Jump to content
css03038

Πρόβλημα Στα Φρένα Μου.

Recommended Posts

Καλησπέρα. Είχα ένα θεματάκι με τα πίσω φρένα μου.Κολούσαν γενικά οι δαγκάνες και το αμάξι φρέναρε. Πήγα σε ένα συνεργείο και τις βγάλαμε.Τις ελέγξαμε αλλά ήταν όλα καλά.Τελικά βρήκαμε πως ήταν το χειρόφρενο το οποίο λειτουργεί με ντίζα και απλά δεν επαναφέρει τέρμα όταν το χρησιμοποιώ. Μου είπαν ότι μάλλον θέλω καινολυριες δαγκάνες αλλά εγώ απλά γράσαρα λίγο το σιδερο που δεν έκανε την επαναφορά και όλα Ο.Κ. Το πρόβλημα τώρα....Αφού μου τοποθέτησαν τις δαγκάνες πάλι έπρεπε να μου κάνουν εξαέρωση και να συμπληρώσουν υγρά. Μου κάναν εξαέρωση αλλά πλέον το πενταλ του φρένου βυθίζεται τραγικά.Δηλαδη έχει πάρει σίγουρα 10 πόντους. Έχει γίνει σαν τον συμπλέκτη. Το αμάξι φρενάρει απίστευτα καλά και το μετρήσαμε και έβγαλε πολύ καλή μέτρηση. Αλλά για να φρενάρει θέλει να το πατήσω πολύ βαθιά.Φτάνει σχεδόν στο πάτωμα.

Υ.Γ. Το γρασάρισμα εγώ το έκανα μετά το πρόβλημα με το πενταλ του φρένου,οπότε δεν έκανα εγώ καμια ζημιά.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Είχα ένα θεματάκι με τα πίσω φρένα μου.Κολούσαν γενικά οι δαγκάνες και το αμάξι φρέναρε. Πήγα σε ένα συνεργείο και τις βγάλαμε.Τις ελέγξαμε αλλά ήταν όλα καλά.Τελικά βρήκαμε πως ήταν το χειρόφρενο το οποίο λειτουργεί με ντίζα και απλά δεν επαναφέρει τέρμα όταν το χρησιμοποιώ. Μου είπαν ότι μάλλον θέλω καινολυριες δαγκάνες αλλά εγώ απλά γράσαρα λίγο το σιδερο που δεν έκανε την επαναφορά και όλα Ο.Κ. Το πρόβλημα τώρα....Αφού μου τοποθέτησαν τις δαγκάνες πάλι έπρεπε να μου κάνουν εξαέρωση και να συμπληρώσουν υγρά. Μου κάναν εξαέρωση αλλά πλέον το πενταλ του φρένου βυθίζεται τραγικά.Δηλαδη έχει πάρει σίγουρα 10 πόντους. Έχει γίνει σαν τον συμπλέκτη. Το αμάξι φρενάρει απίστευτα καλά και το μετρήσαμε και έβγαλε πολύ καλή μέτρηση. Αλλά για να φρενάρει θέλει να το πατήσω πολύ βαθιά.Φτάνει σχεδόν στο πάτωμα.

Υ.Γ. Το γρασάρισμα εγώ το έκανα μετά το πρόβλημα με το πενταλ του φρένου,οπότε δεν έκανα εγώ καμια ζημιά.

Υγρα συμπληρωσαν η οχι ? Καλυτερα αλαξε εντελως τα υγρα σου πιστευω να γινει πιο σωστη δουλεια.Παντως δεν πιστευω να εχει καμια σχεση το γρασσο που εβαλες με το πενταλ.

Link to comment
Share on other sites

Α! Ξεχασα! Μηπως ειχες κομενο σωληνακι στο σεβρο και ειχες πιο σκληρη αισθηση στο πενταλ και δεν μπορεις να το συνηθησεις? Το εχω παθει αυτο.

Link to comment
Share on other sites

Ναι σίγουρα δεν έχει σχέση γιαυτό λέω.Υγρά μου άλλαξαν με καινούρια και τα υγρά είναι Ο.Κ. Απλά σκέφτομαι μήπως έχει κρατήσει ακόμη αέρα και θέλει πάλι εξαέρωση....

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω σκληρή αίσθηση.Έχω πολύ μαλακή.Τερματίζει το φρένο.Για να σου δώσω να καταλάβεις ακριβώς, εκεί που το φρένο βυθιζόταν 10 πόντους ας πούμε, και δεν πήγαινε πιο βαθιά, τώρα βυθίζεται 20 πόντους από τους οποίους τους 10 πρώτους πιάνει πολύ λίγο και τους υπόλοιπους 10 πόντους είναι όπως ήταν παλιά. Δηλαδή σωστό. Αλλα το πρόβλημα είναι πως στους 10 πρώτους πόντους του πατήματος είναι σαν να μην έχω καθόλου φρένο.

Link to comment
Share on other sites

Eπειδη τα τεσαρια εχουν θεμα με τα σωληνακια των φρενων ειδικα τω πισω τσεκαρε μηπως καπου εχεις καποια διαροη των υγρων. Δεν μπορω να φανταστω κατι αλλο

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ για διαροή σκεφτόμουν αλλά 3 μέρες τώρα δεν έχεουν πέσει καθόλου τα υγρά...οπότε σκέφτομαι μήπως θέλει και άλλη εξαέρωση.

Link to comment
Share on other sites

Το επομενο που μπορω να σκεφτω ειναι το σεβρο αλλα καλυτερα να πας στον μηχανικο σου να το δει. Εγω το μονο προβλημα με τα φρενα μου ηταν οταν σκιστικε ρο σωληνακι του σεβρο και ηθελε δυο ποδια για να φρεναρω.Αυτο ομως εγινε προοδευτικα και οχι απο την μια στιγμη στην αλλη γιαυτο σου αναφερα πριν για την αισθηση στο πενταλ.Οταν το εφτιαξα ηθελε γυναικειο ποδι στο φρενο. Κανα δυο φορες θα εβγαινα απο το παρμπριζ.Παντως πες τι θα σου πει ο μαστορης για να εχω κι εγω τον νου μου.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι σίγουρα το σεβρό γιατί δεν πείραξαν τίποτα μέσα στον χώρο της μηχανής παρά μόνο βάλαν υγρά φρένων. Και ελπίζω να μην έχει πρόβλημα το σεβρό...τόσο σύμπτωση;;;

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που λες με τα πίσω φρένα το έχω κάνει και όλα καλά.Το θέμα είναι πως πλέον δεν έχω αμεσότητα στο φρενάρισμα και σε απότομα αναγκαία φρεναρίσματα οι +10 πόντοι μπορεί να είναι μοιραίοι μέχρι να ξεκινήσει το αμάξι να φρενάρει.Το πενταλ πιάνει σχεδόν πάτωμα.Θα πάω αύριο για ακόμη μία εξαέρωση και αν υπάρχουν νέα θα ενημερώσω.

Link to comment
Share on other sites

Πήγα το πρωι για εξαέρωση και είναι καλύτερα τα πράμματα.Μου είπαν σε 4-5 μέρες να ξαναπάω για άλλη μία.Το πρόβλημα μάλλον ήταν αυτό και από ότι φάνηκε οι 2 πρώτες εξαερώσεις δεν έφτασαν...

Link to comment
Share on other sites

Αν κρατουσες και τον αερα θα φουσκωνες και τα λαστιχα!!! Τοσος αερας πια πια? Αnyway.Τελος καλο ολα καλα λοιπον.Kαλες βολτες και απροβληματιστες.

Link to comment
Share on other sites

Πήγα το πρωι για εξαέρωση και είναι καλύτερα τα πράμματα.Μου είπαν σε 4-5 μέρες να ξαναπάω για άλλη μία.Το πρόβλημα μάλλον ήταν αυτό και από ότι φάνηκε οι 2 πρώτες εξαερώσεις δεν έφτασαν...

Εγω αυτο παλι δεν το καταλαβαινω....

Link to comment
Share on other sites

Εγω αυτο παλι δεν το καταλαβαινω....

+1000

Μήπως πάει ο φίλος σε λάθος συνεργείο? 4 επισκέψεις για να φτιάξουν τα φρένα???

Link to comment
Share on other sites

Και σε μένα φαίνεται περίεργο.Αλλά δεν πειράχτηκε τίποτα από το αμάξι.Μόνο βγάλανε τις δαγκάνες και την επόμενη μέρα τις ξαναβάλανε.Επίσης κανείς τους δεν μου πήρε λεφτά.Δηλαδή θέλω να πω δεν φάνηκε να είχαν όφελος σε κάτι για να κάνουν καμια στραβή. Το μόνο που με απασχόλησε είναι αν ήταν δυνατόν να τύχει να χαλάσει κάτι άλλο απλά συμπτωματικά.Αλλά δεν έχω κανέναν άλλο πρόβλημα σε ότι αφορά τα φρένα.Αντιθέτως τα μετρήσαμε και έδωσαν πολύ καλές τιμές.Τα μπροστά δώσαν 3% την 1η και 4% την 2η και τα πίσω δώσαν 0% την 1η και 3% την 2η.Και παρόλου που το πενταλ βυθιζόταν.Τώρα πάντως ανέβηκε αρκετά.Όπως πριν δεν έχει γίνει αλλά μου είπε με την επόμενη φορά θα είναι οκ.Την εξαέρωση που αναφέρω παραπάνω(δηλαδή την τελευταία) την έκανα σε άλλο συνεργείο σε άλλη πόλη.

Link to comment
Share on other sites

Βασικά στο πρώτο συνεργείο που μου βγάλαν και τις δαγκάνες έγιναν 2 εξαερώσεις.Μία κάναν μόνοι τους και μιά μέσω υπολογιστή. Η τρίτη εξαέρωση έγινε σε άλλο συνεργείο στο οποίο θα γίνει μάλλον και η 4η.Όσο για το αν έχει λογική, ξέρω πως αν μείνει έστω και μία φυσαλίδα αέρα το πεντάλ βυθίζεται αρκετά αφού ο αέρας μπορεί και συμπιέζεται σε αντίθεση με τα υγρά.

Link to comment
Share on other sites

Nα εγινε η εξαερωση στο "ποδι"?

Μα δυο φορες στο ποδι και παμε για τριτη;

Edited by NASOS_ea
Link to comment
Share on other sites

Βασικά στο πρώτο συνεργείο που μου βγάλαν και τις δαγκάνες έγιναν 2 εξαερώσεις.Μία κάναν μόνοι τους και μιά μέσω υπολογιστή. Η τρίτη εξαέρωση έγινε σε άλλο συνεργείο στο οποίο θα γίνει μάλλον και η 4η.Όσο για το αν έχει λογική, ξέρω πως αν μείνει έστω και μία φυσαλίδα αέρα το πεντάλ βυθίζεται αρκετά αφού ο αέρας μπορεί και συμπιέζεται σε αντίθεση με τα υγρά.

Εχεις και ABS;;

Link to comment
Share on other sites

Εχεις και ABS;;

Ναι.Και ABS και ESP.Υπενθιμίζω πάντως πως το πεντάλ βελτιώθηκε κατά πολύ.Ελπίζω μα την 4η να μην έχω καθόλου πρόβλημα....

Link to comment
Share on other sites

Ναι.Και ABS και ESP.Υπενθιμίζω πάντως πως το πεντάλ βελτιώθηκε κατά πολύ.Ελπίζω μα την 4η να μην έχω καθόλου πρόβλημα....

H διαδικασια μεσω του υπολογιστη εγινε για την "εξαερωση" του ABS παντως.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.