djibril cisse Posted June 24, 2014 Report Share Posted June 24, 2014 Δεν χρειαζεται να το παω 200+. Οταν εχω πατησει με 3-4 tsi απο 2ες 60 και στο πατα μου κανουν 1 αμαξι και το συγκεκριμενο εξαφανιζεται,θρλει πανεπιστημιο; Ωστοσο με τον παναγιωτη δεν χαλιεμαι οτι και αν σιναι το πολο του κ αυτος αν και γενικα ειναι τερμα ερειστικος εσενα σε παει λεει γτ εισαι τιμονι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted June 24, 2014 Report Share Posted June 24, 2014 κ αυτος αν και γενικα ειναι τερμα ερειστικος εσενα σε παει λεει γτ εισαι τιμονι Και εγω το παω το γατακι.... Τρεμω τωρα που αλλαξε μπουζοκαλωδια μην πηρε καμια κολωνα;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koursaros1979 Posted January 5, 2015 Report Share Posted January 5, 2015 (edited) καλησπερα , στην εθνικη οδο αθηνων θεσσαλονικης πριν την λαμια μερια αλιατρου και μετα καπου 210 για 4 με 7 δευτερολεπτα περιπου στην αριστερη λωριδα μετα εκοψα γιατι εβλεπα ενα audi ττ με πλιασιαζε αρκετα καπου 240 θα πηγαινε ηταν χαμηλο tt roadster κατι τετιο εγραφε , εχω ενα Polo 1200 tsi 105 Ιππους αυτοματο dsg και ειχα drive δεν ειχα βαλει το spor . Και δεν ξερω δεν μου μπηκε κοφτης τωρα πως εγινε αυτο δεν ξερω . Edited January 5, 2015 by Koursaros1979 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gixxer6 Posted January 9, 2015 Report Share Posted January 9, 2015 (edited) Δεν ξερω τι παιζει με τους κοφτες παντως και εγω 199 ακουμπαει ο δειχτης τα 200 (r line και χαμηλωματα και αναρτησεις - ). Εργοστασιακα παντως το αυτοκινητο δεν ξεπερναει τα 175 km και ας λεει 200 το αναλογικο και το ψηφιακο του, και τα 2 χανουν. Το gps μου ελεγε 172 και το κοντερ 199-200 Edited January 9, 2015 by nikdev Μη επιτρεπομενες εκφρασεις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dcc Posted February 1, 2015 Report Share Posted February 1, 2015 καλως σας βρήκα παιδιά. πάντως στο δικό μου polo 1.2 tsi (6 speed) με το ζόρι να πιάσει τα 190 (μετρημένα με gps). μερικές φορές κιόλας ούτε τα 190 έπιανε. παραπάνω δε πάει. τώρα πως μερικοί ακούω φτάνουν τα 200... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mhtsotakis Posted February 13, 2015 Report Share Posted February 13, 2015 καλως σας βρήκα παιδιά. πάντως στο δικό μου polo 1.2 tsi (6 speed) με το ζόρι να πιάσει τα 190 (μετρημένα με gps). μερικές φορές κιόλας ούτε τα 190 έπιανε. παραπάνω δε πάει. τώρα πως μερικοί ακούω φτάνουν τα 200... 210+ γραφει το κοντέρ με πρόγραμμα (και σε κατηφόρα). χωρίς πρόγραμμα 195 με κόφτη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted February 14, 2015 Report Share Posted February 14, 2015 (edited) Είναι πολύ καλά χιλιόμετρα πάντως αυτά που πιάνει! Οδήγησα πρόσφατα ,ένα αντίστοιχο μοντέλο, μέχρι τα 160 έχει μια καλή άνεση, μετά τα 170/180 νομίζω δεν υπάρχει λόγος να το πιέσεις, άλλωστε ο ρυθμός που ανεβάζει είναι εξαιρετικά αργός και χρειάζεται μεγάλη ευθεία. Γενικά μου άφησε πολύ καλή εντύπωση. Edited February 14, 2015 by nikdev 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kostas 1980 Posted October 16, 2015 Report Share Posted October 16, 2015 Στο δικό μου τέρμα το γκάζι 196 κοντέρ με 100αρα βενζίνη.Δε νομίζω να φτάνει μόνο 172 πραγματικά χιλιόμετρα.Και με πρόγραμμα ελάχιστα ανεβαίνει η τελική..Για να μην πώ πως δεν ανεβαίνει καθόλου.Παίζουν ρόλο τα περιφερειακά εκτός του προγράμματος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SkyNet Posted October 16, 2015 Report Share Posted October 16, 2015 Τα περιφερειακά μικρό ρόλο θα παίζουν σε αυτά τα μοτέρ με μικρά turbo. Όσο για τελική ο Nickdev καλά τα είπε. Μην τα σπάτε άδικα :-) Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kostas 1980 Posted October 16, 2015 Report Share Posted October 16, 2015 SkyNet το πιστεύεις οτι απο τη μέρα που το πήρα μέχρι και σήμερα δεν το έχω σπάσει παρα μόνο 2-3 φορές..?!Το θέμα δεν είναι να το σπάς αλλα να νιώθεις οτι υπάρχει δύναμη στο πάτημα του πεντάλ καθαρά για ψυχολογικούς λόγους.Η τελική ταχύτητα είναι ένα θέμα που άλλους απασχολεί και άλλους όχι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kostas 1980 Posted January 9, 2016 Report Share Posted January 9, 2016 (edited) Καλή χρονιά!!Σήμερα πάτησα το polo μου (1.2 tsi) με 6η τα 120 τα πηγε με ζόρι σα να είχε κοφτη.Ωστόσο μέρες τώρα βγάζει ένδειξη για service.Κανονικά είναι να πάει συνεργείο στα 62.000 χλμ.Είχα αλλάξει λάδια και φίλτρο λαδιού στην vw και λόγω κόστους άλλαξα μπουζί,φιλτρο βενζίνης,αέρος και καμπίνας σε άλλο συνεργείο.Μπορεί κάποιος να με διαφωτίσει? Edited January 9, 2016 by Kostas 1980 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sirdimitris Posted January 9, 2016 Report Share Posted January 9, 2016 Κατεβασες 3η να δεις αν πηγαινε παραπανω; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kostas 1980 Posted January 9, 2016 Report Share Posted January 9, 2016 Κατέβασα 4η και πηγαινε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sirdimitris Posted January 9, 2016 Report Share Posted January 9, 2016 Τα μπουζι ηταν τα αντιστοιχα των εργοστασιακων; Κατι αλλο απο αυτα που αλλαχθηκαν δεν νομιζω να φταιει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kostas 1980 Posted January 9, 2016 Report Share Posted January 9, 2016 Όλα original φίλε μου..Στα 120 ομως δυσκολευεται με 6η να φύγει.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faniaros Posted January 12, 2016 Report Share Posted January 12, 2016 (edited) Χωρίς να έχω εμπειρία από το συγκεκριμένο, μου φαίνεται λογικό αν σκεφτεί κανείς ότι έχεις έναν μωρό κινητήρα, με σχετικά χαμηλή ροπή κ μια πολύ μακριά έκτη ταχύτητα! Ίσως να φταίει κ η ποιότητα του καυσίμου. Edited January 12, 2016 by faniaros Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kostas 1980 Posted January 12, 2016 Report Share Posted January 12, 2016 Ο κινητήρας αν και μικρός σε κυβικά είναι δυναμικός και γραμμικός σε όλο το φάσμα στροφών.Και τα 17,5 κιλά ροπής είναι υπέρ αρκετά για να κινήσουν το αμάξωμα.Θα κοιτάξω ττο καύσιμο για αρχή.Μπουζί έχω ολοκαίνουρια.Οπότε αν δεν είναι το καύσιμο θα πάω σε αντλία βενζίνης...Και κοστίζει.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takisbrax Posted January 15, 2016 Report Share Posted January 15, 2016 Όλα original φίλε μου..Στα 120 ομως δυσκολευεται με 6η να φύγει.. στα 120 τι χλμ εχεις στο κοντερ?Κανομικα θα επρεπε να ανεβαζει χλμ στο κοντερ οταν πατας το γκαζι απο τα 120.Τουρμπατο μοτερ ειναι και οχι κανενα ατμοσφαιρικο 15 χρονων. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kostas 1980 Posted January 15, 2016 Report Share Posted January 15, 2016 'Αλλαξα πρατήριο καυσίμων και έβαλλα 100αρα αντί για 97αρα που έβαζα.Το ''ξεμπούκωσα'' κιόλας.Πηγαίνει μια χαρά τώρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sirdimitris Posted February 28, 2016 Report Share Posted February 28, 2016 λιγο που το ανοιξα..μετα τελειωνε ο δρομος, αλλα ειχε ακομα να δωσει αρκετα! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Χάρης7 Posted June 15, 2016 Report Share Posted June 15, 2016 Το R-Line με 17αρα πιανει μια 180αρα αλλα παραπανω δεν το εχω παει. Σε κατηφορικο δρομο εθνικη οδο δινει σιγουρα κι αλλο αλλα πιστευω ειναι υπερβολικα πιεσμενο και δε χρειαζεται. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...