Jump to content
Nismo

Golf - Μηχανικό Κιβώτιο & Διαφορικό (Προβλήματα, Ανακατασκευές,Λύσεις) [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

Νομίζω πως χρειάζεται . Αλλά ας απαντήσει καλύτερα κάποιος που γνωρίζει σίγουρα.  
Στάλθηκε από το VOG-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
 
 

Εμενα ακουγεται ακριβως αυτο στο ρελαντι αυτο το τρρρρρρρρ κ οταν πατω συμπλεκτη σταματαει. Βεβαια εγω σιγα σιγα εχω κ ηχο εν κινησει που μαλλον συνδεεται σαυτο...


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

On 16/4/2020 at 3:12 ΠΜ, nikdev said:

Ελυσε δισκοπλατω και σου ειπε οτι ηταν το καρε του συμπλεκτη;

Αν κροταλιζει οπως λες το καρε του συμπλεκτη θα ειχε προβλημα σοβαρο.

Αν πατας συμπλεκτη και σταματαει ειναι απο ρουλεμαν.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Βαρβολινες δεν εχω αλλαξει ποτε. Εαν τις αλλαξω λες να σταματησει; ενα τσικ τσικ μονο στα νεκρα. Μετα αλλαζεις μονο ρουλεμαν; ειναι πολυ δυσκολο; 

Link to comment
Share on other sites

Από χθες μεσημέρι σκαλώνει η 1η+2η περισσότερο και λιγότερο η 3η. Όταν είναι σβηστός κινητήρας δεν υπάρχει πρόβλημα. Επίσης μέχρι τώρα δεν έχω δει πρόβλημα στο συμπλέκτη.
Σε αντιπροσωπεία ζήτησαν αρχικά 580€ κι έπειτα 480€ για αντικατάσταση πλατό-δίσκου-βέργας (τουλάχιστον έτσι τα ανέφερε αν θυμάμαι καλά). Σε ένα συνεργείο VW είπε τ/φ αν είναι μόνο πλατό στα 240-250€ και σε ένα τρίτο συνεργείο (γενικό έχει διάφορες μάρκες) όπου πέρασα και το είδε ότι θέλει αλλαγή πλατό 300€ και αν προκύψει κάτι άλλο βλέπουμε.
Επειδή δεν έχω και ιδιαίτερα καλή γνώση αλλά ούτε χρόνο και χρήμα για να σπαταλώ και να τρέχω, τι προτείνετε;
Στην αντιπροσωπεία μου δίνει ένα πλεονέκτημα αν μπορώ να το πω έτσι ότι (όπως με διαβεβαίωσε) βάζει γνήσια και δίνει εγγύηση. Στο τρίτο συνεργείο είπε ότι βάζει Sachs (λέγοντας ότι είναι τα γνήσια) αλλά αγορασμένα όχι από VW. Στο συνεργείο VW (2ο κατά σειρά) δεν το ρώτησα ακόμη.
Μια βοήθεια ρε παιδιά;;;

Επίσης, αν το κινήσω αύριο για να πάω στη δουλειά αλλά με προσοχή θα τη βγάλει μια μέρα; Δεδομένου ότι ξεκίνησε χθες το έντονο πρόβλημα! Μέχρι ποια ταχύτητα και ποσά χιλιόμετρα να πηγαίνω;

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago , gousias said:

Από χθες μεσημέρι σκαλώνει η 1η+2η περισσότερο και λιγότερο η 3η. Όταν είναι σβηστός κινητήρας δεν υπάρχει πρόβλημα. Επίσης μέχρι τώρα δεν έχω δει πρόβλημα στο συμπλέκτη.
Σε αντιπροσωπεία ζήτησαν αρχικά 580€ κι έπειτα 480€ για αντικατάσταση πλατό-δίσκου-βέργας (τουλάχιστον έτσι τα ανέφερε αν θυμάμαι καλά). Σε ένα συνεργείο VW είπε τ/φ αν είναι μόνο πλατό στα 240-250€ και σε ένα τρίτο συνεργείο (γενικό έχει διάφορες μάρκες) όπου πέρασα και το είδε ότι θέλει αλλαγή πλατό 300€ και αν προκύψει κάτι άλλο βλέπουμε.
Επειδή δεν έχω και ιδιαίτερα καλή γνώση αλλά ούτε χρόνο και χρήμα για να σπαταλώ και να τρέχω, τι προτείνετε;
Στην αντιπροσωπεία μου δίνει ένα πλεονέκτημα αν μπορώ να το πω έτσι ότι (όπως με διαβεβαίωσε) βάζει γνήσια και δίνει εγγύηση. Στο τρίτο συνεργείο είπε ότι βάζει Sachs (λέγοντας ότι είναι τα γνήσια) αλλά αγορασμένα όχι από VW. Στο συνεργείο VW (2ο κατά σειρά) δεν το ρώτησα ακόμη.
Μια βοήθεια ρε παιδιά;;;

Επίσης, αν το κινήσω αύριο για να πάω στη δουλειά αλλά με προσοχή θα τη βγάλει μια μέρα; Δεδομένου ότι ξεκίνησε χθες το έντονο πρόβλημα! Μέχρι ποια ταχύτητα και ποσά χιλιόμετρα να πηγαίνω;

 

Επειδή φίλος μου με Octavia πρόσφατα άλλαξε δίσκο πλατό σε εξωτερικό συνεργείο εξειδικευμένο στα skoda στην Θεσσαλονίκη.

 

Του στοίχισε αυτη η αλλαγή ο κούκος αηδόνι! :crazy:

 

Εξαιτίας της μακ@@κιας του μάστορα, κάποια πράγματα δεν του τα άλλαξε στο set που έπρεπε να τα αλλάξει και μετα απο λίγες μερες βγήκε off ο συμπλέκτης.

 

Φρόντισε να εισαι ΠΑΡΌΝ και να ΑΠΑΙΤΕΊΣΗΣ να στα αλλάξουν ΟΛΑ σε οτι αφορά το συμπλέκτη.

 

Και να δεις τι θα σου βγάλουν και τι θα σου βάλουν.

 

 

Για καμια έξτρα πληροφορία κάνε μια ερώτηση εδω ???

https://www.diskotechniki.gr/aisin-σετ-συμπλεκτη

 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

Αυτό που λες το σκέφτομαι κι εγώ, εμπιστοσύνη σε ποιον να έχεις; Είτε τρίτο συνεργείο, είτε εξουσιοδοτημένο, είτε αντιπροσωπεία;! Αφού όλοι το θέλουν για καναδυό μέρες μέσα ή στην καλύτερη από πρωί ως απόγευμα!
Από τη μια σκέφτομαι να το πάω στο ένα, μετά λέω στο άλλο γιατί φοβάμαι μήπως κάτι δεν κάνει σωστά ο πρώτος!

Link to comment
Share on other sites

15 λεπτά πριν , gousias said:

Αυτό που λες το σκέφτομαι κι εγώ, εμπιστοσύνη σε ποιον να έχεις; Είτε τρίτο συνεργείο, είτε εξουσιοδοτημένο, είτε αντιπροσωπεία;! Αφού όλοι το θέλουν για καναδυό μέρες μέσα ή στην καλύτερη από πρωί ως απόγευμα!
Από τη μια σκέφτομαι να το πάω στο ένα, μετά λέω στο άλλο γιατί φοβάμαι μήπως κάτι δεν κάνει σωστά ο πρώτος!

 

Αυτο ειναι κατι που με απασχολεί και εμενα (για μελλοντικά) Υπάρχει κάποιος άραγε που να ασχολείται σοβαρά έστω και μόνο με το κομμάτι αυτό του συμπλέκτη άραγε??? :huh:

 

Εμενα ο φίλος μου υποτίθεται οτι πήγε στον συγκεκριμένο ως κάλος και γνωστός μάστορας στην Θεσσαλονίκη για τα skoda και για ποιο φτηνα απο την αντιπροσωπία ....Αλλά την πάτησε , τού έφτασε καπου 600€ ολη αυτή η υπόθεση 

Και ολα αυτα γιατι ο μάστορας "έκρινε" οτι ενα απο τα εξαρτήματα δεν χρειαζόταν να τα αλλάξει.

 

 

Υ/Γ

 

μερικες φορές κατηγορούμε της αντιπροσωπείες οτι για μια εργασία τα αλλάζουν ΟΛΑ και λεμε γιατι άλλαξαν αυτο , το ενα , το άλλο.  Ενώ δεν χρειαζόταν..

 

Αλλα αν σου κάτσει ομως μια στραβή,  καταλαβαίνεις μετα γιατι σαν VW σου λεει ΌΛΑ θα τα αλλάξουμε 

 

 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

Έτσι όπως τα λες είναι, γι’αυτό σκέφτομαι και την λύση της αντιπροσωπείας αλλά εκτός ότι πληρώνεις παραπάνω κι εκεί 100% σιγουριά δεν ξέρω αν υπάρχει!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι ότι έχω αγχωθεί και επιπλέον με την πίεση του χρόνου για μια επιλογή, την οποία δυσκολεύομαι να πάρω, κυρίως για τους λόγους που προαναφέραμε.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

11 λεπτά πριν , gousias said:

Έτσι όπως τα λες είναι, γι’αυτό σκέφτομαι και την λύση της αντιπροσωπείας αλλά εκτός ότι πληρώνεις παραπάνω κι εκεί 100% σιγουριά δεν ξέρω αν υπάρχει!

 

9 λεπτά πριν , gousias said:

Το θέμα είναι ότι έχω αγχωθεί και επιπλέον με την πίεση του χρόνου για μια επιλογή, την οποία δυσκολεύομαι να πάρω, κυρίως για τους λόγους που προαναφέραμε.

 

Αν λεω ΑΝ πας σε αντιπροσωπία,  θα σε παρακάλουσα αν ειναι εύκολο να ρωτήσεις πόσα χρόνια δίνει εγγύηση???

 

Γιατί μια φορά που βρισκόμουνα σε αντιπροσωπεία VW έγινε αναφορά για αλλαγή συμπλέκτη ότι εχει 2 χρόνια εγγύηση.

 

Αλλα υπάρχει όμως ενα παραθυράκι οτι στα 2 χρόνια που δίνει η VW τα 2 χρόνια δεν ειναι για όλα τα μέρη του συμπλέκτη.

Θυμάμαι οτι ο υπάλληλος έλεγε οτι ο δίσκος εχει 6 μήνες εγγύηση η 20.000 χιλιόμετρα 

 

 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

Αλλαξε δισκοπλατω - ρουλεμάν - διχαλο
Και Φυσικα τις βιδες
Αυτα θελει και θα γινει καινουργιο.
Κανε και μια επιθεωρηση στην ανω τρομπα συμπλεκτη για διαρροη, αν εχει αλλαξε τη


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αλλαξε δισκοπλατω - ρουλεμάν - διχαλο
Και Φυσικα τις βιδες
Αυτα θελει και θα γινει καινουργιο.
Κανε και μια επιθεωρηση στην ανω τρομπα συμπλεκτη για διαρροη, αν εχει αλλαξε τη


Sent from my iPhone using Tapatalk

Τι γνώμη έχεις, να πάω σε εξουσιοδοτημένο, τρίτο συνεργείο ή αντιπροσωπεία;
Link to comment
Share on other sites

Σε οποιον κρινεις αξιοτερο και εμπιστοσυνης μαστορα που θασχοληθει με το αυτοκινητο


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ερώτηση προς γνώστες ή παθόντες.
Εάν στο σασμάν
1. Μπαίνει η 1η με μια σχετική δυσκολία.
2. Κατά την αλλαγή 1η-2α η αποσυμπλεξη σαν να κομπιαζει λίγο.
3. Στην 2α ξύνει λίγο το γρανάζι.

Όλα τα παραπάνω τα κάνει 7/10 φορές.

Τι πρόβλημα έχουμε; Σασμάν; Δίσκο πλατό; Μήπως έχει κάνα θέμα ο λεβιές;

Μπορεί να λυθεί με αλλαγή βαλβολινες και αντιτριβικο;

Ευχαριστώ.

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , karlos said:

Ερώτηση προς γνώστες ή παθόντες.
Εάν στο σασμάν
1. Μπαίνει η 1η με μια σχετική δυσκολία.
2. Κατά την αλλαγή 1η-2α η αποσυμπλεξη σαν να κομπιαζει λίγο.
3. Στην 2α ξύνει λίγο το γρανάζι.

Όλα τα παραπάνω τα κάνει 7/10 φορές.

Τι πρόβλημα έχουμε; Σασμάν; Δίσκο πλατό; Μήπως έχει κάνα θέμα ο λεβιές;

Μπορεί να λυθεί με αλλαγή βαλβολινες και αντιτριβικο;

Ευχαριστώ.

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

καλησπέρα.

 

σου κάνει θόρυβο εν κινήσει όταν έχεις ταχύτητες κουμπωμενες ? 

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα.
 
σου κάνει θόρυβο εν κινήσει όταν έχεις ταχύτητες κουμπωμενες ? 
Όχι. Εν κινήσει όλα καλά. Στην 1-2 είναι τα θέματα.

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Συγχρονιζε 1-2 πιθανον.

Πρεπει να το λυσεις οσο το ζοριζεις θα βγαλει κι αλλα τμηματα.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλησπερα , εχω ενα Golf v TSI 140ps,  Εχω εναν ήχο μεσα στο σασμαν (manual 6αρι) στις αποτομες αλλαγες ταχυτητων, ειδικα στην 1η και 2α, και στο πατα/ασε του γκαζιου. Δεν ειναι βαση. , το νιωθω σαν κενο αναμεσα στα ημιαξονια και στο σασμαν , Να χτυπαει το διαφορικο? εχει κανεις παρομοια εμπειρια? τι μπορει να γινει εαν ειναι διαφορικο?

Link to comment
Share on other sites

1. ΄Εχει αλλαχτεί ποτέ η βαλβολίνη του σασμάν;

2. Πότε αλλάχτηκε για τελευταία φορά η βαλβολίνη του σασμάν;

3. Πόσες Κ χλμ έχει κάνει το αυτοκίνητο από την τελευταία αλλαγή βαλβολίνης;

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.