Jump to content
Nismo

Golf - Μηχανικό Κιβώτιο & Διαφορικό (Προβλήματα, Ανακατασκευές,Λύσεις) [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

Λάδια και φίλτρο άλλαξα Πριν 2 μηνες  ! Castrol edge 5-30 εβαλα! Και ο προηγούμενος αυτα έβαζε! Ωστόσο εχω κανει 2.500 χιλιόμετρα! 

 

Link to comment
Share on other sites

απο που τον ακους τον θορυβο?αν πατησεις συμπλεκτη,σταματαει??αν εισαι στο ρελαντι και ανοιξεις το air condition τι γινετε?

Link to comment
Share on other sites

Αν πατήσω συμπλέκτη σταματάει! Με το air condition τιποτα δεν γινεται το δοκίμασα ! Να προσθέσω κούνησα το αυτοκίνητο σταματημένο πέρα δοθε και άκουσα εναν επιπλέον θόρυβο! Λογικα απο αναρτήσεις ! Φοράω αντιστρεπτικές !

Link to comment
Share on other sites

σημερα πηρα το αμαξι απο την VW.το ιδιο θεμα με εσενα απλα εμενα οταν ανοιγα το aircondition,δυναμωνε...

τελικα αλλαγη δισκου και σταματησε...

Link to comment
Share on other sites

On 5/15/2017 at 2:55 ΜΜ, nikos_naxos said:

Αν πατήσω συμπλέκτη σταματάει! Με το air condition τιποτα δεν γινεται το δοκίμασα ! Να προσθέσω κούνησα το αυτοκίνητο σταματημένο πέρα δοθε και άκουσα εναν επιπλέον θόρυβο! Λογικα απο αναρτήσεις ! Φοράω αντιστρεπτικές !

από την στιγμή που πατάς συμπλέκτη και σταματάει ο θόρυβος τότε είναι το ρουλεμάν. δεν χρειάζεται να κάνεις κάτι όταν παραδώσει πνεύμα ο δίσκος τότε τα αλλάζεις όλα πακετο.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ετσι ακριβως

Σταλθηκε απο το Samsung Tablet μου

Link to comment
Share on other sites

On 17/5/2017 at 10:16 ΠΜ, gtse said:

από την στιγμή που πατάς συμπλέκτη και σταματάει ο θόρυβος τότε είναι το ρουλεμάν. δεν χρειάζεται να κάνεις κάτι όταν παραδώσει πνεύμα ο δίσκος τότε τα αλλάζεις όλα πακετο.

Το ρουλεμάν του σασμάν ;;

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Χαίρεται!! Είμαι νέο μέλος μιας και θα πιάσω στα χέρια μου πρώτη φορά όχημα του ομίλου. Πρόκειται για μεταχειρισμένο (11/2008,130.000χλμ). Έγινε ο απαιτούμενος εκτενής  τεχνικός έλεγχος, και φανοποιειας. Είναι οκ αβαφο, ατρακαριστο, μηχανικά σε πολύ καλή κατάσταση, άριστα συντηρημένο. Απο τον έλεγχο προκύπτει μόνο ίχνος διαρροης βαλβολίνης στο σασμαν ( οχι στο διαφορικο). Αποφασίσα γνωρίζοντας το, να το αγοράσω καθώς είμαι διατεθιμένος, αφου στα υπόλοιπα είναι άριστο, να διαθέσω χρήματα για την επισκευή του. Να σημειώσω οτι στο εκτενές test drive του τεχνικού, ακόμη δεν αντανακλάται στην χρήση του κιβωτίου η διαρροή. Λειτουργεί αψογα. Θα ήθελα εν οψει του tour που θα ξεκινήσω στα συνεργεία να με διαφωτίσετε, για πιθανές αιτίες διαρροών σασμαν και τα αντίστοιχα κόστη επισκευής τους. Τονίζω πως εχω ήδη αποφασίσει να το αγοράσω και να ασχοληθώ με το θέμα του, για τους φίλους που ισως θέλουν να μου πουν να μην ασχοληθώ. Εάν μπορεί κάποιος να με πληροφορήσει για τα άνωθι. Σας ευχαριστώ πολύ και χαίρομαι που είμαι πλέον μέλος της παρέας σας.

Link to comment
Share on other sites

Ξεκινα με την ταπα πρωτα.
Και βγαλε καμια φωτογραφια


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

 

 

Μετά τις γιορτές στο Golf 5 αποφάσισα (πριν προχωρήσω σε κάτι νεότερο σε Setup) να ρίξω μια ματιά στο κιβώτιο.

Το κιβώτιο είναι μηχανικό εξατάχυτο κωδικός JXP φοράει ενισχυμένο Σετ Sachs αλλαγμένο στα 190,000χλμ περίπου. (Πριν φορούσε το εργοστασιακό)

Η συντήρησή του περιλαμβάνει αλλαγές βαλβολινών ανά 60,000 έως τώρα και η χρήση είναι συνετή και ποτέ δεν παρουσίασε κανένα πρόβλημα (πχ. συγχρονιζέ).

 

Η αφορμή ήταν ότι τελευταία άκουγα ελάχιστα σε χαμηλές ταχύτητες ιδιαίτερα χωρίς ταχύτητα στον επιλογές (5-30χλμ) έναν πολυ χαμηλής έντασης ήχο (χουρ χουρ). :phew:

 

Το κιβώτιο κατέβηκε και λύθηκε και τελικά, επιβεβαιώθηκε, μικρή φθορά στο κώνικο ρουλεμαν διαφορικού και σε ακόμα ένα ρουλεμάν.

H φθορά στο ένα ρουλεμάν ήταν εσωτερικά στο δακτύλιο, ελάχιστα μικρότερη διάμετρος που μετρήθηκε σε σχέση με το καινούργιο και στο άλλο υπήρχε φθορά

στη διάμετρο των επιμέρους bearings. Το δεύτερο ρουλεμάν όταν το έβγαλα διαλύθηκε στα χέρια μου.

020223-500x500.jpg

Παρόλη τη φθορά στο τελευταίο ρουλεμάν οι αλλαγές και η λειτουργία του κιβωτίου ήταν άψογες :lol:

 

Φθορά στα γρανάζια δεν παρατηρήθηκε καθώς και στο διαφορικό.

 

Μετά την ανακατασκευή λοιπόν είμαστε έτοιμοι...

Link to comment
Share on other sites

On 19/2/2018 at 2:07 ΠΜ, DubbeR_ChRoniS said:

που κανεις αυτες τις δουλειες?

 

+1 

Ποιος κανει τετοια δουλεια και αν ειναι εμπιστος, και ποσο σου κοστισε?? και εγω σε λιγο καιρο θα αλλαξω δισκο, και αν δεν εχω κανενα προβλημα στο σασμαν, οι αλλαγες γινονται σαν καινουριο, 

Edited by dasauto
Link to comment
Share on other sites

Να πω και γω την εμπειρία μου και να εκφράσω μια απορία μου: παθών σε golf 4 1.4 που άρχισε να βγάζει βαλβολινες απο την τσιμoυχα του μπριζιρε. ΠΡΟΣΟΧΗ, ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΑΜΑΞΙΑ VAG. Δεν το κατάλαβα γιατί έχανε λίγο και έχανε λαδάκι απο το καπάκι των εκεντροφορων (επίσης συχνό φαινόμενο σε πολλά 16v). Όταν το κατάλαβα, ήτανε πια αργά. Βρήκα αλλο σασμαν με 200 ευρω, το πέρασα πανω μόνος μου στο σπίτι, αλλά τώρα εχω κάποιο πρόβλημα με τις ντιζες, καθώς δεν μου παίρνει μονο την πρώτη, γιατί παίρνει 1η και 3η στην ίδια θέση, ενώ παίρνει και όλες τις άλλες κανονικά ακόμα και την όπισθεν. Τι λέτε να κοιτάξω;

Link to comment
Share on other sites

Update, ξαναελυσα και έδεσα τις κωλοντιζες αλλά πάλι δεν παίρνει την 1η κατ ευθείαν, αλλά πρέπει να πατήσω λίγο το λεβιέ προς τα κάτω για να την πάρει, όπως κάνουμε με την όπισθεν. Οπότε τώρα εχω 1η, όπισθεν πατητες και τις υπόλοιπες κανονικά! Πως ρυθμίζονται οι ντιζες; Δεν υπάρχει τίποτα στο διαδίκτυο, ούτε και στα Αγγλικά!

Link to comment
Share on other sites

Τελικά το βρήκα! Υπάρχει μια 13αρα βίδα πίσω στον καθρέπτη (πανω απο τη γέφυρα) που ενώνει τη ράβδο που έρχεται απο το λεβιέ με τον μηχανισμό που είναι σαν άξονας (απο εκεί ξεκινάνε όλοι οι σύνδεσμοι για το μοχλό του σασμαν). Η κυρια ιδέα είναι να λυθεί η βίδα, να επιλεγεί η νεκρά στον μοχλό που βρίσκεται στο σασμαν, να κρατήσει κάποιος το λεβιέ έτσι ώστε να είναι το δυνατόν στο κέντρο και τέλος  να σφιχτει η βίδα, χωρίς να κουνηθεί ο λεβιες!

Το πρόβλημα που είχα ήταν ότι ο λεβιες στη θέση της νεκράς ήταν πολυ αριστερά απο το κέντρο και δεν "εφτανε" η διαδρομή να βρει την πρώτη. Ας είναι δοξασμενος ο υψιστος που μου φανέρωσε τη λυση και ευχαριστώ το συνεργείο - ανακυκλωση "Φελωνης" στην Άρτα, για το νεο σασμαν και τις πολύτιμες συμβουλές για το λεβιέ. 

Edited by turbomaniac
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 24/10/2018 at 7:08 ΜΜ, turbomaniac said:

Να πω και γω την εμπειρία μου και να εκφράσω μια απορία μου: παθών σε golf 4 1.4 που άρχισε να βγάζει βαλβολινες απο την τσιμoυχα του μπριζιρε. ΠΡΟΣΟΧΗ, ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΑΜΑΞΙΑ VAG.

Ομοιοπαθής και εγώ, αρχισε να χάνει βαλβολίνες και ευτυχώς συνέπεσε με την αλλαγή σπιτιού οπότε στο νεο σπίτι έχω πυλωτή με θέση πάρκινγκ και είδα τις λιμνούλες απο βαλβολίνη, στο παλιό που πάρκαρα στον δρόμο δεν θα έπερνα χαμπάρι... Σήμερα άλλαξε ο μηχανικός την τσιμούχα, αλλά βρήκε την παλιά φθαρμένη και υποψιάζεται οτι έχει αρπάξει κάποιο ρουλεμάν στο κιβώτιο και έφαγε την τσιμούχα. Θά το κάνω μια μεγάλη βόλτα να δώ αν ξαναέχω διαρροές, ελπίζω να την γλυτώσω με το 70ρι της τσιμούχας και να μην κατεβάσουμε κιβώτιο.

Link to comment
Share on other sites

Μακάρι να ναι έτσι, γιατί εμένα απο το ρουλεμάν την έκανε η τσιμoυχα. Παρακολούθησε το γιατί δεν βρίσκεις σασμαν κάτω απο 200 ευρω. Αν χάνει πάρε ενα Άλεν 17,  στρίβεις αριστερά τέρμα τη ρόδα και χωράει να βγει η πανω ταπα. Πάρε βαλβολινη με στόμιο πληρωσης, βάζεις σιγά σιγά μέχρι να τρέξει εξω.

Link to comment
Share on other sites

Τελικά αυριο θα κατεβει το κιβωτιο και θα πάει θεσσαλονικη για επισκευή. Μαλλον ειναι ρουλεμαν, ευτυχώς δεν εχει θέμα τα γρανάζια, δεν δουλεψε στεγνο. Γνωρίζει κανείς κόστος αντικατάστασης των ρουλεμαν; Και πόσα ρουλεμαν εχει το κιβώτιο; Ήξεραν για ενα 2πλο, αλλα ο μηχανικός λεει οτι έχει και άλλο και καλά ειναι να αλλαχτουν όλα, ανεξάρτητα πιο ειναι χαλασμένο.

Link to comment
Share on other sites

Αν είναι να σου πάει πανω απο 350 ευρω βγαλε, επισκευη, βαλε, με 200 ευρω βρίσκεις άνετα αλλο σασμαν και 100 μπορείς να βρεις συνεργείο για τα περαστικά.  

 

Δεν έχω λύσει ποτέ το σασμαν αλλά νομίζω τη ζημιά την κάνει 1 ρουλεμάν, αυτο που είναι πίσω απο την τσιμουχα.

Link to comment
Share on other sites

Ο μηχανικος που το εξέτασε (θεσσαλονικη) μου ειπε πως το κιβώτιο εχει αρπάξει λόγω βαλβολίνης μαλλον και έβγαλε ενα κουστουμακι 900++ για να αλλαχτουν ολα τα ρουλεμαν και κάποια άλλα εξαρτήματα.... Οποτε ζήτησα να μου στείλει τα ρουλεμαν για να ψάξω μόνος για τα ανταλλακτικά αλλα λέω να αρχίσω να κοιτάω και για μεταχειρισμένο κιβώτιο. Γνωρίζει κανείς καμια μάντρα σχετικά αξιόπιστη που μπορώ να βρω 6ρι απο BAG μηχανη;

Link to comment
Share on other sites

900 είναι πολλά. Στείλε με πμ που πήγες.

Link to comment
Share on other sites

Παρα πολλά ! 900 ευρω βρίσκεις άμαξι σε καλή κατάσταση για κυκλοφορια. Και απο τη μύγα ξύγκι κοιτάνε να βγάλουνε! Με το πολυ 350 βρίσκεις μεταχειρισμένο σασμαν. Παρε απο μαγαζί που έχει πολλά σασμαν, ώστε αν κάποιο έχει ζημία να σου δώσει αλλο, χωρίς χρέωση. Στη Θεσσαλονίκη έχει πολλές μάντρες με ανταλλακτικά, βαλε σε γνωστό site αναζήτησης ανταλλακτικών, κανε μια λίστα και παρ τους τηλέφωνο όλους.

Edited by turbomaniac
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.