Jump to content
kostakisSs

Golf - Mπαρομετρο / Boost Gauge [Τοποθέτηση - Επιλογές - Βάσεις Osir]

Recommended Posts

τελικα κατεληξα σε μπαρομετρο της depo κι φαινεται πραγματικα πολυ σωστο για την τιμη του ...να κι μια φωτογραφια ..η εγκατασταση εγινε απο εμενα γι αυτο εχω κι μια ισως κι χαζη ερωτηση .. στο ρελαντι ειναι φυσιολογικο η υποπιεση να ειναι κοντα στο 0.8?  

14393323_10205624905421665_1863679613_o.jpg

Ναι σωστά δείχνει.

Πολύ ωραία έκατσε!!!

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά μια βοήθεια .έχω το golf mk6 tsi με τα 160 άλογα απο που θα πάρω πίεση για μπαρομετρο ;καμια φωτο κανεις για extra βοηθεια

Link to comment
Share on other sites

On 5/11/2011 at 5:59 ΜΜ, black1180 said:

φιλε το σωστο ειναι απο εδω http://i34.tinypic.com/349be3t.jpg

τσεκαρε το

Φιλέ μου εγώ που έχω το golf tsi με τα 160 hp απο εδώ να πάρω πίεση

 

Link to comment
Share on other sites

Για να μην ανοίξω άλλο θέμα θα το ποστάρω εδώ.

Αντί να πάρω 2-3 gauges και πάρω το  πολυόργανο defi advance zd αξίζει;

Έχει ακριβείς λειτουργίες όπως τα gauges;

 

Link to comment
Share on other sites

Ναι έχει η Defi είναι κορυφαία εταιρία. Αν σε βολεύει αξίζει απλά είναι πολλά τα €€


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

παρε ενα φτηνο μπαρόμετρο με 30 ευρω. Δε σε νοιαζει η ακρίβεια, πιο πολύ για ομορφιά το θελεις και για να το χαζεύεις. υπαρχουν κορυφαία μπαρόμετρα κινέζικα στο ebay με 20 ευρω που εδω τα πουλάνε 50-70. Ειχα πάρει για φίλο αυτό που του άρεσε πάρα πολύ

αν είναι να δώσεις λεφτα πιο σημαντικό είναι να επενδύσεις σε wideband (zex, innovate, aem), το οποίο το παίρνεις μια φορά και το βάζεις και στο επόμενο αμάξι σου

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago , SkyNet said:

Ναι έχει η Defi είναι κορυφαία εταιρία. Αν σε βολεύει αξίζει απλά είναι πολλά τα €€


Sent from my iPhone using Tapatalk

Όπως το βλέπω εγώ συμφέρει αντί να πάρω 3 gauges.

Το βρήκα στα 310.

Εαν έπερνα 3 gauges θα μου έρχετουν κάπου στα 450-480.

1 hour ago , turbomaniac said:

παρε ενα φτηνο μπαρόμετρο με 30 ευρω. Δε σε νοιαζει η ακρίβεια, πιο πολύ για ομορφιά το θελεις και για να το χαζεύεις. υπαρχουν κορυφαία μπαρόμετρα κινέζικα στο ebay με 20 ευρω που εδω τα πουλάνε 50-70. Ειχα πάρει για φίλο αυτό που του άρεσε πάρα πολύ

αν είναι να δώσεις λεφτα πιο σημαντικό είναι να επενδύσεις σε wideband (zex, innovate, aem), το οποίο το παίρνεις μια φορά και το βάζεις και στο επόμενο αμάξι σου

Δεν το θέλω για ομορφία.

Εαν το ήθελα σίγουρα δεν θα έψαχνα κάτι ακριβό.

Θέλω να είναι όσο ποιο ακριβής γίνεται.

Μέσα στα 3 που είπα συμπεριλαμβάνεται και το wideband ποθ υπάρχει στο  defi advance zd γι'αυτό σκέφτομαι για το συγκεκριμένο.

Edited by Volkswagen1992
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , turbomaniac said:

παρε ενα φτηνο μπαρόμετρο με 30 ευρω. Δε σε νοιαζει η ακρίβεια, πιο πολύ για ομορφιά το θελεις και για να το χαζεύεις. υπαρχουν κορυφαία μπαρόμετρα κινέζικα στο ebay με 20 ευρω που εδω τα πουλάνε 50-70. Ειχα πάρει για φίλο αυτό που του άρεσε πάρα πολύ

αν είναι να δώσεις λεφτα πιο σημαντικό είναι να επενδύσεις σε wideband (zex, innovate, aem), το οποίο το παίρνεις μια φορά και το βάζεις και στο επόμενο αμάξι σου

Φυσικά και πρέπει να είναι ακριβές. Η πίεση είναι πολύ σημαντικός παράγοντας.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

13 hours ago , Volkswagen1992 said:

Για να μην ανοίξω άλλο θέμα θα το ποστάρω εδώ.

Αντί να πάρω 2-3 gauges και πάρω το  πολυόργανο defi advance zd αξίζει;

Έχει ακριβείς λειτουργίες όπως τα gauges;

 

 

Πολύ καλό οργανάκι, το έχω περάσει σε Subaru. Κυκλοφορεί και η νέα έκδοση πλέον.

Αργότερα όμως ο οδηγός ήθελε και μπαρόμετρο ξεχωριστό οπότε βάλαμε ένα Defi CR.

 

Το ατού που έχει είναι η πλήρη παραμετροποίηση με τα warnings, λόγω της μονάδας advance, όπως παλιά με τα BF,

κάτι που στα Racer απουσιάζει (αλλά είναι και πιο φτηνά και δεν πιάνουν έξτρα χώρο) και η σύνδεσή του αν το επιθυμεί ο χρήστης και με άλλα gauges της Defi.

 

Σε συνδυασμό μ΄ένα Kufatec ή ακόμα καλύτερα με PolarFIS+ έχει ο οδηγός σχεδόν πλήρη εποπτεία.

Link to comment
Share on other sites

Άρα αυτό προτίνετε εναντί των 3 gauges. Έχει περισσότερες επιλογές και είναι και πιο φθηνό.

Μετά όμως έρχετε και το παραθυράκι της αισθητικής που σίγουρα με gauges θα δείχνει πολύ πιο ωραία.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

προσεξτε μη χασετε κανα +/-0.01 μπαρ που χανει το κινέζικο και σας πέσει έξω η κόντρα....

μη πετατε τα λεφτα σας σε μπαρόμετρα.

Παρτε κανα widband, της προκοπής για να μη σας μεινει το μοτερ στα χέρια με τους προγραμματιστες που κυκλοφορούνε εκεί έξω και αφήστε τα ακριβά μπαρόμετρα γι΄αυτους που δεν έχουν τι να κάνουν τα λεφτά τους.

Link to comment
Share on other sites

57 λεπτά πριν , turbomaniac said:

προσεξτε μη χασετε κανα +/-0.01 μπαρ που χανει το κινέζικο και σας πέσει έξω η κόντρα....

μη πετατε τα λεφτα σας σε μπαρόμετρα.

Παρτε κανα widband, της προκοπής για να μη σας μεινει το μοτερ στα χέρια με τους προγραμματιστες που κυκλοφορούνε εκεί έξω και αφήστε τα ακριβά μπαρόμετρα γι΄αυτους που δεν έχουν τι να κάνουν τα λεφτά τους.

Διαφωνώ κάθετα μαζί σου. Φίλος έχει κινεζιές και έχει απόκλειση 0.2 - 0.3 μπαρ.

Θα τοποθετήσω και wideband.

Τώρα για την κόντρα που είπες δεν υπάρχει καμία σχέση με τα μπαρόμετρα. Τα μπαρόμετρα δε τα βάζεις για να σου δώσουν άλογα αλλά για να βλέπεις σωστά τις πιέσεις σου. Και αν χάνεις όπως είπες να κοιτάξεις από που το χάνεις. Σκάω λεφτά και δεν δέχομαι να χάνω ούτε και 0,01.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

δε θα το προχωρήσω παρακάτω αλλα απλά σκέψου:

και αμα βλεπεις 0.1 παραπάνω ή παρακάτω, τι έγινε? (γιατι 0.2 διαφορά βλέπεις μόνο με κινέζικο μπαρόμετρο του ευρω (που πουλανε εδώ 20, εγω δεν ειπα για τετοιο)

 

ή μηπως με αυτό που χάνει 0.1 δε θα δεις ότι χανει η πολλαπλή ? ή μήπως δε θα καταλάβεις ότι δε τουρμπίζει ή ότι χάνει καντάρια πίεση από κολάρο?

Link to comment
Share on other sites

Με αφορμή την εγκατάσταση σε Gen3 μοτέρ, οργανάκι μέτρησης πίεσης, το γνωστό μας μπαρομετράκι,

νομίζω ότι θα ήταν χρήσιμο να γράψω και 2 επώνυμες λύσεις boost tap που υπάρχουν στην αγορά, εάν κάποιος θέλει

να προτιμήσει για το καμάρι του, πλην του γνωστού Τ που μπορεί να μπεί .

Οι λύσεις έχουν εφαρμογή σε 1.8 και 2.0 μοτέρ.

 

 

Η πρώτη είναι της Apr:

boost-tap-ea888-g3-v2-tap-installed-4.jp

 

Το εξάρτημα παρεμβάλλεται στον εργοστασιακού σωλήνα και δίνει ταφάκι για την υποπίεση/πίεση

Εδώ το αντίστοιχο για Tfsi για τους "παλιούς" μαζί με την PCV

IMG_0030.jpg

 

Κλασική λύση, που γνωρίζουμε και στα 1.4 είναι το κλέψιμο πίεσης από τον map της πολλαπλής με billet αντάπτορα αλουμινίου.

Λύσεις έχουν κυκλοφορήσει από πολλές γνωστές εταιρίες όπως Cts,Usp, Apr, Neuspeed.

web-17.jpgboost-tap-ea888-g3-tap.jpg

 

Καλές Βελτιώσεις !

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Έχει βάλει κανείς αυτην την βάση οργάνων σε golf mk5?Δείχνει ωραία? 199b8bb5764745c2f753b51c8f4bd6f3.jpgfb4e8ea602bb21d4dda2ea9bd44dc213.jpg

 

Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.