Jump to content
Nismo

Golf - Μηχανικό Κιβώτιο & Διαφορικό (Προβλήματα, Ανακατασκευές,Λύσεις) [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

Έχω παρατηρήσει ότι ο λεβιές ταχυτήτων μία είναι βούτυρο και μία θέλει ζόρι για να πάρει τις ταχύτητες.

Η πρώτη ειδικά, άλλες φορές μπαίνει πανεύκολα χωρίς αντίσταση και άλλες φορές νιώθω σε ένα σημείο να θέλει ζόρισμα για να προχωρήσει ο λεβιές και να πάρει την ταχύτητα. Το ίδιο συμβαίνει και σε άλλες ταχύτητες αλλά κυρίως πρώτη-δευτέρα είναι ανάλογα τα κέφια τους.

Επίσης η όπισθεν καμιά φορά "χτυπάει" (αυτό το χρρρρακ) και πριν τον ήχο νιώθω μια αντίσταση στον λεβιέ ενώ άλλες φορές μπαίνει πανεύκολα και χωρίς ηχητικά παρατράγουδα.

Συμβαίνει και σε εσάς αυτό; Αν αλλάξω βαλβολίνες υπάρχει περίπτωση να ομαλοποιηθεί η κατάσταση; Έχω μόνο 7000χλμ.

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Έχω παρατηρήσει ότι ο λεβιές ταχυτήτων μία είναι βούτυρο και μία θέλει ζόρι για να πάρει τις ταχύτητες.

Η πρώτη ειδικά, άλλες φορές μπαίνει πανεύκολα χωρίς αντίσταση και άλλες φορές νιώθω σε ένα σημείο να θέλει ζόρισμα για να προχωρήσει ο λεβιές και να πάρει την ταχύτητα. Το ίδιο συμβαίνει και σε άλλες ταχύτητες αλλά κυρίως πρώτη-δευτέρα είναι ανάλογα τα κέφια τους.

Επίσης η όπισθεν καμιά φορά "χτυπάει" (αυτό το χρρρρακ) και πριν τον ήχο νιώθω μια αντίσταση στον λεβιέ ενώ άλλες φορές μπαίνει πανεύκολα και χωρίς ηχητικά παρατράγουδα.

Συμβαίνει και σε εσάς αυτό; Αν αλλάξω βαλβολίνες υπάρχει περίπτωση να ομαλοποιηθεί η κατάσταση; Έχω μόνο 7000χλμ.

προσπαθησε να κουμπωνεις πιο σωστα και πιο μαλακα την πρωτη.αν βλεπεις οτι σκαλωνει ξαναδοκιμαζε δεν χρειαζεται να το ζοριζεις.

για την οπισθεν βαζε πρωτα αλλη ταχυτητα ή νεκρα στο κιβωτιο και μετα βαζε την οπισθεν ετσι θα την παιρνει ανετα και χωρις κουρεματα του γραναζιου.

αν δεν πετυχει τιποτα απ'αυτα τα ξαναλεμε...........

Link to comment
Share on other sites

προσπαθησε να κουμπωνεις πιο σωστα και πιο μαλακα την πρωτη.αν βλεπεις οτι σκαλωνει ξαναδοκιμαζε δεν χρειαζεται να το ζοριζεις.

για την οπισθεν βαζε πρωτα αλλη ταχυτητα ή νεκρα στο κιβωτιο και μετα βαζε την οπισθεν ετσι θα την παιρνει ανετα και χωρις κουρεματα του γραναζιου.

αν δεν πετυχει τιποτα απ'αυτα τα ξαναλεμε...........

Δεν σκαλώνει τελείως η πρώτη. ¶λλες φορές νιώθω μια αντίσταση στα μισά της διαδρομής του λεβιέ κι άλλες φορές μπαίνει πολύ γλυκά.

Όσο για την όπισθεν, το κόλπο να βάζω πρώτη ή νεκρά και μετά όπισθεν το έχω δοκιμάσει πολλές φορές. ¶λλες φορές χτυπάει αλλά συγκριτικά πιο λίγο και ελάχιστες φορές δεν χτυπάει καθόλου.

:D

Edited by Nismo
Link to comment
Share on other sites

κανένα συνχρονιζέ μου φένετε εμένα αυτή η περίπτση πάντως.

Link to comment
Share on other sites

οταν σκαλωνει στην πρωτη δοκιμασε να βαζεις 2ή 3η στιγμιαια και μετα ξανακουμπωσε την πρωτη να δεις αν την παιρνει τωρα ανετα.

για την οπισθεν μην ανυσηχεις λογικο ειναι να το κανει καποιες φορες γιατι δεν εχει συχρονιζε.σε ολους μας εχει τυχει και τυχαινει αλλα σπανια θα γινει ζημια.

εχω την εντυπωση οτι δεν υπαρχει καποιο προβλημα ειδικα με την πρωτη(με την οπισθεν ειμαι σιγουρος οτι ειναι ο.κ).πιστευω οτι εχει να κανει με το πως καθονται τα γραναζια την συγκεκριμενη στιγμη που πας να

κουμπωσεις την ταχυτητα.

οι αλλαγες γινονται αβιαστα απο πρωτη σε δευτερα ή ακους/νιωθεις τιποτα περιεργο;

Link to comment
Share on other sites

οταν σκαλωνει στην πρωτη δοκιμασε να βαζεις 2ή 3η στιγμιαια και μετα ξανακουμπωσε την πρωτη να δεις αν την παιρνει τωρα ανετα.

για την οπισθεν μην ανυσηχεις λογικο ειναι να το κανει καποιες φορες γιατι δεν εχει συχρονιζε.σε ολους μας εχει τυχει και τυχαινει αλλα σπανια θα γινει ζημια.

εχω την εντυπωση οτι δεν υπαρχει καποιο προβλημα ειδικα με την πρωτη(με την οπισθεν ειμαι σιγουρος οτι ειναι ο.κ).πιστευω οτι εχει να κανει με το πως καθονται τα γραναζια την συγκεκριμενη στιγμη που πας να

κουμπωσεις την ταχυτητα.

οι αλλαγες γινονται αβιαστα απο πρωτη σε δευτερα ή ακους/νιωθεις τιποτα περιεργο;

Αυτό κάνω για την πρώτη αν τύχει και θέλει πολύ ζόρι να την δεχτεί. Βάζω δευτέρα και μετά ξανά πρώτη, αλλά τυχαίνει πολύ σπάνια.

Έξω απ το αμάξι από πρώτη σε δευτέρα ακούγεται ένας ήχος πολύ ελαφρά που τον έχω ακούσει και σε άλλα Golf (κάτι σαν κτσικ). Παραδόξως αμάξια άλλων εταιρειών δεν έχω δει να κάνουν αυτό τον ήχο κατά την αλλαγή ταχύτητας, αλλά τον έχω ακούσει σε πολλά VAG.

Πρόβλημα για συγχρονιζέ δευτέρας δεν παίζει να έχω αφού ακόμα κι αν αλλάξω φέτες πρώτη σε δευτέρα με 6500 στροφές δεν χτυπάει κάτι.

Απλώς μου κάνει εντύπωση που άλλες φορές το κιβώτιο είναι απόλυτα θετικό στο κούμπωμα κι άλλες φορές έχει μια αντίσταση. Αυτή που ΠΑΝΤΑ μου βγάζει την πίστη για να μπει είναι η 6η. Την έχω χρησιμοποιήσει λίγες φορές αλλά θέλει πραγματικά δύναμη και σπρώξιμο για να την πάρει. Πιθανώς να είναι αυτό που λες, το πως κάθονται τα γρανάζια την στιγμή εκείνη.

Link to comment
Share on other sites

πώσα χιλμ έχεις κάνει με το αυτοκίνητο φίλε μου?

Link to comment
Share on other sites

μετά δέν έχει στρόσει καλά το κιβώτιο άκομα...

Link to comment
Share on other sites

Πήγαινε να σου παίξουν λίγο τη θέση του κιβωτίου στην αντιπροσωπεία και δοκίμαζε σε κάθε αλλαγή τις ταχύτητες...

Link to comment
Share on other sites

Νισμο εγω ειχα κι εχω το προβλημα με την οπισθεν που αναφερεις.Δεν εχει λυθει, ακομα και τωρα που εχω 25.000 χλμ οποτε δεν ειναι θεμα στρωσιματος του κιβωτιου.Το να βαζεις π.χ. δευτερα και μετα οπισθεν σιγουρα θα σε απαλλαξει απο τον γνωστο ηχο που κανει μερικες φορες αλλα μην τρελαθουμε κιολας.Αυτο ειναι μια μπακαλιστικη λυση.Οσο για τη ρυθμιση του λεβιε, που μαλλον αυτο εννοει ο φιλος Nikdev, μου το εκαναν στην αντιπροσωπεια αλλα δεν υπηρξε καλυτερευση.Δυστυχως, 3 φορες που τους το πηγα δεν εκανε τον ηχο αυτο οποτε βαρεθηκα και το αφησα προς το παρον.Γυρω στις αρχες Αυγουστου θα παω για γενικο σερβις και εχω παρει και βαλβολινες να τις αλλαξω μηπως και καλυτερευσει η κατασταση.Θα σε ενημερωσω μολις γινει η αλλαγη βαλβολινων.

Υ.Γ. Το σκαλωμα που κανει μερικες φορες στην οπισθεν και χρειαζεται λιγη περισσοτερη δυναμη για να κουμπωσει, το κανει λιγο πολυ και σε αλλα TSI που το δοκιμασα οποτε δε με απασχολει.

Link to comment
Share on other sites

Νισμο εγω ειχα κι εχω το προβλημα με την οπισθεν που αναφερεις.Δεν εχει λυθει, ακομα και τωρα που εχω 25.000 χλμ οποτε δεν ειναι θεμα στρωσιματος του κιβωτιου.Το να βαζεις π.χ. δευτερα και μετα οπισθεν σιγουρα θα σε απαλλαξει απο τον γνωστο ηχο που κανει μερικες φορες αλλα μην τρελαθουμε κιολας.Αυτο ειναι μια μπακαλιστικη λυση.Οσο για τη ρυθμιση του λεβιε, που μαλλον αυτο εννοει ο φιλος Nikdev, μου το εκαναν στην αντιπροσωπεια αλλα δεν υπηρξε καλυτερευση.Δυστυχως, 3 φορες που τους το πηγα δεν εκανε τον ηχο αυτο οποτε βαρεθηκα και το αφησα προς το παρον.Γυρω στις αρχες Αυγουστου θα παω για γενικο σερβις και εχω παρει και βαλβολινες να τις αλλαξω μηπως και καλυτερευσει η κατασταση.Θα σε ενημερωσω μολις γινει η αλλαγη βαλβολινων.

Υ.Γ. Το σκαλωμα που κανει μερικες φορες στην οπισθεν και χρειαζεται λιγη περισσοτερη δυναμη για να κουμπωσει, το κανει λιγο πολυ και σε αλλα TSI που το δοκιμασα οποτε δε με απασχολει.

Θα σου είμαι ευγνώμων αν θυμηθείς με ενημερώσεις για το αν καλυτέρεψε με άλλες βαλβολίνες το κιβώτιο.

Είναι κρίμα πάντως σε τόσο καινούριο αμάξι να πληρώνουμε λεφτά για βαλβολίνες αλλά πρέπει να το δοκιμάσουμε νομίζω...

Link to comment
Share on other sites

είναι ανεπίτρεπτο σε ένα καινούριο αμαξί να έχει τέτια προβλήματα και τώνον χιλιάδων ευρώ.

Link to comment
Share on other sites

Θα σου είμαι ευγνώμων αν θυμηθείς με ενημερώσεις για το αν καλυτέρεψε με άλλες βαλβολίνες το κιβώτιο.

Είναι κρίμα πάντως σε τόσο καινούριο αμάξι να πληρώνουμε λεφτά για βαλβολίνες αλλά πρέπει να το δοκιμάσουμε νομίζω...

Κοιτα, βασικα ακομα κι αν δεν ειχε προβλημα το κιβωτιο, παλι θα τις αλλαζα μαλλον.Δε λυπαμαι λεφτα σε αναλωσιμα και ειδικα οταν προκειται για λιπαντικα.Γιαυτο και τα λαδια τα αλλαζω συχνα και τους πηγαινω δικα μου.Βαλβολινες πηρα τις motul και προς τα τελη του μηνος με αρχες Αυγουστου θα τις βαλω και θα σου πω.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν παιδιά η όπισθεν μου έχει σπάσει τα νεύρα.

Μετά από διαδρομή μισής-μίας-μιάμισης ώρας στην οποία δεν έχω βάλει καθόλου όπισθεν όταν πάω να την κουμπώσω γρατσουνάει . Αν αφού την κουμπώσω, αν δοκιμαστικά τη βγάλω και βάλω νεκρά και μετά ξανά όπισθεν, μερικές φορές γρατσουνάει και στη δεύτερη φορά (όχι πάντα). Μόνο λύση που πιάνει για να μην γρατσουνίσει είναι να βάλω νεκρά, μετά δευτέρα και μετά όπισθεν. Να το πάω στο συνεργείο να το δουν; :D

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν παιδιά η όπισθεν μου έχει σπάσει τα νεύρα.

Μετά από διαδρομή μισής-μίας-μιάμισης ώρας στην οποία δεν έχω βάλει καθόλου όπισθεν όταν πάω να την κουμπώσω γρατσουνάει . Αν αφού την κουμπώσω, αν δοκιμαστικά τη βγάλω και βάλω νεκρά και μετά ξανά όπισθεν, μερικές φορές γρατσουνάει και στη δεύτερη φορά (όχι πάντα). Μόνο λύση που πιάνει για να μην γρατσουνίσει είναι να βάλω νεκρά, μετά δευτέρα και μετά όπισθεν. Να το πάω στο συνεργείο να το δουν; :D

Έκλεισα τελικά ραντεβού για συνεργείο. Η όπισθεν όταν κάνω μεγάλη διαδρομή και αλλάξω πολλές φορές ταχύτητες, όταν πάω να παρκάρω γρατσουνάει απίστευτα και κλωτσάει/δονεί τον λεβιέ στο κούμπωμα. Και δεν το κάνει μία μόνο φορά, αλλά αν την βγάλω, αφήσω συμπλέκτη και προσπαθήσω πάλι να την κουμπώσω, κάνει ξανά τα ίδια.

Καμία όρεξη δεν έχω να μου κατεβάσουν το κιβώτιο σε αμάξι με 7000χλμ αλλά ίσως να μην γίνεται και αλλιώς. Θα δείξει τι θα μου πουν.

Edited by Nismo
Link to comment
Share on other sites

Το ίδιο ακριβώς πρόβλημα έχω και εγώ με ένα Golf Gt (170 ps) :excl: . Έχω παρατηρήσει πως όταν πατάω δυο φορές το συμπλέκτη πριν βάλω όπισθεν δεν γρατσουνάει , μόνο στην περίπτωση που βιάζομαι να παρκάρω, :blush: όπου το αυτοκίνητο τσουλάει ακομα έκεί γρατσουνάει!!

Edited by muppetshow
Link to comment
Share on other sites

Και το "γαμωτο" της υποθεσης ειναι οτι ενω το κανει συχνα αυτο, δυο φορες που πηγα στην αντιπροσωπεια δεν εκανε κιχ ακομα και οταν εβαζες οπισθεν ενω το αυτοκινητο τσουλουσε μπροστα.Ελεος δηλαδη;

Link to comment
Share on other sites

5000 xilliometra

Mετα απο μιση ωρα δρομο!Παω να βαλω οπισθεν γκρρρρρρ....

παω ξανα ....ξανα τα ιδια,,μου το εκανε 4-5 φορες ενω εν το μεταξυ αλλαζα ταχυτητεσ σταματημενος

χτεσ που το πηρα το αυτοκινητο δεν μου εκανε κατι σχετικο

Ωραια κιβωτια εχουμε,να χαρω αξιοπιστοια στα 5000 χιλλιομετρα...

ΥΓ. οι αλλες ταχυτητεσ αλλαζουν κανονικα,μον η οπισθεν γρατσουνια κ δεν μπαινει

Link to comment
Share on other sites

5000 xilliometra

Mετα απο μιση ωρα δρομο!Παω να βαλω οπισθεν γκρρρρρρ....

παω ξανα ....ξανα τα ιδια,,μου το εκανε 4-5 φορες ενω εν το μεταξυ αλλαζα ταχυτητεσ σταματημενος

χτεσ που το πηρα το αυτοκινητο δεν μου εκανε κατι σχετικο

Ωραια κιβωτια εχουμε,να χαρω αξιοπιστοια στα 5000 χιλλιομετρα...

ΥΓ. οι αλλες ταχυτητεσ αλλαζουν κανονικα,μον η οπισθεν γρατσουνια κ δεν μπαινει

Τα ίδια ακριβώς με εσένα έχω.

Δευτέρα μπαίνω συνεργείο, θα σε ενημερώσω αν κάνουν κάποια επισκευή.

Το γρατσούνισμα της όπισθεν γίνεται μόνο μετά από κάποια ώρα (μισή-μία) διαδρομής, όχι αν πας 10 λεπτά δρόμο.

Link to comment
Share on other sites

Βαλβολινες πηρα τις motul και προς τα τελη του μηνος με αρχες Αυγουστου θα τις βαλω και θα σου πω.

Τι βαλβολινες πηρες???

Link to comment
Share on other sites

Όλα μου τα VAG είχαν το πρόβλημα με την όπισθεν. Να βάζετε πρώτα 1η και μετά όπισθεν. Το έχω συνηθίσει τόσα χρόνια.

Link to comment
Share on other sites

Όλα μου τα VAG είχαν το πρόβλημα με την όπισθεν. Να βάζετε πρώτα 1η και μετά όπισθεν. Το έχω συνηθίσει τόσα χρόνια.

Δυστυχώς ούτε αυτό δουλεύει πάντα.

Link to comment
Share on other sites

Εμενα ρε παιδες που καμια φορα δεν αποσυμπλεκεται η οπισθεν τι μπορει να φταιει??? Βεβαια το παραξενο ειναι οτι δεν το κανει συνεχεια.... :o Αν το εκανε θα ελεγα οτι εχει σιγουρα καποιο προβλημα...ενω τωρα... :thumbsup:

Πρεπει να τραβηξω με δυναμη για να βγει....το εχει κανεις αλλος αυτο το προβλημα??

Edited by karlos
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.