Jump to content
Nismo

Golf - Μηχανικό Κιβώτιο & Διαφορικό (Προβλήματα, Ανακατασκευές,Λύσεις) [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

χρηστο το δικο σου 16αρι με το δικο μου ειναι ιδια μονο ως κυβισμος.

το δικο μου που ειναι του 03 το μπλοκ ειναι ΟΛΟΙΔΙΟ ΜΕ ΤΟΥ FSI γι αυτο και μου μπηκε σφηνα στον εγκεφαλο το 6αρι...

Link to comment
Share on other sites

για ποιο fsi μιλάς?για το 4αρι ή το 5άρι? μαλλον για το 5αρι, γιατι το 4αρι ειναι 5τάχυτο.

εχουν ιδιο κινητήρα το golf iv με το golf v ?

Edited by xrigolfakias
Link to comment
Share on other sites

Γειά σάς έχω αγοράσει ένα Ford Modeo Diess 2005 μοντέλο μέ 178.000 χμ ώμος ή πρώτη καί ή όπισθεν μένουν μέ δυσκολία ενό έν κίνηση δέν έχω κανένα πρόβλημα όταν αλλάξω τής ταχύτητες παρά μόνο στήν πρώτη καί στή όπισθεν. Άν μπορείτε νά μού εξηγήσει κάποιος τί μπορεί νά είναι ?

Link to comment
Share on other sites

Πατα συμπλεκτη μετρα μεχρι το δυο και μετα βαλε πρωτη ή οπισθεν. Αν παλι εχεις θεμα αλλαξε βαλβολινες. Αν παλι εχεις προβλημα ανοιγεις κιβωτιο αφου πρωτα δεις αν θελεις ρυθμιση στο συμπλεκτη

Link to comment
Share on other sites

On 4/12/2016 at 4:35 ΜΜ, Xristos121 said:

Γειά σάς έχω αγοράσει ένα Ford Modeo Diess 2005 μοντέλο μέ 178.000 χμ ώμος ή πρώτη καί ή όπισθεν μένουν μέ δυσκολία ενό έν κίνηση δέν έχω κανένα πρόβλημα όταν αλλάξω τής ταχύτητες παρά μόνο στήν πρώτη καί στή όπισθεν. Άν μπορείτε νά μού εξηγήσει κάποιος τί μπορεί νά είναι ?

Κάνε μια αλλαγή βαλβολινών, πέρα από αυτά που λέει ο Takpanos.

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα και απο μένα..

Εδω και λιγες μερες ακουγα ενα περιεργο θορυβο που οσο πατουσα το γκαζι αυτο αυξανοταν...ενα γκρρρρρ

την προηγουμενη τριτη καποια στιγμη δεν μου κουμπωνε η δευτερα....

σημερα λοιπον που αποφασισα να ξαναπαρω το αμαξι...ο θορυβος συνεχιζοταν και ξαφνικα οπως εχω βγει απο αττικη οδο νιωθω το λεβιε ταχυτητων "βαρυ" και με δυσκολια εμπαιναν ολες οι ταχυτητες...τελικα κουμπωνει μονο 1-2-3 και 6.

 

για δωστε τα φωτα σας..

golf 5 tsi caxa 122

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα, εδώ και λίγο καιρό,  το πεντάλ του συμπλέκτη "κολλάει" στη μέση της διαδρομής και δεν επανέρχεται πάντα.
Επιπλέον όταν π.χ παρκάρω,μεταξύ οπισθεν και 1ης ταχύτητας έχω αρκετή αντίσταση στον λεβιέ. Σε γρήγορες αλλαγές (μικροπατήματα) δεν μπαίνει καλά η 2α-3η. 
Σε επισκεψη μου στην αντ/πεία μου ειπαν για σετ συμπλέκτη και 2 υδραυλικά τρομπάκια, 375+225 (eco pack ^^) 
Έχω μια "δέσμευση" εγγύησης για αυτο τείνω προς αντ/πεια, οποτε ρωτάω
κυμαίνονται εκει οι τιμές γενικα; Απο τα συμφραζόμενα είναι αυτα; εγω περιμενα να ακουσω μόνο για τρομπάκια. Η δυσκολια στις ταχυτητες αφορα μόνο προβλημα στο δισκο; 
Προτασεις καλοδεχουμενες! 

Ειμαι στα 115κ χλμ δεν εχει αλλαχτεί ποτέ

Edited by TimZr
Link to comment
Share on other sites

Όταν ακουμπάς το πεντάλ του συμπλέκτη τρέμει ?

Link to comment
Share on other sites

44 λεπτά πριν , nikdev said:

Όταν ακουμπάς το πεντάλ του συμπλέκτη τρέμει ?

Όχι δεν θα το λέγα. Συμπλέκοντας,  μόνο ενα "γρατζούνισμα" νιώθω. ΚΑι προφανώς ακούγεται και το ρουλεμάν που σταματάει αφου πατήσω συμπλέκτη.

Edited by TimZr
Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Πάντως εντελώς στατιστικά, τα 115k είναι κανονικά χλμ. για αλλαγή δίσκου-πλατό.

Για την τιμή 375€ δίσκο-πλατό, αν συμπεριλαμβάνεται στην τιμή ο ΦΠΑ, για εξουσιοδοτημένο νομίζω είναι καλή τιμή.

Link to comment
Share on other sites

15 λεπτά πριν , Polakias TDI said:

Πάντως εντελώς στατιστικά, τα 115k είναι κανονικά χλμ. για αλλαγή δίσκου-πλατό.

Για την τιμή 375€ δίσκο-πλατό, αν συμπεριλαμβάνεται στην τιμή ο ΦΠΑ, για εξουσιοδοτημένο νομίζω είναι καλή τιμή.

Αλήθεια τώρα??? Τα 115κ είναι μια χαρά για αλλαγή δίσκο πλατό??? Εγώ δηλαδή που έχω ένα astra g με 420κ και δεν έχω θέμα ακόμα πρέπει να πανηγυρίζω ???

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI
1 ώρα πριν , RAF JOHN said:

Αλήθεια τώρα??? Τα 115κ είναι μια χαρά για αλλαγή δίσκο πλατό??? Εγώ δηλαδή που έχω ένα astra g με 420κ και δεν έχω θέμα ακόμα πρέπει να πανηγυρίζω ???

Σοβαρά μιλάω, για μένα να πανηγυρίζεις και να ανάβεις λαμπάδες (εκτός αν όλα τα χλμ έχουν γίνει στην Εθνική με 5η).

Alfa Romeo 1997 100k

VW Polo 2002 120k

VW Golf 2001 125k

Opel Corsa 2006 110k

Mercedes SLK 2007 150k

Με βάσει αυτά τα προσωπικά στοιχεία μιλάω, αυτοκίνητα φίλων και δικό μου παλιότερο. Τώρα τι να πω, μπορεί όλη στην παρέα να μην ξέρουμε να αλλάζουμε ταχύτητες! :lol:

Θα ήταν ενδιαφέρον να ακούσουμε και άλλες γνώμες πάντως, ίσως να κάνουμε και μια ψηφοφορία αλλαγής δίσκο-πλατό όπως το αντίστοιχο και πολύ ενδιαφέρον θέμα με τα ελαστικά.

Link to comment
Share on other sites

Σε όλα τα αυτοκίνητα που είχα πριν τις 200.000 δεν άλλαξα συμπλέκτη.

Ορισμένα δε από αυτά ξεπέρασαν και τις 250.000.

Τα περισσότερα από αυτά δεν ήταν με εργοστασιακή ιπποδύναμη.

 

Είσαι καύτης:lol: ή είσαι σε περιοχή με ανηφόρες - κίνηση.

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI
16 λεπτά πριν , nikdev said:

Σε όλα τα αυτοκίνητα που είχα πριν τις 200.000 δεν άλλαξα συμπλέκτη.

Ορισμένα δε από αυτά ξεπέρασαν και τις 250.000.

Τα περισσότερα από αυτά δεν ήταν με εργοστασιακή ιπποδύναμη.

 

Είσαι καύτης:lol: ή είσαι σε περιοχή με ανηφόρες - κίνηση.

Χαχαχαχαχα τίποτα από τα δύο και όπως σου είπα, δεν αναφέρθηκα σε δικά μου αυτοκίνητα μόνο.

Και κάπου εδώ αρχίζουν οι προβληματισμοί... :phew:

Αξίζει μια ψηφοφορία, κάποια στιγμή θα το κάνω το σχετικό θέμα., εκτός αν με προλάβεις.

Link to comment
Share on other sites

Φυσικα, οτι χρειαστει εδω ειμαστε


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

ΚΑλησπερα και ευχαριστω για τις απαντησεις.
Πηρα μια δευτερη εξωτερικη αποψη, η οποια λεει πως ειναι αδυνατη η διαγνωση δισκου απο μηχανικο , χωρις να το οδηγησει λιγο και να το "ακουσει".
Θελει οπωσδηποτε το ενα τρομπακι, ισως και δευτερο. Αφου αλλαχτουν αυτα, μου ειπαν πως θα εχουν ακριβη εικονα για το αν χρειαζεται.. 
το τρομπακι του συμπλεκτη παντως ειναι σε αρκετα κακη κατασταση, οποτε δεν υπαρχει αντικειμενικη διαγνωση.
Να χεσω τις αντιπροσωπειες.. Παρεπιπτοντως,σημερα η τιμη πηγε στα 910  καθως δεν ειχαν συμπεριλαβει την εργασια...
 

Edited by TimZr
Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI
2 hours ago , TimZr said:

Να χεσω τις αντιπροσωπειες.. Παρεπιπτοντως,σημερα η τιμη πηγε στα 910  καθως δεν ειχαν συμπεριλαβει την εργασια...
 

Ναι... Παραήταν καλή η τιμή...

Οκ, αναμένουμε ενημέρωση.

Link to comment
Share on other sites

Άλλαξαν σήμερα τρομπακια (2) σε ειλικρινείς μάστορες, η αλήθεια είναι οτι μου ειπαν για σκληρό συμπλέκτη (καμπανάκι για πλατό), αλλα δεν επείγει.. απλά να είναι στο πρόγραμμα. 

Το πεντάλ αλλο πράμα,μια χαρα οι ταχύτητες αλλη αίσθηση. Κοστος στα μισά απο αυτα που ειπαμε παραπάνω.

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI
7 λεπτά πριν , TimZr said:

Άλλαξαν σήμερα τρομπακια (2) σε ειλικρινείς μάστορες, η αλήθεια είναι οτι μου ειπαν για σκληρό συμπλέκτη (καμπανάκι για πλατό), αλλα δεν επείγει.. απλά να είναι στο πρόγραμμα. 

Το πεντάλ αλλο πράμα,μια χαρα οι ταχύτητες αλλη αίσθηση. Κοστος στα μισά απο αυτα που ειπαμε παραπάνω.

Μεγάλη υπόθεση τελικά αυτό...

Άντε, μπράβο, καλά νέα.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα ομάδα! Πριν λιγο καιρό αγόρασα ενα vw golf 5 gt! Ολα μια χαρά ηταν μεχρι που πριν κανα μήνα άρχισε να μου κανει εναν περίεργο θόρυβο ! Οταν ειναι παγωμένος ο κινητήρας δεν ακούγεται τιποτα! Οταν ανεβάσει θερμοκρασία(κανω καποια χιλιόμετρα) και πηγαίνω με χαμηλές στροφές(σιγά σιγά) ή οταν ξεκινάω για να φύγω και αφηνω σιγά σιγά τον συμπλέκτη ακούω ενα παράξενο θόρυβο ! Πηγα σε εναν γνωστό μου μηχανικό και μου ειπε για ρουλεμάν σασμάν! Αλλα ειπε επισης να μην το αλλάξω και πως μπορει να τράβηξε νερα και για αυτο να κανει τον θόρυβο και μπορει καποια στιγμή να σταματήσει! Το αυτοκίνητο εχει 100.000 χιλιόμετρα! Οταν ειμαι σταματημένος εχει τύχη να ακούσω τον θόρυβο! Πολυ πιο σιγά ομως! Με το που πατήσω ομως λιγο γκαζι δεν ξανα ακούγεται!

Link to comment
Share on other sites

Λάδια  + φίλτρο πότε άλλαξες;

Τα λάδια που έχει ο κινητήρας σου είναι τα προβλεπόμενα από την VW;

Πόσα χιλιομετρα έχει κάνει ο κινητήρας με τα λάδια που έχει μέσα του;

Κάνω αυτές τις ερωτήσεις γιατί κάποτε έβαζα στο φιατάκι κάτι φθηνά 15W40 (αυτόν τον τύπο λαδιού προτείνει η FIAT) μόλις ζεσταινόταν η μηχανή ακούγονταν τα  ωστήρια των βαλβίδων.

Έκανε σαν κουδουνίστρα. Μόλις έβαλα στον κινητήρα λάδια  Liqui Moly 15W40 ηρέμησε.   

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.