Jump to content
kostakisSs

Golf - Mπαρομετρο / Boost Gauge [Τοποθέτηση - Επιλογές - Βάσεις Osir]

Recommended Posts

τότε βλέπεις λάθος ,εάν δεν κάνω λάθος το 140αρι στην καλύτερη να έχει :over 1,2 .... μη σου πω και λιγοτερο-

το 160αρι και το 170αρι το golf μαμα έχουν over 1,2 κάπου στις 2 με 3κ σττροφες μετα 3-5κ στρ έχει περιπου 1 και στις 6 κάτω από 0,8

Link to comment
Share on other sites

ρε φιλε απο εδω πηρα πιεση http://i34.tinypic.com/349be3t.jpg

τι λαθος να εκανα σου ειπα 1,5 μπορει να μην ειδα καλα αλλα σιγουρα ηταν εκει 1,2 και ανω

τι λες κ εσυ?

Link to comment
Share on other sites

Εμενα μπορει να μου πει καποιος(εχω ανεβασει photo πιο πανω) αν εχω παρει απο το σωστο σημειο πιεση?

φιλε το σωστο ειναι απο εδω http://i34.tinypic.com/349be3t.jpg

τσεκαρε το

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα τελικά αξιώθηκα να τοποθετήσω το interface της P3Cars στον αριστερό αεραγωγό.

Μήπως γνωρίζει κανείς μια έυκολη παροχή 12volt που να σχετίζεται με τα φώτα για να

εκμεταλλευτώ την λειτουργία auto dimmer που έχει το interface αυτό;

Πάντως αν και σχεδιασμένο για MK6 GTI δούλεψε άψογα στο 1.4 και πραγματικά το

χάρηκα πάρα πολύ στο σύνολο του (τοποθέτηση και λειτουργία).

Link to comment
Share on other sites

ρε φιλε απο εδω πηρα πιεση http://i34.tinypic.com/349be3t.jpg

τι λαθος να εκανα σου ειπα 1,5 μπορει να μην ειδα καλα αλλα σιγουρα ηταν εκει 1,2 και ανω

τι λες κ εσυ?

διαβάζεις τι γραφω; σου ξαναλεω διατυμπανιζεις συνεχεια ότι απο εκει που πηρες πίεση είναι το σωστό μερος -

και σου ξαναλέω εάν βλέπεις 1,5 αντί για 1,1 ή 1,2 που θα επρεπε, σου δείχνει λάθος πιεση -σαν να βλέπεις στο ταχύμετρο αντί για 120 κμ 160κμ!-

το μπαρομετρο είναι σημαντικο και για κανα τρελο over (σχετικα σπανιο γιατι υπαρχουνδεικλιδες ασφαλειας ) και κυριως για απώλειες πίεσης είτε είσαι μαμα είτε με πρόγραμμα-

εάν λοιπον σου δειχνει λαθος πως θα καταλάβεις εάν πχ έχεις απώλειες; εκτός εάν το έχεις μόνο για μοστρα,οποτε τότε αστο να δείχνει και 2bar

Εμενα μπορει να μου πει καποιος(εχω ανεβασει photo πιο πανω) αν εχω παρει απο το σωστο σημειο πιεση?

φίλε βάλε κάποια καλυτερη φωτο ,δεν καταλαβαινουμε έτσι

Link to comment
Share on other sites

ok παντως δεν νομιζω να εχω κατι λαθος μπορει να φταιει το μπαρομετρο σαν οργανο...

αλλα και καποιος αλλος ελεγε οτι εβλεπε 1,4 με 1,6 παντα μαμισιο

Edited by black1180
Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να δίνει 1.2 αλλά υπό συγκεκριμένες συνθήκες φορτίου/ταχύτητας και στιγμιαία μπορεί να δει και παραπάνω. Δεν σημαίνει ότι δείχνει λάθος απαραίτητα. Εμένα το πρόγραμμά μου λέει μέχρι 1.7 αλλά μερικές φορές μπορεί να δω και 1.9 στιγμιαία.

Link to comment
Share on other sites

ok παντως δεν νομιζω να εχω κατι λαθος μπορει να φταιει το μπαρομετρο σαν οργανο...

αλλα και καποιος αλλος ελεγε οτι εβλεπε 1,4 με 1,6 παντα μαμισιο

αν θυμαμαι καλα το αυτοκινητο το εχεις παρει μεταχειρισμενο; υπαρχει περιπτωση να έχει προγραμμα πάνω και να μην το γνωρίζεις?

Μπορεί να δίνει 1.2 αλλά υπό συγκεκριμένες συνθήκες φορτίου/ταχύτητας και στιγμιαία μπορεί να δει και παραπάνω. Δεν σημαίνει ότι δείχνει λάθος απαραίτητα. Εμένα το πρόγραμμά μου λέει μέχρι 1.7 αλλά μερικές φορές μπορεί να δω και 1.9 στιγμιαία.

κοιτα και σε εμενα το ρεβο όπως είπα κα παραπανω στην ζεστη με φορτιο και a/c δειχνει 1,6+ ,αυτην την εποχη δεν ξεπερναε το 1,5+

όταν όμως το αυτοκινητο είναι μαμα ,δεν νομιζω ότι συμβαίνει κατι τέτοιο ,

εαν δεν μπορει να πιασει την συγκερκιμενην ροπη ο εγκεφαλος πολύ απλά νιωθεις λιγο απωλεια σε ισχυ - δεν θα παει μαμα 1,4 αλλίως δεν θα μπαιναμε στην διαδικασία αλλαγης χαρτογραφησης του εγκεφαλου ...

στο προγραμμα όμως έχει σαν στοχο να πετυχει συγκεκριμενη ροπη/ιπποδυναμη όποτε υπαρχουν αυτες οι μικρες αποκλισεις στο Over ή και γενικοτερα σε όλο το φασμα στροφων

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα τελικά αξιώθηκα να τοποθετήσω το interface της P3Cars στον αριστερό αεραγωγό.

Μήπως γνωρίζει κανείς μια έυκολη παροχή 12volt που να σχετίζεται με τα φώτα για να

εκμεταλλευτώ την λειτουργία auto dimmer που έχει το interface αυτό;

Πάντως αν και σχεδιασμένο για MK6 GTI δούλεψε άψογα στο 1.4 και πραγματικά το

χάρηκα πάρα πολύ στο σύνολο του (τοποθέτηση και λειτουργία).

Ωραίο κολπάκι αυτό!! :thumbsup2: Θερμοκρασία λαδιού βγάζει ή οχι;

Για δώσε καμια φωτο στο λαο...

Edited by and64
Link to comment
Share on other sites

παιδια ακουστε να δειτε με δευτερα σχεση στο κιβωτιο η στροφες 2800 για 5 δευτερολεπτα οταν πατησω γκαζι και παει 3100 με 3200 το μπαρομετρο εκτοξευετε στιγμιαια για ενα δευτερολεπτο περιπου στο 1,4 με 1,8 και μετα πεφτει στο 0,8 με 0,7(ολα αυτα γινονται με ελευθερο φιλτρο ανταπτορα sorge και sprint booster θα ανεβασω και βιντεο...

Edited by black1180
Link to comment
Share on other sites

παιδια δειτε και πειτε μου

εδω οταν δεν εχει φορτιο...

και εδω οταν πεφτουν τα γκαζια...

Edited by black1180
Link to comment
Share on other sites

έλα φίλε νομίζω καταλαβα τι έχει γίνει :D

το μπαρομετρο σου δειχνει σε psi ενω εγω μίλαγα για Bar ,άρα 18 που δείχνει είναι 1,2 bar-

νομιζω είσαι ενταξει, επίσης στο πατημα που εχεις κανει πρεπει να πατησες το γκαζι και να το αφησες έτσι;

γιατί πχ εαν ανοιξεις από χαμηλα με τρίτη μέχρι τις 6000 κ στοφες πρεπει να κάνει ένα Over στο 18 και μετα περιπου μεχρι τι 5000 στροφες να εισαι περιπου 15 psi και μετα να πεφτει και άλλο

υγ 1 psi = 0,068 bar

Υγ2 γιατί έλεγες 1,8 ενώ ήταν 18 :crazy:

Edited by DIMIV
Link to comment
Share on other sites

ότι είναι ωραίο δεν υπαρχει αμφιβολία :thumbsup:

να συνηθίσεις και την μετατροπη απο psi σε bar και θα είσαι μια χαρα :D

Link to comment
Share on other sites

Ωραίο κολπάκι αυτό!! :thumbsup2: Θερμοκρασία λαδιού βγάζει ή οχι;

Για δώσε καμια φωτο στο λαο...

Θερμοκρασία λαδιού είναι στα επόμενα σχέδια τους λέει για να το προσθέσουν

στις παρεχόμενες ενδείξεις..

Ευτυχώς εμένα η θερμοκρασία λαδιού εμφανίζεται στην κεντρική οθόνη

οπότε μαζί με την οθόνη στον αεραγωγό μπορώ να πω πως είμαι καλυμμένος

απόλυτα πλέον με βάση την χρήση που κάνω.

Επειδή το κινητό εδώ και καιρό σταμάτησε να βγάζει photos λόγω της ταλιμπαν

κόρης μου θα βγάλω με την ψηφιακή και θα ανεβάσω.

Οι παρεχόμενες ενδείξεις και photo από MK6 εδώ:

http://www.p3cars.com/mk6/

Σήμερα σύνδεσα και στον διακόπτη των φώτων το καλώδιο για το auto dimmer

και τουλάχιστον στην τέρμα δεξιά θέση για το χειροκίνητο άναμμα της μεσαίας σκάλας

έχω και μείωση της έντασης φωτισμού στην οθονούλα...

Αλλιώς το κάνεις χειροκίνητα όποτε θέλεις με το σχετικό κουμπάκι.

Άσχετο αλλά επειδή σήμερα έφαγα κόλλημα τρελό...οι ενδείξεις στο

καντράν του Golf 6 με σβηστά τα φώτα είναι και αυτές σβηστές και ανάβουν

μόνο οι βελόνες και η κεντρική MFA οθόνη και με το που ανάψουν τα φώτα

φωτίζονται και οι ενδείξεις ταχυμέτρου και στροφόμετρου;

Edited by stakyrTSI
Link to comment
Share on other sites

.

Επειδή το κινητό εδώ και καιρό σταμάτησε να βγάζει photos λόγω της ταλιμπαν

κόρης μου θα βγάλω με την ψηφιακή και θα ανεβάσω.

:lolu: :lolu: :lolu: :lolu: :lolu: :lolu: ok! Aναμένουμε...

Οντως σε σένα που δείχνει και λάδι απο τη μάνα του είναι μια χαρα ακομα κι ετσι. Αν το προσθέσουν κι αυτο θα ψήσω τον φίλο με το a5 να το βάλει μου φαίνεται!

Άσχετο αλλά επειδή σήμερα έφαγα κόλλημα τρελό...οι ενδείξεις στο

καντράν του Golf 6 με σβηστά τα φώτα είναι και αυτές σβηστές και ανάβουν

μόνο οι βελόνες και η κεντρική MFA οθόνη και με το που ανάψουν τα φώτα

φωτίζονται και οι ενδείξεις ταχυμέτρου και στροφόμετρου;

Χωρίς να είμαι σίγουρος νομίζω πως ναι, αλλά ας το επιβεβαιώσει κάποιος με 6αρι

Edited by and64
Link to comment
Share on other sites

Άσχετο αλλά επειδή σήμερα έφαγα κόλλημα τρελό...οι ενδείξεις στο

καντράν του Golf 6 με σβηστά τα φώτα είναι και αυτές σβηστές και ανάβουν

μόνο οι βελόνες και η κεντρική MFA οθόνη και με το που ανάψουν τα φώτα

φωτίζονται και οι ενδείξεις ταχυμέτρου και στροφόμετρου;

ναι φίλε μου έτσι είναι ,πολύ ωραίο το κιτακι στον αεραγωγό :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

ΤΟ ΚΑΝΤΡΑΝ ΣΤΟ GOLF 6 ΟΤΑΝ ΒΑΖΕΙΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΗΝ ΦΩΤΕΙΝΩΤΗΤΑ ΠOY EXEI ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΑΥΞΩΜΕΙΩΝΕΤΑΙ ΚΑΙ Η ΦΩΤΕΙΝΩΤΗΤΑ ΤΟΥ.ΕΑΝ ΕΙΣΑΙ ΣΕ ΣΚΟΤΕΙΝΟ ΜΕΡΟΣ ΦΩΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΟΙ ΔΕΙΚΤΕΣ , ΕΑΝ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΦΩΤΕΙΝΟ ΘΑ ΑΝΑΨΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΚΑΝΤΡΑΝ.ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΕΠΑΝΟ ΣΤΟ ΤΑΜΠΛΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟ ΤΖΑΝΙ , ΣΤΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΚΟΝΤΕΡ , ΕΧΕΙ ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΩΤΕΙΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΚΟΝΤΕΡ . ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ GOLF 6 HIGHLINE 160 PS ΜΟΝΤΕΛΟ 04/2011 .

ΠΟΛΥ ΜΥΑΛΟ ΕΧΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΜΑΞΙ .............. ΘΑ ΤΟ ΣΤΕΙΛΩ ΤΟΥΧΡΟΝΟΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ :thumbsup2: :thumbsup2: :thumbsup2: .......

Edited by hatson
Link to comment
Share on other sites

διαβάζεις τι γραφω; σου ξαναλεω διατυμπανιζεις συνεχεια ότι απο εκει που πηρες πίεση είναι το σωστό μερος - και σου ξαναλέω εάν βλέπεις 1,5 αντί για 1,1 ή 1,2 που θα επρεπε, σου δείχνει λάθος πιεση -σαν να βλέπεις στο ταχύμετρο αντί για 120 κμ 160κμ!- το μπαρομετρο είναι σημαντικο και για κανα τρελο over (σχετικα σπανιο γιατι υπαρχουνδεικλιδες ασφαλειας ) και κυριως για απώλειες πίεσης είτε είσαι μαμα είτε με πρόγραμμα- εάν λοιπον σου δειχνει λαθος πως θα καταλάβεις εάν πχ έχεις απώλειες; εκτός εάν το έχεις μόνο για μοστρα,οποτε τότε αστο να δείχνει και 2bar φίλε βάλε κάποια καλυτερη φωτο ,δεν καταλαβαινουμε έτσι

Παντως σημερα ειδα και 1,4 over ..Συνηθως σε ποιες στροφες βλεπετε Over?

Edited by jim75
Link to comment
Share on other sites

Παιδια και εγω απο εδω πηρα http://i34.tinypic.com/349be3t.jpg και μου δειχνει μια χαρα!!

Εχω το 140αρι και ειναι τωρα με εξατμιση τελικο και μεσαιο αλλαγμενο και εισαγωγη

δεν ξερω αν εχει ανεβει λιγο παραπανω εκει στα 145-150 ισως παντως εχω δει τεραστια

διαφορα παει πολυ ποιο ανετα με πριν...!!!Τα bar που βλεπω το ανωτερο ειναι μεχρι 1.2

σε πιεση turbo με υποπιεση να ειναι κοντα στο -0.5 -0.6 εκει..!!!Εμενα κιολας ενας μηχανικος

μου ειχε πει οτι για να βλεπεις 1.2 εχει προγραμμα το αμαξι και του ειπα χλωμο...!!!!

Υπαρχει τετοια δυνατοτητα η αποκλειεται??

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.