Jump to content
nikosmpl

Τελικη Polo 1.2 Tsi

Recommended Posts

Δεν χρειαζεται να το παω 200+.

Οταν εχω πατησει με 3-4 tsi απο 2ες 60 και στο πατα μου κανουν 1 αμαξι και το συγκεκριμενο εξαφανιζεται,θρλει πανεπιστημιο;

Ωστοσο με τον παναγιωτη δεν χαλιεμαι οτι και αν σιναι το πολο του ;)

κ αυτος αν και γενικα ειναι τερμα ερειστικος εσενα σε παει λεει γτ εισαι τιμονι

Link to comment
Share on other sites

κ αυτος αν και γενικα ειναι τερμα ερειστικος εσενα σε παει λεει γτ εισαι τιμονι

Και εγω το παω το γατακι....

Τρεμω τωρα που αλλαξε μπουζοκαλωδια μην πηρε καμια κολωνα;D

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα , στην εθνικη οδο αθηνων θεσσαλονικης πριν την λαμια μερια αλιατρου και μετα καπου 210 για 4 με 7 δευτερολεπτα περιπου στην αριστερη λωριδα μετα εκοψα γιατι εβλεπα ενα audi ττ με πλιασιαζε αρκετα καπου 240 θα πηγαινε ηταν χαμηλο tt roadster κατι τετιο εγραφε , εχω ενα Polo 1200 tsi 105 Ιππους αυτοματο dsg και ειχα drive δεν ειχα βαλει το spor .

 

Και δεν ξερω δεν μου μπηκε κοφτης τωρα πως εγινε αυτο δεν ξερω . 

Edited by Koursaros1979
Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω τι παιζει με τους κοφτες παντως και εγω 199 ακουμπαει ο δειχτης τα 200 (r line και χαμηλωματα και αναρτησεις - ). Εργοστασιακα παντως το αυτοκινητο δεν ξεπερναει τα 175 km και ας λεει 200 το αναλογικο και το ψηφιακο του, και τα 2 χανουν. Το gps μου ελεγε 172 και το κοντερ 199-200

Edited by nikdev
Μη επιτρεπομενες εκφρασεις
Link to comment
Share on other sites

καλως σας βρήκα παιδιά.

 

πάντως στο δικό μου polo 1.2 tsi (6 speed) με το ζόρι να πιάσει τα 190 (μετρημένα με gps).

μερικές φορές κιόλας ούτε τα 190 έπιανε.

παραπάνω δε πάει.

τώρα πως μερικοί ακούω φτάνουν τα 200...

Link to comment
Share on other sites

καλως σας βρήκα παιδιά.

 

πάντως στο δικό μου polo 1.2 tsi (6 speed) με το ζόρι να πιάσει τα 190 (μετρημένα με gps).

μερικές φορές κιόλας ούτε τα 190 έπιανε.

παραπάνω δε πάει.

τώρα πως μερικοί ακούω φτάνουν τα 200...

210+  γραφει το κοντέρ με πρόγραμμα (και σε κατηφόρα).

χωρίς πρόγραμμα 195 με κόφτη

Link to comment
Share on other sites

Είναι πολύ καλά χιλιόμετρα πάντως αυτά που πιάνει!

 

Οδήγησα πρόσφατα ,ένα αντίστοιχο μοντέλο,

μέχρι τα 160 έχει μια καλή άνεση, μετά τα 170/180 νομίζω δεν υπάρχει λόγος να το πιέσεις, άλλωστε ο ρυθμός που ανεβάζει είναι εξαιρετικά αργός και χρειάζεται μεγάλη ευθεία.

 

Γενικά μου άφησε πολύ καλή εντύπωση.

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Στο δικό μου τέρμα το γκάζι 196 κοντέρ με 100αρα βενζίνη.Δε νομίζω να φτάνει μόνο 172 πραγματικά χιλιόμετρα.Και με πρόγραμμα ελάχιστα ανεβαίνει η τελική..Για να μην πώ πως δεν ανεβαίνει καθόλου.Παίζουν ρόλο τα περιφερειακά εκτός του προγράμματος.

Link to comment
Share on other sites

Τα περιφερειακά μικρό ρόλο θα παίζουν σε αυτά τα μοτέρ με μικρά turbo. Όσο για τελική ο Nickdev καλά τα είπε. Μην τα σπάτε άδικα :-)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

SkyNet το πιστεύεις οτι απο τη μέρα που το πήρα μέχρι και σήμερα δεν το έχω σπάσει παρα μόνο 2-3 φορές..?!Το θέμα δεν είναι να το σπάς αλλα να νιώθεις οτι υπάρχει δύναμη στο πάτημα του πεντάλ καθαρά για ψυχολογικούς λόγους.Η τελική ταχύτητα είναι ένα θέμα που άλλους απασχολεί και άλλους όχι.

Link to comment
Share on other sites

Καλή χρονιά!!Σήμερα πάτησα το polo μου (1.2 tsi) με 6η τα 120 τα πηγε με ζόρι σα να είχε κοφτη.Ωστόσο μέρες τώρα βγάζει ένδειξη για service.Κανονικά είναι να πάει συνεργείο στα 62.000 χλμ.Είχα αλλάξει λάδια και φίλτρο λαδιού στην vw και λόγω κόστους άλλαξα μπουζί,φιλτρο βενζίνης,αέρος και καμπίνας σε άλλο συνεργείο.Μπορεί κάποιος να με διαφωτίσει?

Edited by Kostas 1980
Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να έχω εμπειρία από το συγκεκριμένο, μου φαίνεται λογικό αν σκεφτεί κανείς ότι έχεις έναν μωρό κινητήρα, με σχετικά χαμηλή ροπή κ μια πολύ μακριά έκτη ταχύτητα! Ίσως να φταίει κ η ποιότητα του καυσίμου.

Edited by faniaros
Link to comment
Share on other sites

Ο κινητήρας αν και μικρός σε κυβικά είναι δυναμικός και γραμμικός σε όλο το φάσμα στροφών.Και τα 17,5 κιλά ροπής είναι υπέρ αρκετά για να κινήσουν το αμάξωμα.Θα κοιτάξω ττο καύσιμο για αρχή.Μπουζί έχω ολοκαίνουρια.Οπότε αν δεν είναι το καύσιμο θα πάω σε αντλία βενζίνης...Και κοστίζει....

Link to comment
Share on other sites

Όλα original φίλε μου..Στα 120 ομως δυσκολευεται με 6η να φύγει..

στα 120 τι χλμ εχεις στο κοντερ?Κανομικα θα επρεπε να ανεβαζει χλμ στο κοντερ οταν πατας το γκαζι απο τα 120.Τουρμπατο μοτερ ειναι και οχι κανενα ατμοσφαιρικο 15 χρονων.

Link to comment
Share on other sites

'Αλλαξα πρατήριο καυσίμων και έβαλλα 100αρα αντί για 97αρα που έβαζα.Το ''ξεμπούκωσα'' κιόλας.Πηγαίνει μια χαρά τώρα.

Link to comment
Share on other sites

Το R-Line με 17αρα πιανει μια 180αρα αλλα παραπανω δεν το εχω παει. Σε κατηφορικο δρομο εθνικη οδο δινει σιγουρα κι αλλο αλλα πιστευω ειναι υπερβολικα πιεσμενο και δε χρειαζεται.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.