panoskr Posted March 14, 2010 Report Share Posted March 14, 2010 Παιδιά καλησπέρα, σήμερα πάτησα μία βίδα και έσκασε το πίσω αριστερό λάστιχό μου. Πήγα σε βενζινάδικο και μου βάλανε αυτή τη κόλλα με το σουβλί. Με διαβεβαίωσε ότι δε θα έχω κανένα πρόβλημα για 1 χρόνο τουλάχιστον. Ίσχύει αυτό? Πρέπει να κάνω κάτι άλλο? Ρωτάω γιατί εάν πάω ταξίδι μπορεί να κινηθώ και με ταχύτητες 200+ για λίγο. Μήπως δεν αντέξει η κόλλα σε σπορ οδήγηση? Ευχαριστώ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jimtic Posted March 14, 2010 Report Share Posted March 14, 2010 Φίλε καλησπέρα, δεν το ξέρω αυτό που σου έβαλαν, αλλά άποψή μου είναι με την πρώτη ευκαιρία να πας σε ένα βουλκανιζατέρ να στο κοιτάξουν. Το κόστος δεν είναι μεγάλο, 5-10 ¤ ανάλογα που θα πας!! Τα λάστιχα είναι πολυ σημαντικό να είναι πάντα καλά! Ειδικά όταν πας με ταχύτητες 200+! Μην ξεχνάς ότι είναι αυτά που μας συνδέουν με τον δρόμο.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted March 14, 2010 Report Share Posted March 14, 2010 (edited) Παιδιά καλησπέρα, σήμερα πάτησα μία βίδα και έσκασε το πίσω αριστερό λάστιχό μου. Πήγα σε βενζινάδικο και μου βάλανε αυτή τη κόλλα με το σουβλί. Με διαβεβαίωσε ότι δε θα έχω κανένα πρόβλημα για 1 χρόνο τουλάχιστον. Ίσχύει αυτό? Πρέπει να κάνω κάτι άλλο? Ρωτάω γιατί εάν πάω ταξίδι μπορεί να κινηθώ και με ταχύτητες 200+ για λίγο. Μήπως δεν αντέξει η κόλλα σε σπορ οδήγηση? Ευχαριστώ. Την ίδια απορία έχω κι εγώ ! Έχω πάθει 2 φορές λάστιχο και τη πρώτη φορά το έκανε με εκείνο το σουβλί όπως ονομάζεις(κόστος 5€) , πρέπει να είναι καουτσούκ . Τη δεύτερη φορά σε γνωστό μου λαστιχά δεν έκανε αυτή τη μέθοδο . Σημείωσε το σημείο , έβγαλε το λάστιχο , το τρόχισε ώστε να έρθει και να μην υπάρξει προεξοχή απο την τρύπα που άνοιξε η βίδα , πήρε ένα κομμάτι το έβαλε στο σημείο , το ζέστανε με σίδερο ωστε να θερμανθει και να γίνει ένα με το λάστιχο (κόστος 10€) . Έκτοτε το λάστιχο με το σουβλί έχει μια πολύ ελαφριά κοιλιά ενώ το άλλο λάστιχο με το σιδέρωμα απολύτως τπτ ! Να σημειώσω ότι η πίεση και στα 2 ελαστικά είναι η ίδια ! Edited March 14, 2010 by Speedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maka Posted March 14, 2010 Report Share Posted March 14, 2010 Κι εγω πιστευω οτι πρεπει να το δεις. Τι σημαινει για ενα χρονο;; Η κολλα που βαζουν με το λαστιχακι ή οπως αλλιως λεγεται ειναι εφ ορου ζωης κι οχι για ενα χρονο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panoskr Posted March 14, 2010 Author Report Share Posted March 14, 2010 Ξέρετε κάποιον καλό λαστιχά/βουλκανιζατέρ να πάω να το δούνε? Νότια προάστεια Αθήνας. Θέλω να είναι όπως ήταν πριν.. Ξενέρωσα τόσο που σκεφτόμουν μέχρι και να αλλάξω όλο το λάστιχο :@ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
archon_rc Posted March 14, 2010 Report Share Posted March 14, 2010 (edited) Ξέρετε κάποιον καλό λαστιχά/βουλκανιζατέρ να πάω να το δούνε? Νότια προάστεια Αθήνας. Θέλω να είναι όπως ήταν πριν.. Ξενέρωσα τόσο που σκεφτόμουν μέχρι και να αλλάξω όλο το λάστιχο :@ Φίλε σε όποιον κ να πας θα στην κάνει τη δουλειά. Κοντά σου έχει έναν κάτω από τη γέφυρα στον παράδρομο της Βουλιαγμένης στο ύψος της λεωφόρου καλύμνου, εκεί που γίνονται οι τρεις λωρίδες δύο στο δεξί σου χέρι (όπως πας προς Βουλιαγμένη). Ο συγκεκριμένος είναι πολύ χύμα κατάσταση, αλλά έχω φτιάξει λάστιχο εκεί κανα δυο φορές όταν εμενα Βούλα. Ένας πολύ καλός και να τον ξέρεις κ για αλλαγή ελαστικών (έχει πολύ καλές τιμές) είναι πάνω στη Βουλιαγμένης, στο ρεύμα προς Γλυφάδα μετά τα φανάρια του Άγιου Νικόλα (μετά τα σχολεία). Μετά είναι ενας δυο καλοί προς τα μέρη μου επί της Γούναρη ή κ πιο πάνω Γεννηματα. Edited March 14, 2010 by archon_rc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest B.G Posted June 3, 2010 Report Share Posted June 3, 2010 πατησα ενα τρυπανακι λεπτο και αρκετα μακρυ...μπηκε απο την ακρη του πελματος και περασε κατα μηκος του πλαινου.Φαινοταν στο προφιλ του ελαστικου οτι κατι φουσκωνε απο μεσα! Το λαστιχο δεν ειχε ξεφουσκωσει καθολου.Παω στον "λαστιχα" μου,ο οποιος το εβγαλε και μου ειπε πως μαλλον δεν επαθε ζημια το λαστιχο αλλα αν ξεφουσκωσει δεν ειναι επισκευασιμο το σημειο της ζημιας και χρειαζεται αλλαγη.Απο χθες το πρωι δεν εχει ξεφουσκωσει καθολου φτου φτου φτου να μην το μασκανω .Λετε να την γλυτωσα τοσο φθηνα,χωρις καν επισκευη? Ειχε κανεις παρομοια εμπειρια με καρφι στο προφιλ σχεδον του ελαστικου?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted June 3, 2010 Report Share Posted June 3, 2010 Λοιπον αυτη η γνωστη σε ολους ως "ενεση" το εχω κανει και εγω μια φορα μονο ως λυση αναγκης σε νησι καλοκαιρι διακοπες με το astra gtc που υπαρχει στην οικογενεια. δεν ειναι και οτι καλυτερο μιας και αυτο το υλικο δεν γινεται ενα σωμα με το λαστιχο. σκιζει και τα λινα.. (αυτο το πλεξιμο που εχουν μεσα τα ελαστικα) το καλυτερο που εχεις να κανεις ειναι να πας σε ενα μαστορα και να βγαλεις την "ενεση" να σου ξεζαντοσει το λαστιχο και να σου κανει μπαλομα απο μεσα με ψησιμο.. οπου το προσθετο υλικο με το λαστιχο γινονται ενα. 8-10 ευρο. μετα δεν θα εχεις ΚΑΝΕΝΑ προβλημα μεχρι να πεταξεις τα ελαστικα σου Πανο. ποιο πολλα θα μπορει να σου πει ο φιλος Koumparos που εχει και κατασημα και ειναι σουπερ ατομο.. αυτα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest B.G Posted June 3, 2010 Report Share Posted June 3, 2010 τιποτα δεν εβαλε,ουτε καν ενεση.Απλα εβγαλε το τρυπανι απο μεσα.Μου ειπε οτι στο συγκεκριμενο σημειο δεν παιρνει μπαλωμα απο μεσα και αν ξεφουσκωσει παει για πεταμα το λαστιχο.Μεχρι στιγμης ειναι duracel παντως,δεν εχει χασει τιποτα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted June 4, 2010 Report Share Posted June 4, 2010 Οτι σου ειπε ο poen να κανεις ακριβως. Το λαστιχο απο μεσα ειναι πληγωμενο και ας μην φαινεται και θελει προσοχη ειδικα αφου ειναι στα πλαινα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koumparos Posted June 4, 2010 Report Share Posted June 4, 2010 Με αφορμή τα παραπάνω, να σημειώσω μερικά πράγματα και λίγες συμβουλές: 1. Κορδόνι ή ένεση ή μακαρόνι (και όπως αλλιώς το θέλετε...) Είναι 3 ή 6 λινά εμποτισμένα σε πίσα και κόλα βουλκανισμού Προορίζεται για επισκευή σε μικρές (2-5 mm) τρύπες που έχουν γίνει από καρφιά, βίδες, και κάθε τι που κυκλοφορεί αδέσποτο στους δρόμους. 2. Δεν είναι κατάλληλο για διαμήκη σχισήματα (εκτός κι αν το μήκος τους είναι πολύ μικρό, 2-3 mm). Στην ουσία φρακάρει την τρύπα και συγκρατείτε στη θέση του από το μεταλλικό πλέγμα του σκελετού και την κόλα η οποία "ρευστοποιείται" όταν το λάστιχο τρέξει και ζεσταθεί (Σημειώστε ότι μεταλλικός σκελετός υπάρχει μόνο στο πέλμα των ελαστικών). 3. Ειναι 100% ασφαλές όταν η τρύπα είναι επάνω στο πέλμα του λάστιχου Δεν επιτρέπεται η χρήση του για επισκευή πλαινών, όσο σκληρά και να είναι αυτά. Είναι άκρως επικίνδυνο σ' αυτή την περίπτωση. 4. Να το αποφεύγεται και όταν η τρύπα είναι στις άκρες των όμων του λάστιχου, όχι διότι δεν είναι ασφαλές, αλλά (ειδικά στα μπροστινά λάστιχα) μετά από κάποιο διάστημα (κανείς δεν ξέρει πόσο) μπορεί να παρουσιάσει και πάλι διαρροή. Θα το καταλάβετε όταν μετρήσετε τις πιέσεις των ελαστικών και βρείτε 32 π.χ. στα τρία και 26 στο επισκευασμένο. Λίγο σαπούνι επάνω στο μπάλωμα-κορδόνι ή λίγο σάλιο θα σας βοηθήσει να το τσεκάρετε αν όντως χάνει από εκεί. 5. Αν δείτε ότι χάνει βουρ σε συνάδελφο, επισκευή από μέσα, χωρίς να βγει το κορδόνι (πρέπει να κοπεί πρόσωπο-σόκορο με το εσωτερικό του λάστιχου, έτσι ώστε το κομμάτι του κορδονιού που απομένει να εξακολουθεί να κλείνει την τρύπα που είχε δημιουργηθεί. 5. Θεωρώ καλύτερη εσωτερική επισκευή το μανσόν με κόλλα ψυχρής κώλλησης, παρά την θερμοκώλληση. 6. Μην επισκευάζεται λάστιχα που έχουν τρύπα σε πλαινό. Ακόμη κι αν κλείσει η τρύπα προσορινά, μπορεί να ξεκολλήσει μελλοντικά. 7. Ένα λάστιχο που δείχνει να μην χάνει όταν αφαιρεθεί το μεταλλικό αντικείμενο που καρφώθηκε επάνω του, να προτοιμάται να το επισκευάζεται προληπτικά, γιατί δεν γνωρίζεται πόσο πάχος λάστιχου έχει μείνει αδιάτρητο. Ένα επισκευασμένο λάστιχο είναι ασφαλέστερο από ένα demi sec. Τέλος, ο φίλος με το τρυπάνι, το λιγότερο που πρέπει να κάνει είναι να πάει σε βουλκανιζατέρ και να ελέγχξει λεπτομερώς το εσωτερικό του ελαστικού του. Αυτά από μένα, κύριοι! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted June 4, 2010 Report Share Posted June 4, 2010 Βαγγέλη είσαι προφέσορας... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koumparos Posted June 4, 2010 Report Share Posted June 4, 2010 Βαγγέλη είσαι προφέσορας... Θάνο τόσο καιρό έψαχνα για J.P. Καλησπέρα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted June 4, 2010 Report Share Posted June 4, 2010 (edited) Θάνο τόσο καιρό έψαχνα για J.P. Καλησπέρα Πρωτος ο κουμπαρος!!!! στη λαστιχολογια 10! κουμπαρε το dunlop to sp sport 9000?που εχουμε σενα αμαξι νομιζω ειναι το καλυτερο λαστιχο απο αποψη κρατηματος που χω δει ποτε!!!!!!!!!απο sc3 Πολυ πιο μπροστα! Edited June 4, 2010 by Playmaker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koumparos Posted June 4, 2010 Report Share Posted June 4, 2010 Πρωτος ο κουμπαρος!!!! στη λαστιχολογια 10! κουμπαρε το dunlop to sp sport 9000?που εχουμε σενα αμαξι νομιζω ειναι το καλυτερο λαστιχο απο αποψη κρατηματος που χω δει ποτε!!!!!!!!!απο sc3 Πολυ πιο μπροστα! Δε θα διαφωνήσω καθόλου Το κακό είναι ότι οι κατασκευαστές αναννεώνουν τη γκάμα τους συνεχώς, με αποτέλεσμα κάποια πολύ καλά και τίμια λάστιχα να παιρνούν στις εφεδρίες. Η Dunlop πχ. έχει στην αγορά τα SP SPORT MAXX - SP SPORT MAXX TT - SP SPORT MAXX GT Είναι φυσιολογικό το SP 9000 σιγά σιγά να ξεχνιέται Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zafevolution Posted June 8, 2010 Report Share Posted June 8, 2010 Καλησπέρα παιδιά να κάνω και εγώ μια ερώτηση για να μην ανοίγω καινούριο θέμα.. Έσκισα το μπροστά δεξί λάστιχο σε ένα πεζοδρόμιο και είπα να το αλλάξω με καινούριο μιας και είχα λιγότερο από 10.000 Km στα άλλα 3 και γενικά ήταν σαν καινούρια.. Το θέμα είναι ότι ο λαστιχάς μου έβαλε το ίδιο λάστιχο απλά με στεφάνι προστασία της ζάντας.. Υπάρχει πρόβλημα? Η διάσταση είναι ίδια.. Εννοείται πως τα πίσω θα τα πάω μπροστά για να είναι τα ίδια.. Φοράω Continental SC 2 205/55/R16 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mist Posted June 9, 2010 Report Share Posted June 9, 2010 Σε ποιόν λαστιχά πήγες ; Φόραγα και εγώ τα SC2, να ξέρεις οτι έχουν πολύ ευαίσθητο σκελετό στα πλαινά, μπορεί να φαίνεται σκληρό αλλά δεν είναι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zafevolution Posted June 11, 2010 Report Share Posted June 11, 2010 (edited) Σε ποιόν λαστιχά πήγες ; Φόραγα και εγώ τα SC2, να ξέρεις οτι έχουν πολύ ευαίσθητο σκελετό στα πλαινά, μπορεί να φαίνεται σκληρό αλλά δεν είναι. Είχα πάει σε ένα στην Αθήνα, ούτε θυμάμαι όνομα.. Έχεις να προτίνεις κάποιο για Τρίπολη να πάω να κάνω τις αλλάγες και τους απαραίτητους ελέγχους? ... Το θέμα είναι ότι ο λαστιχάς μου έβαλε το ίδιο λάστιχο απλά με στεφάνι προστασία της ζάντας.. Υπάρχει πρόβλημα? Η διάσταση είναι ίδια.. Κάποιος αν μπορεί να μου το απαντήσει αυτό? Edited June 11, 2010 by zafevolution Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koumparos Posted June 11, 2010 Report Share Posted June 11, 2010 Καλησπέρα παιδιά να κάνω και εγώ μια ερώτηση για να μην ανοίγω καινούριο θέμα.. Έσκισα το μπροστά δεξί λάστιχο σε ένα πεζοδρόμιο και είπα να το αλλάξω με καινούριο μιας και είχα λιγότερο από 10.000 Km στα άλλα 3 και γενικά ήταν σαν καινούρια.. Το θέμα είναι ότι ο λαστιχάς μου έβαλε το ίδιο λάστιχο απλά με στεφάνι προστασία της ζάντας.. Υπάρχει πρόβλημα? Η διάσταση είναι ίδια.. Εννοείται πως τα πίσω θα τα πάω μπροστά για να είναι τα ίδια.. Φοράω Continental SC 2 205/55/R16 Σου γράφω τη σωστή σειρά ενεργειών μετά το σκάσιμο του λάστιχου: 1. Τα παλιά που ήταν πίσω, εφ' όσον είναι σε καλή κατάσταση, τα φέρνεις μπροστά 2. Το μπροστινό λάστιχο που τη γλύτωσε το πας πίσω στην πλευρά που είναι ήδη 3. Το καινούριο το βάζεις πίσω στην πλευρά που ήταν το σκασμένο 4. Ζυγοστάθμιση και στα 4 λάστιχα Γενικά πάντα επιλέγουμε στον άξονα διεύθυνσης να βάζουμε ίδια λάστιχα και αν είναι παλιά να έχουν την ίδια φθορά Όταν λες ίδιο καινούριο λάστιχο, εννοείς μάρκα, μοντέλο, διάσταση, δείκτη φορτίου και ταχύτητας? Αν ναι, γιατί τα παλιά δεν έχουν στεφάνη προστασίας ζαντών? Μήπως είναι με ειδική προδιαγραφή ? πχ. μήπως είναι ΜΟ ή * ή ΑΟ κλπ. ? Αν ναι τότε πρέπει να μπει οποσδήποτε πίσω! Καλύφθηκες ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zafevolution Posted June 12, 2010 Report Share Posted June 12, 2010 Σου γράφω τη σωστή σειρά ενεργειών μετά το σκάσιμο του λάστιχου: 1. Τα παλιά που ήταν πίσω, εφ' όσον είναι σε καλή κατάσταση, τα φέρνεις μπροστά 2. Το μπροστινό λάστιχο που τη γλύτωσε το πας πίσω στην πλευρά που είναι ήδη 3. Το καινούριο το βάζεις πίσω στην πλευρά που ήταν το σκασμένο 4. Ζυγοστάθμιση και στα 4 λάστιχα Γενικά πάντα επιλέγουμε στον άξονα διεύθυνσης να βάζουμε ίδια λάστιχα και αν είναι παλιά να έχουν την ίδια φθορά Όταν λες ίδιο καινούριο λάστιχο, εννοείς μάρκα, μοντέλο, διάσταση, δείκτη φορτίου και ταχύτητας? Αν ναι, γιατί τα παλιά δεν έχουν στεφάνη προστασίας ζαντών? Μήπως είναι με ειδική προδιαγραφή ? πχ. μήπως είναι ΜΟ ή * ή ΑΟ κλπ. ? Αν ναι τότε πρέπει να μπει οποσδήποτε πίσω! Καλύφθηκες ? Δεν κοίταξα αν υπάρχει κάποια special προδιαγραφή.. Κατά τα άλλα όλα είναι τα ίδια απλά φαντάζομαι ότι η εταιρία βγάζει το λάστιχο σε 2 εκδόσεις με προστασία ζάντας και χωρίς.. Πάντως μπορώ να πω ότι με κάλυψες Ευχαριστώ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mist Posted June 12, 2010 Report Share Posted June 12, 2010 Οταν βρεθείς Τρίπολη, πήγαινε στον Τσαβλή στον περιφεριακό πριν την θανατηφόρα στροφή αν ξέρεις να στο κοιτάξει, ζήτα τον Αντρέα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zafevolution Posted June 13, 2010 Report Share Posted June 13, 2010 Οταν βρεθείς Τρίπολη, πήγαινε στον Τσαβλή στον περιφεριακό πριν την θανατηφόρα στροφή αν ξέρεις να στο κοιτάξει, ζήτα τον Αντρέα. Ναι εκεί πάω όταν έχω πρόβλημα! Ευχαριστώ πάντως! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...