Jump to content
grnemo

Polo 1.2 Tsi Σβήνει Στο Ρελαντί

Recommended Posts

@Domenico, μεγιές και να το χαίρεσαι! Καλωσήλθες στη παρέα και σου εύχομαι όπως στον καθένα πολλά και ασφαλή χιλιόμετρα χωρίς καμιά σκοτούρα!

@manolis86, μακάρι να έχεις δίκιο και να μην το ξανακάνει ποτέ από εδώ και στο εξής. Παρόλα αυτά εφόσον η μαμά VW ετοιμάζει (ή έτσι μας λένε δήθεν οι αντιπροσωπείες) νέο update για τον εγκέφαλο, αν βγει καλό είναι να το κάνουν όλοι!

Edited by Z3RatuL
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά και απο μένα.

Νομίζω ότι έχουμε βγάλει άχρηστη την VW πολλοί από εδω μέσα χωρίς να της αξίζει.

Το αμάξι κυκλοφορεί εδώ και 6 μήνες στην ελληνική αγορά και από ότι βλέπω από τις πωλήσεις πηγαίνει super ανοδικά. Το βλέπω να βγαίνει αμάξι της χρονιάς σε πωλήσεις αν συνεχίσει έτσι.

Μάλιστα ξεπέρασε τον Απρίλιο σε πωλήσεις και το hit της προηγούμενης χρονιάς Ford Fiesta.

Aπό τα χιλιάδες polo που πωλήθηκαν και κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους αν έτυχε το πρόβλημα σε 50-100 αυτοκίνητα λόγω παρτίδας το θεωρώ φυσιολογικό. Δεν θέλω να μιλήσω για προβλήματα άλλων εταιριών και τι βγάζουν. Θα έλεγα μικρό το κακό και το έχουμε αναγάγει σε μέγα θέμα κανοντας κακό και στην μαμά VW και αποτρέπουμε πολλούς από το να πάρουν polaki.

Υ.Γ.

Σας μιλάει ένας μελλοντικός κάτοχος VW polo TSI DSG. Το ξέρω ότι έπρεπε να περιμένω 4-5 μήνες για το αμάξι αλλά πιστεύω ότι αξίζει η αναμονή.

Το έκλεισα τον Απρίλιο και τα νεότερα που έχω είναι για Αύγουστο παράδοση.

Edited by GERAKI123
Link to comment
Share on other sites

Είτε το πρόβλημα το έχει ένας, είτε 1000, το θέμα ΠΡΕΠΕΙ να καταγράφεται στο forum ώστε να ξέρει κι ο άλλος πιθανά προβλήματα που ενδέχεται να αντιμετωπίσει. Σίγουρα δεν το έχουν όλοι όσοι πήραν Polo (ειδικά τα παιδιά που πήραν dsg δεν έχει εμφανιστεί σ' αυτούς). Από την άλλη όλοι που πήραν Polo δεν έχουν λογαριασμό στο VWClub (οι πολύ λιγότεροι έχουν θα έλεγα) να καταγράψουν κι αυτοί την εμπειρία τους.

Οπότε τίποτε δεν είναι πλήρως αντιπροσωπευτικό.

Link to comment
Share on other sites

@Domenico, μεγιές και να το χαίρεσαι! Καλωσήλθες στη παρέα και σου εύχομαι όπως στον καθένα πολλά και ασφαλή χιλιόμετρα χωρίς καμιά σκοτούρα!

@manolis86, μακάρι να έχεις δίκιο και να μην το ξανακάνει ποτέ από εδώ και στο εξής. Παρόλα αυτά εφόσον η μαμά VW ετοιμάζει (ή έτσι μας λένε δήθεν οι αντιπροσωπείες) νέο update για τον εγκέφαλο, αν βγει καλό είναι να το κάνουν όλοι!

Σε ευχαριστω , αν και ειναι το τριτο VW στην οικογενεια , σε 15 μερες θα ειναι στην κατοχη μου !(και να φανταστει κανεις οτι μια μερα πριν το κλεισω ειδα το θεμα αυτο με το προβλημα , αλλα δεν ειπα η το polo η τιποτα!ελπιζω να ναι καλοταξιδο και να μην βγαλει τιποτα!καλα και ασφαλη ταξιδια σε ολους και να χαιρομαστε ολοι τα τα VW μας!και να ξερετε κατι '' Κατι το τελειο εχει φανατικους οπαδους και φανατικους εχθρους!!!'' Για την VW πηγαινε!

Link to comment
Share on other sites

Δεν δικαιολογείται καινούργιο αμαξι να κάνει τετοια πραγματα. Ουτε και στο EOS δικαιολογούταν να γλυφουν νερά μεσα στην καμπίνα μετα απο κάθε πλυσιμο αλλα το έκανε. Δικαιολογούμε την VW που κάνει τους κατόχους νέων μοντέλων beta testers που πληρώνουν ενα σκασμο λεφτα? Οσο για το αν το αμαξι ειναι πραγματικά καλό θα το δείτε οταν κλεισετε τα 30.000 - 40.000 χιλιόμετρα χωρίς να έχει βγάλει κάτι και χωρίς να σας εχει αφήσει.

Link to comment
Share on other sites

Τελειο το βλεπουν και ολα τα περιοδικα που το συγκρινουν με τον ανταγωνισμο!Γιατι το καλο αυτοκινητο θα το δεις οταν συγκρινεται και οχι οταν το παρουσιαζουν μονο του!Παντως με το αλλο προβλημα που αναφερουν πολλοι σε αυτο το θεμα , στο οτι ανεβαζει πολυ την καταναλωση (περιπου στα 2,8 λιτρα ) το παρατηρησα και στο jetta που εχουμε στην οικογενεια (ενα αμαξι 3 χρονων που δεν εχει βγαλει το παραμικρο!).επειδη ηταν σιγουρο οτι θα επελεγα τελικα το polo αλλα εκανα και μια βολτα στις αλλεσ εταιρειες , σας πληροφορω οτι κανουν απιστευτες προσφορες αλλα η vw ΚΑΜΙΑ!πως το εξηγειται που ειναι πρωτη σε πωλησεις???παρολο τα πιθανα προβληματα που αναφερετε οτι βγαζουν?Το παραδεχομαι οτι εχω κολημα με την vw αλλα μπορειτε να μου πειτε για ποιο λογο πολλες εταιρειες και κατοχοι αυτοκινητων αλλων εταιρειων (π.χ ford , opel κ.α) την μαχονται?τεσπα η ουσια ειναι μια ''περι ορεξεως κολοκυθοπυτα'' η το αγοραζεις με ολα τα υπερ και τα κατα ή δεν το αγοραζεις και δεν το φθονεις !!

Link to comment
Share on other sites

Γι' αυτό κι η αγοραστική αξία του αυτοκινήτου παραμένει ψηλά για περισσότερο διάστημα απ' τους άλλους κατασκευαστές. Ακόμη εφόσον το αυτοκίνητο πουλάει από μόνο του γιατί να κάνουν προσφορές;

Link to comment
Share on other sites

Προβληματα,προβληματα,προβληματα,προβληματα,προβληματα,προβληματα,προβληματα,προβληματα,προβληματα,προβληματα,

μπηκα για να δω τα περιφημα wv και μονο χιλιαδες προβληματα συναντω που αυτα δεν τα εχω ξανακουσει σε ιαπωνικα

Τι ειναι αυτο το πραγμα επενδυει καποιος 15000Ε για να αγορασει ενα δηθεν αξιοπιστο γερμανικο αυτοκινητο και ενω

για τα πρωτα 80000χλμ θα επρεπε να περιοριζεται στη λιπαντικη/τακτικη συντηρηση καθε βδομαδα στα συνεργεια και στις

αντιπροσωπειες να εκθετετε τα παραπονα σας να πηρα το 1.2tsi και μου σβηνει ξαφνικα και μου κανει και μου ρανει και που

ειστε ακομη μεχρι να φτασει τα 50000χλμ λαδια θα καιει τουρμπινες θα αλλαζετε,μα φανταστειτε απο τα πρωτα 2000χλμ να ασχολειστε

με κατασκευαστικες αστοχιες αντι να πατε κανενα ταξιδι τραβιοσαστε στις αντιπροσωπειες

Ακομη στα ατμοσφαιρα συναντω παραλογες βλαβες για αυτοκινητα με 30000-50000χλμ καμενους πολλαπλασιαστες(χρυσες δουλειες εχουμε κανει με το να σας φορτωνουμε)Παραθυρα να χαλανε οι γρυλοι,ακινητοποιουνται απο αισθητηρες(maf,egr,ψυχρης)Ναι τα vw 1990-2001 που βγηκαν ηταν οτι καλυτερο ειχε να δωσει αλλα απο το 2002< μονο θεωρια ειχαν και απο αξιοπιστια οσο παει και ξεφτιζει

Οσο για τους ιαπωνες και κορεατες μονο τα καλυτερα στην αγορα και οσο παει αυξανεται το μεριδιο τους

Ναι ετσι ειναι περνεις ιαπωνικο και μονο καυσιμα και αναλωσιμα μεχρι τα 200000χλμ

Μηπως τα wv τα περνουν τα κοροιδα και οι χασομερηδες που δεν εχουν με τι να ασχοληθουν καιω γουσταρουν να τραβιουνται στις αντιπροσωοειες και μετα απο 2 χρονια αγανακτουν και το σκοτωνουν στο 50% της αρχικης και περνουν ιαπωνικο

Ε μονοδρομος βρε ξυπνατε ιαπωνα για παντα,μου υποστηριζεται τους doitsen!!!!

εγω παντως εχω ενα πολο του 1998 1ο σταδιο 14αρη,εχω κανει 192.000 χλμ και δεν μου εχει βγαλει απολυτως τιποτα εκτως απο παπαροζημιες.

επισης πηγαινει παρα πολυ καλα μιας και κανει να κοκκινιζουν πολλα 16αρια με τα ηλεκρο-αλογα τους....

οσο για το tsi εν μερει συμφωνω αλλα ειναι καινουριος κινητηρας και μπορει να εχει τα προβληματα του....

οσο για τα ιαπωνικα,γουστα ειναι....

μπορει α\να ειναι σκυλια σε μοτερ αλλα βγαζουν χιλιες 2 βλακειες εκτως μοτερ......μν τα κρυβετε ποια εχουν μαθευτει...

και σε γακζι στα κυβικα που ειναι τα πολο θελουν κυαλια για να μας δουν....

Link to comment
Share on other sites

εγω παντως εχω ενα πολο του 1998 1ο σταδιο 14αρη,εχω κανει 192.000 χλμ και δεν μου εχει βγαλει απολυτως τιποτα εκτως απο παπαροζημιες.

επισης πηγαινει παρα πολυ καλα μιας και κανει να κοκκινιζουν πολλα 16αρια με τα ηλεκρο-αλογα τους....

οσο για το tsi εν μερει συμφωνω αλλα ειναι καινουριος κινητηρας και μπορει να εχει τα προβληματα του....

οσο για τα ιαπωνικα,γουστα ειναι....

μπορει α\να ειναι σκυλια σε μοτερ αλλα βγαζουν χιλιες 2 βλακειες εκτως μοτερ......μν τα κρυβετε ποια εχουν μαθευτει...

και σε γακζι στα κυβικα που ειναι τα πολο θελουν κυαλια για να μας δουν....

Φιλε μου εχοντας ιαπωνικο (yaris αλλα κ παλαιοτερα αλλα,καθως κ ενα Α4) εσυ τι εννοεις οτι δε σου εχει βγαλει τπτ αλλα μονο κατι παπαροζημιες?αυτες δλδ δεν ειναι κατι??

Εγω προσωπικα θελω να παρω πολο (θα πουλησουμε το μικρα της μανας μου κ θα της δωσω το δικο μου).ομως τι να το κανω ενα αμαξι που το μονο του προσον ειναι η ταχυτητα???

Χωρις να λεω οτι δεν ειναι αξιοπιστα τα γερμανικα,οταν σου βγαζει μικροζημιες,ειναι προβλημα,ειναι αναξιοπιστια,δεν ειναι αξιπιοστια με εξαιρεσεις..

αν θες πες μας κ τι σουχει βγαλει,να σου πω κ γω μετα,να δουμε τελικα,για τον μεσο χρηστη που θελει να κανει τη δουλεια του,τι συμφερει (εξαλλου ακομα κ ο γρηγορος σημερα,με την τιμη της βενζινης,κ αργος θα γινει,κ θα θελει αξιοπιστια)

Edited by nikosmpl
Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου εχοντας ιαπωνικο (yaris αλλα κ παλαιοτερα αλλα,καθως κ ενα Α4) εσυ τι εννοεις οτι δε σου εχει βγαλει τπτ αλλα μονο κατι παπαροζημιες?αυτες δλδ δεν ειναι κατι??

Εγω προσωπικα θελω να παρω πολο (θα πουλησουμε το μικρα της μανας μου κ θα της δωσω το δικο μου).ομως τι να το κανω ενα αμαξι που το μονο του προσον ειναι η ταχυτητα???

Χωρις να λεω οτι δεν ειναι αξιοπιστα τα γερμανικα,οταν σου βγαζει μικροζημιες,ειναι προβλημα,ειναι αναξιοπιστια,δεν ειναι αξιπιοστια με εξαιρεσεις..

αν θες πες μας κ τι σουχει βγαλει,να σου πω κ γω μετα,να δουμε τελικα,για τον μεσο χρηστη που θελει να κανει τη δουλεια του,τι συμφερει (εξαλλου ακομα κ ο γρηγορος σημερα,με την τιμη της βενζινης,κ αργος θα γινει,κ θα θελει αξιοπιστια)

στα 130.000 χλμ μου ειχε βγαλει πεταλουδα και τρομπα βενζινης.

μεχρι τα 192.000 χλμ που εχω τωρα μου ξαναεβγαλε παλι μια φορα

μια απο τα ιδια και προφανως επεσα σε αστοχια......

μου εχει βγαλει και μια φορα σασμαν λογω αλλαγων περιεργων...

απλα αυτη η καραμελα με την ιαπωνικη αξιοποιστια,ελεος....

Link to comment
Share on other sites

στα 130.000 χλμ μου ειχε βγαλει πεταλουδα και τρομπα βενζινης.

μεχρι τα 192.000 χλμ που εχω τωρα μου ξαναεβγαλε παλι μια φορα

μια απο τα ιδια και προφανως επεσα σε αστοχια......

μου εχει βγαλει και μια φορα σασμαν λογω αλλαγων περιεργων...

απλα αυτη η καραμελα με την ιαπωνικη αξιοποιστια,ελεος....

ρε φιλαρακι αυτα ειναι τα ψιλοπροβληματα???

εμενα μια λαμπα εκαψε κ τσαντιστηκα!εγω πρεπει να λεω ελεος,που οταν ρωτας εναν ιδιοκτητη (οποιασδηποτε εταιριας) για να εκμεταλλευτεις την εμπειρια του,αν ειχε προβληματα,σου λεει οχι,τιποτα,σκυλι,καμια μαλακιουλα μονο,κ εννοει πεταλουδες,σασμαν κ τετοια????

δλδ αμα παρει φωτια τι θα πεις?οτι ισως κ να μην ηταν τοσο αξιοπιστο??

οχι φιλε μου,να τα βαζουμε στη θεση τους τα πραγματα: toyota starlet 750.000 χλμ με ενα κοντερ off κ τπτ αλλο,nissan primera με στουκα στον 1ο χρονο κ πλυμμηρα τον 5ο,εφτασε 160.000χλμ χωρις προβλημα,εκτος απο δισκοπλακες που τις αλλαξαν προληπτικα στη νισσαν,ειχε βγει προβλημα επειδη ηταν μικρες-κατι τετοιο.Nissan micra του '92,με πλημυρα επισης,κανενα προβλημα,αλλα δεν ειχε A/C κ το δωσαμε με 170.000 χλμ.

nissan xtrail του 2001 με 155.000 εχει καει ενα λαμπακι στο κοντερ που δειχνει οτι ειναι ΟΝ η τετρακινηση,κ οι υαλοκαθαριστηρες του θελουν αλλαγμα,τπτ αλλο.

nissan micra του 2003,με 165.000 (Made in france,ειναι renault το αμαξακι): μετρα βλαβες: προβληματικη κλειδαρια (ειναι με εξυπνο κλειδι),κολαγε απο συστολες/διαστολες κ το καλοκαιρι δε γυρναγε,μπλοκαρε,μεχρι να μας την περασουν εγγυηση μας επρηξαν.καιει λαμπες φωτων καθε χρονο,

αισθητηρας αεροσακου,καυσιμων (λ??πως λεγεται αυτος),δυναμο,ραδιο cd χαλασε αμεσως,γενικως ηλεκτρολογικα βγηκε μαπα,κινητηρας διαμαντι κ πολυ καλο στριψιμο, παει για πουλημα,δεν αντεχεται αλλο ομως..

AUDI A4 90.000 XLM,χαλαει το Α/c καθε χρονο (τη μια κομπρεσερ,την αλλη τρομπα τι σκατα εχει,δε ξερω,δε το οδηγω εγω εξαλλου,αλλα ποτε δεν ειχαμε δροσια στο αμαξι αυτο),κατι βαλβιδουλες βουλωμενες,κλπ

toyota YARIS 2008 46.000ΧΛΜ,μονο λαστιχα θελει.ομοιως κ το aygo με 35,000χλμ.

δηλαδη τι θες να μου πεις τωρα??οτι εχει σχεση τα προβληματα τα μεν,με τα δε?γιαυτο λοιπον,εγω θα παω σε POLO (ΜΑΛΛΟΝ)αλλα αν βγαζει καθε λιγο μαλακιουλες κ χανω τις μερες μου στα συνεργεια,οχι απλα δε θα ξαναπαρω,θα κατεβαζω καντιλια καθε μερα σε ολα τα φορουμ.

κ το ιδιο θακανα με ο,τι αμαξι κ να ειχα,ο,τι κ αν εβγαζε.δε μπορω να φερομαι οπαδικα,για καποιον που τον πληρωνω,δλδ πρεπει νασαι χαζος,να σου χαλαει ενα πραγμα κ να λες οτι το γουσταρω.

τωρα αν μιλαμε για γκαζια,αλλο θεμα,για ποιοτητα κυλισης,αλλο θεμα,δε διαφωνω για την ανωτεροτητα των γερμανων σε ολα αυτα.ομως οχι επειδη καποια ιαπωνικα δε βγαζουν ευκολα ζημιες ή βγαζουν πολυ χαζες ζημιες να μη το δεχομαστε..

Link to comment
Share on other sites

ρε φιλαρακι αυτα ειναι τα ψιλοπροβληματα???

εμενα μια λαμπα εκαψε κ τσαντιστηκα!εγω πρεπει να λεω ελεος,που οταν ρωτας εναν ιδιοκτητη (οποιασδηποτε εταιριας) για να εκμεταλλευτεις την εμπειρια του,αν ειχε προβληματα,σου λεει οχι,τιποτα,σκυλι,καμια μαλακιουλα μονο,κ εννοει πεταλουδες,σασμαν κ τετοια????

δλδ αμα παρει φωτια τι θα πεις?οτι ισως κ να μην ηταν τοσο αξιοπιστο??

οχι φιλε μου,να τα βαζουμε στη θεση τους τα πραγματα: toyota starlet 750.000 χλμ με ενα κοντερ off κ τπτ αλλο,nissan primera με στουκα στον 1ο χρονο κ πλυμμηρα τον 5ο,εφτασε 160.000χλμ χωρις προβλημα,εκτος απο δισκοπλακες που τις αλλαξαν προληπτικα στη νισσαν,ειχε βγει προβλημα επειδη ηταν μικρες-κατι τετοιο.Nissan micra του '92,με πλημυρα επισης,κανενα προβλημα,αλλα δεν ειχε A/C κ το δωσαμε με 170.000 χλμ.

nissan xtrail του 2001 με 155.000 εχει καει ενα λαμπακι στο κοντερ που δειχνει οτι ειναι ΟΝ η τετρακινηση,κ οι υαλοκαθαριστηρες του θελουν αλλαγμα,τπτ αλλο.

nissan micra του 2003,με 165.000 (Made in france,ειναι renault το αμαξακι): μετρα βλαβες: προβληματικη κλειδαρια (ειναι με εξυπνο κλειδι),κολαγε απο συστολες/διαστολες κ το καλοκαιρι δε γυρναγε,μπλοκαρε,μεχρι να μας την περασουν εγγυηση μας επρηξαν.καιει λαμπες φωτων καθε χρονο,

αισθητηρας αεροσακου,καυσιμων (λ??πως λεγεται αυτος),δυναμο,ραδιο cd χαλασε αμεσως,γενικως ηλεκτρολογικα βγηκε μαπα,κινητηρας διαμαντι κ πολυ καλο στριψιμο, παει για πουλημα,δεν αντεχεται αλλο ομως..

AUDI A4 90.000 XLM,χαλαει το Α/c καθε χρονο (τη μια κομπρεσερ,την αλλη τρομπα τι σκατα εχει,δε ξερω,δε το οδηγω εγω εξαλλου,αλλα ποτε δεν ειχαμε δροσια στο αμαξι αυτο),κατι βαλβιδουλες βουλωμενες,κλπ

toyota YARIS 2008 46.000ΧΛΜ,μονο λαστιχα θελει.ομοιως κ το aygo με 35,000χλμ.

δηλαδη τι θες να μου πεις τωρα??οτι εχει σχεση τα προβληματα τα μεν,με τα δε?γιαυτο λοιπον,εγω θα παω σε POLO (ΜΑΛΛΟΝ)αλλα αν βγαζει καθε λιγο μαλακιουλες κ χανω τις μερες μου στα συνεργεια,οχι απλα δε θα ξαναπαρω,θα κατεβαζω καντιλια καθε μερα σε ολα τα φορουμ.

κ το ιδιο θακανα με ο,τι αμαξι κ να ειχα,ο,τι κ αν εβγαζε.δε μπορω να φερομαι οπαδικα,για καποιον που τον πληρωνω,δλδ πρεπει νασαι χαζος,να σου χαλαει ενα πραγμα κ να λες οτι το γουσταρω.

τωρα αν μιλαμε για γκαζια,αλλο θεμα,για ποιοτητα κυλισης,αλλο θεμα,δε διαφωνω για την ανωτεροτητα των γερμανων σε ολα αυτα.ομως οχι επειδη καποια ιαπωνικα δε βγαζουν ευκολα ζημιες ή βγαζουν πολυ χαζες ζημιες να μη το δεχομαστε..

ναι ρε φιλαρακι για μενα ειναι ψιλοπροβληματα!

η πεταλουδα ετυχε και χαλασε.την 2η φορα που την αλλαξα προφανως κατι εγινε γιατι δεν μπορει μεσα σε 50000 χλμ να χαλαει!

οσο για την τρομπα μπορεις να καταλαβεις οτι μπορει να εφταιγε η βενζινη και μπορει να τυχει και ετυχε σε μενα....

σασμαν τι κανουμε ρε φιλε εχω περιεργο χερι.........

ολα αυτα τα παραδειγματα που μου λες για τα ιαπωνικα,μπραβο.

εγω εχω κανει 192.000 χλμ με σκυσιμο...

τωρα ειναι και τι χρηση τους κανεις.αν τα εχει και το εχεις για να πηγαινοερχεσε στην δουλεια σου μπορει και μενα να μην εβγαζε τιποτα.....

Link to comment
Share on other sites

ναι ρε φιλαρακι για μενα ειναι ψιλοπροβληματα!

η πεταλουδα ετυχε και χαλασε.την 2η φορα που την αλλαξα προφανως κατι εγινε γιατι δεν μπορει μεσα σε 50000 χλμ να χαλαει!

οσο για την τρομπα μπορεις να καταλαβεις οτι μπορει να εφταιγε η βενζινη και μπορει να τυχει και ετυχε σε μενα....

σασμαν τι κανουμε ρε φιλε εχω περιεργο χερι.........

ολα αυτα τα παραδειγματα που μου λες για τα ιαπωνικα,μπραβο.

εγω εχω κανει 192.000 χλμ με σκυσιμο...

τωρα ειναι και τι χρηση τους κανεις.αν τα εχει και το εχεις για να πηγαινοερχεσε στην δουλεια σου μπορει και μενα να μην εβγαζε τιποτα.....

ε κοιτα,δε διαφωνω οτι μπορει ναναι ετσι οπως τα λες,αλλα επειδη εμενα η τσεπη μου με νοιαζει κ η ηρεμια μου (σε συνδυασμο με ενα αμαξι που δε θαναι μονο αξιοπιστο,αλλα θα τογουσταρω κ θαναι κ γρηγορο κλπ),δε μπορω να μη μετραω τα παντα..ας πουμε τα τελευταια 5 χρονια που ασχολουμαι με το θεμα αξιπιστιας,δλδ απλα ρωταω οποιον γνωριζω να μου πει τι του εβγαλε το αμαξι κλπ κλπ,κ ξεροντας κ τι χρηση κανει ο καθενας,βγαζω στατιστικα συμπερασματα που κλεινουν προς τα εκει..θα μου πεις,γιαυτο η toyota δινει yaris TS 1.8 133 αλογα..οκ,ομως δε ρισκαρει την αξιοπιστια προφανως.

τεσπα,το θεμα ειναι να βαζουν πρωτα την αξιοπιστια κ μετα τα μεγαλα λογια (γιατι οταν ακους 1.4 180 αλογα dsg 5,9 λιτρα καταναλωση,λες δε μπορει ναναι τοσο τελειος ο κοσμος αυτος...)που σε τραβανε..(μιλάω για το gti που ερχεται κ το γλυκοκοιταζω)..

εξαλλου το TS αν δεν ηταν στην ελλαδα κατηγορουμενα τα κυβικα (αλλα το κοστος κτησης ας πουμε,γιατι κ μια c200 1.8 ειναι αλλα δεν εχουν ιδια τιμη) κ η τιμη ναχει παει στο θεο,δε θα ηταν κακο,απο το να ξερεις οτι πηγαινοντας στο GTI ρισκαρεις (αν πχ δε βγει καλο,θα δειξει,εγω πιστευω οτι θαναι μια χαρα)

Edited by nikosmpl
Link to comment
Share on other sites

ε κοιτα,δε διαφωνω οτι μπορει ναναι ετσι οπως τα λες,αλλα επειδη εμενα η τσεπη μου με νοιαζει κ η ηρεμια μου (σε συνδυασμο με ενα αμαξι που δε θαναι μονο αξιοπιστο,αλλα θα τογουσταρω κ θαναι κ γρηγορο κλπ),δε μπορω να μη μετραω τα παντα..ας πουμε τα τελευταια 5 χρονια που ασχολουμαι με το θεμα αξιπιστιας,δλδ απλα ρωταω οποιον γνωριζω να μου πει τι του εβγαλε το αμαξι κλπ κλπ,κ ξεροντας κ τι χρηση κανει ο καθενας,βγαζω στατιστικα συμπερασματα που κλεινουν προς τα εκει..θα μου πεις,γιαυτο η toyota δινει yaris TS 1.8 133 αλογα..οκ,ομως δε ρισκαρει την αξιοπιστια προφανως.

τεσπα,το θεμα ειναι να βαζουν πρωτα την αξιοπιστια κ μετα τα μεγαλα λογια (γιατι οταν ακους 1.4 180 αλογα dsg 5,9 λιτρα καταναλωση,λες δε μπορει ναναι τοσο τελειος ο κοσμος αυτος...)που σε τραβανε..(μιλάω για το gti που ερχεται κ το γλυκοκοιταζω)..

συμφωνω απολυτα!

οταν μου εβγαζε και εμενα τις ζημιες νευριαζα και ελεγα ελεος με το ρημαδι θα το δωσω....!

ουτε εμενα μου περισσευαν και ειδικα την 2η φορα που μου τα εβγαλε ειχα σκασει και δεν ηξερα τι να κανω!

και ασε που ετρεχα για μια βδομαδα στο συνεργειο,μιας και δεν μπορουσε ακπιος να ασχοληθει και να μου πει αυτο ειναι...

τωρα εγω δεν εχω το tsi οποτε τα προβληματα που εχει βγαλει εμενα δεν αντιπροσωπευουν το tsi....

ειναι οντως πολυ περιεργο που βγαζει τοσα προβληματα,χωρις να ξερουν απο που προερχονται...

δειχνει για αλλη μια φορα οτι προφανως δεν γιναν οι καταλληλες δοκιμες και δεν σεβονται τα λεφτα που διαθετουν οι καταναλωτες!

απο εκει και περα υπομονη,μηπως τελικα οι βλαβες διορθωθουν αργοτερα

Link to comment
Share on other sites

συμφωνω απολυτα!

οταν μου εβγαζε και εμενα τις ζημιες νευριαζα και ελεγα ελεος με το ρημαδι θα το δωσω....!

ουτε εμενα μου περισσευαν και ειδικα την 2η φορα που μου τα εβγαλε ειχα σκασει και δεν ηξερα τι να κανω!

και ασε που ετρεχα για μια βδομαδα στο συνεργειο,μιας και δεν μπορουσε ακπιος να ασχοληθει και να μου πει αυτο ειναι...

τωρα εγω δεν εχω το tsi οποτε τα προβληματα που εχει βγαλει εμενα δεν αντιπροσωπευουν το tsi....

ειναι οντως πολυ περιεργο που βγαζει τοσα προβληματα,χωρις να ξερουν απο που προερχονται...

δειχνει για αλλη μια φορα οτι προφανως δεν γιναν οι καταλληλες δοκιμες και δεν σεβονται τα λεφτα που διαθετουν οι καταναλωτες!

απο εκει και περα υπομονη,μηπως τελικα οι βλαβες διορθωθουν αργοτερα

η εμπειρια μου με το micra (το 2ο που δεν ηταν ιαπωνικο) μου λεει το εξης:

να παρω polo,αλλα οχι τωρα.να το αφησω να περασει κανας χρονος,να διορθωθουν ολα τα προβληματα που θα βγουν λογω νεοτητας κ μετα κ πιο φθηνα θα το παρω (ή πιο πλουσιο) και με λιγοτερες πιθανοτητες για να παρουσιαστει κατι,γιατι κ με το μικρα ετσι εγινε,το πηρα με το που βγηκε κ μετα απο κανα χρονο τα περισσοτερα ταχαν φτιαξει..

ομως αυτο ας πουμε η toyota δε το κανει,μεχρι τωρα..

Link to comment
Share on other sites

η εμπειρια μου με το micra (το 2ο που δεν ηταν ιαπωνικο) μου λεει το εξης:

να παρω polo,αλλα οχι τωρα.να το αφησω να περασει κανας χρονος,να διορθωθουν ολα τα προβληματα που θα βγουν λογω νεοτητας κ μετα κ πιο φθηνα θα το παρω (ή πιο πλουσιο) και με λιγοτερες πιθανοτητες για να παρουσιαστει κατι,γιατι κ με το μικρα ετσι εγινε,το πηρα με το που βγηκε κ μετα απο κανα χρονο τα περισσοτερα ταχαν φτιαξει..

ομως αυτο ας πουμε η toyota δε το κανει,μεχρι τωρα..

νομιζω ναι ετσι πρεπει να κανεις...

ναι η τογιοτα δεν θα το εκανε,αλλα ποιος κινητηρας μπορει να συγκριθει με το 1,2 tsi...?

Link to comment
Share on other sites

νομιζω ναι ετσι πρεπει να κανεις...

ναι η τογιοτα δεν θα το εκανε,αλλα ποιος κινητηρας μπορει να συγκριθει με το 1,2 tsi...?

ετσι θα κανω αποτι φαινεται αν κ τοθελα τωρα ενα Polo dsg tsi τουλαχιστον (αν οχι το GTI)

απο εκει κ περα,για τον κινητηρα,για μενα οχι,δεν εχει καμια σχεση σε επιδοσεις με το yaris,αλλα αν το δειξεις σε 100 ατομα,απλους χρηστες αυτοκινητων,οχι δουλους (πως λεμε μουνοδουλος,οπως εμεις) τοτε σιγα μη τους νοιαξει που εχει turbo,που ειναι 0,4 πιο γρηγορο στα 0-100 κλπ..θα σου πουν,φερ' το αλλο πουναι αξιοπιστο,κ πολυ πιο ανετο (το yaris εχει μικρο πορτ παγκαζ αλλα μεγαλωνει αν θες καθως τα καθισματα μετακινουνται μπροστα,τα πισω.το polo υποχρεωτικα στενο πισω κ υποχρεωτικα μεγαλο πορτ παγκαζ,δε σου δινει την επιλογη.ετσι ενω ειναι πιο μεγαλο,ειναι πιο στενο..)

οσο για τον 1.33,μια χαρα ειναι,μη λεμε οτι θελουμε.απλα το dsg ειναι που το κανει το αμαξι ακομα πιο τελειο (κ τα 1500 ευρα βεβαια..)

σορρυ για το offtopic παιδες..

Link to comment
Share on other sites

Τα ιαπωνικα αυτοκινητα τα αγοραζουν εκεινοι που θελουν ενα αμαξια απλα να τους μεταφερει και τιποτα αλλο,δεν δενονται μαζι τους ενω τα γερμανικα ειναι μερακι , ειναι αλλο πραγμα!!!τι συγκρινετε??τι να το κανω να εχει μοτερ και να μην ειναι στιβαρο, να μην στριβει?να ειναι ψευτια μεσα με πλαστικα γ' κατηγοριας ,να μην εχει ασχοληθει κανεις με τις λεπτομερειες?γερμανικα και παλι γερμανικα!!!μας ζηλευουν οι ιαπωνες.......και βγαζουν κακιες γιατι δεν μπορουν να μας φτασουν! ''Πεταξτε το αυτοκινητο σας και αγοραστε γερμανικο....(το σλογκαν των γερμανων!)''

Link to comment
Share on other sites

νομιζω ναι ετσι πρεπει να κανεις...

ναι η τογιοτα δεν θα το εκανε,αλλα ποιος κινητηρας μπορει να συγκριθει με το 1,2 tsi...?

Μηπως το Clio 1.2 tsi;

Που ειναι δοκιμασμενο για 300.000 αξιοπιστα χιλιομετρα, οπως το πασαρουν μεσω της διαφημιστικης καμπανιας new_killother.gif

Link to comment
Share on other sites

Να δεις τη ωραια ειναι να κινεισαι στον αυτοκινητοδρομο με 140χλμ και ξαφνικα να σου κοπουν 'τα γκαζια' προσπερασα νταλικα στο υψος του Λιτοχωρου και με ξαναπροσπερασε σταματησα στην ακρη και το αυτοκιντο δουλευε στις 1.100στρ. για 10 λεπτα σε safe mode οπως μου ειπαν τηλεφωνικα δηλαδη τι εγινε κολωσε με ενα 5ωρο ταξιδακι

Δηλαδη αν εκεινη τη στιγμη προσπερνουσα με 4η σε εθνικο δρομο και το αυτοκινητο κοβωνταν ξαφνικα τοτε η ευθυνη θα αποδιδονταν στον οδηγο;

Ναι και ο μηχανικος μου λεει να εχεις στο ντουλαπακι και ενα σετ πολλαπλασιαστες επειδη δεν υπαρχει περιπτωση να μην στους καψει δηλαδη το αυτοκινητο θα το κανω και αποθηκη με ανταλλακτικα και εχοντας στο νου μου ξαφνικα μην καψει καποιον και βρεθω 'κρεμασμενος'

Χιλιες φορες ceed 105 ατμοσφαιρα και να βολταρω ανετος σαν ανεμος

και εγω χιλιες φορες πολο 6ν 110 αλογα,οπου και βολταρω ανετα,δεν καιει βενζινη και κανω και τα ανοιγματακια μου.

δεν με εχει αφησει ποτε και ουτε προκειτε...

Link to comment
Share on other sites

Μηπως το Clio 1.2 tsi;

Που ειναι δοκιμασμενο για 300.000 αξιοπιστα χιλιομετρα, οπως το πασαρουν μεσω της διαφημιστικης καμπανιας new_killother.gif

αν τον συκρινεις σε θεμα αξιοποιστιας δεν ξερω.δεν γνωριζω αν βγαζει προβληματα.τωρα το σλογκαν της διαφημιστικης καμπανιας το αγηνω ασχολιαστο μιας και σε μενα δεν λεει κατι.

Link to comment
Share on other sites

Τα ιαπωνικα αυτοκινητα τα αγοραζουν εκεινοι που θελουν ενα αμαξια απλα να τους μεταφερει και τιποτα αλλο,δεν δενονται μαζι τους ενω τα γερμανικα ειναι μερακι , ειναι αλλο πραγμα!!!τι συγκρινετε??τι να το κανω να εχει μοτερ και να μην ειναι στιβαρο, να μην στριβει?να ειναι ψευτια μεσα με πλαστικα γ' κατηγοριας ,να μην εχει ασχοληθει κανεις με τις λεπτομερειες?γερμανικα και παλι γερμανικα!!!μας ζηλευουν οι ιαπωνες.......και βγαζουν κακιες γιατι δεν μπορουν να μας φτασουν! ''Πεταξτε το αυτοκινητο σας και αγοραστε γερμανικο....(το σλογκαν των γερμανων!)''

Ρε φιλαρακι σου μοιαζω για κολημενος?ελεος δλδ!5 διαπιστωσεις εκανα,κ δε μπορεις να μου το απαγορεψεις,κ το κακο ειναι οτι παραδεχεσαι αυτα που λεω,απλα γουσταρεις ταλαιπωρια.

απο εκει κ περα,δε διαφωνω οτι τα πλαστικα του γερμανου ειναι ανωτερα,ολο το στησιμο ειναι καλυτερο,αλλα πλεον οι διαφορες εχουν μειωθει παρα πολυ.

επισης μια χαρα στριβει το yaris για αυτο που ειναι παντα!κ ειπαμε,η πλειοψηφια του κοσμου δε παιρνει αμαξι για να στριβει,μη σκεφτεσαι οπως αρεσει μονο σε σενα,αλλα τι θελουμε,αλλο τι ισχυει..

επειδη δλδ εσυ τη βρισκεις με τα συνεργεια κ το λες μερακι,πρεπει εγω να κανω πλουσιους τους συνεργιαδες κ να χανω το χρονο μου??

τεσπα,οχι δεν ειμαι υπερ της ατμοσφαιρας παντως,απλα θελω να βελτιωσουν τις οποιες ατελειες κ να γινουν απολαυστικα 100% αυτα τα αυτοκινητα,ειναι τοσο απλο,μη ζοριζεστε..

γιαυτο κ μπαινω στο φορουμ,να δω αν αξιζει η επενδυση αυτη.ολα μπαινουν στη ζυγαρια,κ οταν ερθει η ωρα,θα δουμε που θα γειρει..

αλλα δε σημαινει οτι επειδη εβγαλε ενα προβλημα το πολο,ειναι κακο ή οτι επειδη το yaris δε βγαζει,θα παιρνουμε παντα toyota..

οσο για το clio,ΜΗ ΧΕΣΩ,Ποιος ειπε οτι εχει προβλημα μηχανικο???αλλα μια ζωη τα λαμπακια θαναβουν οπως στη ντισκο....ρενο πεστο κ αστο..την ειχα την εμπειρια με το μικρα,τελειο αμαξι μηχανικα,στημενο καλα,κ τα λαμπακια ντισκο..)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.