Jump to content
diMake

2Η Φορα Την Ιδια Εβδομαδα..

Recommended Posts

Λοιπον σημερα τρακαρα.

Οδηγαω 3 χρονια (νεος οδηγος δηλαδη ε..?) και σε αυτα τα 3 χρονια εχω μαθει να κανω drift με μπροστινοκινητα.

Μπορω να το κανω τετ α κε και το επαναφερω χωρις δυσκολια..Εχω κανει του κοσμου τις βλακειες που μπορει να σκεφτει

κανεις. Και ολα αυτα παντα σε απομονομενους δρομους. Μεσα σε πιστα εχω σηκωσει σε 2 ροδες και το πηγα και λιγο...

ΠΟΤΕ δεν ειχα παθει το παραμικρο.

ΟΛΑ ΑΥΤΑ σε αυτοκινητα χωρις ESP και ηλεκτρονικες μπαρουφες.

Σημερα πηγα σε μια δουλεια και σε μια στροφη μπαινω εντελος φυσιολογικα μα εντελος φυσιολογικα οπως μπαινω εδω και 3 χρονια.

Ειναι η χειροτερη στροφη διοτι στριβης αριστερα αλλα ο δρομος ειναι χαμηλωμενος στην δεξια μερια του. (σαν να εισαι στον αερα ενα πραμα) Ειχε και ψιλοβροχο γιαυτο και πηγα με ακομα λιγοτερα χιλιομετρα.

Λοιπον μου φευγει το αμαξι εκει ειχα 1-2 δευτερολεπτα να το σωσω.. καταρχην στριβω τιμονη με τερμα το φρενο και σηκωνω χειροφρενο μπας και μου φερει κολο να πατησω γκαζι να φυγει... αλλα @@ μου ειχε κοψει το γκαζι.

Κατεβαζω το χειροφρενο (ισα που το τσιμπησα για να το σωσω) και ειμαι τερμα στο φρενο και να ακουω abs/ESP να χτυπανε και το

αμαξι σαν να μην γινεται τιποτα.. ακολουθουσε το δρομο προς την καταστροφη. Το μονο που βοηθησε το ESP (ΤΟ χερι εξ'ουρανου) ηταν

να σιγουρεψει το χτυπημα μου στο πεζοδρομιο. Πλεον εφοσον δεν γινοταν τιποτα εστριψα το τιμονι τερμα για να μην καβαλησω το πεζοδρομιο και σπασω ψυγεια και περισσοτερα στην προστατευτικη μπαρα και χτυπησα με την ζαντα. Στραβωσαν ψαλιδια και οτι αλλο εχει στην δεξια μερια του αυτοκινητου.

Ειμαι τοσο νευριασμενος με τον εαυτο μου που επαθα κατι τετοιο οσο επεισης ειμαι νευριασμενος που μια φορα χρειαστηκα τα ESP

και αυτα απλα με προδωσαν. Εαν δεν ειχα ESP δεν θα γινοταν τιποτα. Δεν υπερ-εκτιμω τις δυνατοτητες μου ειμαι ευτηχως λιγο

προσγειωμενος.

Τι εμαθα απ'ολα αυτα? Οτι αν ειναι να το παθεις θα το παθεις. Ειτε πας με 200 ειτε με 40.

post-14459-126780781813_thumb.jpg

Αν διακρινετε την ροδα πως εχει κολληση στον θολο..

Edited by diMake
Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου δε φταιει το ESP.Οταν ενα αυτοκινητο εχει ESP, τα αναποδα τιμονια και το χειροφρενο ειναι απαγορευτικα.Το πιθανοτερο ειναι να το μπερδεψες.Εκτος κι αν μπηκες με αρκετα και εφυγε σε τετοιο βαθμο που τιποτα δεν το εσωζε.

Link to comment
Share on other sites

Αυτο λεω και τονιζω πιο πανω.. δεν εκανα καμια ταρζανια. Απλα εφυγε με 40περιπου και δεν μαζευοταν.

Link to comment
Share on other sites

Στον δρομο που πας για Intersalonica στην στροφη για να ανεβεις την γεφυρα να πας προς Κατερινοσκαλα.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως μου κάνει εντύπωση που με 40χλμ ακόμα και αν είχες λάθος γραμμές δεν διόρθωσαν τα ηλεκτρονικά για να σε επαναφέρουν.

Με Octavia RS έχω δει να διορθώνουν απίστευτα και να επαναφέρουν το αυτοκίνητο.

Πιθανόν να έπαιξε ρόλο το χειρόφρενο, τα ανάποδα τιμόνια και λοιπές ταρζανιές.

Πάντως κρίμα για την ζημιά και εύχομαι να μην σου κοστίσει ακριβά η επισκευή.

Link to comment
Share on other sites

Εκεινη τη στιγμη επειδη εμεινα ψυχραιμος προσπαθησα να το σωσω με χειροφρενο / ποδοφρενο / κεφαλοφρενο και οτι αλλο φρενο ειχα.

(αν και η μονη λυση να μην χτυπησω ηταν το γκαζι το οποιο δεν ειχα)

Ισως εχεις δικιο οταν λες οτι το οτι σηκωσα χειροφρενο "εφταιγε" κατα καποιο τροπο

αλλα οταν βλεπεις το πεζοδρομιο να ερχετε κατα πανω σου δεν γινεται να αφησης το αμαξι να το σωσει

το ESP και το καθε ηλεκτρονικο συστημα και προσπαθεις να το σωσεις μονος σου.

Παντος γλυτσα δρομος με ψιλοβροχο και λαθος υψος ασφαλτου στην στροφη..σαν αν ειμουν πανω σε παγο.

Φυσικα και η γνωμη μου για τα καλα λαστιχα HANKOOK που φοραω αλλαξε 180 μοιρες.

Πανω απ'ολα δεν επαθα τιποτα.

Link to comment
Share on other sites

Guest Κωστας VR6

αναφερες οτι εχεις μαθει με αλλα αμαξια να κανεις "κολπα"...

εχεις σκεφτει οτι ισως το Golf ειναι ποιο βαρυ σε κιλα ? ? ? και θελει περισσοτερο "χωρο"

ετσι ωστε να μαζευτει? ?(αδρανεια βλεπεις! !) ενα μικρο αμαξι και ελαφρυ σε κιλα "ακουει" πολυ ποιο ευκολα σε εντολες

σε στενους δρομους με κλειστες στροφες και λιγα κμ! οταν ενα ...passat ας πουμε θελει ....χωρο!

το οτι εκανες αναποδα και χειροφρενο...κτλ κτλ ....ισως δεν σου εκαναν καλο ...μιας και ετσι "ακυρωνεις" το esp το (ενιωσες εξαλου)

ετσι εχασες αρκετα cm ...που εαν απλα πατουσες το φρενο...ΙΣΩΣ! λεω ΙΣΩΣ να μην ειχε γινει το κακο!

επισης το esp ειναι εκει για να διορθωσει! οχι να σου κοψει πχ

τα +20 κμ που μπηκες σε μια στροφη!

....μην σε γελανε τα 40 κμ......υπρχουν και στροφες που ακομα και τα 20 κμ ειναι πολλα!

αν μια στροφη εχει οριο 20 κμ! και εσυ πας με 30! ειναι + 50% ! η αν πας να στριψεις με 40 κμ! ειναι + 100% παραπανω κμ!

δλδ για να μην σου φενονται "μικρα " τα νουμερα....σκεψου οτι σε μια στροφη των 100km αν πας με +50% ειναι 150κμ! !

και το 100% ειναι 200κμ! ! !......μην σου φενεται περιεργο λοιπον που σου εφυγε με 40κμ! αν το οριο εκει ειναι 20! η 30 κμ! πηγες με +100% η 50% περισσοτερα κμ! απο οσο επρεπε! τι να σου κανει το αμοιρο αμαξι μετα? ? ?

.....οι νομοι της φησης ειναι εκει! και καραδοκουν!

το θεμα ειναι οτι δε επαθες τιποτα! αυτο μετρα!

Edited by Κωστας VR6
Link to comment
Share on other sites

Κρίμα και περαστικά στο αμάξι και στην λογικά πεσμένη ψυχολογία σου μετά απ το περιστατικό.

Απ ότι φαίνεται δεν υπήρχε πρόσφυση οπότε καμία κίνηση δε σε έσωζε αν τα λάστιχα περνούσαν πάνω απ το δρόμο χωρίς να έχουν επαφή μ αυτόν.

Μακριά από Hankook, Energy και λοιπά δήθεν λάστιχα (στην πραγματικότητα είναι σκοτώστρες)... δυστυχώς..

Edited by Nismo
Link to comment
Share on other sites

Περαστικά φίλε diMake , πραγματικά απ' ότι φαίνεται δεν υπήρχε επαφή με τον δρόμο και δεύτερον το esp,abs δεν λειτούργησαν(δλδ λειτούργησαν αλλά κάποια κίνηση απ' τις παραπάνω τα κατέστησαν άχρηστα). Σε πρόσφατη δική μου περίπτωση , στροφή πάλι , με λιγότερο από 25χλμ πέταξε κώλο το αμάξι(ήταν κρύα και τα λάστιχα και το αμάξι) δεν χρειάστηκε να γύρω κατά 10μοίρες το τιμόνι και αμέσως το αμάξι επαναφέρθηκε στο δρόμο . Το esp άναψε κανονικά κι εγώ άφησα ενστικτωδώς το γκάζι σε κλάσματα δευτερολέπτου . Ίσως όπως προείπαν παραπάνω οι υπόλοιποι ,εαν δεν έκανες τπτ παραπάνω από να αφήσεις το γκάζι και να παίξεις με το τιμόνι και το φρένο να μην είχε γίνει τπτ απ' όλα αυτά . Υπομονή ..

Κρίμα και περαστικά στο αμάξι και στην λογικά πεσμένη ψυχολογία σου μετά απ το περιστατικό.

Απ ότι φαίνεται δεν υπήρχε πρόσφυση οπότε καμία κίνηση δε σε έσωζε αν τα λάστιχα περνούσαν πάνω απ το δρόμο χωρίς να έχουν επαφή μ αυτόν.

Μακριά από Hankook, Energy και λοιπά δήθεν λάστιχα (στην πραγματικότητα είναι σκοτώστρες)... δυστυχώς..

Off Topic

Για τα Energy δεν θα το έλεγα ...
Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

Guest Karaman

Φιλε καταρχην οι λαμαρινες γινονται θα δουλεψεις και θα τις κανεις τα χερια και τα ποδια δεν διορθωνονται.

Ειμαι 11 χρονια οδηγος και εχω παθει παρα πολλα σε σημειο που να λεω ναι υπαρχει καποιος εκει πανω και με προστατευει!!!

Η εμπειρια μου με το ESP με εχει μαθει οταν αρχησει και φευγει το αμαξι μην κανεις τιποτα για να το επαναφερεις ουτε αναποδα τιμονια ουτε τιποτα, αστο θα διωρθωσει μονο του (δεν εννοω να πηγαινεις στο γκρεμο και να μην στριψεις το τιμονι!!)

Αυτο το ESP εχει ομως ενα μεγαλο ελατωμα σε κανει να ξεχνας να οδηγας και να αντιδρας...οδηγησα αμαξι χωρις ESP και μου εφυγε και δεν αντεδρασα καθολου τα χασα...

Και καλο ειναι οποιος εχει αμαξι με ESP να πειραματιστει καπου σε ελευθερο δρομο να δει πως αντιδραει και τι ακριβως κανει οπως και με το ABS πως φρεναρει και πως στριβει φρεναριστο.

Εγω το δοκιμασα το ζορισα μεχρι τελικης πτωσεως που βγηκε το ESP εκτος λογω υπερθερμανσης!!!

Και κατι τελευταιο που το λεει και το manual του αυτοκινητο Το ESP δεν καταργει τους νομους της φυσικης.!

Link to comment
Share on other sites

Μη συγχέετε Energy με Energy Saver.

Έχεις δίκαιο , εγώ δεν διευκρίνισα ότι μιλώ για τα saver ...

Link to comment
Share on other sites

Αν κάτι κατάλαβα με τα ESP και τα ASR είναι πως κάποιος που δεν τα ξέρει και δεν ξέρει πως δουλεύουν πρέπει να αρχίσει να μαθαίνει οδήγηση σχεδόν από το 0. Είναι τελείως διαφορετικός ο τρόπος που σώζεις ένα αμάξι με ή χωρίς αυτά. Εγώ θα σου πρότεινα όπως προείπε ένα φίλος να πας σε έναν ανοιχτό χώρο και να λιώσεις τα ESP μέχρι να καταλάβεις πως όταν το αμάξι σου φύγει την δουλειά την κάνουν αυτά και όχι εσύ! Προτεινόμενος χώρος parking ΟΑΚΑ :D

Edited by midkin
Link to comment
Share on other sites

Το βασικο με το ESP ειναι οταν γλιστρα το αυτοκινητο να κρατησεις σταθερα το τιμονι προς τα κει που στριβεις (οχι αναποδα) και να μην πειραξεις το χειροφρενο.

Link to comment
Share on other sites

ΦΙΛΕ σου ευχομαι ανωδυνα για τη τσεπη σου να γινει η επισκευη ...

Επρεπε να μην κανεις ...αποτομες... τιμονιες... κ οχι χειροφρενο...

Τα HANHOOK κ ΕΝΕΡΓΥ οντως ειναι σκοτωστρες...

Edited by thanos katsas
Link to comment
Share on other sites

Παρατηρω οτι αρκετα ατομα λετε για τα HANKOOK.

Δηλαδη αν εγω τωρα παω και τους κανω φασαρια και το τραβηξω αρκετα το σκοινι

με αυτα τα λαστιχα που αποκαλειτε σκοτωστρες θα εχω αδικο?

Αντε να μην τους παρει ο διαολος τον πατερα. Δηλαδη σε καινουριο αμαξι δεν εχουν καλα λαστιχα?

Που να ετρεχα σε καμια κ@λοευθεια και μου εφευγε εκει που θα μπορουσα να παθαινα και εγω κατι.

Παντως μετα σκεφτομαι να βαλω Continental ή Bridgestone.

Link to comment
Share on other sites

Παρατηρω οτι αρκετα ατομα λετε για τα HANKOOK.

Δηλαδη αν εγω τωρα παω και τους κανω φασαρια και το τραβηξω αρκετα το σκοινι

με αυτα τα λαστιχα που αποκαλειτε σκοτωστρες θα εχω αδικο?

Αντε να μην τους παρει ο διαολος τον πατερα. Δηλαδη σε καινουριο αμαξι δεν εχουν καλα λαστιχα?

Που να ετρεχα σε καμια κ@λοευθεια και μου εφευγε εκει που θα μπορουσα να παθαινα και εγω κατι.

Παντως μετα σκεφτομαι να βαλω Continental ή Bridgestone.

Και σημερα καθομουν για καφε και σκαει μυτη ενα παληκαρι που τον ηξεραν αλλοι και ελεγε οτι τα HANHOOK βγηκαν τα καλυτερα σε ενα συγκριτικο με κατι Good Year Fulda και κατι αλλα.Μαλιστα εχει και τη σελιδα του περιοδικου στο μαγαζι που δουλευει...Τι να πεις;Ας βαλει στο δικο του.

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπαρχει περιπτωση να κανω φασαρια εκει για τον λογο που σε ενα φορουμ αρκετα ατομα λενε τα λαστιχα σκοτωστρες.

Σιγουρα εχουν καποια στανταρ αυτα τα λαστιχα για να τα φορεσουν στο αμαξι.

Απλα λεω ΕΑΝ οντως τα λαστιχα ειναι για τον πε@ τοτε θα γινει το ελα να δεις!

Επεισης σταματα και εσυ και ο καθενας να κρινετε τον τροπο που πηγα να σωσω το ατυχημα διοτι ειναι

χαζο να βλεπεις τον "τοιχο" να πλησιαζει και εσυ απλα να βασιστης στα ESP.Το αμαξι ειχε υποστροφη οσο δεν παει..

δεν εφτιαχνε. Αν δεν σηκωνα χειροφρενο μπορει να χτυπουσα και με 5χλμ παραπανω.

Αυτα απο εμενα.

Δημητρης.

Link to comment
Share on other sites

Φιλαράκι εσύ να είσαι καλά και το αμάξι να πάει να ... Πάντως νομίζω πως έτσι όπως τα διηγήθηκες πιο πάνω, δεν μου άρεσε καθόλου η συμπεριφορά του αυτοκινήτου...Είναι παράλογο να φεύγεις απο στροφή με 40 χλμ και με ένα αμάξι τόσων ευρώ φορτωμένο με όλα τα ηλεκτρονικά καλούδια. Δεν θα κρίνω τον τρόπο που αντέδρασες, γιατί πολύ πιθανόν και εγώ με τον ίδιο τρόπο θα αντιδρούσα,αλλα μάλλον θα πρέπει να μας προβληματίσει αν τελικά όλα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα είναι για καλό ή όχι....?

Link to comment
Share on other sites

αλλα μάλλον θα πρέπει να μας προβληματίσει αν τελικά όλα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα είναι για καλό ή όχι....?

Είναι καλά για έναν μέσο οδηγό. Είναι καλά άμα μάθεις να συνυπάρχεις με αυτά. Αν δεν μπορείτε να τα συνηθίσετε αφαιρέστε την κατάλληλη ασφάλεια από το καπό του αμαξιού που θα απενεργοποιήσει πλήρως ASR, ESP και ABS. Αρκεί να ξέρετε τι κάνετε...

Link to comment
Share on other sites

Είναι καλά για έναν μέσο οδηγό. Είναι καλά άμα μάθεις να συνυπάρχεις με αυτά. Αν δεν μπορείτε να τα συνηθίσετε αφαιρέστε την κατάλληλη ασφάλεια από το καπό του αμαξιού που θα απενεργοποιήσει πλήρως ASR, ESP και ABS. Αρκεί να ξέρετε τι κάνετε...

Σοφή κουβέντα αυτή !

Link to comment
Share on other sites

Φιλε Dimake σου ευχομαι με το καλο να επισκευαστει το golfaki. Οσα δεν φερνει ο χρονος τα φερνει η στιγμη βλεπεις......... το σημαντικο ειναι οτι δεν επαθες εσυ τιποτα.

Link to comment
Share on other sites

πριν λιγα χρονια ειχα κανονισει να συναντηθω με ενα φιλο, ο οποιος οπως και το παλικαρι ειχε μαθει να παιζει με μπροστοκινητα με χειροφρενα,αναποδα τιμονια κτλ κτλ τα οποια ομως δεν ειχαν ηλεκτρονικα βοηθηματα. τον βλεπω λοιπον να ερχεται οδηγωντας την καινουρια κορολα του πατερα του και για πρωτη φορα ειπε να κανει χειροφρενο και να παρκαρει καθετα στο δρομο.τσιμπαει το χειροφρενο και αμεσως μετα φρενο. το αποτελεσμα, το abs δεν επιασε και μαζεψε ενα φραχτη, ευτυχως χωρις μεγαλη ζημια. το ξαναδοκιμασαμε σε ανοιχτο χωρο και ειδαμε οτι χειροφρενο και abs δεν πανε μαζι. δεν ξερω τι γινεται με το γκολφακι αλλα κατι τετοιο επαθε μαλλον και το παλικαρι, γι'αυτο και το μονο που κρατησε λιγο το αμαξι ηταν το χειροφρενο

Link to comment
Share on other sites

Σε αυτοκίνητα με ESP το χειρόφρενο έχει ως αποτέλεσμα οι αισθητήρες να διαβάζουν άλλα αντί άλλων και να μη μπορεί να εξάγει ο εγκέφαλος συμπέρασμα για την ευστάθεια του οχήματος, κάνοντας τη διόρθωση αδύνατη για τα ηλεκτρονικά, γιατί πολύ απλά δεν ξέρουν τι να κάνουν.

Σε ορισμένα σπορ αμάξια το χειρόφρενο εν κινήσει κάνει override το ESP για να μην υπάρχουν τέτοια φαινόμενα.

Σε "πολιτικό" αυτοκίνητο με ESP το να τραβάς χειρόφρενο δε θα αφήσει ούτε εσένα να διορθώσεις την πορεία, ούτε το ESP.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.