Jump to content
Nismo

Golf - Μηχανικό Κιβώτιο & Διαφορικό (Προβλήματα, Ανακατασκευές,Λύσεις) [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

Σ ευχαριστω πολυ για την βοηθεια φιλε μου,μια τελευταια ερωτιση και κλεινω,ποια σειρα της sachs δισκοπλατο βαζουμε,δλδ εννοω εχουν καποιο συγκεκριμενο κωδικο;

Sent from my iPhone4s using Tapatalk

http://webcat.zf.com/index.asp?SPR=4

Link to comment
Share on other sites

και μενα ΦΠΕ & FMIC 230 αλογατα ειναι θα δειξει το μελλον

αν θες πιο ενισχυμενο θα πας sachs perfomance http://www.sachsperf...6_801_2410.html

καπου στα 460€

Αυτό δεν είναι το παραπάνω ZF webcat..............προσοχή επομένως......

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλο το VW CLUB! :D  Λοιπόν όλα ξεκίνησαν σε μια απότομη αλαγή 1ης-2ας...μετά απο λίγη ώρα κολλημένος μέσα στην κίνηση πάω να αλλάξω από 1η σε 2α και τι να δω? ΔΕΝ την έπερνε κρατώντας  πατημένο τον συμπλέκτη δοκιμάζω να βάλω 3η τίποτα, 4η τίποτα, 5η τίποτα , 6 τίποτα... SOK! Δοκιμάζω να βάλω όπισθεν και κάνει ένα ''γκρουπ'', την γρατνούναει την παίρνει και μετα ξεκολάει ολο το σασμάν και παίρνει όλες τισ ταχύτητες. Αυτό μου το ξανά έκανε αρκετές φόρες ακόμη και σε ταξίδι από 4η πήγαινα να βάλω 5η και δεν έπαιρνε καμία. Οταν πάτουσα συμπλέκτη για αλλαγή και δεν έπαιρνε καμία ταχύτητα δοκίμασα και έσβησα το αυτοκίνητο...όσο είχα πατημένο το συμπλέκτη δεν έπαιρνε καμία ταχύτητα ακόμη και με σβηστό αυτοκίνητο...οταν τον άφηνα τον συμπλέκτη τις έπαιρνε κανονικά. Στο συνεργείο μου είπαν ότι εχει πρόβλημα στο δίσκο-πλατό...έχει φύγει κάνενα ελατήριο ή κάποιο εξάρτημα και άλλες φορές κάθετε στην άκρη και δεν ενοχλεί στις αλλαγές και άλλες φορές κάθετε ανάμεσα στο δίσκο-πλατό και δεν αφήνει να αποσυμπλέξει  το δίσκο-πλατό και γιαυτο δεν τις παίρνει της ταχύτητες. Μου είπε 300 ευρώ θα παει αλλαγή δίσκο-πλατό μαζί με την εργασία. Γνωρίζει κανένας τι παίζει?  Όντως αυτό έχει το αυτοκίνητο??? 300 ευρώ ειναι καλή τιμή για αλλαγή δίσκο-πλατό?? Thanks guys!! GOLF V TSI 140ps 2007 είναι το αυτοκίνητό μου

Edited by billys_xx
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλο το VW CLUB! :D  Λοιπόν όλα ξεκίνησαν σε μια απότομη αλαγή 1ης-2ας...μετά απο λίγη ώρα κολλημένος μέσα στην κίνηση πάω να αλλάξω από 1η σε 2α και τι να δω? ΔΕΝ την έπερνε κρατώντας  πατημένο τον συμπλέκτη δοκιμάζω να βάλω 3η τίποτα, 4η τίποτα, 5η τίποτα , 6 τίποτα... SOK! Δοκιμάζω να βάλω όπισθεν και κάνει ένα ''γκρουπ'', την γρατνούναει την παίρνει και μετα ξεκολάει ολο το σασμάν και παίρνει όλες τισ ταχύτητες. Αυτό μου το ξανά έκανε αρκετές φόρες ακόμη και σε ταξίδι από 4η πήγαινα να βάλω 5η και δεν έπαιρνε καμία. Οταν πάτουσα συμπλέκτη για αλλαγή και δεν έπαιρνε καμία ταχύτητα δοκίμασα και έσβησα το αυτοκίνητο...όσο είχα πατημένο το συμπλέκτη δεν έπαιρνε καμία ταχύτητα ακόμη και με σβηστό αυτοκίνητο...οταν τον άφηνα τον συμπλέκτη τις έπαιρνε κανονικά. Στο συνεργείο μου είπαν ότι εχει πρόβλημα στο δίσκο-πλατό...έχει φύγει κάνενα ελατήριο ή κάποιο εξάρτημα και άλλες φορές κάθετε στην άκρη και δεν ενοχλεί στις αλλαγές και άλλες φορές κάθετε ανάμεσα στο δίσκο-πλατό και δεν αφήνει να αποσυμπλέξει  το δίσκο-πλατό και γιαυτο δεν τις παίρνει της ταχύτητες. Μου είπε 300 ευρώ θα παει αλλαγή δίσκο-πλατό μαζί με την εργασία. Γνωρίζει κανένας τι παίζει?  Όντως αυτό έχει το αυτοκίνητο??? 300 ευρώ ειναι καλή τιμή για αλλαγή δίσκο-πλατό?? Thanks guys!! GOLF V TSI 140ps 2007 είναι το αυτοκίνητό μου

Κατά πάσα πιθανότητα είναι αυτό το πρόβλημα που σου είπαν από το συνεργείο.Καλή είναι η τιμή για αλλαγή δίσκο-πλατώ-ρουλεμάν αρκεί να σου βάλει sachs ή valeo ανάλογα με τι φοράει το αυτοκίνητο.Με την αλλαγή του παραπάνω ανταλλακτικού καλό θα ήταν να αλλάξεις και βαλβολίνες αν φυσικά δεν τις έχεις αλλάξει μέχρι τώρα.

Link to comment
Share on other sites

Σαράντα χρόνια φούρναρης ο κος Καθηγητής μας! Άκου, κάτι ξέρει. Και κατά την δική μου άποψη το πρόβλημα είναι εκεί (και κυρίως στο πλατώ και το δίχαλο που μάλλον στράβωσε). Συμφωνώ και για τα ανταλλακτικά. Γύρω στα 200€ είναι το σετ συμπλέκτη (valeo ή sachs) κανένα 25άρι το δίχαλο (άν χρειαστεί) και τα υπόλοιπα εργασία. Δεν πειράζει (πειράζει αλλά τί να κάνεις..) εσύ να ΄σαι καλά.

Link to comment
Share on other sites

Συνήθως φεύγει κάποιο πιρτσίνι από το δίσκο.Και έτσι μπλοκάρει κάθε κίνηση.Και το δίχαλο μπορεί να είναι όπως σημείωσε παραπάνω και ο φίλος Άρης (διόρθωσέ με αν κάνω λάθος στο όνομα). ;)

Link to comment
Share on other sites

Mάκη σαν μέλος του club τα πας πολύ καλά...... ;)

Σαν Άρης στην ομάδα δεν σε βλέπω καθόλου καλά φέτος... :ahappy:

Link to comment
Share on other sites

Mάκη σαν μέλος του club τα πας πολύ καλά...... ;)

Σαν Άρης στην ομάδα δεν σε βλέπω καθόλου καλά φέτος... :ahappy:

Άστο κύριε καθηγητά πονάει...         Billy_xx τί έκανες τελικά?

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητά μέλη, οπως λεει και ο τιτλος το σασμανακι εφαγε γραναζακια 2ας, τα συνγχρο 1ης/2ας,5ης-6ης.

 

για την ιστορια...οταν αρχισε να ακουγεται ο απαισιος θορυβος, η κατσαρολα με τις βιδες, μπορεσα και ακινητοποιησα το οχημα αμεσα..

με πατημενο συμπλεκτη στην αρχη δεν ακουγοταν τιποτα,οποτε και φανταστηκα καποιο χτενι να πηγε περιπατο, αλλα δυστυχως η νεκροψια εδειξε αλλα..

 

 

τα ανταλακτικα καινουρια αν και η καλυτερη λυση ,ως επισκευη, ειναι πανακριβα (αν καποιος παρ αυτα εχει καποια ακρη μπορω να στειλω τη λιστα)

σασμαν σε καλη κατασταση απο τη βελτιωμενη εκδοση δυσευρετο.

φημες επιβεβαιωνουν οτι ταιριαζει και απο Leon 160ρι μεχρι και μοντελο του '10. ειναι στην κατηγορια των βελτιωμενων.

 

 

 

 

αν οποιοσδηποτε εχει κατι  να προτεινει..

 

Ευχαριστω.

Link to comment
Share on other sites

Κάλημερα και καλή δύναμη φίλε, δυστηχώς συμβαίνουν και αυτά. Εγώ θα σου πρότεινα να πάς στην σπύρου πάτση να κάνεις μία έρευνα για ανακατασκευασμένο σασμάν. έιναι κάποιος εκεί που κάνει κάλή δουλεία. Εγώ άλλαξα σασμάν πριν 7 μέρες σε ένα transporter t4 syngro και το πήρα απο εκεί. Επισης μπορει να παιρνει και επισκευή με λιγότερα λεφτά, ψαξτο λιγο.

Link to comment
Share on other sites

Κάλημερα και καλή δύναμη φίλε, δυστηχώς συμβαίνουν και αυτά. Εγώ θα σου πρότεινα να πάς στην σπύρου πάτση να κάνεις μία έρευνα για ανακατασκευασμένο σασμάν. έιναι κάποιος εκεί που κάνει κάλή δουλεία. Εγώ άλλαξα σασμάν πριν 7 μέρες σε ένα transporter t4 syngro και το πήρα απο εκεί. Επισης μπορει να παιρνει και επισκευή με λιγότερα λεφτά, ψαξτο λιγο.

 σε ευχαριστω κατ αρχην.

μπορεις να μου πεις ποιος ειναι..

 

(εχω ηδη λυμμενο το αμαξι 1.5 εβδομαδα..)

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητά μέλη, οπως λεει και ο τιτλος το σασμανακι εφαγε γραναζακια 2ας, τα συνγχρο 1ης/2ας,5ης-6ης.

 

για την ιστορια...οταν αρχισε να ακουγεται ο απαισιος θορυβος, η κατσαρολα με τις βιδες, 

 

μιας και έχω την ίδια έκδοση με εσένα μπορείς να μου πεις:

- ποσα χλμ είχες;

- ειχες κάνει ποτε καμια "επιδιόρθωση"; 

- αυτό που περιγράφεις έγινε ξαφνικά;;

 

το δικό μου έχει 105,000 + χλμ

και το μόνο που έκανα είναι στα 90,000 χλμ άλλαξα βαλβολίνες με νέες (μάλιστα από οτι μου είχαν πει στο συνεργείο η vw της πρότεινε ως κατάλληλες προστασία του κιβωτίου μας) και βέβαια προσπαθώ να κάνω ήρεμες αλλαγές 1-2

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητε εχω ~90Κ Κμ στο κοντερ. δυστυχως (με ολα τα συνεπαγομενα) το πηρα στα 28κ απο "αλλο" χερι.

καμια επιδιορθωση,κανενα βιασμο, καμια αποτομη αλλαγη. γενικα ειμαι τυπος που δε παταει τις ευπαθειες. ειδικα οταν οσο ηταν στην εγγυηση (αρε ελληνα) δεν επιδιορθωθηκε με την "βελτιωμενη" εκδοση της VW ποσο μαλλον υστερα που το πηρα εγω.

 

τι να προσεχεις γενικα;  οχι χαζοσπιναρισματα με 1ες 2ες και αν χρειαζεται να προκυψει γρηγορη αλλαγη 1>2α καλο πατημα συμπλεκτη.

το αμαξι εχει αρκετη δυναμη για να ανοιγει απο 2α..

Link to comment
Share on other sites

Σας είπα τα νέα ; Το έπαθα κι εγώ χθες! Αποτέλεσμα, 170 ευρώ σετ της Luk , 20 ευρώ βαλβολινες και 130 ευρώ εργατικά. Άντε στην υγειά μας.

Edited by symearg
Link to comment
Share on other sites

Σας είπα τα νέα ; Το έπαθα κι εγώ χθες! Αποτέλεσμα, 170 ευρώ σετ της Luk , 20 ευρώ βαλβολινες και 130 ευρώ εργατικά. Άντε στην υγειά μας.

Σώπα ρε Μάκη!!!Με τόσα λίγα χιλιόμετρα??

Δεν πειράζει, τουλάχιστον τώρα αυτό το σετ θα σου βγάλει λόγω δική σου χρήσης πολλά χιλιόμετρα.

Link to comment
Share on other sites

Σώπα ρε Μάκη!!!Με τόσα λίγα χιλιόμετρα??

Δεν πειράζει, τουλάχιστον τώρα αυτό το σετ θα σου βγάλει λόγω δική σου χρήσης πολλά χιλιόμετρα.

Ναι που να πάρει. Είδα τον δίσκο και λυπήθηκε η ψυχή μου. Πολύ καλή κατάσταση. Θα πήγαινε άλλα 100 000 χλμ άνετα αλλά το πλατώ είχε άλλη άποψη. Τέλος πάντων, συμβαίνουν κι αυτά. Με την ευκαιρία άλλαξα και τις βαλβολίνες μιας και πλησίαζε η ώρα τους. Έβαλα τις ARAL GETRIEBEOL EP SYNTH SAE 75W/90 καλύπτουν την VW  Norm 501.50 (G50).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.