Jump to content
diMake

2Η Φορα Την Ιδια Εβδομαδα..

Recommended Posts

Αν το πήγες σε εξουσιοδοτημένο δεν είναι καθόλου δύσκολο να βρεθούν.

LOL φίλε DiS έγραψες! Κουράγιο φίλε diMake, όπως προείπαν άλλοι φίλοι λαμαρίνες είναι, όμως απ' ότι φαίνεται λαμαρίνες φτιαγμένες από πλατίνα...

Link to comment
Share on other sites

Το ESP είναι απαραίτητο ακόμα και για ένα έμπειρο οδηγό.

Όταν οδηγούμε στις στροφές με τα υπολογισμένα ανάποδα τιμόνια και χειρόφρενα το ενεργοποιημένο ESP είναι καταστροφικό (εδώ πάω πάσο). Αλλά σε κανονική οδήγηση, που ξαφνικά σου ξεφεύγει εκεί που δεν το περιμένεις, από τις προσωπικές εμπειρίες σε αυτοκίνητα με και χωρίς ESP, ως οδηγός και συνοδηγός το ESP είναι πολύ πιο αποτελεσματικό από τα χειρόφρενα και τα ανάποδα τιμόνια. Π.χ. τελευταία φορά που χρειάστηκα το ESP ήταν σε χιόνι με αντιολισθητικά πανιά: ξαφνικά πάνω σε στροφή μου πάει να μου πετάξει το πίσω μέρος και το ESP το σταθεροποίησε άμεσα(να πω την αλήθεια δεν περίμενα να είναι αποτελεσματικό σε χιόνι), ενώ αν δεν είχα το ESP και χρησιμοποιούσα το ανάποδο τιμόνι υπολογίζω ότι θα σχημάτιζα γωνία περίπου 40 μοιρών με το δρόμο μέχρι να το σταθεροποιήσω!!!

Στην περίπτωση του diMake στην αριστερή στροφή ξεκόλλησε ο μπροστινός άξονας οπότε το ESP περιόρισε το γκάζι και φρέναρε τον αριστερό πίσω τροχό, αφήνοντας ελεύθερο το πίσω δεξί, για να περιστρέψει το αμάξι προς τα αριστερά, αλλά η χρήση του χειρόφρενου φρέναρε και το δεξί πίσω τροχό με αποτέλεσμα να ακυρωθεί η λειτουργία του ESP. Όπως έγραψαν κάποιοι το χειρόφρενο δεν πρέπει να χρησιμοποιείται όταν υπάρχει το ESP

Σχετικά με τα λάστιχα και την πρόσφυση

Η λύση είναι απλή: να προσαρμόζουμε κατάλληλα την ταχύτητα ανάλογα με τα λάστιχα και τις συνθήκες.

Αν διπλασιάσουμε την ταχύτητα χρειαζόμαστε τετραπλάσια πρόσφυση.

Πχ αν αλλάξουμε τα λάστιχα με άλλα που έχουν καλύτερη πρόσφυση κατά 30%, τότε ρίζα του(1,30)= 1,14 , τότε μπορούμε να μπούμε στις στροφές κατά 14% μεγαλύτερες ταχύτητες.

Edited by kio
Link to comment
Share on other sites

Guest Karaman

Π.χ. τελευταία φορά που χρειάστηκα το ESP ήταν σε χιόνι με αντιολισθητικά πανιά: ξαφνικά πάνω σε στροφή μου πάει να μου πετάξει το πίσω μέρος και το ESP το σταθεροποίησε άμεσα(να πω την αλήθεια δεν περίμενα να είναι αποτελεσματικό σε χιόνι), ενώ αν δεν είχα το ESP και χρησιμοποιούσα το ανάποδο τιμόνι υπολογίζω ότι θα σχημάτιζα γωνία περίπου 40 μοιρών με το δρόμο μέχρι να το σταθεροποιήσω!!!

off topic...

Ο συνδιασμος ενος καλου χιονολαστιχου και ESP στο χιονι, ειναι αποτελεσμα με πολλα !!!!

Την πρωτη φορα που πατησα χιονι με ESP δεν το πιστευα οτι μπορει να κρατησει και να διωρθωνει τοσο καλα την πορεια του αυτοκινητου.

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα.

Τα υλικα που μου αλλαξαν στο αμαξι δεν μπορω να τα παρω ?

Γιατι τους τα ζητησα και μου ειπαν πρεπει πρωτα να τα παρει η ασφαλιστικη και μετα

ΑΝ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ θα μου τα δωσουν.

Δεν βγαζει νοημα αυτο εφοσον το αμαξι το εχω πληρωσει μου ανηκουν. Κανω καπου λαθος?

Link to comment
Share on other sites

Τι σου αλλάξανε τελικά dimake?

Νομίζω μπορείς να τα πάρεις τα παλιά, η ασφαλιστική που εμπλέκεται? Είχες μικτή ασφάλεια?

Link to comment
Share on other sites

Οι ασφαλιστικες εμπειρογνωμονες στελνουν.Πρωτη φορα ακουω οτι παιρνουν τα παλια ανταλλακτικα.Δηλαδη η ασφαλεια του φιλου παιρνει και τρακαρισμενα οταν προκειται για ολικη καταστροφη;Αν ειναι ετσι να μας πει που ειναι η μαντρα της μπας και βρουμε ανταλλακτικο σε καλη τιμη.Ελεος....

Link to comment
Share on other sites

Aντίστοιχο περιστατικό έχω πάθει και εγώ.

Κατέβαινα μία μέρα κάθετο δρόμο σε προάστιο της Αθήνας. Ξαφνικά σταματάει στα 100 μέτρα ταρίφας απότομα, ενώ εγώ είμαι δεξιά λωρίδα, με περίπου 60-70 χλμ/ώρα και με ψιλόβροχο.

Πατάω φρένο, ενεργοποιείται το ABS αλλά πρόσφυση μηδέν...Σηκώνω ελαφρά χειρόφρενο, το αμάξι έκοψε ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ, αλλά λόγω κλισης του δρόμου, αρχίζω να χάνω το πίσω μέρος. Κάνω διόρθωση προς τα δεξιά, το μαζεύω, αλλά μου πέταξε προς τα αριστερά. Πάλι το μαζεύω, και πέρασα φίλερ ανάμεσα στο σταματημένο ταξί και στα κάγκελα του Δήμου, με το αυτοκίνητο σχεδόν σε γωνία 40 μοιρών...

Καθόλη τη διάρκεια του συμβάντος ήμουν απολύτως ψύχραιμος, και διαπίστωσα ότι το λαμπάκι του ESP ΔΕΝ ΑΝΑΨΕ ούτε μία φορά...Το αυτοκίνητο ήταν παντελως ''αβοήθητο'', αλλά όχι ακυβέρνητο.Ισως το σήκωμα του χειροφρένουν να μπέρδεψε τον εγκέφαλο, δεν ξέρω. Το θέμα ήταν ότι αν δεν το είχα κάνει έτσι, θα είχε βγει ολική το όχημα μου και δόξω τω Θεω βγήκε χωρίς το παραμικρό.

Φυσικά, 2 μέρες μετά άλλαξε όλη η ανάρτηση!

Edited by Katana
Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πως,γενικά ότι αλλάζεις στο αμάξι στην αντιπροσωπεία και δεν έχει να κάνει με ασφαλιστική η με εγγύηση δλδ να πληρώνεις εσύ το ανταλλακτικό,αυτό το οποίο θα αλλαχτεί το παίρνεις πίσω μιας και το έχεις πληρώσει από την αρχική τιμή του αμαξιού!!!Μέχρι και τις λάμπες από τα φανάρια όταν τις άλλαξα για να βάλω xenon της πήρα πίσω(αφού τις ζήτησα...)!!!Τώρα αν ισχύει κάτι άλλο με εσένα,που δεν το νομίζω,ψάχτο!!!

Link to comment
Share on other sites

Πατάω φρένο, ενεργοποιείται το ABS αλλά πρόσφυση μηδέν...

Δυστυχώς με πρόσφυση κοντά στο μηδέν ή όταν το υλικό που πατάνε οι ρόδες δεν είναι σταθερό (χαλίκι, χιόνι, χώμα), η λειτουργεία του ABS ανάλογα με την περίπτωση μπορεί να χειροτερέψει τη κατάσταση (αυξάνεται η απόσταση φρεναρίσματος, όμως συνεχίζουμε να χουμε τον έλεγχο της κατεύθυνσης).

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά, χωρίς παρεξήγηση κιόλας, καλοπροαίρετα το λέω:

Πόσοι από εμάς είναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ σε θέση να πουν ότι θα κουμάνταραν καλύτερα το αμάξι χωρίς ESP, ABS κλπ?

Αυτά τα ακούω βερεσέ. Και δεν ξέρω αν είναι για γέλια ή για κλάμματα.

Τα συστήματα αυτά κάνουν υπολογισμούς/ενέργειες σε χρόνο που το μυαλό και τα χέρια του μέσου οδηγού αδυνατούν να κάνουν. Όλα τα υπόλοιπα τα ακούω βερεσέ. Μην τρελαθούμε κιόλας.

Αυτά που ισχυρίζονται μερικοί εδώ μέσα, είναι πράγματα που μπορούν να κάνουν οδηγοί αγώνων.

Έχει τεράστια διαφορά να πλασάρεις όμορφα το αμάξι σε μια στροφή, εσκεμμένα και προαποφασισμένα, από το να το μαζέψεις σε φάση που σου φεύγει ξαφνικά εκεί που δεν το περιμένεις.

Τα ηλεκτρονικά συστήματα σώζουν ζωές. Μην τα υποτιμάμε.

Να παραθέσω μια πολύ σοφή κουβέντα του (αμφιλεγόμενου) Ιαβέρη:

το πρόβλημα του κακού οδηγού δεν είναι ότι δεν ξέρει να οδηγάει, είναι ότι δεν ξέρει πως δεν ξέρει να οδηγάει.

Με λίγα λόγια, ας μην υπερεκτιμούμε τις δυνατότητές μας.

Φίλε που άνοιξες το thread, αν πράγματι κατάφερες σε 3 χρόνια να γίνεις τόσο χιμπατζής (=χεράς), τότε βρες χορηγό και κατέβα σε αγώνες, χαραμίζεσαι. Παρεμπιπτόντως "περαστικά" στο όχημα και ευτυχώς που είσαι εσύ καλά. Τα σίδερα γίνονται. Να 'ναι η τελευταία.

Αυτά από εμένα και επαναλαμβάνω, καλοπροαίρετα.

Αλλά τέτοιες π***ς δε μπορώ να ακούω ρε παίδες...

Edited by Speedy
Μη επιτρεπόμενη λέξη
Link to comment
Share on other sites

Γιαννη πιστευω υπερβαλλεις στο γεγονος οτι μονο οι οδηγοι αγωνων μπορουν να επαναφερουν ενα αυτοκινητο οταν χασει ξαφνικα προσφυση.Υπαρχουν πολλοι που μπορουν να το κανουν και ειδικα με τοσο λιγα χλμ.Απο κει και περα τα ηλεκτρονικα σιγουρα σωζουν ζωες και σιγουρα χρειαζονται λιγοτερο χωρο για να επεναφερουν ενα αυτοκινητο που εφυγε οπως επισης μπορουν να εξασφαλισουν το οτι δεν θα φυγει καν.Ειμαι φανατικα υπερ της υπαρξης ηλεκτρονικων στο αυτοκινητο.Απλα τα ηλεκτρονικα απαιτουν συμπεριφορα αντιθετη αυτης που οι περισσοτεροι εχουμε μαθει.

Edited by NASOS_ea
Link to comment
Share on other sites

Φυσικά, 2 μέρες μετά άλλαξε όλη η ανάρτηση!

Το Golf δεν έχει κράτημα τελεία και παύλα!!

Όχι επειδή είχα Alfa Romeo (με ανάρτηση τεχνολογίας F1, με διπλά ψαλίδια κλπ) που πήγαινε τρένο, αλλά δεν μπορεί π.χ. χθες βρε παιδιά σε μία ανοιχτή καμπή να παίρνει τέτοια κλίση λες και είναι χιουντάι άτος με αμορτισέρ βάρκα - γυαλό.

Και ας υποθέσουμε ότι δεν είμαστε όλοι γκαζάκηδες, τι γίνεται στην περίπτωση που βρεθεί κάποιος σε κάποιον δρομο - στροφή που δεν την ξέρει και μπει με 10-20 χλμ παραπάνω??

Θα πρέπει να κάνει όλες τις ταρζανιές του Katana για να γλυτώσει ή θα είναι καθαρά θέμα τύχης αν θα πάθει ζημιά ή όχι.

Υπάρχει ανισοροπία στο Golf ανάμεσα στην δύναμη του κινητήρα και το κράτημα και δυστυχώς θέλει πολύ "αμυντική" οδήγηση στις στροφές.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε το ότι γέρνει δεν σημαίνει ότι δεν έχει κράτημα.

Επίσης το Golf θα δουλεύει και μετά τις 100.000 χλμ χωρίς να πρέπει να αλλάξεις τα μισά ανταλλακτικά του αυτοκινήτου, το Alfa Romeo όχι.

Link to comment
Share on other sites

τα μισα οχι αλλα το49% χαχαχ. Οσο για τα Hundai ειναι πολυ λιγοτερο ζημιαρικα απο μας φιλε...Δες ερευνα ayto trith>...

Οντως απο κρατηματα θα ηθελα κατι καλυτερο Ηθελε σιγουρα βελτιωμενη αναρτηση και καλυτερα λαστιχα...

Εκτος και αν εχεις spor πακετο +dcc ...

Με Τα ιδια μπαινω με το focus(2008 ) με τα ιδια χλ με το Golf ... με 17 χιλ αν ωρα λιγοτερα χανει προσφυση ... χωρις να παιζω με τιμονια κτλ...ανοιχτη στροφη...

Βεβαια φευγει γλυκα και δεν επαιμβαινει το esp που στο focus σε σφαλιαριζει ανελειπως ...

Link to comment
Share on other sites

Αναφέρομαι μόνο στο θέμα του κρατήματος και όχι συνολικά σε 2 εντελώς διαφορετικά αυτοκίνητα.

Με την έννοια λοιπόν που είχα συνηθίσει το κράτημα (όποιος έχει οδηγήσει 147 ή 156 με sport kit ανάρτηση μπορεί να το καταλάβει) δεν βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο το Golf.

Λογικό εν μέρει καθώς επέλεξα μια απλή έκδοση από θέμα ανάρτησης του Golf. Για να βρεθεί όμως στο επίπεδο που θέλω χρειάζεται αλλαγή στις αναρτήσεις.

Link to comment
Share on other sites

Με Sport Kit αναρτήσεις όλα στρίβουν. Το θέμα είναι όμως να μη σου φεύγουν τα σφραγίσματα μέχρι να πας να πάρεις τσιγάρα και να μην παίρνεις ψαλίδια, ημιαξόνια κτλ στο χέρι άνα 10.000 χλμ.

Το αυτοκίνητο που έχεις έχει κύριο σκοπό την άνεση και φαντάζομαι ότι από αυτό δεν έχεις παράπονο. Αν θες να μπαίνει τραπέζι, ναι, πρέπει να του βάλεις coilovers.

Link to comment
Share on other sites

Γιαννη πιστευω υπερβαλλεις στο γεγονος οτι μονο οι οδηγοι αγωνων μπορουν να επαναφερουν ενα αυτοκινητο οταν χασει ξαφνικα προσφυση.Υπαρχουν πολλοι που μπορουν να το κανουν και ειδικα με τοσο λιγα χλμ.Απο κει και περα τα ηλεκτρονικα σιγουρα σωζουν ζωες και σιγουρα χρειαζονται λιγοτερο χωρο για να επεναφερουν ενα αυτοκινητο που εφυγε οπως επισης μπορουν να εξασφαλισουν το οτι δεν θα φυγει καν.Ειμαι φανατικα υπερ της υπαρξης ηλεκτρονικων στο αυτοκινητο.Απλα τα ηλεκτρονικα απαιτουν συμπεριφορα αντιθετη αυτης που οι περισσοτεροι εχουμε μαθει.

Η αλήθεια είναι ότι ήμουν λίγο υπερβολικός.

Σίγουρα υπάρχουν πολλές περιπτώσεις που και χωρίς ηλεκτρονικά, πολλοί οδηγοί θα τα κατάφερναν, έστω και αν χλώμιαζαν!

Αυτό που ήθελα να τονίσω, χρησιμοποιώντας δόσεις υπερβολής, είναι ο χλευασμός και η περοφρόνηση των συστημάτων αυτών.

Ενδεχομένως να σου χρειαστούν μόνο 1 φορά στη ζωή σου, αλλά να σου σώσουν τη ρημάδα τη ζωή.

Όταν ήταν να πάρω το αμάξι μου, σκεφτόμουν για TSI 140. To αξεσουάρ που ασυζητιτί θα πλήρωνα με ευχαρίστηση, θα ήταν το ESP

(άσχετο, τελικά πήρα το GT που το είχε στάνταρ).

Αυτό που μετά λύπης μου διαπιστώνω στην καθημερινότητά μου και με στεναχωρεί, είναι το ότι υπερεκτιμούμε τις δυνατότητές μας. Πολλά καινούρια αυτοκίνητα και ειδικά τα GOLF είναι τόσο καλοστημένα και προηγμένα τεχνολογικά, που "προστατεύουν" τον οδηγό και κάνουν πολύ από τη δουλειά που έπρεπε να κάνει αυτός. Με λίγα λόγια μπορούν να κινηθούν σβέλτα, καθώς είναι και τούμπανο από άλογα, χωρίς να απαιτούν ιδιαίτερη εμπειρία. Και αυτό μας κάνει να νομίζουμε ότι είμαστε πιο καλοί οδηγοί απ' ότι πραγματικά είμαστε, με όλες τις παραπάνω συνέπειες...

Link to comment
Share on other sites

Φίλε το ότι γέρνει δεν σημαίνει ότι δεν έχει κράτημα.

Επίσης το Golf θα δουλεύει και μετά τις 100.000 χλμ χωρίς να πρέπει να αλλάξεις τα μισά ανταλλακτικά του αυτοκινήτου, το Alfa Romeo όχι.

Στό πρώτο με βρίσκεις σύμφωνο. Το Golf έχει μια χαρά κράτημα σε συνδυασμό με άνεση. Το¨"πρόβλημά" του είναι η μεγάλη ισχύς του κινητήρα του στις εκδόσεις με τον τούρμπο κινητήρα και κυρίως του GT, που στα χέρια ενθουσιωδών, άπειρων και νέων οδηγών, όταν έρχεται η στραβή και συνήθως το αποδίδουν στο αυτοκίνητο και όχι στην απειρία τους. Βέβαια αν ο φίλος μας δεν ανήκει σε αυτή την κατηγορία ίσως να φταίει κάτι στη ρύθμιση της ανάρτησης του δικού του συγκεκριμμένα αυτοκινήτου και πρέπει να κοιτάξει προς αυτή την κατεύθηνση.

Στο δεύτερο θα διαφωνήσω μαζί σου και θα σε ρωτήσω ευθέως. Είχες ποτέ εσύ ο ίδιος κάποια ΑΛΦΑ ΡΟΜΕΟ και τα λες αυτά ή το άκουσες από άλλους.

Η ΑΛΦΑ ΡΟΜΕΟ σήμερα μάλλον έχει καλύτερη αξιοπιστία από την VW. Ρίξε μια ματιά στα προβλήματα που καταγράφονται σε VW στο φόρουμ μας και στη συνέχεια κάνε μια επίσκεψη και στο alfisti.gr για να πάρεις μια γεύση από τα προβλήματα των Α.Ρ όπως καταγράφονται από τους ιδιοκτήτες τους.

Εδώ θα διαβάσεις για καμένους πολλαπλασιαστές και λάμπες, συγχρονιζέ δευτέρας,παράθυρα που πέφτουν, σκάστρες που αστοχούν, κινητήρες που καίνε λάδια κ.λ.π. Στις Α.Ρ τα προβλήματα που αναφέρονται, αφορούν κυρίως τους μεταβλητούς χρονισμού του εκκεντροφόρου και από κει και πέρα μεμονομένα προβλήματα που παρουσιάζονται σε κάθε μάρκα.

Edited by PERIS
Link to comment
Share on other sites

Αναφέρομαι μόνο στο θέμα του κρατήματος και όχι συνολικά σε 2 εντελώς διαφορετικά αυτοκίνητα.

Με την έννοια λοιπόν που είχα συνηθίσει το κράτημα (όποιος έχει οδηγήσει 147 ή 156 με sport kit ανάρτηση μπορεί να το καταλάβει) δεν βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο το Golf.

Λογικό εν μέρει καθώς επέλεξα μια απλή έκδοση από θέμα ανάρτησης του Golf. Για να βρεθεί όμως στο επίπεδο που θέλω χρειάζεται αλλαγή στις αναρτήσεις.

Φιλε JP, συμφωνούμε.

Βάζουν 160 άλογα στο μοτέρ, βάζουν φρένα του GTi και ανάρτηση απλού Golf, με λάστιχα της πλάκας!Πάντως, με την ανάρτηση πλέον το αυτοκίνητο είναι τραίνο, μπαίνει σε όποια στροφή θέλω, με όσα θέλω και το ESP λάμπει διά της απουσίας του, δεν ενεργοποιείται καθόλου και συνολικά είναι φανταστικό το αυτοκίνητο!

Γενικώς και εγώ είχα σε εκτίμηση το ESP, απλά στη συγκεκριμένη και κρίσιμη περιπτωση δεν δούλεψε. Σε μια άλλη στιγμή, που επίτηδες σε άδειο επαρχιακό και γλυστερό δρόμο έπαιξα, όχι μόνο λειτούργησε, αλλά συμπεριφέρθηκε πολύ σωστα. Παρεμβατικά μεν, άκρως ασφαλώς δε, αλλά χωρίς την χρήση χειροφρένου, η οποία όμως με έσωσε στην πρωτη περίπτωση!

@Γιάννη, δεν έχεις άδικο στο θέμα της υπερεκτίμησης των δυνατοτήτων, αλλά αυτό είναι κατι που δεν συμβαίνει σε όλες τις περιπτώσεις και ούτε αφορά όλους μας, αφού ειδικά στην Ελλάδα δεν χρειάζεται να τρέχεις για να σκοτωθείς...

Edited by Katana
Link to comment
Share on other sites

Στό πρώτο με βρίσκεις σύμφωνο. Το Golf έχει μια χαρά κράτημα σε συνδυασμό με άνεση. Το¨"πρόβλημά" του είναι η μεγάλη ισχύς του κινητήρα του στις εκδόσεις με τον τούρμπο κινητήρα και κυρίως του GT, που στα χέρια ενθουσιωδών, άπειρων και νέων οδηγών, όταν έρχεται η στραβή και συνήθως το αποδίδουν στο αυτοκίνητο και όχι στην απειρία τους. Βέβαια αν ο φίλος μας δεν ανήκει σε αυτή την κατηγορία ίσως να φταίει κάτι στη ρύθμιση της ανάρτησης του δικού του συγκεκριμμένα αυτοκινήτου και πρέπει να κοιτάξει προς αυτή την κατεύθηνση.

Στο δεύτερο θα διαφωνήσω μαζί σου και θα σε ρωτήσω ευθέως. Είχες ποτέ εσύ ο ίδιος κάποια ΑΛΦΑ ΡΟΜΕΟ και τα λες αυτά ή το άκουσες από άλλους.

Η ΑΛΦΑ ΡΟΜΕΟ σήμερα μάλλον έχει καλύτερη αξιοπιστία από την VW. Ρίξε μια ματιά στα προβλήματα που καταγράφονται σε VW στο φόρουμ μας και στη συνέχεια κάνε μια επίσκεψη και στο alfisti.gr για να πάρεις μια γεύση από τα προβλήματα των Α.Ρ όπως καταγράφονται από τους ιδιοκτήτες τους.

Εδώ θα διαβάσεις για καμένους πολλαπλασιαστές και λάμπες, συγχρονιζέ δευτέρας,παράθυρα που πέφτουν, σκάστρες που αστοχούν, κινητήρες που καίνε λάδια κ.λ.π. Στις Α.Ρ τα προβλήματα που αναφέρονται, αφορούν κυρίως τους μεταβλητούς χρονισμού του εκκεντροφόρου και από κει και πέρα μεμονομένα προβλήματα που παρουσιάζονται σε κάθε μάρκα.

Είχα και έχω στην οικογένεια. Κάνεις λάθος, τα Alfa εξακολουθούν να έχουν κατώτερη ποιότητα και χειρότερη αξιοπιστία.

Σχετικά με τα forum μην πολυπιστεύεις και στηρίζεσαι σε αυτά. Οι Alfisti είναι γνωστοί κολλημένοι (κατά τη γνώμη μου σε βαθμό ηλιθιότητας αλλά αυτή είναι η γνώμη μου) και μία από τις τακτικές τους είναι να "θάβουν" τα προβλήματά τους.

Link to comment
Share on other sites

Είχα και έχω στην οικογένεια. Κάνεις λάθος, τα Alfa εξακολουθούν να έχουν κατώτερη ποιότητα και χειρότερη αξιοπιστία.

Σχετικά με τα forum μην πολυπιστεύεις και στηρίζεσαι σε αυτά. Οι Alfisti είναι γνωστοί κολλημένοι (κατά τη γνώμη μου σε βαθμό ηλιθιότητας αλλά αυτή είναι η γνώμη μου) και μία από τις τακτικές τους είναι να "θάβουν" τα προβλήματά τους.

Και πάλι στο πρώτο συμφωνώ μαζί σου (κατώτερη ποιότητα), αλλά στο δεύτερο διαφωνώ (αξιοπιστία).

Τα μεγάλα και πολλά προβλήματα όποιος τα αντιμετωπίζει τα βρωντοφωνάζει όσο και φανατικός να είναι με μια μάρκα. Γενικά οι Α.Ρ αγοράζονται από ενθουσιώδεις οδηγούς όπότε και η μεταχείριση είναι πολύ ποιο σκληρή από την πλειονότητα των VW.

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

Γενικώς και εγώ είχα σε εκτίμηση το ESP, απλά στη συγκεκριμένη και κρίσιμη περιπτωση δεν δούλεψε. Σε μια άλλη στιγμή, που επίτηδες σε άδειο επαρχιακό και γλυστερό δρόμο έπαιξα, όχι μόνο λειτούργησε, αλλά συμπεριφέρθηκε πολύ σωστα. Παρεμβατικά μεν, άκρως ασφαλώς δε, αλλά χωρίς την χρήση χειροφρένου, η οποία όμως με έσωσε στην πρωτη περίπτωση!

Δεν δούλεψε γιατί σήκωσες χειρόφρενο, αν δεν το είχες κάνει μπορεί να είχε σωθεί χωρίς δράματα η κατάσταση! Η ικανότητα βέβαια του ΕSP εξαρτάται άμεσα απ την πρόσφυση των ελαστικών, καθώς φρενάρει συνήθως ένα τροχό με σκοπό την περιστροφή του οχήματος γύρω απ αυτόν για διόρθωση της πορείας. Αν κανείς φοράει τπτ Energy και έχει γλίτσα από ψιλόβροχο κάτω, ό,τι και να κάνει το ESP η πρόσφυση του ενός τροχού πιθανότατα δεν θα επαρκεί για να ολοκληρωθεί σωστά ο χειρισμός.

Τέλος πάντων, το θέμα είναι ότι σε αμάξι με ESP 'απαγορεύεται' να σηκώσεις χειρόφρενο, γιατί ούτε εσένα θα αφήσει να κάνεις την κίνησή σου σωστά (αφού με το που θα κατεβάσεις το χειρόφρενο ξαναμπαίνει το ESP και προσπαθεί να σου αλλάξει την πορεία απ αυτή που έχεις πετύχει εσύ με το χειρόφρενο την οποία βλέπει 'λάθος'), ούτε αυτό μπορεί να λειτουργήσει όπως είναι προγραμματισμένο να κάνει.

Μην ξεχνάτε ότι το ESP ελέγχει κάθε δαγκάνα δισκόφρενου ξεχωριστά με 10 ως και 100 (στα ακριβά αμάξια) κύκλους ελέγχων το δευτερόλεπτο. Πολύ απλά δεν μπορεί ένας οδηγός να πλησιάσει ούτε στο ελάχιστο την ικανότητα διόρθωσης της τελευταίας γενιάς ESP της Bosch. Ή για να το πω διαφορετικά, δεν υπάρχει περίπτωση να μπορείτε να διορθώσετε εσείς την πορεία με έλεγχο σε 4 (φρένο) ή σε 2 φρένα (χειρόφρενο) και να μην μπορεί το ESP να το κάνει (δεν απευθύνομαι στον Katana, γενικά το λέω!)

Link to comment
Share on other sites

Mα δεν αντιλέγω, αλλά με γλίτσα δεν παίζει να σταματήσεις με το ABS...Οπότε και πάλι είμαι ευχαριστημένος με την κατάσταση!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.