nikosmpl Posted March 29, 2010 Report Share Posted March 29, 2010 Ισως ειναι νωρις αλλα δεν μπορω να το δοκιμασω σε μεγαλη ευθεια,κ εχω περιεργεια ποια να ειναι η τελικη του.. Τοχει δοκιμασει κανεις?με dsg ή απλο? Ποσο τοχετε φτασει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
istioploo_s Posted March 29, 2010 Report Share Posted March 29, 2010 Ισως ειναι νωρις αλλα δεν μπορω να το δοκιμασω σε μεγαλη ευθεια,κ εχω περιεργεια ποια να ειναι η τελικη του.. Τοχει δοκιμασει κανεις?με dsg ή απλο? Ποσο τοχετε φτασει? 188 με manual..δεν το πιεσα αλλο....ειχε να δωσει κιαλο πιστευω... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikosmpl Posted March 30, 2010 Author Report Share Posted March 30, 2010 Ποσες στροφες ειχες μεσα?εγω τοχω παει σχεδον 200 αλλα σε κατηφορικο σημειο επαρχιακου δρομου.η Διαφορα με το yaris μου που πιανει μεχρι 160 ειναι οτι το τουρμπο ταδωσε αμεσως... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
grnemo Posted March 30, 2010 Report Share Posted March 30, 2010 (edited) 210 (manual) Edited March 30, 2010 by grnemo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikosmpl Posted March 30, 2010 Author Report Share Posted March 30, 2010 210 (manual) 210 που?εθνικη?κατηφορικα?πες καμια λεπτομερεια γιατι μαρεσει να τελικιαζω που κ που κ θαθελα να ξερω τι πιανει το Polaki καθως ειναι το πιο πιθανο να καταληξω σε αυτο (αποτι το GTI Που θαναι ψιλοτσιμπημενο μαλλον) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z3R@tuL Posted April 1, 2010 Report Share Posted April 1, 2010 (edited) 210 (manual) 210 και οι στρόφαλοι μετά παραμάσχαλα... Edited April 1, 2010 by Z3RatuL Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blugosi Posted April 3, 2010 Report Share Posted April 3, 2010 210 και οι στρόφαλοι μετά παραμάσχαλα... Γιατί; Στο δικό μου (DSG) η εβδόμη με 3.000 σαλ. δίνει 143 χαω. Δηλαδή 47 χιλιομετρα κάθε χίλιες στροφές. ¶ρα τα 210 τα πιάνει με 4.500 στροφές.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z3R@tuL Posted April 4, 2010 Report Share Posted April 4, 2010 Χαλαρά πλάκα κάνω ρε παίδες... Πάντως πρέπει να δείτε το διάγραμμα της δυναμομέτρησης και θα δείτε ότι μετά τις 4500 στροφές αρχίζει να χάνει. Πάντως κι εγώ το πιστεύω ότι σε ελαφρώς κατηφορικό σημείο τα πιάνει τα 210, σε ευθεία δύσκολα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mpoukou22 Posted April 4, 2010 Report Share Posted April 4, 2010 kανα ανοιγματακι να δοκιμασουμε τι κανει το καινουριο πολο με το παλιο θα κανουμε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted April 4, 2010 Report Share Posted April 4, 2010 Γιατί; Στο δικό μου (DSG) η εβδόμη με 3.000 σαλ. δίνει 143 χαω. Δηλαδή 47 χιλιομετρα κάθε χίλιες στροφές. ¶ρα τα 210 τα πιάνει με 4.500 στροφές.... Δηλαδή στις 6.000 στροφές βγάζει 300??!!!!!! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
grnemo Posted April 5, 2010 Report Share Posted April 5, 2010 210 κατηφόρα ελαφρά και κάπου εκεί ζορίζει και ανεβάζει 1 km ανά ώρα. Επίσης όλα δουλεύουν στο full και κατάπιε όλη τη βενζίνη άκοπα σε εκείνο το άνοιγμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikosmpl Posted April 5, 2010 Author Report Share Posted April 5, 2010 Ποσες στροφες ειχε μεσα?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
loopo Posted April 11, 2010 Report Share Posted April 11, 2010 Ισως ειναι νωρις αλλα δεν μπορω να το δοκιμασω σε μεγαλη ευθεια,κ εχω περιεργεια ποια να ειναι η τελικη του.. Τοχει δοκιμασει κανεις?με dsg ή απλο? Ποσο τοχετε φτασει? καλησπερα παιδες.... νιοθω τυχερος που εχω το 1200αρακι μου.... λυπον με 2500χιλ χιλιομετρα το ανοιξα οσο μπορουσα σταδιακα..... τελικη που εφτασα προσοπικα ηταν 195 σε ευθια μπορει να ειχα και 200 μεσα αλλα δεν θυμαμε καλα.... ειμουν πισω απο εναν σαλονικο μερσεντακια που μου ειχε κανει χειρονομια.... παντος ειχε ακομα μεσα γκαζι φυσιολογικο η μηχανη να μην εχει ανοιξει ακομα καλα καλα... με απλο κυβοτιο 6ταχιτο..... γνωμη μου τα 200 ειναι πολυ καλα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
x_jim Posted April 17, 2010 Report Share Posted April 17, 2010 παιδια το πηρε ενας φιλοσ μου και στην ουσια εχει μπαμ αυτο το αμαξι...καναμε κοντρα με το δικο μου...fabia του 2005 101hp και την εφαγε στις τελικες...εγω χτυπησα 230 τελικη σε ψιλοκατηφορικα στην εθνικη προς λουτρακι...δεν το εχω πειρακσει καθολου το αμαξι απο θεμα μηχανης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted April 17, 2010 Report Share Posted April 17, 2010 εγω με το polo 101ps γιατι δεν ειδα ποτε πανω απο 190 σε κατηφορα;το ιδιο μοτερ δεν φορανε;230; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spiros23 Posted April 17, 2010 Report Share Posted April 17, 2010 εγω με το polo 101ps γιατι δεν ειδα ποτε πανω απο 190 σε κατηφορα;το ιδιο μοτερ δεν φορανε;230; 230 σε μαμα 101? απλα δε γινεται, ουτε το gti δεν θα επιανε τοσο.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted April 17, 2010 Report Share Posted April 17, 2010 ακομα και το ibiza cupra με τα 180 αλογατα του δινει 225 τελικη(κατασκευαστης) που το 101ps μοτερ το καταπινει για πλακα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ckfoxb Posted April 25, 2010 Report Share Posted April 25, 2010 Παιδια παιδια εχω ενα Fapia του 1990 και το πηγα 250. μαμα! χαχαχα Τεσπα, το Polaκι σημερα με εντυπωσιασε. Στο δρομο απο αθηνα προς χαλκιδα, στις κατηφορες τις μεγαλες επιασε 200 αλλα με 6η και το καλυτερο με 4000-4200 στροφες! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted April 25, 2010 Report Share Posted April 25, 2010 fabia 101 hp 230?????οτι να ναι εμεις ειχαμε skoda octabia 1.6 το απλο και πάνω απο 195 δεν πήγαινε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted April 25, 2010 Report Share Posted April 25, 2010 εγω με το polo 101ps γιατι δεν ειδα ποτε πανω απο 190 σε κατηφορα;το ιδιο μοτερ δεν φορανε;230; Δεν νομίζω να είναι έτσι γιατί το είχα το 101ps Polo και τα 200 τα έδειχνε (κοντέρ) και όχι μόνο σε κατηφόρα. 230 βέβαια που γράφει ο φίλος δεν γίνεται ούτε για πλάκα (σε μαμά ή ΦΠΕ κατάσταση). Τεσπα, το 16V ήταν άλλης σχολής μοτέρ καμία σχέση με τα σημερινά τουρμπάκια. Τα πρώτα ντιζάτα έκαναν και εννιά οχτώ 0-100 και παίζανε τα rallye 8V 105ps στα ίσια. Μόνο το Punto GT δεν χτύπαγε και το Clio Williams. sorry για το off topic. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sigok Posted May 2, 2010 Report Share Posted May 2, 2010 Χαλαρά πλάκα κάνω ρε παίδες... Πάντως πρέπει να δείτε το διάγραμμα της δυναμομέτρησης και θα δείτε ότι μετά τις 4500 στροφές αρχίζει να χάνει. Πάντως κι εγώ το πιστεύω ότι σε ελαφρώς κατηφορικό σημείο τα πιάνει τα 210, σε ευθεία δύσκολα. Καλισπερα. Εγω που ειδα το συγκεκριμενο βιντεο ( ) πεφτει σιγα σιγα μετα τις 3500 στροφες.. Μπορεις να μ δωσεις καποιο λινκ να δω κ εγω πως παει περιπου η ροπη?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nulispa Posted May 6, 2010 Report Share Posted May 6, 2010 παιδια το πηρε ενας φιλοσ μου και στην ουσια εχει μπαμ αυτο το αμαξι...καναμε κοντρα με το δικο μου...fabia του 2005 101hp και την εφαγε στις τελικες...εγω χτυπησα 230 τελικη σε ψιλοκατηφορικα στην εθνικη προς λουτρακι...δεν το εχω πειρακσει καθολου το αμαξι απο θεμα μηχανης ρε φιλε θα μας τρελανεις επιασες 230 με αμαξι 101 αλογα. Ας ειναι και κατηφορικο κομματι δεν γινεται αυτο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pathanb Posted May 7, 2010 Report Share Posted May 7, 2010 (edited) Δεν νομίζω να είναι έτσι γιατί το είχα το 101ps Polo και τα 200 τα έδειχνε (κοντέρ) και όχι μόνο σε κατηφόρα. 230 βέβαια που γράφει ο φίλος δεν γίνεται ούτε για πλάκα (σε μαμά ή ΦΠΕ κατάσταση). Συμφωνώ, το 101ps πρέπει να δείχνει 200 στο κοντέρ σχετικά εύκολα. Η προσωπική μου εμπειρία από το 6n2 101ps του 2000 είναι 190 στην ανηφόρα ακριβώς μετά τα διόδια στην Τριπόλεως, ερχόμενος πρός Αθήνα (προτιμώ να γκαζώνω σε ανηφόρες γιατί μου μειώνεται το άγχος για την περίπτωση που χρειαστεί να φρενάρω ). Λογικά λοιπόν πρέπει να δείχνει 200 σε ευθεία. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι εντελώς εργοστασιακό απ' όσο ξέρω, αν εξαιρέσετε λίγη after-market σκουριά. Βέβαια στα 190 το στροφόμετρο είναι περίπου στις 6000 αν θυμάμαι καλά, καμιά σχέση με τις 4500 που λέτε για το 1.2. [Edit] Χωρίς να είμαι απόλυτα σίγουρος, έχω την εντύπωση πως τουλάχιστον το δικό μου 101 με το κιβώτιο του δε θα μπορούσε ούτε θεωρητικά να φτάσει 230 στο κοντέρ λόγω του κόφτη της 5ης. Δε θυμάμαι ακριβώς που βρίσκεται, αλλά κάπου εκεί πριν τις 7000 φαντάζομαι μου την έχει στημένη. [Ξανα-edit] Edited May 7, 2010 by polo_panos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chris polo Posted May 16, 2010 Report Share Posted May 16, 2010 Σημερα το πατησα 200 με 5η(1.2 tsi manual 3d)χωρις ιδιαιτερη δυσκολια.Πηγαινα για παραπανω αλλα με εκοψε ενας.Πιστευω τα 210 τα εχει ανετα.Μην ξεχναμε οτι ειναι και 8v Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jimpe Posted May 17, 2010 Report Share Posted May 17, 2010 Σημερα το πατησα 200 με 5η(1.2 tsi manual 3d)χωρις ιδιαιτερη δυσκολια.Πηγαινα για παραπανω αλλα με εκοψε ενας.Πιστευω τα 210 τα εχει ανετα.Μην ξεχναμε οτι ειναι και 8v Φίλε έπιασεςμε 5η 200 (μου κάνει εντύπωση);; Μήπως θες να πείς 6η;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...