Jump to content
kostakisSs

Golf - Mπαρομετρο / Boost Gauge [Τοποθέτηση - Επιλογές - Βάσεις Osir]

Recommended Posts

Εγω παλι την πατησα 2-3 φορες μεχρι που εβαλα μυαλο....

1ο Μπαρομετρο AutoGauge μηχανικο 52αρι...Η μουφα της μουφας..

2ο Μπαρομετρο Pro+ Ηλεκρτονικο 60αρι...Δουλευε Κυριακες,αργιες,και καποιες καθημερινες...Πεταμα...

3ο Μπαρομετρο Defi Made in ?????...Δεν δουλεψε καθολου...Το στειλα πισω οπως το πηρα...

4ο Μπαρομετρο Defi BF amber red+Control unit 2 και ησυχασε το κεφαλι μου μια και καλη....

Ηθικο διδαγμα : Οτι πληρωσεις περνεις....

Link to comment
Share on other sites

Παιδες καλημέρα ,

έχω αγοράσει το μπαρομετρακι της Defi (racer Blue) 52mm και την θήκη της Osir.

Θέλω κάποιον καλό μάστορα να το περάσει.

Υπαρχει κάποιος για Αθήνα

Επικοινωνήστε με pm

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Παιδες καλημέρα ,

έχω αγοράσει το μπαρομετρακι της Defi (racer Blue) 52mm και την θήκη της Osir.

Θέλω κάποιον καλό μάστορα να το περάσει.

Υπαρχει κάποιος για Αθήνα

Επικοινωνήστε με pm

Ευχαριστώ

βαλτο μονος σου ευκολο ειναι...

Link to comment
Share on other sites

βαλτο μονος σου δεν ειναι τιποτα ασχολησου λιγο...

γιατι να δωσεις κανα 50 ρικο τσαμπα...

Link to comment
Share on other sites

Θέλω ένα καλό μπαρόμετρο μαύρο με κόκκινο φωτισμό, έχετε κάτι υπόψιν?Με μπλέ έχω δεί μόνο, θα προτιμούσα 60mm

Link to comment
Share on other sites

Θέλω ένα καλό μπαρόμετρο μαύρο με κόκκινο φωτισμό, έχετε κάτι υπόψιν?Με μπλέ έχω δεί μόνο, θα προτιμούσα 60mm

Αρκετά καλό είναι το DEFI :

http://www.defi-shop...rg/lineup_rg60/

Edited by ACE2007
Link to comment
Share on other sites

Θέλω ένα καλό μπαρόμετρο μαύρο με κόκκινο φωτισμό, έχετε κάτι υπόψιν?Με μπλέ έχω δεί μόνο, θα προτιμούσα 60mm

βαλε αυτο,βγαινει και σε κοκκινο αλλα το λευκο ειναι πιο ωραιο,ειναι κορυφη,εαν το παρεις και με το control unit που εχει 100 ρυθμισεις θα σ αρεσει.

img20120928211406.jpg

Uploaded with ImageShack.us img20120928211027.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Edited by tolisgti
Link to comment
Share on other sites

ναι και θα σου παει ο κουκος αιδονι.....το ειχα στ αλλο μου αυτοκινητο συγκεκριμενα ειχα αυτο....

Defi-LinkDisplay.jpg

με συνδεμενο πανω του πυρομετρο πιεση λαδιου θερμοκρασια λαδιου θερμοκρασια νερου....το πακετακι κοστισε οριακα 1000αρικο....

piesh κοιταγα με ενα sgear

Edited by Giannis307
Link to comment
Share on other sites

εχει μια τσιμουχα κατω δεξια και σε βγαζει πανω απο το πενταλ συμπλεκτη την τρυπας με μια βελονα μικροτερης διαμετρου και το περνας ωστε να ειναι λιγο σφηχτο.

Edited by black1180
Link to comment
Share on other sites

Εβαλα πριν λιγες μερες μπαρομετρακι ηλεκτρονικο Shadow 60ρι.Οταν ανοιγα την μηχανη μου εδειχνε υποπιεση -0,5,-0,6 οπως και το μηχανηκο Apexi που ειχα.Μεσα στην συσκευασια ειχε 1 φιλτρακι και με βαση τις οδηγιες το το τοποθετησα αναμεσα στο Τ που περνω πιεση και τον ηλεκρτονικο αισθητηρα..Η ενδειξη που μου δειχνει απο τοτε ειναι -0,8 με αναμενη την μηχανη,αρα λογικα η διαφορα ειναι απο το φιλτρακι.Η απορια μου ειναι αφου επηρεασε την υποπιεση απο -0,5 σε -0,8 θα εχει λαθος ενδειξεις και στην πιεση?? η δεν εχει σχεση το ενα με το αλλο???

Edited by jim75
Link to comment
Share on other sites

έχω το ίδιο και θα σου πω το εξης-

το έχω μετρησει παραλληλα με το vag com και έχω διαπιστώσει ότι απο 0 εώς 1,6 είναι ακριβέστατο ,στην υποπιεση όμως υπάρχει μια μικρη διαφορα -

εμένα με αναμένη μηχανη στο ρελαντι δειχνει κάπου στο -0,6 ,στο cold start δειχνει 0

Επίσης τσεκαρε ότι όταν γυριζεις τον διακοπτη (χωρις να είναι αναμενη η μηχανη ) η βελόνα πάει στο 0.

(εμένα το καλοκαιρι μια φορα μάλλον λόγω ζεστης το 0 είχε πάει στο 0,5 -δεν το είχα παρει πρεφα - κάνω ένα πατημα γραφει 2bar και βάραγε το warning peak,εμεινα μλκς

εβγαλα την παροχη ρευματος απο πισω και ξαναμηδένισε)

Αν μπορεις έχε κάποιον δίπλα σου με vag com να σου λεει την πίεση και εσυ να τσεκαρεις το μπαρομετρο

Edited by DIMIV
Link to comment
Share on other sites

έχω το ίδιο και θα σου πω το εξης-

το έχω μετρησει παραλληλα με το vag com και έχω διαπιστώσει ότι απο 0 εώς 1,6 είναι ακριβέστατο ,στην υποπιεση όμως υπάρχει μια μικρη διαφορα -

εμένα με αναμένη μηχανη στο ρελαντι δειχνει κάπου στο -0,6 ,στο cold start δειχνει 0

Επίσης τσεκαρε ότι όταν γυριζεις τον διακοπτη (χωρις να είναι αναμενη η μηχανη ) η βελόνα πάει στο 0.

(εμένα το καλοκαιρι μια φορα μάλλον λόγω ζεστης το 0 είχε πάει στο 0,5 -δεν το είχα παρει πρεφα - κάνω ένα πατημα γραφει 2bar και βάραγε το warning peak,εμεινα μλκς

εβγαλα την παροχη ρευματος απο πισω και ξαναμηδένισε)

Αν μπορεις έχε κάποιον δίπλα σου με vag com να σου λεει την πίεση και εσυ να τσεκαρεις το μπαρομετρο

Ναι η βελονα στο 0 ειναι οταν γυριζω τον διακοπτη κανει το κλασικο τσεκ .Βεβαια ισως στην υποπιεση παιζει ρολο το φιλτρακι που εβαλα(το ειχε στη συσκευασια) πιστευω πως σε πιεση δεν θα εχω θεμα επιασα 1,5 over οπως ειναι.Αν και χτες στο ρελαντι εδειχνε -0.6 με -0,7

Link to comment
Share on other sites

Και σε μένα με daemon ρελαντί -0,7 δείνχει...λίγο παραπάνω με το a/c on και όταν αλλάζω ταχύτητα σε κίνηση βλέπω -0,8. Φυσιολογικό μου ακούγεται.

Edited by Dikonou
Link to comment
Share on other sites

Nα κάνω μια ερωτηση μπορεις να βαλει καποιος δυο μπαρομετρα?

Το ξερω ειναι χαζο να βαλει καποιος δυο ιδια οργανα,απο περιεργεια αν βαλεις κ δευτερο ταφακι θα υπαρχει καποιο προβλημα,θα χανει πίεση?

Link to comment
Share on other sites

έχω το ίδιο και θα σου πω το εξης-

το έχω μετρησει παραλληλα με το vag com και έχω διαπιστώσει ότι απο 0 εώς 1,6 είναι ακριβέστατο ,στην υποπιεση όμως υπάρχει μια μικρη διαφορα -

εμένα με αναμένη μηχανη στο ρελαντι δειχνει κάπου στο -0,6 ,στο cold start δειχνει 0

Επίσης τσεκαρε ότι όταν γυριζεις τον διακοπτη (χωρις να είναι αναμενη η μηχανη ) η βελόνα πάει στο 0.

(εμένα το καλοκαιρι μια φορα μάλλον λόγω ζεστης το 0 είχε πάει στο 0,5 -δεν το είχα παρει πρεφα - κάνω ένα πατημα γραφει 2bar και βάραγε το warning peak,εμεινα μλκς

εβγαλα την παροχη ρευματος απο πισω και ξαναμηδένισε)

Αν μπορεις έχε κάποιον δίπλα σου με vag com να σου λεει την πίεση και εσυ να τσεκαρεις το μπαρομετρο

Το φιλτρακι με το σφουγγαρακι που ειχε το shadow το εχεις βαλει?Παντως χτες που πηγαινα βολτα πανω απο 1,35 over δεν ειδα....Δεν ξερω μηπως οσο κρυωνει ο καιρος δεν ανεβαζει πολυ πιεση το προγραμμα ,ισως δεν την χρειαζεται να βγαλει την δυναμη τι να πω...

Και σε μένα με daemon ρελαντί -0,7 δείνχει...λίγο παραπάνω με το a/c on και όταν αλλάζω ταχύτητα σε κίνηση βλέπω -0,8. Φυσιολογικό μου ακούγεται.

Και εμενα εν κινηση χωρις γκαζι -0,8 δειχνει.

Link to comment
Share on other sites

0.7 με 0,8 εκει ενδιαμεσα ειναι η σωστη υποπιεση για τουρμπο!Οταν ανεβενει προς το 0(δηλαδη 0.6) παει να πει οτι καπου υπαρχει διαρροη!

Εγω και η παρεα μου φοραμε depo ολοι!Πολυ καλο με πολλους φωτισμους και εχει peak-warn και start up-close ceremony οπως το defi

Edited by Golf_Mk2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.