Jump to content
Nismo

Golf - Μηχανικό Κιβώτιο & Διαφορικό (Προβλήματα, Ανακατασκευές,Λύσεις) [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

Καλημέρα σε όλους και όλες!!

Έχω ένα GOlf FSI 1600 2004 με 181.000 χλμ!! Εδώ και καιρό παρατηρούσα περιοδικά κάποια τραντάγματα όταν άλλαζα τις πρώτες 3 ταχύτητες μεταξύ τους και τελευταία ένα ελαφρύ πατινάρισμα αλλά από σήμερα το πρωί τα δεδομένα άλλαξαν προς το χειρότερο :sorry:​ !! Πήγα να βάλω όπισθεν το πρωί φεύγοντας για τη δουλειά και δεν έμπαινε με τίποτα......ακούγονταν τα γρανάζια πολύ έντονα :growl: !! Κλείνω τον κινητήρα, τη βάζω με κλειστό κινητήρα για να μπεί και έτσι κατάφερα να κάνω όπισθεν ανοίγοντας τον!! Πάω να βάλω πρώτη και αντιμετώπισα μεγάλη αντίσταση!! Βάζω δευτέρα έχοντας το συμπλέκτη στο πάτωμα και το αυτοκίνητο "χόρευε" μέχρι να την κουμπώσω!! ΕΝ ολίγοις έπρεπε να βάζω τις ταχύτητες καρφωτές για να καταφέρω να φτάσω στη δουλειά. Να σημειώσω ότι επιστρέφοντας σπίτι χθες κάποια πέτρα κοπάνησε από κάτω το αμάξι κάνοντας αρκετό θόρυβο. Μπορεί να συνδέεται αυτό με το πρόβλημα των ταχυτήτων??? Είμαι να κλαίω τη μοίρα μου?? Μπορεί να είναι η πλακέτα οδηγός των ταχυτήτων ή πάω για συνολική αλλαγή??? και το βασικό.....ΠΟΥ είναι αξιόπιστο τo service τέτοιον πραγμάτων και με καλές τιμές?? Μένω Παλλήνη. Ευχαριστώ πολύ!!

Link to comment
Share on other sites

Ποτέ μέχρι τώρα!!! Δίσκος-πλατό πάνε μαζί πάντα??

μετά από τόσα χιλιόμετρα...ειδικά αν κάνεις χιλιόμετρα μέσα σε πόλη..τότε θα πρέπει να ξεκινήσεις από δίσκο-πλατό ρουλεμάν..!!(μάνυ μάνυ παει μια δεκαετία)εκτός αν υπάρχει άλλο πρόβλημα μέσα στο κιβώτιο..

Link to comment
Share on other sites

Ποτέ μέχρι τώρα!!! Δίσκος-πλατό πάνε μαζί πάντα??

ναι... δίσκος-πλατό-ρουλεμάν...  λογικά αυτο θα ειναι το πρόβλημα. δεν νομίζω να υπάρχει κάποιο άλλο θέμα να μην βάζει ταχύτητες. βέβαια μπορείς να το τσεκάρεις. βαλε αν στην 4η δεις οτι πατάς γκάζι ανεβάζει στροφές αλλά δεν εχει καλή επιτάχυνση τοτε ειναι σίγουρα δισκοπλατο. Αν τελικά ειναι αυτο τοτε να πας για άμεση αλλαγή γιατι μπορεί να σε αφήσει  προτιμήσεις να βάλεις η της LUK ή SACHS.

Link to comment
Share on other sites

Υδραυλικο συμπλεκτη εχεις?

Ηλεκτρικό είναι νομίζω!! Η όπισθεν δεν μπαίνει με τίποτα......οι άλλες ταχύτητες οκ, αν και η 1 &2η με ελαφριά δυσκολία. ΔΕ ρετάρει όμως. Το οδήγησε ένας φίλος μου ταξιτζής πριν 

Link to comment
Share on other sites

Ηλεκτρικό είναι νομίζω!! Η όπισθεν δεν μπαίνει με τίποτα......οι άλλες ταχύτητες οκ, αν και η 1 &2η με ελαφριά δυσκολία. ΔΕ ρετάρει όμως. Το οδήγησε ένας φίλος μου ταξιτζής πριν 

ηλεκτρικό είναι το γκάζι!!! ο συμπλέκτης η μηχανικός η υδραυλικός είναι!!!!!!!! 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Υδραυλικός ο συμπλεκτης.

Ένα εύκολο τεστ. Άν με σβηστό μοτέρ παίρνει καλά τις ταχύτητες (όπως τις έπαιρνε πάντα δηλαδή) είσαι ΟΚ από σασμαν. Οπότε πας για σετ δίσκο πλατό κλπ. Υπολόγισε κανένα 300αρι πάνω κάτω.

Edited by symearg
Link to comment
Share on other sites

Μη δοκιμαζεις τιποτα παρε ενα δισκοπλατο γιατι κατα πασα πιθανοτητα εχουν σπασει η εχουν στραβωσει τα χτενια απο το πλατο και δν απομονωνει καλα.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε εγω στην θέση σου θα ήμουν τρισευτυχισμενος που το δίσκο πλάτο άντεξε 181.000 χλμ !!!!!!!!!!!!!! Αλλοι τώρα θα ετοιμάζονταν για τρίτο!! Ναταν τέτοια τα προβλήματα μόνο!!

Link to comment
Share on other sites

Δίσκο-πλατω΄-ρουλεμάν και δίχαλο γιατί σου άρπαξε το ρουλεμάν και ζορίστηκαν τα χτένια και στράβωσαν και καθώς το ρουλεμάν φράκαρε γύριζε όλο μαζι και σου έχει φάει και το δίχαλο.Το έχω πάθει με το παλιό μου αμάξι(fiat grande punto sporting).Πάντως εαν αλλάξεις το σετ πάρε της LUK η SACHS και πές του μάστορα να σου τσεκάρει και την τρόμπα συμπλέκτη αφου το λύνεις,για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.Όσον αφορά την αντοχή στο φίατ μου άλλαξα στις 150.000 το σετ συμπλέκτη και έιχε ακόμα ''ψωμί'' αλλά καλύτερα να προλαμβάνεις παρά να θεραπεύεις.Εάν δεν ακουμπάς το πόδι πάνω στο αμπραγιάζ οταν οδηγάς,και δεν το παρκάρεις-μανουβράρεις σε ανηφόρες και κατηφόρες κρεμασμένος και κάνεις σωστές εκκινήσεις χωρίς πατινάρισμα περνάς αρκετά χιλιόμετρα.

Link to comment
Share on other sites

Περίεργα πράγματα συμβαίνουν!!! Αφού έκανα το αρχικό post, μετά από μια μέρα σταμάτησε ξαφνικά το πρόβλημα, εμφανίστηκε μετά από δυο εβδομάδες, ξανασταμάτησε και ξαναεμφανίστηκε σήμερα :unknw: !!!! Κϋριε ελέησον...πως μπορεί να γίνεται αυτό??? Μετακινείται κάτι στο σασμάν ή είναι η ηρεμία πριν την καταιγίδα???? Πάντως σήμερα αναγκάστηκα να βάλω καρφωτή την όπισθεν γιατί μαλακά δεν την έπαιρνε με τίποτα. Ακούγονταν λυσσασμένα τα γρανάζια.....και η πρώτη προβάλλει αντίσταση, ενώ έχοντας την μέσα με πατημένο το συμπλέκτη, το αμάξι "χορεύει"!!! Γενικά ακούγονται διάφοροι ήχοι όταν αλλάζω ταχύτητες.Όπως καταλαβαίνετε αγόραζα χρόνο, αλλά μάλλον πλέον εξαντλήθηκε :sorry:  . Το θέμα είναι όμως επειδή είμαι άσχετος μη με πιάσουν κορόιδο γιατί ούτως ή άλλως σε 2 συνεργεία που ρώτησα, μου είπαν ότι πρέπει να κατέβει το σασμάν πρώτα, οπότε αν συμβεί αυτό δεσμεύεσαι να το επισκευάσεις εκεί!!!

Link to comment
Share on other sites

Έχω ακριβώς το ίδιο αμάξι με ίδιο πρόβλημα.

 

Έχω golf 5 , 1600fsi, 10ετιας, 146.000.χλμ. . Πριν 1-2 μήνες ξεκίνησε πρόβλημα με οπισθεν, δεν έμπαινε και έκανε το χαρακτηριστικό γρρ. 
Παράλληλα μαλακωσε ο συμπλεκτης. Αρχικά δεν έδωσα σημασια . Λέω μάλλον ιδέα μου , και συνέβαινε μονο το πρωί. Σταδιακά χειροτερεψε. Τώρα ιδίως το πρωί, ασχετως θερμοκρασίας για να μπει η οπισθεν πρέπει να κάνω 5-6 προσπάθειες, μετα με δυσκολευεουν όλες οι ταχύτητες, μεχρι που σταδιακά λυνεται το πρόβλημα. Μετα σε άσχετη στιγμή (ΕΘΝΙΚΗ οδός) εμφανίζεται και δεν μπαίνει τίποτα. Και Οταν συμβαίνει αυτο, το πεταλ του συμπλεκτη ειναι στον αέρα και δεν επανέρχεται. Άλλαξα αντλία συμπλεκτη αλλα τίποτα. Τώρα μου λένε για δίσκο, αλλά το αμάξι τραβάει μια χαρά. Καμία ιδέα κανείς? 

 

 Τι έκανες τελικά? Ηταν δίσκος -πλάτο? Βρικες άκρη? Και σε μένα το πρόβλημα έρχεται και φεύγει και ο συμπλεκτης ξαφνικά μαλακωνει και μετα επανέρχεται. Παρακαλώ για βοήθεια, μη σκασω τσαμπα. 300 ευρώ.

Edited by kioann74
Link to comment
Share on other sites

καλησπερα ξανα στο κλαμπ μετα απο καιρο επεστρεψα ημουν σαν πανος-gti παλια..στο θεμα μου τωρα..μου παρουσιαστηκε ενας θορυβος οταν το αμαξι περπαταει κ οταν διανυσει αρκετα χλμ. εβγαζε ενα δυνατο θορυβο πιστευοντας οτι ειναι ο μπιλιοφορος διοτι το ειχα επισκευασει πριν 2 μηνες πληρωνοντας 300ε.κ λεω δεν ειναι δυνατον να ειναι το ιδιο ριχνοντας μπενιλικια ....κ τελικα το συμπερασμα πρεπει να ειναι το διαφορικο του σασμαν .και ρωταω κ ψαχνω κ βλεπω τιμες απο 400-500 ευρουλακια περιπου συν εργασια κ οτι αλλο θελει.ειμαστε σοβαροι ρε παιδια?σε αμαξι 10ετιας golf4 1.8t 2003 να ειναι ακομη οι τιμες στα υψη?κ ειμαι λιγο στεναχωρος γιατι δεν υπαρχει η δυνατοτητα να αλλαχτει τωρα!

Τι θα γινει αν το αμαξι δουλευτει ετσι για λιγο καιρο?θα εχω προβλημα?ο μηχανικος μου λεει επειδη υπαρχει ζητηση για αυτο χτυπανε τιμες λογω οτι βγαζουν τετοιες βλαβες αυτα τα vw να μη το χαρακτηρισω τωρα ....ευχαριστω κ περιμενω ιδεες λυσεις η οτι αλλο νομιζετε...βαρεθηκα να πληρωνω κ να μην εχω αμαξι...

Link to comment
Share on other sites

Σαν βλΑβη απεναντιας δεν ειναι συχνη.

Το ζοριζεις αρκετα ;

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Σε λιγο καιρο λογικα θα πρεπει να αλλαξω επιτελους τον μαμα δισκο/πλατο/(211.000 χλμ και εχει ακομα).

Αυτο που θελω να μαθω ειναι αν και κατα ποσο ειναι εφικτο να "βαλω και μια εκτη να την εχω για τα ταξιδια"

οπως επισης και τις σωστες προδιαγραφες βαλβολινης για τα τεσσαρια με το 1.6 16v κινητηρα του 2003

Θα ηθελα επισης αν ξερει καποιος σιγουρα να μου πει αν εχει βαλει κανεις το 6ρι κιβωτιο απο το 16αρι FSI μοτερ της σειρας 5.

θεωρω (με το φτωχο μου μυαλο) πως θα μπαινει για διαφορους λογους που δεν ειναι της παρουσης.

 

ευχαριστωωωωωωωωω :D

Link to comment
Share on other sites

νομιζω πως δεν ειναο εφικτο αυτο που θες.

Link to comment
Share on other sites

το εξτρα γραναζι για 6η το έψαχνα και εγώ κάποτε, βρήκα τότε ότι ήταν εφφικτό αλλά με απαγορευτικό κόστος. Τώρα αν κουμπώνει 6ατάχυτο έτοιμο από οιποιοδήποτε άλλο μοντέλο της vw δε το γνωρίζω, αλλά επειδή με ενδιαφέρει και μένα, παρακολουθώ το θέμα. Αναμένουμε απαντήσεις από τους γνώστες του forum.

Edited by archon_rc
Link to comment
Share on other sites

6ταχυτο σασμαν απο αλλο μοντελο μονο απο diesel αν μπαινει αλλα δεν θα σου κανει δουλεια καθως ειναι πολυ κοντο. δεν κανει απο καμια αλλη εκδοση παντως

Link to comment
Share on other sites

επιεδη κι εγω ηθελα να βαλω 6αρι οταν αλλαξα δισκο πλατο μου ειπαν τοτε οτι δε κουμπωνει αλλο σασμαν (6αρι) στο δικου μου. συγνωμη αν σου κοβω τα φτερά Χρόνη αλλά κι εμενα μου τα έκοψαν οταν μου το ειπαν. για το αν μπαινει γραναζι 6ης στο ήδη υπάρχον δε το ξερω. παντως αν γινεται εχω σκοπο να διαθεσω πολλά χρηματα για να το κανω.

 

Υ.Γ. απο οτι μου ειπαν δεν μπαινει ουτε 6αρι απο gti, σε gti 5ταχυτο. πόσο μαλλον σε 1.6

Edited by xrigolfakias
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.