 2010 ρε παιδια συμφωνω σε ολα για τα honda.οι ιδιοκτητεσ τους ειναι τερμα πορομενοι και καλα κανουν. οταν μπαινει αυτο το v-tec βγαζουν τρελο ηχο. δεν εχω ακουσει μοτερ με πιο ωραιο ηχο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexgtt Posted March 6, 2010 Report Share Posted March 6, 2010 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billgr4 Posted March 6, 2010 Report Share Posted March 6, 2010 οταν μπαινει αυτο το v-tec βγαζουν τρελο ηχο. δεν εχω ακουσει μοτερ με πιο ωραιο ηχο Συμφωνω εν μερη.. Ξερος, πορωτικος ηχος που θυμιζει μοτοσυκλετα.. Σου κινει το ενδοιαφερον να το "σπας" συνεχεια... Την ποιοτητα ηχου ενος 6κυλινδρου ομως, δεν την φτανει κατ'εμε.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tounasL Posted March 6, 2010 Report Share Posted March 6, 2010 ....δεν με νοιζουν ομως οι ευθειες αλλα οι στροφες και επειδη δεν κυκλοφορω σε πιστα αλλα σε δρομο δεν εχει μπορεσει καποιο type r να με ακολουθησει μεχρι στιγμης!!! Ίσως δεν έχει βρεθεί το σωστό τάπερ με τον σωστό οδηγό για να το κάνει αυτό (να σε ακολουθήσει) Είμαι σίγουρος πάντως πως τα ταπεράκια -με έναν καλό οδηγό- μπορούν να κινηθούν πολύ αξιόλογα και στο δρόμο!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TasosGti25 Posted March 6, 2010 Author Report Share Posted March 6, 2010 Μια χαρα ειναι τα Honda, σκυλια και δεν παθαίνουν τιποτα, δεν σπαει δεν χαλαει. Τετράγωνα 2λιτρα μοτερ με τρελο potential στροφαρισματος. Κανει το κεφι του σε δαγκώνει στο καθε φαναρι και οταν του την δωσει του πεταει ενα σαλιγκαρι η ενα κομπρεσορα και τον ψαχνεις. Τα συμπαθω πολύ γενικότερα σαν αυτοκινητα αν και ειναι σπαρτιάτικα πραγμα οχι απαραίτητα κακο. Τελος πάντων ας μην κανουμε αυτο το θεμα χαβουζα ευλογώντας τα γενια μας και λεγοντας ποσο εξυπνοι ειμαστε που εχουμε ενα "ποιοτικο" seat γιατι και αυτο παιδι της VW ειναι. και απο προσφυση???οκ εχεις αλογα...εχεις κιβωτιο(στα καινουρια..)..αλλα??? αυτο...οχι κατι παραπανω! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TasosGti25 Posted March 6, 2010 Author Report Share Posted March 6, 2010 Μου αρεσουν και εμενα παρα πολυ τα Ηοnda! Ειναι απο αισθηση οτι καλυτερο... Μιλωντας για το type-r ep3,εχει τελειο στησιμο...τιμονι αψογο..και οποιος εχει οδηγησει τετοιο αμαξι θα καταλαβει οτι κανεις αλλαγη ταχυτητας σε χρονο dt χωρις καν να το καταλαβεις! Ειναι ροπατο παρα το υπερβολικο στροφαρισμα. Το "δικο μας" type-r φοραει CAI INJEN 76mm+Hondata K-pro (ef9_tuned)+χταποδι PLM με 63.5mm collector( de-cat εννοειται(ειναι αντιγραφη του bodyclub)+χειροποιητη εξατμιση 70mm+πολλαπλη εισαγωγης απο το ιαπωνικο RBC! το αποτελεσμα ειναι 242.5ps/8800rpm και 22.6kg!!!!! Αλλα αν αναλογιστει κανεις το βαρος και ολα τα υπολοιπα...ειναι παρα πολυ γρηγορο... Την 70αρα εξατμιση την εβαλε τωρα...πριν φορουσε μια toda racing 60mm... Εχει τα ιδια αλογα αλλα το αμαξι ειναι παντου πιο γεματο χαμηλα εως και 14ps!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GIANNIS_KAN Posted March 7, 2010 Report Share Posted March 7, 2010 (edited) Ειχα ακουσει παλιοτερα απο καπου οτι το Vtec το εχει κλεψει η Honda απο σχεδια της Porshe η τελοςπαντων ητανε κατι παρομοιο.Ισχυει κατι τετοιο? Edited March 7, 2010 by GIANNIS_KAN Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billgr4 Posted March 7, 2010 Report Share Posted March 7, 2010 (edited) Ειχα ακουσει παλιοτερα απο καπου οτι το Vtec το εχει κλεψει η Honda απο σχεδια της Porshe η τελοςπαντων ητανε κατι παρομοιο.Ισχυει κατι τετοιο? Οτι το "εκλεψε", το "εκλεψε".. Οχι ομως απο την Porsche.. Πρωτη η Alfa Romeo εξελιξε το συστημα μονου μεταβλητου χρονισμου, οπως τα πρωτα Vtec, στο τελος της δεκαετια του '70 και το 1983 τον twinfacer δηλαδη κατι σαν τα σημερινα dual VVT-i (Toyota) και i-Vtec (Honda).. Αναλογιστειτε ποσο μπροστα σκεφτοταν οι Ιταλοι.. Το θεμα ειναι οτι ηταν οικονομικα ασυμφορο γι'αυτους, καθως και το marketing ηταν τετοιο που το εκμεταλλευτηκε με τον καλυτερο τροπο η Honda.. Edited March 7, 2010 by Billgr4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TasosGti25 Posted March 7, 2010 Author Report Share Posted March 7, 2010 Ειχα ακουσει παλιοτερα απο καπου οτι το Vtec το εχει κλεψει η Honda απο σχεδια της Porshe η τελοςπαντων ητανε κατι παρομοιο.Ισχυει κατι τετοιο? Αποκλειεται κατι τετοιο! Η Honda ειναι μια εταιρεια που ξεκινησε φτιαχνοντας πιστονια για λογαριασμο της ΤΟΥΟΤΑ! Απο εκει και μετα ορθοποδησε και ειναι μια εταιρεια που εχει...αξιοπιστα αμαξια,γρηγορα οταν θελει,καλοστημενα πλεον,τα καλυτερα μηχανακια συμβατικης παραγωγης και σε λογικες τιμες(βλ.crf450-cbr1000rr...) και κατι το οποιο μπορουμε ολοι να παραδεχτουμε ειναι οτι ειναι η καρδια της τεχνολογιας! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billgr4 Posted March 7, 2010 Report Share Posted March 7, 2010 Οφειλα να παραθεσω στοχεια για να τεκμηριωσω την απαντηση μου.. Οριστε, λοιπον: " Alfa Romeo was the first manufacturer to use a variable valve timing system in production cars (US Patent 4,231,330). The 1980 Alfa Romeo Spider 2.0 L had a mechanical VVT system in SPICA fuel injected cars sold in the United States. Later this was also used in the 1983 Alfetta 2.0 Quadrifoglio Oro models as well as other cars. The system was engineered by Ing Giampaolo Garcea in the 1970s.[2] Honda's REV motorcycle engine employed on the Japanese market-only Honda CBR400F in 1983 provided a technology base for VTEC. " Oπως θα διαβασετε και στο link πιο κατω, η δευτερη αυτοκινητοβιομηχανια που χρησιμοποιησε το συστημα αυτο στα αυτοκινητα της ηταν η Nissan το 1987 και τριτη η Honda το 1989... Variable valve timing (automotive use) Η παροιμια λεει πως ο μαθητης γινεται καλυτερος απο τον δασκαλο, αρα οφειλουμε να παραδεχτουμε πως η Honda αριστευσε!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TasosGti25 Posted March 7, 2010 Author Report Share Posted March 7, 2010 Οφειλα να παραθεσω στοχεια για να τεκμηριωσω την απαντηση μου.. Οριστε, λοιπον: " Alfa Romeo was the first manufacturer to use a variable valve timing system in production cars (US Patent 4,231,330). The 1980 Alfa Romeo Spider 2.0 L had a mechanical VVT system in SPICA fuel injected cars sold in the United States. Later this was also used in the 1983 Alfetta 2.0 Quadrifoglio Oro models as well as other cars. The system was engineered by Ing Giampaolo Garcea in the 1970s.[2] Honda's REV motorcycle engine employed on the Japanese market-only Honda CBR400F in 1983 provided a technology base for VTEC. " Oπως θα διαβασετε και στο link πιο κατω, η δευτερη αυτοκινητοβιομηχανια που χρησιμοποιησε το συστημα αυτο στα αυτοκινητα της ηταν η Nissan το 1987 και τριτη η Honda το 1989... Variable valve timing (automotive use) Η παροιμια λεει πως ο μαθητης γινεται καλυτερος απο τον δασκαλο, αρα οφειλουμε να παραδεχτουμε πως η Honda αριστευσε!! +1000 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raven Posted March 8, 2010 Report Share Posted March 8, 2010 ρε παιδια συμφωνω σε ολα για τα honda.οι ιδιοκτητεσ τους ειναι τερμα πορομενοι και καλα κανουν. οταν μπαινει αυτο το v-tec βγαζουν τρελο ηχο. δεν εχω ακουσει μοτερ με πιο ωραιο ηχο http://www.youtube.com/watch?v=s5QnmYlg2Z0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexgtt Posted March 28, 2010 Report Share Posted March 28, 2010 http://www.youtube.com/watch?v=s5QnmYlg2Z0 εντελως φιλικα αλλα δεν υπαρχει καμια σχεση. ειναι σαν να συγκρινεις εναν V8 της ferrari με εναν v8 απο αμερικανικο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted March 28, 2010 Report Share Posted March 28, 2010 http://www.youtube.com/watch?v=s5QnmYlg2Z0 xaxaxa , δείτε τον 3ο τύπο από τ' αριστερά ! Σαν να είναι στην εκκλησία κάθεται !! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted March 28, 2010 Report Share Posted March 28, 2010 Πάντως το Civic Type R στην έκδοση Championship είναι κούκλα!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted March 28, 2010 Report Share Posted March 28, 2010 Πάντως το Civic Type R στην έκδοση Championship είναι κούκλα!! Μόνο τα καθίσματα και το start button μου αρέσουν!!!Το υπόλοιπο μπα..!!!Το παλιό πιο ωράιο από εμφάνιση!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted March 28, 2010 Report Share Posted March 28, 2010 Τα καθισματα ειναι το μειον για μενα... Δεν ξερω παντος απο οταν ειχα μπει σε αμαξι με bucket καθισματα τα σιχαθηκα.. Νιωθω σαν να μου κοβουν την ελευθεριααααα!!! μου την σπανε ασχημα...Ψυχολογικα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted March 28, 2010 Report Share Posted March 28, 2010 Μόνο τα καθίσματα και το start button μου αρέσουν!!!Το υπόλοιπο μπα..!!!Το παλιό πιο ωράιο από εμφάνιση!!!! Έχει και άλλα χαρίσματα πάντως η Championship edition, LSD μπλοκέ διαφορικό, 18άρες ζάντες κλπ. Και είναι 1η φορά που το έβγαλε λευκό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...