andag Posted March 20, 2010 Report Share Posted March 20, 2010 μέτα απο αρκετό διάβασμα είδα ότι κάποιοι φίλοι κάτοχοι του πενταριού tsi/gt αντιμετόπισαν το συγκεκριμένο πρόβλημα. συνοψίζοντας είδα πως οι λύσεις είναι 1)βαλβολίνες και αν παραμείνει 2)συγχρονιζέ η ακόμα χειρότερα 3)κιβώτιο. πώς καταλαβαίνεις στην οδήγηση αν το αμάξι έχει ατο το πρόβλημα? οι αλλαγή στις βαλβολίνες περιλαμβάνεται στο service των 60000χλμ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted March 20, 2010 Report Share Posted March 20, 2010 μέτα απο αρκετό διάβασμα είδα ότι κάποιοι φίλοι κάτοχοι του πενταριού tsi/gt αντιμετόπισαν το συγκεκριμένο πρόβλημα. συνοψίζοντας είδα πως οι λύσεις είναι 1)βαλβολίνες και αν παραμείνει 2)συγχρονιζέ η ακόμα χειρότερα 3)κιβώτιο. πώς καταλαβαίνεις στην οδήγηση αν το αμάξι έχει ατο το πρόβλημα? οι αλλαγή στις βαλβολίνες περιλαμβάνεται στο service των 60000χλμ? Ανοιγεις την πρωτη αρκετα και βαζεις δευτερα.Αν γρατζουνισει εχεις προβλημα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ksalex Posted March 21, 2010 Report Share Posted March 21, 2010 κ αμα γρατσουναει απο ανοιγμενη 2α σε 3η?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
black mamba Posted March 21, 2010 Report Share Posted March 21, 2010 Ελατε στην παρεα μας... http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=34364 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ksalex Posted March 22, 2010 Report Share Posted March 22, 2010 ευχαριστω για το λινκ! εχω διαβασει ολα τα σχετικα topic αλλα ακομα δεν ειμαι σιγουρος οτι ειναι προβλημα.τεσπα... το μαη εχει 1ο service οποτε θα το διορθωσουν τοτε αν ειναι κατι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...