Jump to content
Nismo

Golf - Μηχανικό Κιβώτιο & Διαφορικό (Προβλήματα, Ανακατασκευές,Λύσεις) [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

χμμμ, ναι ίσως... Όμως αυτά τα μέρη είναι στεγανά, και το μεν σαζμαν έχει βαλβολίνες, ο δε δίσκος είναι στεγανός με αέρα... Από τότε δεν έβγαλε κάποιο πρόβλημα, έ?

παρατήρησα πριν λίγο, μετά από 48 ώρες και τρομπάροντας αρκετά το συμπλέκτη, ότι έπαιρνε κανονικά τις ταχύτητες, παρ' όλα αυτά έχω την εντύπωση ότι έχει αλλάξει η αίσθηση του συμπλέκτη, και ότι κάνει ένα θόρυβο (χλατσ !) στο άφημα του συμπλέκτη...

Θα το πάω αύριο για τσεκ...

Στεγανα μπορει ναναι αλλα μια μικρη υγρασια ειναι αρκετη για να δημιουργησει ενα τετοιο προβληματακι και προφανως η υγρασια αυτη καταφερνει και μπαινει.Εχουν συμβει κι αλλες παρομοιες περιπτωσεις παντως και πιστευω οτι αυριο μεθαυριο θα φτιαξει.Ηδη οπως ειπες σιγα σιγα φτιαχνει.Στο δικο μας παντως δεν παρουσιασθηκε καποιο μελλοντικο προβλημα.Βεβαια δε χανεις τιποτα να πας στην αντιπροσωπεια.

Edited by Νasos_p
Link to comment
Share on other sites

Τελικά τι έγινε με το αμάξι?

Link to comment
Share on other sites

Τελικά τι έγινε με το αμάξι?

Δεν κατάφερα να απαντήσω νωρίτερα λόγω υποχρεώσεων....

Μετά από "επίμονο τρομπάρισμα" έφτιαξε ο συμπλέκτης την Κυριακή το βράδυ,

αφήνοντας μόνο έναν ήχο κλατς-κλατς...

Δευτέρα πρωί το πήγα οδηγώντας χωρίς πρόβλημα, με το μόνο ότι έπιανε λίγο

πιο ψηλά από το συνηθισμένο.

Το έπιασαν τα παιδιά στο σέρβις και το έλεγξαν, και μου είπαν ότι πιο απίθανο περίμενα να ακούσω:

"Δεν βρήκαμε τίποτα, όλα δουλεύουν καλά..."

Τους ανέφερα ότι δεν μπορεί ξαφνικά να συνέβη το πρόβλημα, και ότι κάτι πάει στραβά, αλλά μου είπαν ότι τα έλεγξαν όλα,

το υδραυλικό σύστημα του συμπλέκτη, την τρόμπα κλπ κλπ αλλά όλα οκ... Γράσαραν από ότι μου είπαν κάποια εξωτερικά τμήματα του σαζμάν, το έβαλαν και στο διαγνωστικό, αλλά τίποτα...

Οπότε μου λένε φύγε-ευτυχώς δεν με χρέωσαν τίποτα :huh:

Τώρα για να πω την αλήθεια έχω παραξενευτεί και ανησυχώ λίγο, αλλά δεν μπορώ να κάνω κάτι.

Το αυτοκίνητο μια βδομάδα τώρα, ~250km, δεν παρυσίασε τίποτα, δουλεύει ρολόι, ούτε πατινάρσιμα, ούτε ήχος στο συμπλέκτη, τίποτα...

Καμιά ιδέα για το τί μπορεί να συνέβη?

Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον... :D

Link to comment
Share on other sites

Πιθανοτατα αυτο που σου ειπα.Βεβαια το δικο μου αν κι εχει περασει μια πλημμυρα στη μεχρι τωρα ζωη του δεν ετυχε να παρουσιασει κατι τετοιο αλλα οπως σου ειχα πει, το εχω δει σε αλλο αυτοκινητο να συμβαινει.Μην ανησυχεις δεν θα υπαρξει προβλημα στο μελλον.

Link to comment
Share on other sites

Πιθανοτατα αυτο που σου ειπα.Βεβαια το δικο μου αν κι εχει περασει μια πλημμυρα στη μεχρι τωρα ζωη του δεν ετυχε να παρουσιασει κατι τετοιο αλλα οπως σου ειχα πει, το εχω δει σε αλλο αυτοκινητο να συμβαινει.Μην ανησυχεις δεν θα υπαρξει προβλημα στο μελλον.

:friends: Και εγώ το ελπίζω φίλε μου... :)

Καλή συνέχεια και ευχαριστώ για τις πληροφορίες!

Link to comment
Share on other sites

golfV TSI μου παρουσίασε πρώτη φορά αυτό το τακ τακ τακ.. στο ρελαντί στα 30.000χλμ

Αλλάχτηκαν ρουλεμάν... όμως πάλι τα ίδια

Το πρόβλημα λύθηκε με αλλαγή σετ συμπλέκτη.

Έλα όμως που έκανε την επανεμφάνισή του ξανά στα 65000 χλμ....

Ευτυχώς ήμουν εντός επέκτασης εγγύησης. Σετ συμπλέκτη και πάλι

Την επόμενη φορά να μας δω #@%@$%^@#$%^@

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά. Το αμαξάκι μου είναι ένα φρεσκο-βελτιωμένο (Φ.Π.Ε.) GOLF 5 GT και είμαι στα 76.000 χλμ. "Καινούριο" αυτοκινητάκι στην ουσία και είπα και γω να το διασκεδάσω λίγο παραπάνω χαλώντας λίγη βενζίνη ακόμα. Πριν περίπου από μια βδομάδα και μετά λοιπόν από μια βόλτα με έναν έτερο GOLF-φίλο και κάμποσα φιλικά πατήματα, στην επιστροφή για το σπίτι παρατηρήθηκε στις ψηλές στροφές το εξής: είχα 4η και τι πατούσα τι δεν πατούσα γκάζι, το αυτοκίνητο ανέβαζε στροφές αλλά μουλάρι ο αστραχάν.... (ενώ ανέβαζε στροφές, η ταχύτητα δεν ανέβαινε, αντιθέτως). Δοκίμασα με 5η αλλά και πάλι τα ίδια. Αφού (αναγκαστικά) έπεσε η ταχύτητα κατέβασα σε 3η αλλά και πάλι τίποτα. Αράξαμε για κανα 5-λεπτο στην άκρη του δρόμου και μετά ξανά ξεκινήσαμε. Το αυτοκίνητο πήγαινε πλέον κανονικά. Επικοινώνησα με το μηχανικό, του είπα ακριβώς πως είχαν τα πράγματα και μου είπε ότι κατά 99% είναι δίσκο-πλατό και ότι είχε σηκώσει θερμοκρασία από τα απανωτά πατήματα και δεν έπιανε καλά.

Χθες το βράδυ σε μια καλή γκαζιά πάλι τα ίδια, χωρίς όμως να έχουν προηγηθεί ανοίγματα. Κάτι εξτρά που έχω να αναφέρω για χθες είναι ότι όταν δοκίμασα την γκαζιά είχα απενεργοποιήσει το ESP και μου το έκανε πάνω σε ανοιχτή στροφή στον κόμβο στο ΣΕΦ. Μετά ενεργοποίησα ESP και στην ευθεία στον Κηφισσό που ξανά πάτησα δεν έδειχνε να το παθαίνει.

Ρε παιδιά έχει συμβεί κάτι ανάλογο και σε κάποιον άλλο?? Είναι λογικό αλλαγή δίσκο-πλατό σε αυτά τα χιλιόμετρα (76.000χλμ). Στα πόσα χλμ έχει αλλάξει κάποιος άλλος δίσκο-πλατό???

Το πρόγραμμα το έβαλα πριν από περίπου 1.000 χλμ. Παίζει να ήταν ο δίσκος φαγωμένος και μετά το πρόγραμμα, να φαγώθηκε ακόμα περισσότερο λόγω αυξημένης ροπής???

Το "κουστούμι" γι'αυτό πόσο πάει??? Αν πάω για αλλαγή να ξαναβάλω μαμά ή κάποιος έχει δοκιμάσει κάτι πιο ενισχυμένο??? Ο μαμά είναι SACHS? Μοντέλο?

Ευχαριστώ.......

Link to comment
Share on other sites

φίλε μην εκπλήσεσαι ,μπορεί να ήταν φαγωμένος από πριν αλλά όταν απο 24Kg ροπή με το προγραμμα πας ~+10 Kg είναι πολύ πιθανον να έγινε απο αυτο -

όπως έχει αναφερθει πολλές φορές, με το πρόγραμμα κλπ μειωνεται η ζωη σε πολλά μερη του αυτοκινητου

Edited by DIMIV
Link to comment
Share on other sites

Να βλέπω το αμαξάκι μου να αργοσβήνει δεν είναι ένα έργο που θα παρακολουθήσω. Βουουουρρρρ για δίσκο-πλατό!!! Είναι και ο κωλό-μηνας της φορολογικής δήλωσης..... :diablo: .

Όλα μαζί.... Τέσπα...

Κάποιος άλλος στο club στα πόσα χλμ έχει αλλάξει δίσκο-πλατό???

Link to comment
Share on other sites

Αυτό δεν είναι της sachs performance, αλλά από μια εταιρία που παίρνει το ΟΕΜ δίσκο πλατώ και το ενισχύει.....

Εδώ για την sachs:

http://webcat.zf.com/index.asp?SPR=4

Το κίτ που πέρασα εγώ στο δικό μου.....οργανικός δίσκος χωρίς ελατήρια και ενισχυμένο πλατώ βγαίνει στα 790 και η sachs το δίνει έως 550 Nm για 240 διάσταση δίσκου......μετά και από επικοινωνία που είχα μαζί τους!

Edited by Dikonou
Link to comment
Share on other sites

228/230 έχουνε τα Golf 5 140-170ps.

Για Golf 5 140/170ps βγάζει τα εξής από ότι βλέπω, αλλά δεν ξέρω αν είναι ενισχυμένα :

1) 230 : 00323000951120.gif

2) 228 : 00323000970030.gif

Υ.Γ. Για Golf 6 160ps δίνει μόνο 228, δηλαδή αυτό στην δεύτερη photo.

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI
Link to comment
Share on other sites

Αυτό δεν είναι της sachs performance, αλλά από μια εταιρία που παίρνει το ΟΕΜ δίσκο πλατώ και το ενισχύει.....

Εδώ για την sachs:

http://webcat.zf.com/index.asp?SPR=4

Το κίτ που πέρασα εγώ στο δικό μου.....οργανικός δίσκος χωρίς ελατήρια και ενισχυμένο πλατώ βγαίνει στα 790 και η sachs το δίνει έως 550 Nm για 240 διάσταση δίσκου......μετά και από επικοινωνία που είχα μαζί τους!

ρε φιλε εχεις ενα τηλεφωνο?κανει για gt?αλλιες θα παρω απο σελιδα του στελιου
Link to comment
Share on other sites

ρε φιλε εχεις ενα τηλεφωνο?κανει για gt?αλλιες θα παρω απο σελιδα του στελιου

Παιδιά συγνώμη αλλά δεν ανέφερα τί αυτοκίνητο έχω........Α3 1.8 tfsi CDAA, οπότε δεν ταιριάζει το δικό μου..... αλλά να ξέρετε ότι άλλο: Based on a new original replacement clutch, your clutch kit will be custom modified by hand. που λέει το site και άλλο sachs performance....πρέπει να έχει μια διαφορά...,αλλά εάν το έχετε δοκιμάσει και είναι ανθεκτικό ποιός ό λόγος να μην το βάλετε;

Edited by Dikonou
Link to comment
Share on other sites

Έβαλε κανείς το κιτάκι από Γερμανία? Αν ναι σε τι setup.

Eίμαι στην αναζήτηση αγοράς έτοιμου ή να πάω σε φτιαχτό εδώ Ελλάδα

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Σ ευχαριστω πολυ για την βοηθεια φιλε μου,μια τελευταια ερωτιση και κλεινω,ποια σειρα της sachs δισκοπλατο βαζουμε,δλδ εννοω εχουν καποιο συγκεκριμενο κωδικο;

Sent from my iPhone4s using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.