Jump to content
kostakisSs

Golf - Mπαρομετρο / Boost Gauge [Τοποθέτηση - Επιλογές - Βάσεις Osir]

Recommended Posts

υπερβολικα ενδιαφερον :clapping:

μια ερωτηση.ενδειξεις οπως οι πιεσεις και η θερμοκρασια καυσαεριων απο obd δε θα ναι αλλα νταλον σε ενα αμαξι με προγραμμα?

στο kufatec emfa η πιεση του turbo ειναι άλλα νταλον θεωρώ οτι θα είναι και σε αυτό

Link to comment
Share on other sites

τι εννοειτε άλλαν νταλον ,αν συνδεεται με obd ,η πιεση θα είναι πραγματικη,σωστή όπως και όλα τα άλλα -σαν να βλεπεις το vag com συνεχεια -

η θερμοκρασια καυσαεριων όμως όπως και να έχει ή με vag com ή με το παραπανω gadget είναι κατα προσεγγιση από όσο ξέρω καθως δεν υπαρχει πυρόμετρο ή ο αντιστοιχος αισθητηρας (δεν ξέρω με ποιο τροπο το υπολογίζει

Edited by DIMIV
Link to comment
Share on other sites

στο kufatec emfa έχει 3 μετρήσεις boost η μία φτάνει μέχρι το 99 η άλλη μέχρι 1,49 και η τρίτη αν θυμάμαι καλά μέχρι 3,49 τώρα τι δείχνει η κάθε μία δεν ξέρω τι είναι.

Link to comment
Share on other sites

Με την obd2 κάποιες aftermarket συσκευές δεν δείχνουν πίεση πάνω από 1,5-1.55. Δεν ξέρω γιατί όμως..

και στο vag com το block 115 που βλεπουμε την πραγματικη και την ζητουμενη δεν μπορει να δει πάνω απο 1,55-

ενω στο 003 που βλεπει την πίεση του αερα στην πολλαπλη εισαγωγης (map) διαβαζει όσο και να είναι-

προφανως οι aftermarket συσκευες παιρνουν την πληροφορία απο το πρωτο block και όχι απο τον map

Link to comment
Share on other sites

και στο vag com το block 115 που βλεπουμε την πραγματικη και την ζητουμενη δεν μπορει να δει πάνω απο 1,55-

ενω στο 003 που βλεπει την πίεση του αερα στην πολλαπλη εισαγωγης (map) διαβαζει όσο και να είναι-

προφανως οι aftermarket συσκευες παιρνουν την πληροφορία απο το πρωτο block και όχι απο τον map

Αυτό θα είναι !

Link to comment
Share on other sites

:thumbsup2: απο οτι καταλαβα απο το τηλ. δεν πρεπει να μπριζονεται με την obd2 αλλα με καποιες καλοδιοσεις μου ειπε κατω απο το τιμονι...τωρα αν δεν μπριζονετε αλλα περνει πληροφοριες απο κατι ενδιαμεσο δεν το ξερω...εγκεφαλο ανεσης μπορει να χρεισιμοποιει! αλλα αμα δειτε βιντεακια παραφαινεται κατα την γνωμη μου αμεση η ανταποκριση, εστω και στην προηγουμενη εκδοση με την κοκκινη οθονη!
Link to comment
Share on other sites

θες να μας περιγραψεις ακριβως τι συμβαινει γιατι προσωπικα δεν καταλαβαινω ,στο τρεμοπαιξιμο αναφερεσαι?

Link to comment
Share on other sites

πιστευω ότι έχει να κάνει με την συνδεσμολογια του μπαρομετρου ,για τσεκαρε το -κάτι ανεφερες σε κάποιο άλλο τοπικ ότι είχε τσαλακωσει το καλωδιο και μετα το εφτιαξες και δουλευε-

για δες από εκεί που κλεβει πίεση ,είναι όλα στην θεση τους ,επίσης τσεκαρε όσο μπορεις το καλώδιο σε όλο το μηκος του ,μήπως και χανει απο πουθενα

Link to comment
Share on other sites

Το τρεμοπαιξιμο μπορει να ωφειλεται και στη διαμετρο απο το σωληνακι που χρησιμοποιησες αν ηταν πολυ στενο η το πολυ μικρο σωληνακι που πηρες τη πιεση,και δεν φτανει η παροχη να δουλεψει σωστα το οργανακι.

Link to comment
Share on other sites

Το τρεμοπαιξιμο μπορει να ωφειλεται και στη διαμετρο απο το σωληνακι που χρησιμοποιησες αν ηταν πολυ στενο η το πολυ μικρο σωληνακι που πηρες τη πιεση,και δεν φτανει η παροχη να δουλεψει σωστα το οργανακι.

μπραβο ρε μαγκα σωστος

Link to comment
Share on other sites

λοιπον ακουστε τι εγινεοταν εβαλλα το Τ η παροχη αερα που πηγαινε στο μπαρομετρο ηταν μεγαλη και το σωληνακι (λαστιχενιο) λιγο πιο μικρο με αποτελεσμα να δημιουργει μεγαλη πιεση και να συμβαινει αυτο(αυτο δεν συνεβενε πριν γιατι οπως ειχα πει λιγο πιο πανω ειχε τσαλακωσει το σωληνακι οποτε επνιγε την πιεση) αυτο το διαπιστωσα οταν εβγαλα το μεταλικο Τ και εβαλα το πλαστικο με μικροτερη διαμετρο και διαπιστωσα οτι πλεον δεν ετρεμε πλεον η βελονα

λυση

αναμεσα στο λαστιχενιο σωληνακι που παει στο μπαρομετρο εβαλα ενα πλαστικο ενωτηρα ειδικο για μπαρομετρο με πολυ μικροτερη εσωτερικη διαμετρο (καρφιτσας) και ολα αυτα για να μην καταργησω το μεταλικο Τ...

το προβλημα λυθηκε

Link to comment
Share on other sites

Επειδή αυτές τις μέρες θα παραλάβω την βάση της New South Performance για golf vi 52mm για τον αεραγωγο και θα βαλω ενα μπαρομετρο της Daemon μπορείτε να μου δώσετε την διεύθυνση του ηλεκτρολόγου,Τάσος εάν δεν κάνω λάθος,για να παω να μου το τοποθετήση?Ευχαριστώ εκ τον προτέρον.

Edited by hatson
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα ψανχω την συγκεκριμενη βαση οργανου στον αεραγωγο του GOLF 4 10444.jpg

το μοναδικο site που εχω βρει ειναι το παρακατω http://www.aglopoulos.gr/product.php?pid=10444, αλλα μετα απο επικοινωνια που εκανα μαζι τους μου ειπαν οτι κοστιζει 170 (!) ευρω. την ωρα που η βαση για 5αρι & 6αρι δειχνει οτι κοστιζει στα 55 ευρω.

εψαξα και στο ebay αλλα χωρις αποτελεσμα.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα παιδια, θελω να αγορασω ενα μπαρομετρακι για το GTI μου..Εχει κανεις υποψιν του κανενα καλο και σε καλη τιμουλα? Ευχαριστς πολυ!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.