Jump to content
Nismo

Golf - Μηχανικό Κιβώτιο & Διαφορικό (Προβλήματα, Ανακατασκευές,Λύσεις) [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

Otan ειχα παει για την αλλαγη κιβωτιου στην αρχη μου αλλαξαν δισκο πλατο με αποτελεσμα να γίνει ΠΟΛΥ σκηρότερος!? ξερει κανεις γιατι? η αντιπροσωπια μιλησε για βελτιωμενο πλατο... (καπου ακουσα και την λεξη αγωνιστικο... Η vw δεν εχει rally εχει? τι τα κανει τα αγωνιστικα??!!? )

Ανακατασκευασμένο μπορεί να σου έβαλαν αγωνιστικό με τίποτα. Και ψάξτο λίγο θα ανακαλύψεις ότι μάλλον είναι ανακατασκευασμένο. Τώρα, για ποια αντιπροσωπεια μιλάμε και ποιο υποκατάστημα, έτσι για να κλείσει το θέμα?

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα παιδιά!

ΜΕτα απο 4μιση χρονια και 133.000 με το golf V 1.6 FSI και συνολικα κανενα προβλημα περα απο παιδικες ασθενειες 1ου εξαμηνου...επανερχομαι....

Λοιπον...ακινητο το αμαξι με νεκρα και πατημενο συμπλέκτη...ολα καλα....

μολις αφηνω τον συμπλεκτη, με νεκρα παντα, ακουγεται ενα τσακ τσακ αρκετα εντονο απο την μηχανη. παντα ακινητο το αμαξι ετσι.

ενας θορυβος, κατι σαν ντιζελ λοιπον...

στην αρχη ειπα ρουλεμαν συμπλεκτη...παω συνεργειο, μου λενε ειναι ρουλεμαν...κιβωτιου...

μου ειπε οτι δεν φτιαχνεται, να αλλαξω βαλβολινες μπας και ηρεμησει λιγο και οσο ειναι ετσι δεν προκειται να μου κανει αλλο προβλημα, η να με αφησει...

επειδη δεν εχω αποψη, υπαρχει κανεις που ξερει τι πρεπει να κανω, η αν συμφωνει-διαφωνει με την εκτιμηση του μαστορα??

Link to comment
Share on other sites

Τι έγινε ρε παίδες?

κανένας δεν έχει άποψη επί του θέματος?

μόνο για κόντρες ξέρουμε να λέμε? with no offence....

ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

ΜΕτα απο 4μιση χρονια και 133.000 με το golf V 1.6 FSI και συνολικα κανενα προβλημα περα απο παιδικες ασθενειες 1ου εξαμηνου...επανερχομαι....

καλημερα..βλεπω εσπασες και το ψυχολογικο οριο των 100-120χιλ χωρις καποιο σοβαρο προβλημα....

αυτο θα πει αξιοπιστια εχχεχεχεχεχ... :D:p

καλα σου ειπαν αστο οπως ειναι..εγω ταλαιπωρουμε χρονια με τετοια προβληματα ρουλεμαν στο ρελαντι....

Edited by Speedy
επιδιορθωση κωδικα παραθεσης
Link to comment
Share on other sites

ΜΕτα απο 4μιση χρονια και 133.000 με το golf V 1.6 FSI και συνολικα κανενα προβλημα περα απο παιδικες ασθενειες 1ου εξαμηνου...επανερχομαι....

καλημερα..βλεπω εσπασες και το ψυχολογικο οριο των 100-120χιλ χωρις καποιο σοβαρο προβλημα....

αυτο θα πει αξιοπιστια εχχεχεχεχεχ... ;):p

καλα σου ειπαν αστο οπως ειναι..εγω ταλαιπωρουμε χρονια με τετοια προβληματα ρουλεμαν στο ρελαντι....

θα σου πω μεθαυριο μολις το παραλαβω αν εγινε καλα. αλλαξα και συμπλεκτη.

μακαρι γιατι τα λεφτα δεν βγηκαν και λιγα....

Edited by Speedy
επιδιορθωση κωδικα παραθεσης
Link to comment
Share on other sites

θα σου πω μεθαυριο μολις το παραλαβω αν εγινε καλα. αλλαξα και συμπλεκτη.

μακαρι γιατι τα λεφτα δεν βγηκαν και λιγα....

αντε καλη επιτυχια σου ευχομαι.....και να μας ενημερωσεις για το κοστος...

Link to comment
Share on other sites

45,000 χλμ TSI είχα και έχω το ίδιο πρόβλημα. Αυτή την εβδομάδα μου άλλαξαν ρουλεμάν και δίχαλο συμπλέκτη μέσα στην επέκταση εγγύησης αλλά ο θόρυβος παραμένει..

Δυστυχώς, περιμένω τα νέα σου να δω αν σταμάτησε ο θόρυβος. Αν υπάρχει κάποιος να βοηθήσει ευπρόσδεκτος.

Edited by GOLF_CAR
Link to comment
Share on other sites

το ιδιο προβλημα και εγω παιδια που ειμαι στις 75000.. στην αντιπροσωπεια μου ειπαν οτι δεν προκειται να μου δημιουργησει προβλημα και αφου ειμαι εκτος εγγυησης να το αφησω ως εχει.. οταν αλλαξω συμπλεκτη τοτε θα αλλαξουν το ρουλεμαν.. μεχρι τοτε θα μου σπαει τα νευρα στα φαναρια.. closedeyes.gifclosedeyes.gif απ'οτι εμαθα και το κοστος για να γινει ολη αυτη η εργασια θελει κανα 600αρι με 800αρι οποτε εγω προσωπικα θα περιμενω τον συμπλεκτη. new_killpc.gifnew_killpc.gif

Link to comment
Share on other sites

επρεπε να το καλυψουν ειναι γνωστη αδυναμια και ευθυνεται η vw για την αθλια ποιοτητα του συγκεκριμενου ανταλακτικου

Link to comment
Share on other sites

Η καλύτερη λύση είναι όταν αλλάζουν το συγκεκριμένο ρουλεμάν να βάζουν "εμπορίου" από μαγαζιά του τύπου SKF.

Όταν είστε σε εγγύηση μπορούν να το κάνουν (χρεώνουν και καλά το "επίσημο" ρουλεμάν στην VW αλλά να βάλουν του εμπορίου) με μόνη χρηματική επιβάρυνση του πελάτου το μικρό κόστος του ρουλεμάν-εμπορίου!

Όσοι είναι εκτός εγγύησης μπορούν να το αλλάξουν όταν έρθει η ώρα του συμπλέκτη, εάν αντέξουν μέχρι τότε το "κλακ-κλακ-κλακ..." που κάνει!

Τα ρουλεμάν που δίνει η VW δεν είναι της VW (έτσι κι αλλιώς) αλλά είναι κατώτερα από του εμπορίου και μόλις ζεσταθούν από χρήση, κάνουν θόρυβο.

Εγώ κάνω υπομονή από τα 50,000χλμ που μου κάνει τον θόρυβο μέχρι τώρα στα 70,000χλμ που συνεχίζει ακάθεκτα!!!

Edited by ta6ape
Link to comment
Share on other sites

Η καλύτερη λύση είναι όταν αλλάζουν το συγκεκριμένο ρουλεμάν να βάζουν "εμπορίου" από μαγαζιά του τύπου SKF.

Όταν είστε σε εγγύηση μπορούν να το κάνουν (χρεώνουν και καλά το "επίσημο" ρουλεμάν στην VW αλλά να βάλουν του εμπορίου) με μόνη χρηματική επιβάρυνση του πελάτου το μικρό κόστος του ρουλεμάν-εμπορίου!

Όσοι είναι εκτός εγγύησης μπορούν να το αλλάξουν όταν έρθει η ώρα του συμπλέκτη, εάν αντέξουν μέχρι τότε το "κλακ-κλακ-κλακ..." που κάνει!

Τα ρουλεμάν που δίνει η VW δεν είναι της VW (έτσι κι αλλιώς) αλλά είναι κατώτερα από του εμπορίου και μόλις ζεσταθούν από χρήση, κάνουν θόρυβο.

Εγώ κάνω υπομονή από τα 50,000χλμ που μου κάνει τον θόρυβο μέχρι τώρα στα 70,000χλμ που συνεχίζει ακάθεκτα!!!

ξερει κανεις και ποσο θα κοστισει αυτη η διαδικασια? δηλαδη αντε και αν το αλλαξουμε πιο νωρις ποσο μπορει να παει το κοστολογιο? γιατι εμενα μου ειπαν περιπου 600 ευρω.. κατι το οποιο δεν μου ακουγεται καθολου λογικο..

Link to comment
Share on other sites

Σε golf v 1.6fsi είχα αλλάξει στην εγγύηση ρουλεμάν. Αρχικά δεν ήθελα αλλά μετά από ένα email στη Γερμανία άλλαξαν γνώμη! Μου είχε παρουσιάσει ένα τρίξιμο στα 20.000χιλ περίπου! Από τότε όλα μια χαρά!

Link to comment
Share on other sites

Σε golf v 1.6fsi είχα αλλάξει στην εγγύηση ρουλεμάν. Αρχικά δεν ήθελα αλλά μετά από ένα email στη Γερμανία άλλαξαν γνώμη! Μου είχε παρουσιάσει ένα τρίξιμο στα 20.000χιλ περίπου! Από τότε όλα μια χαρά!

ναι αλλα φιλε μου εσυ ησουν μεσα στην εγγυηση! εμεις που δεν ειμαστε τι να κανουμε? απο τι μια να περιμενουμε για τον συμπλεκτη αλλα απο την σε καθε φαναρι να κοπαναει το ρουλεμαν ειναι πολυ σπασιμο.. closedeyes.gif δεν ξερει κανεις ρε παιδια κοστολογιο στο περιπου για την αλλαγη του ρουλεμαν?

Link to comment
Share on other sites

συμπασχων και εγω ηδη μου το εκανε 3 φορες μετα απο ταξιδι και σε λειτουργια 1+ωρας . ηχος εκνευριστικος σαν τρακτερ 1 πραγμα ειχα την μουσικη δυνατα και δεν ακουγα αλλα οταν το χαμηλωσα λεω τι κανει ετσι ρε κοιταω μπας και ειναι κανα φορτηγο η κανα μηχανακι αρχαιο πισω αλλα μπα , εγω ημουν ελεος , την πρωτες 2 φορες λεω κανα βεντιλαντερ μηπως μπαλατζαρει και βρισκει καπου αλλα μετα φανηκε οτι ειναι ρουλεμαν .Αντε να το αλλαξουν στην εγγυηση μην τους παρει και τους σηκωσει

Link to comment
Share on other sites

Συμπάσχων και εγώ μιά και σε Golf 1,6 fsi παρουσιάζεται ξανά (μετά από 1 χρόνο και 7 εκατοστάρικα για την πρώτη επισκευή-εκτός εγγύησης) πρόβλημα με θόρυβο στην μηχανή που οφείλεται στα ρουλεμάν. Απόλυτα εκνευρισμένος με την "αξιοπιστία" της VW

Link to comment
Share on other sites

περαστηκα φιλε εγω την γλυτωσα !!!! Ο ηχος αποδειχθηκε πως ηταν απο 1 φλατζα μεταλικη αναμεσα στο σασμαν και στο βολαν η κατι τετοιο ( μην με ρωτατε τι σκατα ειναι αυτο δεν ξερω να σας απαντησω ) το οποίο λογω διαστολης εβρισκε στο βολαν και εκανε τον ενω λογω εκνευριστικο ηχο ....

Link to comment
Share on other sites

Συμπάσχων και εγώ μιά και σε Golf 1,6 fsi παρουσιάζεται ξανά (μετά από 1 χρόνο και 7 εκατοστάρικα για την πρώτη επισκευή-εκτός εγγύησης) πρόβλημα με θόρυβο στην μηχανή που οφείλεται στα ρουλεμάν. Απόλυτα εκνευρισμένος με την "αξιοπιστία" της VW

Καλα μη νομιζεις οτι ειναι και καποιο φαινομενο που συμβαινει σπανια και μονο στη Vw.Φιλος με πεζο 206 ειχε προσφατα το ιδιο προβλημα.Αν ψαξεις θα δεις οτι υπαρχουν κιαι σε αλλες εταιρειες παρομοια προβληματα.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

μετά από δυνατή βροχή κατέληξαν οι δρόμοι με λίμνες νερά...

Περνόντας με λίγη φόρα από τέτοια νερά, όπου το αυτοκίνητο έκοψε πολύ ταχύτητα, ενώ το νερό περνούσε το ύψος του μέσου της ζάντας, κάτι μύρισε λίγο άσχημα...

Μετά από 1-2 km μπήκε στο parking μια χαρά...

Παρ' όλα αυτά το αποτέλεσμα το επόμενο πρωί ήταν:

- Με αναμένη μηχανή δεν μπαίνει καμία ταχύτητα, κανένας θόρυβος, απλώς δεν κάνουν τον κόπο καν να κουμπώσουν...

- Μόνο η όπισθεν πάει να κουμπώσει, αλλά τρώει γρανάζι

- Ο συμπλέκτης φαίνεται λίγο πιο μαλακός

Από όλα αυτά φαντάζομαι προφανώς ότι δίσκος-πλατώ παρέδωσε πνεύμα τελείως - χωρίς μέχρι τώρα να έχει δώσει ποτέ ένδειξη για κάποιο θέμα (76k km)... Ή χάσαμε κανένα ελατήριο στο δίσκο (?)

Το δοκίμασα και μετά από 24 ώρες αλλά πάλι τα ίδια...

Έχει κανείς αντιμετωπίσει κάτι αντίστοιχο? Φαντάζεται κάποιος τί μπορεί να είναι?

Επίσης, γνωρίσουμε πόσο κοστίζει δίσκος-πλατώ σε Golf V Gt, μαμά?

Ευχαριστώ... :zoro:

Link to comment
Share on other sites

Μήπως δεν είναι δίσκος πλατώ αλλά έχουν χάσει τη ρύθμιση οι ντίζες σου; Όταν πας να κουμπώσεις ταχύτητα με τον κινητήρα αναμμένο τι κάνει;

Link to comment
Share on other sites

Μήπως δεν είναι δίσκος πλατώ αλλά έχουν χάσει τη ρύθμιση οι ντίζες σου; Όταν πας να κουμπώσεις ταχύτητα με τον κινητήρα αναμμένο τι κάνει;

Με αναμένη μηχανή, ο λεβιές φτάνει στο μέσο της διαδρομής σε όλες τις ταχύτητες. Δεν πάει καν να κουμπώσει, ούτε κάνει κάποιο θόρυβο...Απλώς δεν πάει...

Μόνο η όπισθεν, όπου πάει να μπει κανονικά, αλλά γρατζουνάει πολύ το γρανάζι...

Link to comment
Share on other sites

Εγώ δεν νομίζω ότι έχει θέμα με δίσκο πλατώ. Μάλλον κάποιο πρόβλημα με το σύστημα επιλογής των σχέσεων φαίνεται να έχεις.

Υ.Γ Ψάξε στο φόρουμ, νομίζω ότι έχει αναφερθεί πρόβλημα με το κιβώτιο μετά από πέρασμα από νερά.

Edited by PERIS
Link to comment
Share on other sites

Εγώ δεν νομίζω ότι έχει θέμα με δίσκο πλατώ. Μάλλον κάποιο πρόβλημα με το σύστημα επιλογής των σχέσεων φαίνεται να έχεις.

Υ.Γ Ψάξε στο φόρουμ, νομίζω ότι έχει αναφερθεί πρόβλημα με το κιβώτιο μετά από πέρασμα από νερά.

Μακάρι, θα το πάω και αύριο να το δω...

Σε ευχαριστώ, θα το ψάξω!

Link to comment
Share on other sites

Εχει να κανει με το σασμαν που ειναι πιο χαμηλα κι οχι με τον επιλογεα των ταχυτητων ο οποιος βρισκεται αρκετα ψηλα στον χωρο του κινητηρα.Στου πατερα μου το audi ειχε συμβει αυτο.Την πρωτη μερα δεν επαιρνε καλα τις ταχυτητες αλλα τις επομενες ημερες εφτιαξε μονο του.Υποθετω οτι πηρε καποια υγρασια τοτε η οποια τις επομενες ημερες εφυγε και ολα επανηλθαν στην προτερα κατασταση.Το πατερα μου τοτε ηταν παρκαρισμενο σε σημειο που πλημμυρισε.

Link to comment
Share on other sites

χμμμ, ναι ίσως... Όμως αυτά τα μέρη είναι στεγανά, και το μεν σαζμαν έχει βαλβολίνες, ο δε δίσκος είναι στεγανός με αέρα... Από τότε δεν έβγαλε κάποιο πρόβλημα, έ?

παρατήρησα πριν λίγο, μετά από 48 ώρες και τρομπάροντας αρκετά το συμπλέκτη, ότι έπαιρνε κανονικά τις ταχύτητες, παρ' όλα αυτά έχω την εντύπωση ότι έχει αλλάξει η αίσθηση του συμπλέκτη, και ότι κάνει ένα θόρυβο (χλατσ !) στο άφημα του συμπλέκτη...

Θα το πάω αύριο για τσεκ...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.